שמעתי ממשרד הכרטיסים שהמופע בוטל

B r a n j a

New member
יש!!!!!!!!!!!!!!!!

הסיבה היחידה שהזמנתי כרטיס היתה לראות את רנדי אורטון, כשהוא היה בסמקדאון.. עכשיו אני מקבל 300 שקל בחזרה!! עשו לי טוב על הלב עם הקארד המעאפן זהם הביאו לא שווה ת'300 שקל שלי..
 

Fat Man Walking

New member
יכלת מזמן להחזיר את הכרטיסים ../images/Emo4.gif

ואפילו אחרי הדחייה יכלת להחזיר ולקבל פיצוי מלא בלי קנס כלשהו...
 

B r a n j a

New member
אבל הזמנתי ביחד עם חברים..

מכרטיס אשראי אחד ולא רציתי לדפוק אותם.. לי היה אכפת רק מרנדי..
 

Kenworth W900

New member
לא רק ה-WWE מסריחים אלא גם לאן...

מה הם לא יכול להודיע או משהו כזה? לשלוח אימייל? עם הכבוד כמה שה-WWE מניקים גם ללאן לא חסר (אומנם פחות מה-WWE) מה אנחנו צריכים לראות את זה פה? מה אלא שלא גולשים פה? ושלא יודעים על הביטול?
 

KTT123

New member
בני כלבים

מה לעשות אנחנו יהודים שונאים אותנו כולם
 

favor

New member
בגלל הודעה כזאת שונאים אותנו

פשוט בושה מה שהולך פה. זורקים את המילה אנטישמיות בכזאת קור רוח. קודם תלמדו על זה ואח"כ תאשימו. על השטות הפלצנית הזאת קוראים לבנאדם אנטישמי.
 

john barnes

New member
ככל שהזמן עובר ואין הודעה רשמית

אני מתחיל להאמין שנפלה טעות, והמופעים יתקיימו.
 

MysteriOfir

New member
חבל

אבל בעצם גם ככה רוב הכוכבים לא היו מגיעים, ואני לא רואה סיבה למה הם לא יבואו בעתיד, גם אם הלא קרוב. וכל הטמבלים שכותבים על אנטישמיות וחרם וידה ידה, תתבגרו. ישראל עברה מלחמה ובעיני הוו.וו.אי ישראל היא לא מקום בטוח מספיק, לא אנטישמיות ולא נעליים.
 

favor

New member
גם ככה יצא החשק

אין כוכבים אין כלום. תמצאו את הצדדים החיוביים. הכסף בחזרה!! אני בטוח באלפיים אחוז שהם יבואו בעתיד, גם כדי לפצות על הביטול. הם לא אנשים רעים, בטח לא אנטישמיים.. זה נובע מהרבה שיקולים. למה להם להיכנס לאזור מסוכן, זה מלחמה שלהם? יוצא להם משהו מזה? אפשר להבין.
 

Black Hawk B

New member
אני לא יודע מה אני מרגיש

הייתי כל כך שמח שנודע שה-WWE באים לארץ (ואחרי ניבוי ממש מוצלח שבוע-שבועיים לפני ההודעה על כך), הכל היה בסדר ואחלה לגמרי(כרטיסים שורה ראשונה), אבל כבר היתה לי תחושה שמהרגע שהודיעו על דחיית המופעים זה יגרום לאיזושהי תגובת שרשרת שתבטל סופית את המופעים בארץ. עכשיו אני די אדיש להודעה הזאת, אפילו כשחבר שלי הודיע לי על כך שהמופע מתבטל עניתי לו: טוב, זה מה יש וזה מה שתקבל. למה? כי ה-WWE בחיים לא השתדלו למען האוהדים. לא בארץ, ולא בשום מקום. זה זלזול באוהדים, וזה תפיסת תחת והתנשאות מעל כולם. אני לא מאמין שיהיה פה עוד מופע היאבקות בארץ מבית ה-WWE, ואם יהיה אני אשמח שוב עד השמיים (ותאמינו לי שעד כמה שאתם מדברים שלא תקנו עוד כרטיסים, אתם תהיו הראשונים בתור לקנות למופע הזה), אבל יש לי תחושה שזהו, עוד מעט שגעון הרסלינג יישכח, ואנחנו נחזור להיות במצב שממנו התחלנו לפני כל ההיסטריה הזאת. המופע של ה-WWE היה צריך להיות השיא, אבל מתברר שלא יהיה שום שיא לדבר הזה. כמו שהמופע של ה"מורדים" היה השיא של ההיסטריית האהדה שלהם (מצטער שאני משתמש בדוגמא הזאת, אבל היא דוגמא מושלמת לסיטואציה הזאת) וממנו הכל ירד למטה, כך גם עם ה-WWE.
 

