שמעתי ממשרד הכרטיסים שהמופע בוטל

האמת? שאני חושב על זה

ב"לאן" כבר לא פעם ראשונה דיווחו לאנשים בטלפון שהמופע בוטל, בזמן שה WWE רק דחו. אולי יש פה אי הבנה (ואולי אני סתם מנסה להחזיק לעצמי עוד שביב של תקווה שהם אכן יגיעו). הייתי מציע שניראה מה קורה באתר של ה WWE, ואז נהיה יותר חכמים. או שיצאו בהודעה רשמית כלשהי
 

shlomi 123

New member
ממש לא

בפעם שעברה הם הדגישו שהמופע נדחה ואפילו ציינו שהם ימסרו הודעה תוך מספר ימים וכך היה, והם בטח שבטח לא הורידו מהאתר את ההזמנות למופעים. אבל הפעם זה שונה הם ציינו שהמופע בוטל ולא נדחה כמו שהם אמרו בעבר, לצערי הרב כמה שאני הייתי אופטימי ואני בעצמי אמרתי לאנשים כאן שלא ימהרו להחזיר את הכרטיסים בפעם שעברה, אבל הפעם זה שונה, ברגע שהם אמרו שהמופע בוטל, הבנתי שאין טעם להחזיק את הכרטיסים ולחכות לאלוהים יודע מתי יתקיים המופע המתוכנן. ועוד דבר תאמינו לי שהם לא היו כל כך מהר מתחילים להחזיר את הכסף לאנשים אם באמת המופע היה רק נדחה.
 
אה.. טעות שלי

כי אני זוכר שהיו פה הודעות שבלאן דיווחו שהמופע בוטל, אבל אחרי כמה זמן ב WWE.COM היה רשום שנדחה. לא יודע.. כנראה שזה בוטל אבל אני עדיין אומר שצריך לחכות להודעה רשמית.
 
הWWE לעולם לא יגיעו לארץ. תפנימו.

אלה שכאן מבינים שלא מסוכן כאן אבל אלה שגרים שם פוחדים. לא בכאילו, הם באמת פוחדים. גם בלי המלחמה הם היו באים. בסוף הכל היה מתבטל בכל מקרה. כל עוד יש כאן עוינות בין ישראל ללבנון'סוריה/פלשתינים/סיני/איראן/פועלים זרים/_____ הם לעולם לא יגיעו. רק אם יהיה שלום אמת ועשר שנים יהיה פה שקט - רק אז הם יגיעו וגם זה לא בטוח. תכניסו את עצמכם לנעליים שלהם. האם אתם הייתם נוסעים היום לאפגניסטן, אם היו יחסים דיפומטים בין ישראל לאפגניסטן? כבר אין שם מלחמה, אין שם פיגועים, אין שם טאליבן ולמרות זאת, אין אחד כאן בפורום שיהיה לו את האומץ לנסוע לשם באמת (אלא אם כן הוא מורעל קרבי). ההחלטה שלהם מעצבנת מאוד, נכון - אבל מובנת. מראש רוברטו לא היה תריך לנסות לארגן את הדבר הזה, שכן אין בזה כל טעם. בדיוק כמו שמופעים גדולים מתבטלים כל הזמן - גם בלי מלחמה - וכשמישהו סוף סוף מגיע, עושים מזה רעש גדול (פיל קולינס, נו באמת) - כך אין הפתעה בזה שWWE ביטלו. מה שמפתיע זה למה הם הסכימו לבוא לכאן מלכתחילה, כשהם יודעים שהם לא באמת היו באים. בפעם הקודמת שהם באו כולם עוד היו תמימים. לא היה אינטרנט ולא הייתה כזו מודעות לטרור העולמי. גם העימות של ישראל עם אויביה לא הגיע עדיין לשיאים שראינו כאן בתקופות הפיגועים הקשות ביותר. גם מדונה ומייקל ג'קסון היו פה פעם, זוכרים? היום מדובר במציאות שונה לחלוטין, ובמציאות שכזו - גם בלי מלחמה - אף אחד מהנ"ל לא היה מגיע לכאן. רוצים לראות WWE? סעו לחו"ל. עובדה.
 

