הוכחה ש-WWE זה סוג של ספורט!!!

Code Red

New member
ספורט בידורי וספורט זה שונה, בחור.

יש לך וליקיר מה ללמוד, הנסיונות שלכם לשנות לאחרים דעה כמו שני סמארטים עקשנים לא הולכת.
 

FrecCo

Member
כמו שהוא אמר לכם בשרשור הקודם....

ועל זה אף אחד לא ענה לו כי פה נגמרו הטענות שלכם כנראה: כשרצים סתם בשביל להתאמן לא עושים ספורט? וכששוחים כדי להתאמן זה לא ספורט? הרי אין תחרות, אין מנצחים, אתה שוחה לבד... כשאתם מרימים משקולות ועושים אירובי מול ינקלביץ' בטלוויזיה- אתם לא עושים ספורט? לא כמובן, אין תחרות אז זה לא ספורט... כשאנחנו רצים באימון להנאתנו אנחנו בטח עושים תוכנית בידור הטענה ש"צריך תחרות בשביל שזה יהיה ספורט" היא כ"כ מופרכת, כי היא רק ההבדל היחיד שמצאתם בין WWE לבין סוגי ספורט אחרים והיא משמשת לכם טענה יציבה למה האבקות מקצוענית היא לא ספורט. ובתכל'ס? אין שום קשר מזערי בין ההגדרה לבין קיום התנאי הזה. פתחו כמה אינציקלופדיות שתרצו (אני כבר פתחתי פעם), תראו שספורט הוא ספורט גם כשאין תחרות.
 
רק הערה אחת

כשאתה רוצה להתאמן, לשמור על הכושר, להתחזק, אתה לא תעסוק בהיאבקות מקצועית למטרות הללו.
 

FrecCo

Member
אין ספק. אבל איך זה סותר?

... גם כשאני רוצה להשיג שרירים בידיים אני לא אלך לריצות כל יום, כי כושר זה אולי יָקנה לי, אבל שרירים בידיים לא ממש. זה לא סותר ששניהם סוגים שונים של ספורט. אם סתם הוספת הערה אז אחלה
 

Kuroi Tenshi

New member
יש הבדל בין אימון לספורט.

כשאתה בועט למישהו בראש, זה ספורט? הרי זו אותה פעולה כמו לבעוט לשער בכדורגל, וכדורגל הוא ספורט. יש הבדל בין פעולות ספורטיביות לבין עיסוק בספורט. משום מה אני גם מרגיש צורך להדגיש שהמינוח שלך, "לעשות ספורט", הוא סלנג, והוא לא מתייחס בדיוק לעיסוק בספורט או לביצוע פעולות הקשורות לספורט. כשאתה פשוט רץ, זה לא ספורט. כשאתה רץ במטרה לקבוע זמן כלשהו, או במטרה לנצח אצן אחר, זה כן. כשאתה בועט בכדור ששוכב על הרצפה, זה לא ספורט. אם מולך עומד שחקן/שוער, ואתה מנסה לבעוט את הכדור לתוך איזור שהגדרתם כשער, זה כן. כשאתה מתאבק במטרה לעשות מה שאנגל והאיראני עשו ב-96', אתה ספורטאי. כשאתה מתאבק במטרה לעשות מה שאנגל ומייקלס עשו ב-05', אתה מתאבק, בדרן ספורטיבי או במקרה הכי גרוע, Yardtard
 

FrecCo

Member
ככה:

אתה מסכים איתי שפעולות ספורטיביות יש בכל דבר? גם בכדורגל, גם באימון ריצה, גם ברסלינג, גם בלהיות נגר וגם בלשאוף לנשוף אוויר? אני מקווה שכן. על ההגדרה המדוייקת של "ספורט" אפשר להתווכח חיים שלמים. יש אנשים שיגידו שפעולה ספורטיבית=ספורט, ולכן כל הפעולות שהזכרתי הנ"ל הן סוג של ספורט. ואני נוטה יותר להסכים עם ההגדרה הזאת, גם אם זה נשמע מפגר להגדיר נשיפה-שאיפה או מצמוץ כספורט. סה"כ, כל הנעה של הגוף היא פעולה ספורטיבית. הטענה שלך היא שמהרשימה הנ"ל רק כדורגל זה סוג של ספורט כי רק בו יש תחרותיות. אתה אומר שאם נעשה תחרות מי נושם יותר מהר- זה יהיה ספורט? אם כן, סבבה. למה אני לא מסכים איתך? כי אם הטענה היא שהתנאי היחיד להפוך נשימה לספורט- הוא להתחרות עם מישהו, הטענה פשוט לא נכונה. כמו שאמרתי קודם, פתח אינציקלופדיה, לא חייבים תחרות בשביל ספורט. באטם ליין, כל אחד וההגדרה שלו. אם תחרותיות היא הדבר היחיד שמפריד בין הדעות שלנו, אתה טוען שהיא נדרשת לכל פעולה בשביל להפוך אותה לספורט, אני טוען שלא- אז אני שמח שלפחות יש רק שתי הגדרות שעליהן יש מחלוקת- למילה ספורט. אני פשוט חושב, וכל המקורות שראיתי עד כה אישרו לי את זה, שתחרותיות מעולם לא היוותה תנאי כדי להפוך משהו לספורט. לכן מבחינתי, ומבחינת כל מי שרוצה ללכת לפי ההגדרות המקובלות (זה מה שתמצא בכל אינציקלופדיה)- רסלינג=ספורט.
 

