שמעתי ממשרד הכרטיסים שהמופע בוטל

טיפה מבאס אבל לא יותר מזה

הדבר שהכי מעצבן אותי זה עכשיו כל הסיבוך המעצבן עם החזרת הכסף מ"לאן". ממש, אבל ממש אין לי כוח לשטויות האלה
 

t-man

New member
(כותב דעות ממחשב אחר בבית)

לצערי המחשב שלי עדיין לא תקין. אני חושב שיש כאן כשל ענקי בכל הנוגע לתקשורת בין ה-WWE וסוכנות רוברטו/לאן-ובעיקר נובע מבורות של ה-WWE והעולם בפרט בכל הנוגע למצב במזרח התיכון. תשאלו את רוב העולם מה לדעתו קורה במזרח התיכון והוא יגיד שמתקיים שם סדום ועמורה...בלי לדעת שברוב הזמן יש שקט במיוחד שמדברים על תל אביב ומרכז,חבל שהנציגים בישראל לא עשו עבודה טובה בכל הנוגע להסברה נכונה של המצב. אני גם בדעה שהיה אפשרי לקיים את המופעים בתאריכים המקוריים-וששום גורם עויין לא היה פוגע במתאבקי ה-WWE אבל הדחייה היתה מוצדקת כי תושבי הצפון היו מתקשים להגיע בגלל המצב באיזור. אבל כעת אין שום הצדקה לבטל את המופע ולכן אני חולק על דעתו של בן בנושא-אי אפשר להתעלם מעובדה שלא העלו את תשלום הביטוח/האבטחה ש-WWE היו בפילפינים בזמן שהמתיחות באיזור היתה מסוכנת בהרבה למתאבקי ה-WWE(מצב שאפילו אם ה-WWE היו מופעים בארץ בזמן הלחימה בצפון לא היה קיים),כמו כן להיכנס לאיזור צבאי בעירק ובאפגניסטן הוא בהרבה יותר מסוכן ממה שקורה כיום בנחיתה בשדה התעופה בן גוריון ולהגיע למלון בתל אביב. גם אני לא מבין את קריאות האנטישמיות בהועלו בפורום-כמה שאנחנו אוהבים להשתמש בטיעון הזה הוא לא רלוונטי לביטול. אני כן זועם על דרך ההתנהלות של ה-WWE במצב הנוכחי-האוהדים הם לא כלי משחק שלכם ולטעמי הם היו צריכים לעשות את כל המאמצים ובדיקות ואז לקבוע אם לבצע דחייה של המופעים לספטמבר(כלומר בעוד 11 יום),אנשים חסכו,ביררו,נסעו ובעיקר פיתחו ציפיות למופע שמי יודע אם יחזור לישראל. מעבר לזה אני חושב שביטול עשה נזק לכל מה שקשור ל-WWE בישראל. אותי מעניין אם ה-WWE בכל זאת הולכים לקיים מופעי היאבקות בישראל בעתיד למרות הביטול של מופע הזה ובנוסף האם האוהדים יקנו כרטיסים למופע עתידי לאור העובדה שנכוו כל כך קשה בין דחיית וביטול המופע. אני בלי ספק עצוב ומאוכזב היום-לא אחד הימים היפים שלי. אני לצערי עדיין לא חוזר לפורום ודי מוגבל בזמן בגלל שזהוא לא המחשב שלי,אני אענה על מסרים שנכתבו לי ברגע במחשב יחזור מתיקון.
 

GeorgeChip

New member
תגובה,

אתה לא יכול לתת דוגמא של מדינה אחרת, אם החליטו לעשות במדינה אחרת למרות הבעיות במדינה זה כנראה בגלל שזה התשלם כלכלית.
 

