שמעתי ממשרד הכרטיסים שהמופע בוטל

אוקיי אז ככה

קודם כל, לקח לי לפחות 3 דקות להבין איך ענית לי פה, כפרה עליך תנסה לדבר עברית... ועכשיו לעניינו, אתה לא יכול לקבוע שום דבר, כמו שגם אני לא יכול לקבוע שאין. אבל העובדה היא, שברוב המקרים אתה צודק, אבל הגיל לא הנתון המרכזי, יש המון בני 40, 50, 60 (שהם יותר מבוגרים מעופר ד"א) שגם חושבים כמוהו, זה כמו שתגיד שאם מישהו בן 40 יגיד לך, מהיום אתה עובר דירה כי מסוכן ביפו (תקן אותי אם אני טועה) ואתה תעבור דירה כי הוא החליט. בדומה להחלטת אופ"א בכדורגל, שאנשים החליטו שמסוכן פה, אנשים שלא בחנו את המצב, ואין להם מושג מה הולך פה בכלל. האם בגלל שהם האנשים הקובעים והחזקים בעלי הניסיון, הם בהכרח צודקים? לא, ממש לא. ועובדה שניסינו להילחם בהחלטה הזו ללא הצלחה (למרות ב14 בספטמבר עוד דיון, מקווה שיהיה בסדר) סה"כ אני לא באתי לריב או סתם להקניט אותך, פשוט לדעתי|סהדגש| ראיית העולם שלך לא נכונה, אם אתה חושב שבגלל שאדם יותר גדול (כרונולוגית) הוא בהכרח יותר חכם, מקווה שתקבל ת'דעה שלי. ואם לא, אז בכל מקרה תחשוב שאני צודק כי אני יותר גדול ממך :)
 

favor

New member
זה לא היה הנקודה שלי

הנקודה שלי שממוצע בנאדם בגיל 33 חכם יותר, בוגר יותר ומלא נסיון ממישהו בן 13, 15 או 17. מוכח מדעית אם תירצה. ובמיוחד ובמיוחד שהכוונה היתה לעופר באופן אישי. בוא נגמור את זה פה, אם היית שומע אותי מדבר על זה במציאות לא היית מגיב, יש נטיות ליפול לקטנות כשזה כתוב וירטואלית. הדוגמאות שלך כלל לא אפקטיביות, כמו 10 דוגמאות שאני יכול להביא מהחיים שישמעו טוב לטענה שלי. אגב, מה הקשר יפו? במקרה אני גר שם, מקום לא מומלץ בכלל, במיוחד בדרום העיר. סמים, פשע ומי יודע מה עוד.
 
סבבה

יכול להיות שלא הבנתי את הכוונה שלך, ושוב אני אומר שאתה צודק במקרה הזה במיוחד, אבל ההכללה שלך קצת הפריעה לי והרגשתי צורך לרדת לסוף העניין. ברור שאתה יכול להביא מהחיים שלך גם 100 דוגמאות, אבל מספיק דוגמא אחת שלי כדי לפסול את כל הדוגמאות שלך... בגלל זה לא אהבתי את ההכללה, עם הקביעה אני מסכים, אבל זה בדיוק כמו שתגיד שכל הגרמנים אנטישמים. כל הוויכוח זה שאתה מכליל את הטענה שמי שיותר מבוגר יותר חכם, ואני חושב שאתה צודק, אבל אתה לוקח את הטענה הזאת כערך עליון, וזה לא נכון לדעתי. במקרה עלה לי יפו לראש כי זכרתי שאתה גר שם...
 