Taker4ever

New member
עובדה שהם באו....

גם לעיראק (ועוד פעמיים) וגם לאפגניסטן לפני שנה, ולא משנה עם יש שם מלחמה או סיכסוך פוליטי, וכנראה שגם השנה הם ימשיכו בזה. גם מלפני 11 שנה היה סיכסוך בין ישראל למדינות ערב, אז להגיד שהם לעולם לא יגיעו לארץ זו סתם הגזמה.
 
גם אם אתה היית טורח לקרוא את ההודעה

שלי, היית רואה שהתייחסתי לזה שהם כבר היו פה פעם. המציאות היום שונה מהמציאות בתחילת שנות התשעים. לחלוטין שונה. אז לא היו פיגועים באוטובוסים כל יום - למעשה כמעט בכלל לא - ולא נפלו טילים. אין להשוות בין התקופה אז לבין עכשיו, במיוחד שכיום קיימת מודעות כה גבוהה לטרור העולמי. לגבי עיראק ואפגניסטן - זו מחווה פטריוטית ולא לשם רווחים. הם הופיעו בפני חיילים ואין שום קשר בין זה לבין הופעה במדינה כמו ישראל. אם אתה רוצה לעשות השוואה, אז תגיד לי "איך זה שהם הופיעו בירדן או בלבנון?" אז הם לא הופיעו במדינות האלה והם לעולם לא יופיעו שם, בדיוק כפי שהם לעולם לא יופיעו פה יותר.
 

Taker4ever

New member
תגובה.

בקשר לעיראק, אתה לא צריך להזכיר לי שהיה מדובר במחווה פטריוטית, אבל עצם העובדה שהם בכלל באו לשם, ועוד באו לשם שוב בשנה שעברה אחרי ששנה לפני כן הם היו תחת התקפה, זה כבר משנה את כל התמונה. ובקשר לישראל ומופעים בכלל - היו כמה הופעות שבסופו של דבר לא בוטלו, אני זוכר שלפחות הופעה אחת או שתיים התקיימו למרות המלחמה (ראיתי את זה בעיתון). אם הם עשו את זה, אני בטוח שגם WWE היו באים. ואסור גם לשכוח שהבעיה כרגע לעיכוב המופע (אני לא אומר "ביטול" כי WWE עוד לא אמרו כלום בעצמם) היא בעיה של צוות האבטחה שפשוט רוצה עכשיו יותר כסף ממה שהוא היה אמור לקבל מקודם, ולא בעיה של WWE עצמם. אם הם לא היו מתלוננים, ההופעה הייתה מתקיימת על בטוח.
 
אתה תמים

זה סתם תירוץ שהWWE מצאו. המאבטחים רוצים יותר כסף... נו באמת. אם זה כל מה שהיה עומד בין המילאירדים של וינס לבין המופע, תאמין לי שהיה מופע. רק דפש מוד מצאו תירוץ דומה להזכירך. סטינג, פיל קולינס ורוג'ר ווטרס יבואו גם בזמן המלחמה. קלי קלרקסון, בריטני, MNM, WWE, שאקירה, בינוסה וכל מי שנכון לעכשיו פופלארי מאוד, לעולם לא יבואו לכאן נקודה. הם תמיד ימצאו תירוץ, הם תמיד ימצאו דרך להתחמק. זאת עובדה.
 

Taker4ever

New member
ומאיפה ידוע לך שזה תירוץ?

