הוכחה ש-WWE זה סוג של ספורט!!!

Kuroi Tenshi

New member
אתה רואה את הלינק הזה?

לינק הערך הזה נכתב על-ידי מישהו כמוני וכמוך שהחליט לתרום לאתר. כל מה שהוכחת זה שיש לפחות עוד אדם אחד שמשתמש במילה "ספורט" כדי להגדיר היאבקות.
 

Kuroi Tenshi

New member
וגם...

מתוך en.wikipedia.org, וויקיפדיה ה"מקורית": Professional wrestling is a form of performance entertainment where the participants engage in simulated sporting matches
 
^הנה, יקיר, תקשיב לחן ותחכים

חן>רוב הפורום. ויקיפדיה נכתבת ע"י הגולשים. ושים לב למילה simulated.
 

Guy Schlesnar

New member
לך אתה לקבל פאוור בומב

רוק בוטום,לג דרופ שקצת התפשלק,אגרוף שנכנס קצת יותר מדי,ואחרי זה תדבר על כושר ספיגה,אוקיי? זה שהמטרה היא לפגוע כמה שפחות,לא אומר שאין כאב בכלל.
 

היקיר

New member
הוכחה מהאינציקלופדיה

ש-WWE סוג של ספורט מהאינציקלופדיה - אביב חדש - האנציקלופדיה הישראלית לנוער
פעילות גופנית המבוצעת בד"כ בשעות הפאני לשם בידור והאנה ולשמירה על הכושר הגופני. הספורט כולל פעמים רבות תחרות של יחידים או של קבוצות. מקורו של המונח במילה הלטנית דיספורטרה, שפירושה יציאה מחוץ לשערי העישר לשם תחרות או שעשוע.
 

pufpuf

New member
כל הכבוד

הוכחת שהוו וו אי זה לא ספורט עם ההגדרה הזאת. "פעילות גופנית המבוצעת בד"כ בשעות הפנאי לשם בידור והאנה ולשמירה על הכושר הגופני" האבקות לא עונה על הקרטריון הזה. הפעילות הספורטיבית בקרב לא נעשית לשם שמירה על הכושר הגופני, ולא לבידור העוסקים בה, אלא הצופים בה. המטרה בהאבקות אינה הכושר הגופני, הוא רק האמצעי. המטרה היא לבדר את הקהל. "הספורט כולל פעמים רבות תחרות של יחידים או של קבוצות" - לא קיים בהאבקות, אין כאן תחרותיות. האבקות לא נעשית ממניע גופני ואין בה תחרותיות, ככה שהיא לא עונה על אף אספרט של ההגדרה שהבאת
 

Code Red

New member
ושוב- "לשם תחרות"

אין תחרות ב-WWE, מתי תבין? הם גם לא משתעשעים שם, זו עבודה בשבילם. ושים לב: "לשם בידור", בדיוק כמו ב-WWE. אולי די לנסות לשכנע אותנו בכוח?
 

היקיר

New member
אתה מעוות עובדות אחי

מקורו של המונח במילה הלטנית דיספורטרה, שפירושה יציאה מחוץ לשערי העישר לשם תחרות
או שעשוע
 

Code Red

New member
ושוב, זה לא שעשוע, זו העבודה שלהם.

לך תעשה תחרות בין שניים כשידוע מי אמור לנצח. ואתה יודה מה זה החלק "דיס" במילה הלטינית? זה "לא".
 

FrecCo

Member
מה אתה אומר בזה?????????מה????

סבבה, אתה צודק, נניח שפירוש המילה הארוכה הוא דיס-ספורט. יעני אי-ספורט. אתה בכלל מבין מה אתה טוען בזה או שאתה סתם מנסה להיות צודק בקשר למילה? הוא אמר שדיספורטרה= פירושה יציאה מחוץ לשערי העיר לשם תחרות או שעשוע. אז מה אתה מנסה להגיד? שיציאה מחוץ לשערי העיר לשם תחרות או שעשוע - זה אי ספורט??? סבבה. אמרת. איך זה מחזק את הטענה שלך שרסלינג זה לא ספורט- אני לא מבין. אבל אחלה. העיקר שתצא צודק בדברים לא קשורים ותהיה מרוצה.
 

Code Red

New member
תביט בהודעה של חן למטה.

זה יספיק כדי להראות לך שאתה טועה.
 

FrecCo

Member
הטענות שלך גרועות ממש

רשום שם שספורט יכול להיות גם לשם בידור, ואתה אומר ש-WWE זה לשם בידור. כמה סותר
 
למעלה