שמעתי ממשרד הכרטיסים שהמופע בוטל

Crack It

New member
רק יכול לומר שאם המופע בוטל -

הכסף יחזור והאכזבה תהיה עצומה ואני רק אדע שאין פה מה לסמוך על דבר שכזה אחרי שהמלחמה הסתיימה הם עדיין לא רוצים לבוא, אז זה טיפשות שלהם ואני אקח את הכסף שלי בחזרה ואמשיך לחסוך לדברים אחרים. פתטיים.
 

john barnes

New member
התקשרתי ואמרו שאין מופע

בגלל שהwwe מסרבים להגיע לארץ. את הכסף מקבלים בקופת לאן
 

Fat Man Walking

New member
../images/Emo4.gif

מצד אחד זה יכול להיות טוב כי אם תהיה בקרוב עוד פעם שיקבעו הופעה (לא יודע כמה זה הגיוני אבל נגיד), אז אני מאוד מקווה שבסמאק המצב יהיה שונה לגמרי, ואולי אפילו נקבל את ראו. מצד שני, יכול להיות שהם לא יבואו לעוד 15 שנה, וזה ממש סאקס!
 

nWkobi

New member
../images/Emo4.gif

נו באמת...מה הם נהיו לי אופ"א 2? למה עכשיו לא לבוא?
 

Israeli Hero

New member
בטח נגמרו הכרטיסים

ובגלל זה כבר הורידו מהאתר של לאן... אם המופע היה מתבטל היו משאירים אתהעמוד וכותבים פרטיםאיך לקבל את הכסף בחזרה. אני בעד לא להכנס להסטרייה סתם ככה.
 

Silvernaor

New member
נו מה אתה לא מבין?

אם לא היו כרטיסים, אז לאן היו אומרים לי "אין כרטיסים", ולכל האחרים שכן יש להם כרטיסים שהתקשרו, הם אמרו שזה בוטל. אתה חושב שהם סתם יעבדו עלינו?
 

shlomi 123

New member
תומר זה סופי

ה-WWE לא מעוניינים להגיע, זה כבר לא תלוי ב-לאן.
 

batista19

New member
המופע בוטל

תתקשר אל משרד הכרטיסים אפילו אם אתה לא מאמין ואפילו באתר הרשמי רשום שבוטל
 

TRGoldman

New member
../images/Emo4.gif מקווה מאוד שזה לא נכון!

לא רק שזה ממש יאכזב ויהיה לנו ממש עצוב... אלא זה יפיל ויהרוס את כל התרבות של היאבקות שהחלה להתפתח בארץ והאהדה הגדולה! זו תהיה טעות נוראית לבטל!
 
זה נכון..../images/Emo185.gif

כל האהדה שנבנתה פה,והנה אפילו הכותבים כאן בפורום עכשיו מרגישים שהWWE פשוט משחקים בהם,מקווה שזה לא יפגע בקהילת הרסלינג בארץ יותר מדי (זה יפגע,רק שאני מקווה שהפורום ימשיך להיות ברובו WWE,כדי שיהיה עם מי לדבר)
 

Crack It

New member
התקשרתי עכשיו ל"לאן".

היא טוענת שאין סיבה ממשית לביטול המופע, ושהWWE פשוט החליטו שהם לא מגיעים. וכל שנותר לשאול זה, אם הם יחליטו לחזור בעתיד - עד כמה אמין זה יהיה.
 

danihashamen

New member
תגיד לי, אתה רציני?

הכבוד שלי לWWE פשוט יורד משניה לשניה. מגעיל אותי ההתייחסות שלהם אלינו, כאילו אנחנו אזרחים סוג ז'. הרי הופעה בארה"ב, או יפן הם בחיים לא היו מבטלים, אבל ישראל .. מי זה ישראל ? חוצפה. בהתחלה דחו את המופע, וקיבלנו את זה, אח"כ הורידו לנו מתאבקים מהרוסטר שהובטחו לנו, קיבלנו את זה.. עכשיו מבטלים לגמרי כי לא בא להם לבוא? זה פשוט מגעיל אותי. לא צריך את הטובות שלהם, גם כן. אני מניח שהם יחליטו כן לחזור [מה שלא יקרה], אבל כבר אהיה בצבא, אז חבל, אבל אם זו ההתייחסות שלהם - שלא יבואו. איכס, אני פשוט נגעללללללל
 

BeN ShaDe

New member
בני זונות , זה כל מה שיש לי להגיד.

בכוונה לא צינזרתי את זה. זה מה שאני חושב על ה-WWE. כל היום אני וחבר שלי מדברים על שבוע הבא ועכשיו אין? לא צריך אתכם פה. לא רוצים לבוא , אל תבואו.
 
למעלה