זה שזה לא נשמע ממש הגיוני לאור מה שוינס יכול לעשות לא אומר שזה לא נכון. אתה פשוט תמיד מסתכל על זה שוינס עושה לנו דווקא וממציא תירוצים. באתר WWE.CO.IL, לא כתוב שוינס בא ואמר "שהוא מוכן לעשות הופעה אבל המאבטחים רוצים עוד כסף". אז אני מבקש ממך לא לקרוא לי תמים לפני שאתה בודק לעומק ולא להתסמך על סתם הגיון פשוט, ותאמין לי שאני אומר את זה בשיא הנחמדות, כי זו לא פעם ראשונה שקוראים לי תמים על שטויות.
 
אני לא מתייחס כרגע רק לאי הופעת WWE

בארץ אלא לכל האמנים מחו"ל שפתאום "נתקפו בשפעת" או שצוות הטכנאים קיבל פיק ברכיים. זו מגמה ידועה, זה לא דבר חדש, הביטול היה צפוי, לא היה שום סיכוי שהמופע היה מתקיים מלכתחילה - עוד מהיום שהכריזו עליו - וזהו! וכל מי שהאמין שהם באמת היו באים הוא תמים כמוך.
 

Taker4ever

New member
איך אתה יכול לקרוא לי תמים.....

אם אתה בעצמך לא נותן לי תשובה יותר טובה מזו? תאמין לי שהיו כמה אמנים שכן באו לארץ, ואני ראיתי את זה בעיתון, אז אי אפשר להכחיש זאת. וחוצמזה, אם זה היה כל כך ברור שהמופע לא יתקיים כבר מרגע שהכריזו עליו, אז למה לא ראיתי מישהו אחר רושם את מה שאתה אומר? אני לא חושב שמישהו העלה על דעתו שאין מצב שהוא לא יתקיים, אולי היה מישהו שחשב שיש סיכוי שהוא יבוטל, אבל בטח שלא הסתמך על אין מצב, לפחות לא עד שדחו את ההופעה. אז זה רק מראה שאתה שוב מגזים, גם לגבי זה שכל האמנים ביטלו את המופעים שלהם בארץ וגם לגבי זה "שכל מי שהאמין שהם באמת יבואו הוא תמים". אני חושב שאתה אומר את זה סתם מתוך תיסכול, ואני מבקש ממך שוב לא לקרוא לי "תמים", בטח שלא אחרי האתה כתבת דברים מתוך הגזמה, ועוד פעמיים.
 

Silvernaor

New member
אתה לא יודע כלום

רוג'ר ווטרס בחיים לא היה בא לפה בזמן המלחמה... עם דעות שמאלניות קיצוניות כמו שלו ממקור רשמי מאוד אני יודע שקלי קלרקסון באמת הייתה חולה, כי דיברתי עם הגיטריסט שלה, היא דווקא מאוד ציפתה להופעה בארץ ובגלל זה היא שמה את זה ההופעה האחרונה בטור, והיא אפילו הזמינה את כל המשפחה שלה להופעה וגם אירגנו אוטובוס שיעשה לכל הלהקה סיור בארץ, אז אל תגיד "פתאום נתקפו בשפעת"....
 

elad84m

New member
ממש לא התבאסתי

ששמעתי שזה בוטל הכסף דיי חשוב לי עכשיו אפשר לומר שמאז שרכשתי את הכרטיסים אני כמעט ולא רואה היאבקות יש מישהו שכבר היה שם וקיבל החזר? ואיך זה עובד? מקבלים מזומן במקום? שלא יבואו ויגידו לי שזה נדחה רק כדי להשאיר את הכסף אצלם... סליחה מראש על ריבוי השאלות- זה פשוט חשוב לי
 

shlomi 123

New member
כן

אתה מקבל את ההחזר כמו ששילמת באשראי, תוך 72 שעות אתה אמור לקבל בחזרה את כל הכסף. עדיף ללכת למשרד שלהם ולא לעשות את כל העניין דרך הדואר...
 

superflex

New member
דווקא הולך חלק דרך הדואר

לדעתי, אין טעם לנסוע עד לתל אביב. אתה שולח בדואר רשום, ותוך כמה ימים אתה רואה זיכוי בכרטיס האשראי שלך.
 
למעלה