שמעתי ממשרד הכרטיסים שהמופע בוטל

batista 2002

New member
אבל הוא גם בכלל עושה טובה שהוא בא..

אז כאילו מה שאתה אומר שעדיף שהWWE לא היו מבטיחים שהם יבואו בכלל וככה הם גם לא יוכלו לא לקיים את הבטחתם?
 
מה הקשר בדיוק?

לא זכור לי ששלמה ארצי עשה "טובה" ובא להופיע ההופעות שלו בקיסריה די מכורות מראש! אני מצטער שיש מרקים של טייקר אולי שנעלבו זה היה בצחוק,אני מארק של שון מייקלס ואם זה היה הפוך לא הייתי מהסס לכתוב משהו בסגנון.הכול נכתב מכעס לא משנאה לטייקר או משהו.
 

Fat Man Walking

New member
מרקים של טייקר? =0

dead man cooking!!
 

kendog keds

New member
תסתכלו על הצד החיובי

כנראה עדיין נוכל להגיע לראות את מופע החימום של גיים-בויז. נא להכין צ'אנטים.
 

Ye11owBoy

New member
אין מה לעשות - הם אנטישמים

וחייבים להחרים אותם. שזה מתחיל בזה שחייבים להספים להם את כל התיבות דוא"ל כדי שידעו מי אנחנו ושלא כדאי לזלזל בישראל, כי עם יחס כזה הם לא מגיעים ליחס שהם מקבלים ממני. לא שהקארד מדהים, עשו טובה שהתכוונו לשלוח לנו כמה ג'וברים מסריחים, אח"כ דוחים בגלל המלחמה, המצב של הקארד מתדרדר, אבל בינתיים אנחנו אלו שמשחקים בהם, והיום, לא מספיק שזה יום מחורבן כי מתחילים בי"ס, מקבלים הודעה שהמופע מתבטל. סבבה, אז בואו נתחיל להראות להם במי הם מזלזלים.
 

guy3540

New member
שמישהו ירשום פה את הכתובת דואל

שנוכל להספים להם כמו שצריך
 

DDN

New member
בדיוק גישה כמו של שניכם

גורמת לאנטישמיות. הם החליטו לא להגיע, אז להספים להם את התיבות? "להראות להם במי הם מזלזלים"? על מי אתם עובדים? תתעוררו! לא מספיק התדמית של ישראל נמוכה בחו"ל, עכשיו גם אתם תעזרו לקלקל אותה?
 

hirshfe

New member
ותתן להם סיבה לחשוב

שכל הישראלים מטומטמים משביל אחד יכול לעשות
 

Ye11owBoy

New member
אז אתה מעדיף לשתוק?

שיתיחסו אליך כמו כלב? להודיע 11 ימים לפני שאתה לא מגיע שהמצב פה כרגיל גם אחרי חודש +/- של המלחמה. אני יודע שחשובה לכם התדמית של להיות ישראלי שקט, רגוע ובעיקר נחמד, אבל פה אין קשר בין הדברים. העובדה שהם מזלזלים בנו ככה, שאנשים תכננו תוכניות מראש, והם מרשים לעצמם לדחות את המופעים בלי הגבלה, זה מה שמעצבן אותי. נמאס לי שיתיחסו אלי כמו אל כלב בגלל שאני ישראלי.
 

hirshfe

New member
מי מתייחס עליך כמו כלב?

הופעות מכל הסוגים מתבטלות בכל העולם, מכל מיני סיבות דפשמוד ביטלו ביום האחרון ולד זפלין ביטלו הופעה בלבנון 48 שעות לפני (למי שטוען שרק בישראל מבטלים) הייתי באגליה והייתי אמור ללכת להופעה של בילי ג'ואל שבוטלה - כי ג'ואל חלה. אתה תקבל את כל הכסף בחזרה רק תיגש ללאן ותבקש אותו (כתבתי תתדרוש, אבל מחקתי - כי אתה לא צריך לדרוש רק להראות הוכחה שקנית) אז פ ר ו פ ו ר צ י ו ת אבל - אתה רוצה להיות המסכן שדופקים אותו כל הזמן, שבוכה שכולם שונאים אותו שכולם שמים לו רגליים אני בטוח גם שאם זאת הגישה שלך, אתה גם מזרחי שבוכה שאשכנזים דופקים אותו.
 

DDN

New member
ברור!

האשכנזים דופקים את כולם במדינה הזאת! הם והשמאלנים אשמים בזה שהWWE לא באים לכאן!
 

politi8

New member
טוב, עדיף שהמוצר הזה יירד מהמסך...

לדעתי, תוך שבועיים גם הרעיון של הvod ירד מהפרק ויבטלו את זה, כי הם רואים שאין מספיק ביקוש ושיראל אינה מקום טוב לקיים בו מופעים בכלל כי בקושי יש אוהדים, אז לא לצפות להגעה שלהם ב5 שנים הקרובות וגם נראה לי שערוץ הספורט לא יחדשו את החוזה איתם ושוב נחזור לתקופה שאין WWE (סמאק סאקס). וינס מסתבר פחדן גדול ושונא ישראל.... לדעתי יש להחרים את המוצרים שלהם,בגלל שהם היו אמורים לתת מופע תמיכה בישראל הם החליטו להשתפן אז אני אומר עם חברים כאלה מי צריך אויבים.. (בוז לארה"ב)
 
רק אני לא מבין מה אתם רוצים?

ממה שרשום ב WWE.co.il ואין לי מושג עד כמה הם אמינים אבל זה נשמע הגיוני, החברת אבטחה הגדילה את הסכום שהם דרשו בהתחלה ובצדק. אנחנו מדינת שהיתה במלחמה עד לפני שלוש שבועות. האשמות שלכם וקריאות ה"אנטישמים" לא רק שמביישות אותכם, גם מוכיחות עד כמה רמת האינפנטליות שלכם מרקיעה שחקים. לא מתייחסים לאף אחד פה סוג ז', וה WWE בטח לא באים לפה כדי לעשות טובה, הם באים כדי לעשות כסף. על הזין שלהם שאתם ישראלים יהודים אשכנזים מרקואים או פאקין צ'רקסים. הם רואים $_$ וברגע שישראל הוא יעד כלכלי הם באים. לא כדי לעשות לאף אחד ממכם טובה, אלא כדי להגדיל את החשבון בנק של וינס. ברגע שישראל מאבדת את היעד שלה כיעד כלכלי והיא הופכת לנטל, הם מבטלים את המופע. אז תפסיקו לזהם תפורום, ותחשבו פעמיים לפני שאתם מתקתקים על המקלדת. עד מתי ילדונים?
 

Benn Is Kane

New member
האתר אמין.

קבלנו את המידע הזה מאחד מהאנשים שמביאים את ה-WWE לארץ. אנחנו לא ממציאים סתם חדשות בשביל למשוך רייטינג כמו אתרים/עיתונים אחרים (ידיעות אחרונות ו"טייקר יבוא בגלל שדחו את ההופעה).
 
למעלה