Golden Angle

New member
למי אכפת?

עם הרוסטר הנוכחי אין להם מה לבוא בכלל. את הכרטיסים שלי שלחתי כבר לפני שבועיים.
 

Raz Bob Marley

New member
ת'אמת, שאני ממש לא מתרגש

כבר מזמן איבדתי את החשק לכל המופע הזה, ואת ההתעניינות בו. הדבר היחידי שגרם לי לא להחזיר את הכסף, הוא שבידיעה שאני יודע שה- WWE לא באים כל יום, ויקח עוד הרבה מאוד שנים(אם בכלל) שאני איהיה אי פעם במופע האבקות. גם אם הוא הקטן ביותר. בקשר להחלטה עצמה. אם אני הייתי וינס- הייתי עושה בדיוק את אותו הדבר, ויפה שעה קודם(רק כדאי לא להמלל את הילדודס עוד ועוד). אבל זה רק אני ודעותי. מה שמאוד משמח אותי- זה שאני אוכל ללכת להופעה של אהוד בנאי בשבוע הבא עם הכסף הזה!! זה פאקינג אהוד בנאי!!!!! לטעמי, ושאני חושב על זה אני אומר לעצמי איך כבר לא ביטלתי לפני כמה ימים את הכרטיס- אהוד בנאי בהופעה>>>>>>>>>>>>>>>>> מתאבקים אפסים ולא מעניינים.
 

Brockster

New member
חברים, אני מבין את התסכול

וגם לי כואב הלב בשבילכם, למרות שאם אהיה כנה לחלוטין עם עצמי, כבר מהרגע הראשון שהוכרזו ההופעות בארץ חששתי מדבר שכזה, הרבה לפני שבכלל היה חשש למלחמה כלשהי, אבל אני חייב לומר שכאשר אתם משתמשים בהתבטאויות כמו 'אנטישמיים' אתה מוציאים את עצמכם כ-א-ל-ה קטנים. את הסיבות למהלך נלמד כבר בימים הקרובים, אבל להוציא את תירוץ האנטישמים מהבוידעם בכל פעם שמשהו פועל נגד ישראל, תמיד היה אחד הדברים שהכי דחה אותי במנטליות שלנו. וינס לא אנטישמי, וסטפני לא זונה, זה פשוט עסקים והגיון, שלפחות מצד כל מי שלא גר בארץ, נראה מאוד בריא. תאמינו לי שאני גר באירופה עכשיו, ואני רואה איך אנשים תופסים את החיים בארץ ואני יכול להבין לחלוטין למה שיווצר חשש שכזה אצל חברת הביטוח או מה שלא יהיה. עד כמה שזה כואב, משפיל ומאכזב, נסו להגיב בבגרות מסויימת, ולא להוכיח שוב שהקהל של אוהדי הרסלינג בארץ הם רק "ילדים אלימים". קריאות להפציץ את המייל של ה-WWE או לומר להם ללכת להזדיין פשוט עובדות נגדנו ונגד הצורה שבה אנו מנסים להציג את עצמנו, בתור קהילה של אנשים בוגרים שנהנים מתחביב כמו כל תחביב אחר. קחו את זה לתשומת לבכם בבקשה.
 

favor

New member
../images/Emo45.gifציפיתי לתגובה כזאת

כמובן שאתה צודק.
 

Raz Bob Marley

New member
כמה שאתה צודק... ח'ברה תיקראו את זה

אולי יפתח לכם(אותם הילדים שצעקו "אנטישמים, אנטישמים") קצת הראש.
 
למעלה