שמעתי ממשרד הכרטיסים שהמופע בוטל

אמין ../images/Emo185.gif

כל אחד יודע את זה,ולאף אחד אין אתר חדשות ישראלי שהוא פשוט יכול לכתוב את זה..לא צריך להיות גאון כדי לדעת את זה...פשוט..
 

Taker4ever

New member
תגובה לי אליך.

בקשר לעניין של "ישראל בתור יעד כלכלי", אני לא חושב שיש לזה קשר, כי אני לא מאמין שכל דבר ש-WWE עושים או לא עושים הוא בא מתוך מניע כלכלי, שלא לדבר על זה שאתה היחיד שעוד הביע את האפשרות הזו. מה שכן, אתה צודק בזה שהקריאות של אנטישמיות וכל השאר הן בהחלט לא מוצדקות, והסיבה שהציגו באתר הישראלי של WWE לגביי דחיית המופע (ולא ביטול, כמו שציינו בתחילה) בהחלט נשמע הגיוני, ואני לא חושב שאפשר להגיד שהאתר הוא לא אמין. ורק בפעם הבאה, אתה יכול להגיב בצורה קצת פחות מעליבה, אל תגיד להם בפרצוף שהם מזהמים את הפורום.
 

Olympic Hero

New member
ה-WWE זה אירגון בעל מטרות רווח

אם הוא לא עושה את העבודה שלו על מנת להרוויח, אז בשביל מה הוא קיים? וינס לא רוצה להגיע לארץ כי יש לו לחפש פה משהו. ממש לא מעניין אותו הכותל בירושלים, וגם לראות החרמון. וינס נכנס לישראל רק כי הוא יודע שטמון פה פוטנציאל שיכול להכניס לו עוד כמה גרושים לכיס. אין לי מושג מה המניעים של ביטול ההופעה, אבל זה לגיטימי לגמרי אם זה היה מפחד. לא כל אחד מודע למצב בארץ. בין אם זה טוב או רע, זה כבר לא משנה כי ה-WWE ביטלו כבר את ההופעה. לפחות אני אתנחם בזה שאף פעם לא קניתי כרטיס להופעה...
 

Benn Is Kane

New member
אתם מזיינים את השכל...

בסדר, אז ביטלו את ההופעה... מה לעשות. ישראל לא במצב הכי טוב היום - צריך להודות בזה. כשהודיעו כי ה-WWE יגיעו לארץ, הייתה תקופה מאוד שקטה בישראל. לקראת המופע התחילה פה מלחמה, וה-WWE דחו את הגעתם לארץ. בינתיים הוסכם על הפסקת אש. הפסקת אש זה לא אומר שנגמרה המלחמה, אלא זה אומר שכרגע, אין מלחמה. אי אפשר לדעת מתי היא תפרוץ שוב. כמובן שיש סיכוי (שלדעתי הוא דיי גדול), שהמלחמה לא תשוב, אבל אין לדעת. כל רגע יכולה החיזבאללה לשגר רקטה לעבר ישראל, וכל רגע יכול צה"ל לעשות איזה מהלך קיצוני. ה-WWE פועל בשביל לבטח את העובדים שלו. ה-WWE לא יכול להרשות לעצמו שהעובדים שלו יסתכנו בלהגיע לאיזור שהייתה בו מלחמה לא מזמן (למרות שבת"א לא היה כלום, מדובר בישראל בכלליות. הטילים של החיזבאללה יכולים להגיע גם לת"א). הם לא יכולים להתסכן שבזמן שהם יהיו בישראל המלחמה פרוץ שוב. אין בהחלטה הזו שום דבר אנטישמי. זה אידיוטי לחשוב שיש מניע אנטישמי בהחלטה. גם אני לא מסכים את ההחלטה הזו, אבל אני מבין ומקבל אותה. ובינתיים לא דברו על ביטול, דברו על דחייה (ניתן לקרוא בwww.wwe.co.il). כל עוד המופעים יידחו רק, אני חושב שזה עדיף אפילו. כפי שזה נראה, הקארד יהיה נוראי, ועדיף לראות את בנואה חוזר ועוד כמה מתאבקים מגיעים לסמאקדאון.
 

שי מילר

New member
מנהל
אתה יודע מה מרגיז אותי?

לפני כמה חודשים WWE הופיעו בפיליפינים בזמן שבמרחק כמה ק"מ מהאולם התבצעה הפיכה ממשלתית והיו מהומות נוראיות ברחובות. הם לא שקלו אפילו לבטל את המופע. פשוט ייעצו למתאבקים לא לצאת מהמלון. פה יותר שקט משם, וגם אם לא אז עדיין יש לנו את האבטחה ה-כ-י חזקה בעולם. למה מנילה כן ואנחנו לא? למה שם הם לא דאגו לביטוח? לא נשמע מעט מוזר?
 

