הוכחה ש-WWE זה סוג של ספורט!!!

FrecCo

Member
הטעות שלך מתחילה ממש בבסיס...

ההגדרה של ענף ספורט היא בהחלט לא אם יש בו תחרות. פתח אינציקלופדיה. אם על זה אתה מבסס את כל הטענות שלך- בבקשה, אתה טועה. 100% טעות.
 
עד כאן ../images/Emo13.gif

אפשר להחשיב את ההיאבקות בתור ספורט בשל הפעילות האתלטית, אבל היא בהחלט לא ענף ספורט. ענף זה משהו שיש בו דירוגים, תחרות בין קבוצות ומדינות, אלופים, מדליות, שיאים, וכוק. רסלינג זה ענף הבידור.
 

שי מילר

New member
מנהל
אני מבין טוב מאד שלקחתם פרט קטן

ושולי ועשיתם ממנו דיון של 50 תגובות. יש לך נכשל בהבנת הנקרא, כי בתחילת התגובה כתבתי שהתחרותיות היא כל היופי ומכאן נגזר שבטח ובטח ובטח שצריך תחרותיות בשביל ספורט. בתור אוהד ספורט נלהב, ההגדרה שלך לספורט מעליבה אותי והיה יותר טוב אם היית שומר אותה לעצמך.
 

FrecCo

Member
מצאת אחלה הגדרות להיעלב מהן

ממתי יופי קובע הגדרות? מה שיפה בעינייך הוא לא מה שנכון. תחרותיות יפה בעינייך, וגם בעיניי, אבל שנינו אוהבים רסלינג, לא? וברסלינג הרי אין תחרותיות, אז איך אתה אומר שכלהיופי הוא תחרותיות? ההגדרה שלי לספורט היא ההגדרה המוסכמת, עד שתמצא לי מקור יותר אמין מאינציקלופדיה- שאומר אחרת. לא טוב לך איתה? לך תבע את מי שהמציא אותה.
 

pufpuf

New member
שטויות

לא הבאת אף הגדרה שמראה שהאבקות זה ספורט, הדבר היחיד שהראת זה ליקוי בהבנת הנקרא. הקטע של הבידור מדבר על מי שעושה את הפעולה הגופנית, לא מי שצופה בה, אין קשר בכלל להאבקות.
 

שי מילר

New member
מנהל
עוד פעם לא הבנת

כשדיברתי על היופי שבספורט ניסיתי להסביר לך שיש הבדל בין היופי שבספורט רגיל כמו כדורגל וכדורסל לבין היופי של ענף כמו רסלינג שהיופי שלו נובע משואו בידורי. כשאתה משווה רסלינג לספורט זה מעצבן אותי כי אני אוהב את שני הדברים מסיבות אחרות. אחד מהדברים שאני הכי אוהב בכדורגל זה התחרות ואת זה אין ברסלינג. זה מוריד את הערך הספורטיבי מרסלינג. עצם ההשוואה העיקשת שלך מעליבה אותי וצריכה להעליב את כל אוהבי הספורט התחרותי.
 

pufpuf

New member
מה זה קשור בכלל?

אף מתאבק לא מתאבק בשביל לשמור על הכושר או לבדר את עצמו. זה אפילו לא דומה. כשהמתאבקים בזירה עושים פעולה גופנית הם לא עושים זאת לשם הפעולה הגופנית שלהם. היא אמצעי, לא המטרה.
 

FrecCo

Member
למי אכפת מהמטרה?

מבחינתי, גם כשאני רץ כדי להשיג אוטובוס שבורח לי- אני עושה ספורט, גם אם אני לא עושה את זה לשם הספורט והכושר. הם עושים את זה בשביל המטרות שלהם, איך זה בדיוק סותר את זה שהם עושים פעילות ספורטיבית? איך זה סותר את זה שהם עושים ספורט?? אני לומד לבגרות במתמטיקה שלי בשביל להוציא תעודת בגרות. לא כי אני רוצה לדעת מתמטיקה. זה אומר שאני לא לומד???? בגלל שזו לא המטרה שלי, ללמוד???? מה הקשר בכלל מה המטרה?????????? העובדה היא שהם עושים ספורט. טענת הנגד של רוב האנשים בשרשור הזה הייתה "אין תחרות- זה לא ספורט". תחרות לא הכרחית בשביל ספורט, זו מה שנאמר במקורות האמינים ביותר שמצאתי עד עכשיו (אני מוכן לצטט שוב מבריטניקה). כמו שאמרתי, אלא אם יש לך מקור אמין יותר שאומר אחרת... אתה טועה.
 