FrecCo

Member
שלא יהיה מישהו שלא קורא את זה ^

אם יש עוד כיוונים אני אשמח לשמוע
 

Kuroi Tenshi

New member
אם לחזור להגדרה של יקיר...

לא כל פעולה היא אכן פעילות ספורטיבית. פעילות ספורטיבית היא "פעילות גופנית המבוצעת בד"כ בשעות הפנאי לשם בידור והנאה ולשמירה על הכושר הגופני". אם כך, מצמוץ ונשימה אינן פעולות ספורטיביות. הנקודה שלי הייתה שההבדל בין הפעילויות שאנחנו מדברים עליהן הוא המטרה: כשהמטרה הסופית של הריצה שלך היא להגיע יותר מהר למקום כלשהו מאשר שהיית מגיע אם היית הולך, אתה מבצע פעילות ספורטיבית. כשאתה רץ כי הקונצנזוס הוא שבמסגרת הפעילות שלך אתה צריך לרוץ (בין אם בתחרות או באימון ריצה, נגד יריב או נגד השעון), זה ענף ספורט. כשהמטרה שלך היא לגרום למישהו כאב במקרה בו אתה בועט לו בראש, אפשר להתווכח אם הבעיטה היא לשם בידור/הנאה, ואם היא אכן שומרת על הכושר הגופני שלך. כשאתה רץ ובועט בכדור, אתה עוסק בפעילות ספורטיבית, ואתה גם עושה זאת כדי להכניס את הכדור לשער היריב. זה כבר ענף ספורט. כשאתה נגר או כל בעל מקצוע פיזי אחר, הפעולות שאתה עושה כתוצאה מכך לא נעשות כי הביצוע שלהן כשלעצמו תורם משהו. הפעולות הללו מתבצעות כי שילובן גורם לשינוי בחומר עמו אתה עובד, שמביא אותו למטרה הרצויה. כשאתה מתאבק, הפעולות שאתה עושה כתוצאה מכך לא נעשות כי הביצוע שלהן כשלעצמו תורם משהו. הפעולות הללו מתבצעות כי שילובן גורם לשינוי כלשהו של ההתרחשות במוצר הגמור (אירוע ההיאבקות או הקרב), שמביא אותך למטרה הרצויה על-פי התסריט.
 

FrecCo

Member
ההגדרה שנתת בהתחלה-

שיקיר נתן קודם, היא לא הגדרה ל"פעילות ספורטיבית". היא הגדרה ל"ספורט". אני חושב שפעילות ספורטיבית יכולה להתייחס גם לפעולות מובנות מאליו, כמו לנשום ולמצמץ. פה אמרת שהמטרה היא התנאי בשביל להגדיר פעילות מסוימת כספורט. יש כאלה שיחשבו שאין חשיבות למטרה. זה כ"כ לא חד משמעי העניין הזה, שעדיף שכל אחד פשוט ישאר בשלו.
 

GeorgeChip

New member
שוב,

כמו שחן אמר, יש הבדל בין פעילות גופנית כמו ריצה, לספורט שזה תחרות.
 

iRoNBaLLz

New member
תגובה

אני מסכים איתך... בהיאבקות זה אחרי הכל ספורט כי הוא עונה על כל רעיון של זה.. הם סה"כ לא מרביצים אחד לשני ( ברוב המקרים ) בצורה רציני או בכלל... אבל כשאתה רואה אותם ממשיכים בהצגה כשהם מדברים במיקרופון הם מזיעים לאללה ומתנשמים.. ותחרות לא צריך לספורט... ליגת העל בכדורגל זה תחרות? ...
 

שי מילר

New member
מנהל
אתה פשוט לא מבין, אה?

כל היופי שבספורט זה התחרותיות. אף אחד כאן לא טוען שהאבקות היא לא ספורט במובן הפיזי, כי כל אחד יודע שכל דבר שעושים בו פעילות גופנית זה נחשב ספורט. אנחנו מדברים על זה שרסלינג זה לא ספורט תחרותי ולא משנה כמה תגובות תכתוב שום דבר לא ישנה את זה!
 

FrecCo

Member
נראה לי שאתה זה שלא מבין...........

כאילו, דה שזה לא ספורט תחרותי??? מי בכלל התווכח על זה? למה נראה לך שיש בדיון הזה ולו תגובה אחת שחולקת על זה שזה לא ספורט תחרותי??? איך רסלינג יכול להיות ספורט תחרותי אם אין בו תחרות??????? לעומת זאת, לדעתי, ולדעת אנשים אחרים וביניהם פותח הדיון, תחרות לא נדרשת בשביל להגדיר רסלינג כ"ספורט". מצד שני, יש פה אחרים שטוענים שתחרות כן נדרשת לשם ההגדרה. ועל זה הדיון. אתה צריך להבין על מה אתה מתווכח לפני שאתה מתחיל להתווכח
 

Kuroi Tenshi

New member
לא, אתה זה שלא מבין.

ההגדרה של ענף ספורט היא אם יש בו תחרות. זו ההגדרה הרשמית של ספורט. ההגדרה של רסלינג כפעילות ספורטיבית, כספורט במובן הפיזי של המילה, נובעת מהפעילות האתלטית הנכללת בהיאבקות. המונח ספורט כשלעצמו הגיע לכאן בגלל סלנג, מאחר והכללתה של פעילות ספורטיבית לא הופכת דבר לענף ספורט. מה שאתה טוען הוא שהסלנג שמקצר את "פעילות בעלת אלמנטים ספורטיביים" ל"ספורט" הוא בעצם מינוח רשמי.
 
למעלה