t-man

New member
אם היו מבטלים את המופע

באוגוסט בזמן הלחימה בצפון ולא היו דוחים את המופע הייתי יכול להבין. אבל הם לא עשו את זה-המופע הזה גרם למצב של רכבת הרים אצל אוהדי ההיאבקות בישראל. מנקודה כלכלית אני עוד יכול להבין למה המופע בוטל-ולכן הטענה שלי באה גם ל-WWE וגם לגורמים הפועלים בישראל להבאת המופע לארץ כי היתה כאן הסברה כושלת,המצב בישראל כרגע הוא שקט ולטעמי כמעט ואין סיכון אמיתי שהיה שווה עלייה כספית של הביטוח/האבטחה בכל הנוגע להגעה לישראל. התסכול של האוהדים הוא לגיטימי-ותפסיקו לתת להם בראש על העובדה שהם מתוסכלים,המצב כיום לא היה צריך למנוע ממתאבקי ה-WWE להגיע לישראל והם לא באו בהתנדבות לכאן-אנשים התאמצו והשקיעו ממיטב כסף ולמרות שהרבה כוכבים ביטלו את הגעתם-רוב האוהדים עדיין היו שמחים להגיע למופע בגלל האהב שלהם לעסק. אפשר ללכת במחשבה הקרה של עסקים-"לא עושים קופה לא מגיעים" ואפשר ללכת בגישה יותר רכה של "האוהדים הם הדבר החשוב" במיוחד שוינס מקמהון היה יוצא ברווח,אני גם חושב שיש משקל לעובדה שאנחנו מדינה במצב שזקוקה למופע בידור-אבל גם כאן אתה יכול להכניס את גישת איש העסקים "רק הכסף קובע" ולכן אני מציע שנסכים לא להסכים כי שנינו מכוונים לשני כיוונים שונים עם זווית ראייה שונה.
 

GeorgeChip

New member
אתה לא יודע גם רווח הוא עושה

ואם בכלל. והגישה של כל עסק זה כסף. אני לא חושב שאפשר לבוא בטענות ל וו וו אי, אולי לחברות הביטוח. התסכול הוא לגיטמי, אבל לא כלפי הוו וו אי.
 

hitman89

New member
רגע, באתר WWE.CO.IL כתוב שרק נדחה

או אולי יידחה...כבר אין מצב להאמין לזה?? אלי שמישהו יעשה סדר ויעדכן לשעה הזו..תודה
 
סדר? ננסה..../images/Emo185.gif

מה שידוע כרגע זה שלאן לא מזכירים בכלל את המופע,המוקדנים אומרים שהWWE לא מוכנים להגיע לארץ,אפשר כבר את הכסף (סיבה אולי למה זה בוטל ולא נדחה) כל הפאזל מושלם,רק החלק האחרון חסר והוא הWWE.COM,הם לא מסרו עוד הודעה רשמית,רק שהם ימסרו (האתר מתעדכן בכל כמה שעות,בטח היום בערב/מחר) נדע מה באמת קורה כאן.
 
ממש לא בכיתי כששמעתי את זה

כבר חודשים שאני לא רואה שום תוכנית+PPV, אין לי מושג מי נגד מי, אני בטח גם לא מכיר חלק מהמתאבקים, ואף אחד מעניין לא מגיע לארץ. וגם אני אקבל בחזרה את ה700 שקל.
 
מאכזב

מאכזב אותי לדעת שה WWE ונציגיה בארץ, ובכלל כל ארגון כזה או אחר שמחליט לבטל פה דברים (כגון: אופ"א ופיב"א בספורט) טיפה מאמץ ובדיקה שמדינת ישראל ובמיוחד אזור ת"א והמרכז אינם שדה קרב, יכלה לגרום להרבה מופעים ומשחקים שהועברו ובוטלו להיות. חבל שמבטלים ככה וגורמים לאלפי מעריצים להתאכזב מחדש, אחרי חצי שנה שבו אנשים מחזיקים את הכרטיס שלהם צריך פשוט לזרוק את זה לפח. כולי תקווה שההעליה שהייתה פה בשנה וחצי האחרונות להיאבקות לא תתרסק שוב כמו לפני 12 שנים, והמעריצים לא "יחזרו שוב למחרת" כמו פעם. אגב הגיע הזמן שאנחנו נפסיק עם כל הקטע האנטישמי, זאת אחת הסיבות שלא אוהבים אותנו בעולם זה שאנחנו כל הזמן מכניסים את השואה והאנטישמיות לכל נושא כמעט. מקווה שתהיה דרך לשכנע את ה WWE להגיע לארץ ולשמח את האוהדים שכאן.
 

mortis

New member
ידעתי ידעתי שזה יקרה!!

הייתה לי הרגשה כזאת עמוק בבטן וגם כתבתי את זה לא מזמן והינה זה קרה...אני פשוט נביא זעם!! טוב ועכשיו ברצינות אני לא יודע מה הניע את הWWE לבטל את המופע אבל לדעתי האישית זה קרה לטובה אני מצטער בשביל כל אלה שמאוד רצו לראות את הWWE פה ואני מאמין שעוד תזכו לראות את הWWE לכו תדעו אולי אפילו מעז יצא מתוק ויגיע קארד הרבה יותר חזק וכולנו נהנה הרבה יותר...קיצר תחשבו חיובי
 
למעלה