pufpuf

New member
אז זה מגוחך

זה כמו שתגיד מבחינתי כל מה שהוא בעל 4 רגלים הוא שולחן. לסוס יש 4 רגלים, ואפשר לכתוב עליו, אז סוס הוא שולחן! סתם הגדרה אישית וטיפשית שמבוססת על כללי הלוגיקה, שכל אחד שלמד לפסיכומטרי יודע שאינם מייצגים את המצב האמיתי בעולם. גם אני מסכים שתחרות לא הכרחית בשביל ספורט. אבל כוונות ספורטיביות כן הכרחיות בשביל ספורט. אם אין לך כוונה ספורטיבית במעשה, אתה לא עושה ספורט. הדוגמה שלך עם המתמטיקה נהדרת. אתה לומד בשביל להוציא ציון טוב במתמטיקה, כי אם לא תלמד, לא תצליח להוציא ציון טוב במתמטיקה. מתאבקים מתאמנים ועושים אימוני ספורט, בשביל שהם יוכלו להתאבק. אם הם לא יתאמנו, הם לא יוכלו להתאבק. בגלל זה רוב המתאבקים הם ספורטאים, אבל האבקות אינה ספורט. ויש הבדל גדול בין השניים. ומכאן אני אפסיק את הדיון, כי משפט של " אם יש לך מקור אמין יותר שאומר אחרת... אתה טועה" הוא משפט טרולי של אדם אטום. זה חסר כל טעם להמשיך... המשך חיים טובים.
 

FrecCo

Member
../images/Emo26.gif

אתה ספצ בלהוציא דברים מהקשרם. המשפט האחרון נכתב בקשר להגדרה, ואלא אם אתה רוצה להיות יהודה בן אליעזר החדש- אתה משתמש בהגדרות שניתנו לפנייך במקורות מוסמכים. אל תזבל לי בשכל על טרולים ואטימות כי זה מה שכולם עשו פה עד עכשיו, כולל אתה. לי אין כוונה ספורטיבית כשאני רץ אחרי אוטובוס. אני רוצה רק להשיג אותו. אבל אני רץ, אני עושה פעילות ספורטיבית= אני עושה ספורט. לא ענף ספורט, כמו שאלכס אמר, זה בהחלט לא ענף, אבל זה ספורט לפי ההגדרה. ריצה היא ספורט. לפי אותה נוסחה, ועוד יותר מזה: למתאבקים יש כוונה להתאבק. הם קופצים, רצים, מרביצים, עושים פעילות ספורטיבית= עושים ספורט. שוב, לא ענף ספורט, כי אני מסכים של"ענף" יש הגדרה נפרדת שדווקא כן כוללת תחרות, אבל בהחלט ספורט לפי ההגדרה. האבקות כוללת את כל האספקטים של ספורט. האבקות היא ספורט. חיים טובים גם לך
 

Kuroi Tenshi

New member
../images/Emo31.gif

"עושה ספורט" זה סלנג, שפירושו עוסק בפעילות בעלת אלמנטים אתלטיים. כשמישהו עוסק בהיאבקות הוא "עושה ספורט", אבל זה לא הופך את ההיאבקות לספורט.
 

hirshfe

New member
לא אתה לא מתעסק בספורט

אתה מתאמן סיימתי לאחרונה את הספר של ג'רי לולר באילת והבן אדם במהלך הספר קורא לכל אלה שמתייחסים לרסלינג כסםוורט כמטומטמים מילה של לולר לא שלי
 
לכל אלה שאומרים שאין תחרות

ובגלל זה היאבקות מקצועית זה לא ספורט. זה לא כל כך נכון תסתכלו שנייה מהצד של המתאבקים שבכל קרב ופרומו וטיפה זמן טלויזיה שיש להם מנסים להוכיח שהם יותר טובים מהשאר בשביל להתקדם במעלה הקארד. למרות שיש מיקרים יוצאי דופן.
 

Kuroi Tenshi

New member
זו בדיוק הנקודה.

הם מנסים להוכיח למי שקובע את התסריט שהם יותר טובים כדי שייתן להם תפקיד יותר טוב בתסריט, ולקהל כדי שיגיב להם, כדי להוכיח לזה שכותב את התסריט שהם יותר טובים. הם לא באים במטרה להוכיח שהם מתאבקים יותר טובים מהיריבים שלהם, או שהם יותר כריזמטיים מהם (ואם כן, הם עושים זאת כאמצעי בדרך למטרה הראשונה שהגדרתי. והם די אגואיסטים, אבל זה סיפור אחר).
 

GeorgeChip

New member
מה ההבדל

בין זה לבין כל עובד שמנסה להתקדם בכל סוג של עבודה?
 
ממש לא, דיוני גולדברג יותר טובים

למרות שאת שתי האופציות ממילא מיצינו. ויכוחי סינה>דיוני גולדברג>האם היאבקות היא ספורט.
 

Chris Jericho

New member
האבקות היא לא ספורט

כי בספורט כמו טניס/כדורסל/כדורגל וכו' התוצאה היא לא ידעה מראש (חוץ מבכדורגל הישראלי) וברסלינג מבוים. רסלינג אמור לבדר. שים לב לשם של הWWE WWE - world wrestling Entertainment זו לא האבקות כמו באוליפיאדה זו האבקות בידורית.
 
למעלה