hirshfe

New member
רק דבר אחד יש לי להגיד

זה שאני גדול ממנו לא קשור לעניין אני מכיר לא מעט חברה בגילי, שכל שופט שטועה בכדורגל נגדנו כל מדינה שלא נותנת לנו דוזפואה באורוויזיון כל נהג מונית שלא עצר להם בחו"ל כולם אנטישמים
 

favor

New member
אתה יודע שלא לזה התכוונתי

וגם התלבטתי איך לנסח את זה נכון, ומי כמוני יודע שגם אתה טועה הרבה פעמים ומסרב להודות בכך לעיתים. אבל בגלל שאני מכיר אותך ואת רמת הבנתך, הגיל שלך זה רק היה יתרון לנסיון והבנת חיים. ואין לי ספק שגם שי יחשוב כמוך עוד 15 שנים. זה עניין של זמן ואולי בעיקר עניין של גיל והשקפת חיים, כי גם אני לפני שנתיים הייתי בטוח שכולם נגדינו וכולם שונאים אותנו כי אנחנו יהודים. לקח לי זמן לקלוט את העניין ולראות שלא כל מה שמנסים להאכיל אותי זה נכון ובסוף קצת התחכמתי. ואני מצפה מאנשים שעדיין לא עשו את התהליך הזה בחיים שלהם, אז לפחות שלא ינסו ללמד אחרים למה הם חושבים שהם "צודקים".
 

KOBEMANIA

New member
רק כסף

זה כל מה שמעניין אותו כסף וכסף וכסף לאורך כל ההיסטוריה אחרת איזה סיבה אתה מוצא לצפות במתאבק בן 80 מנצח מתאבק בן 10 בשנת 2006 בשביל ההכנסה הכספית טובה וינס מוכן להרוס גם את הדבר הכי חשוב במערכת
 

שי מילר

New member
מנהל
די פשוט האמת.

המתאבקים והצוותים לא רוצים להגיע. קצת לחץ על האנשים המתאימים ולפני שהספקת לומר "סילבסטר טרקאי", אין מופע.
 

tomidart

New member
לא נורא זה סמקאון

ככה שלא הפסדנו כלום חוץ מפאול לונדון בראיין קנדריק והאנדרטייקר.וכמובן הפרשנות הורסת מצחוק של GBL סמקדאון זו תוכנית משעממת שבדרך להעלם.
 

reyrey22

New member
פצצת האטום נפלנ לפני 30 שנה +

(אני לא יודע בידיוק מתי נפלה הפצצה.. אבל יש הבדל בין מלחמה לא גמורה לביןמלחמה שהתקיימה בעבר.. אתה מדבר כל כך הרבה שטויות.. זה לא קשור לאנטישמיות.. נגיד לך הייתה להקה.. והיית צריך לנסוע למקום שאתה יודע שקיימת לך סיכון חיים בו.. אז לא היית נוסע.. וזה לא ישנה לך ממש מי העם שהולך לצפות בך.. עד כאן.. :)
 

AdAmD1

New member
../images/Emo121.gifדי עם האנטישמיות

זה הורג אותי לא כל דבר מישהו עושה זה אנטישמיות
 

shlomi 123

New member
../images/Emo41.gif אכן המופע בוטל

אמא שלי כבר הלכה לקבל את ההחזר הכספי. חבל, עד שיש שקט ויש הפסקת אש הם פוחדים להגיע, אבל לכו תדעו אולי זה לטובה ובפעם הבאה אולי נקבל משהו קצת יותר איכותי.
 
זה ממש מבאס

נכון שהקארד לא משהו בכלל אבל עדיין הציפיה הייתה גבוהה לראות את ריי,בוקר,צ'אבו ואפילו את בטיסטה. אני עדיין מקווה לאיזה הסבר הגיוני לעניין,להודעה רשמית כי אם זה יהיה ככה זה די מסריח. אני מחכה לאיזה הודעה בסגנון : "אנו מצטערים להודיע כי בגלל שקורט אנגל מפורק,כריס בנואה עייף האגו של אנדרטייקר לא עולה למטוס,המוח של בטיסטה לא מעכל איפה זה ישראל וכל השאר סתם מעאפנים אנחנו דוחים את הגעתנו לארץ הקודש נחזור באביב עם ראו" נ.ב האם גם ההופעה של הגיימבויז בוטלה ??
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
 
למעלה