שי מילר

New member
מנהל
אתה יודע מה מרגיז אותי?

לפני כמה חודשים WWE הופיעו בפיליפינים בזמן שבמרחק כמה ק"מ מהאולם התבצעה הפיכה ממשלתית והיו מהומות נוראיות ברחובות. הם לא שקלו אפילו לבטל את המופע. פשוט ייעצו למתאבקים לא לצאת מהמלון. פה יותר שקט משם, וגם אם לא אז עדיין יש לנו את האבטחה ה-כ-י חזקה בעולם. למה מנילה כן ואנחנו לא? למה שם הם לא דאגו לביטוח? לא נשמע מעט מוזר?
 

Crack It

New member
בן, תעשה טובה אחת -

תתקשר אתה ל"לאן" ותשמע אם הם מדברים על דחייה או ביטול מוחלט.
 

shlomi 123

New member
תשמע בן

עם חלק גדול מההודעה שלך אני בהחלט מסכים איתך. אבל השאלה שנשאלת היא למה הם בכלל דחו את ההופעה לחודשיים במקום לבטל סופית וזהו? מה הם חשבו שתוך שבועיים הכל יהפוך לזהב? פתאום נחתום כאן על הסכמי שלום וכו'? בקשר לידיעה האחרונה שלך,המופע התבטל ולא נדחה, סתם הם לא יודיעו לכל האנשים שהמופע התבטל סופית, וברגע זה דיברתי עם אמא שלי שנמצאת במשרדים של לאן והם אמרו לה שהמופע התבטל ולא נדחה, כי ה-WWE פוחדים להגיע ארצה.
 

Benn Is Kane

New member
מה לאן יודעים?

ללאן אמרו "תורידו את המכירות מהאתר". ה-WWE לא אמרו שום דבר רשמי. אביעד דיבר עם אחד מהאנשים שמביאים אותם לארץ ואמרו לו ש*כנראה הבופעים יידחו שוב*. לא אמרו לו שהמופעים יבוטלו לגמריי. אולי נדחה, אולי התבטל, קשה לדעת עד ה-WWE יצאו בהודעה רשמית. אני לא הייתי מחזיר את הכרטיסים כ"כ מהר...
 
../images/Emo45.gif בידיוק מה שאני חושב

גשהמופעים נידחו מי הודיע על זה קודם לאן או הWWE?
 

CurbStomp

New member
נו

אמרתי לכם שכל המופע הזה זה סתם שמועות של טיפו...
 
הסיבה לביטול

WWE החליטו שההרכב שבא לארץ הוא לא משהו. בעוד חודשיים יישלחו לפה מתאבקים יותר שווים, כגון HHH, שון מייקלס, שלטון בנג'מין, קארליטו, אדג', RVD וסי אם פאנק. טוב, נו, רציתי לשמח אתכם קצת ולגרום לחייך, אפילו אם זה לא אמיתי.
 
אוףףףףףףףףףף באסה דחיתי את הגיוס

רק בשביל ההופעות עכשיו נסיים עם הקד"צ תוך שבוע ואז נתגייס שרמוטות עד שמשכתי את הקד"צ נהיגה נכשלתי 3טסטים בכוונה הם דפקו אותי שרמוטות
 

politi8

New member
זאת לא הסיבה הראשית לביטול אבל..

אלכס, נראה לך שכוכבים כמו טריפל אייץ ושון מייקלס יסכימו לבוא בכלל לארץ? למה שהם יבואו לארץ מוכת דם? הסיבה היחידה שהם לא באים כי הם מפחדים לבוא וווינס לא שם על ישראל בכלל....
 

Thiery Henry

New member
אתם צריכים לראות את הצד החיובי

עדיף לחכות כמה חודשים ונקבל אולי קארד יותר טוב כמו בנואה,טייקר ואולי עוד מתאבקים שיעברו לסמאק. ובמקום לעשות שטויות ולהספים את המייל שלהם צריך להמתין בשקט.
 

GeorgeChip

New member
מה לעושת,

חברות הביטוח שמבטחות אותם לא הורדיו עלויות למרות סיום המלחמה, וזה יוצא לא משתלם כללית לוו וו אי. אז המופע בוטל. למי שאמר אנטישמיות - די לחשוב שכל החלטה נגד שקשורה לארץ היא אנטישמית, ולהגיד שלוו וו אי לא אכפת מכסף בגלל שהם מרווחים, זה השטות הכי דולה ששמעתי.
 
למעלה