הוכחה ש-WWE זה סוג של ספורט!!!

היקיר

New member
הוכחה ש-WWE זה סוג של ספורט!!!

לקוח מ"ויקיפדיה" - היאבקות מקצוענית הינה ענף ספורט המשלב בתוכו מימד של הצגה. הקרבות אינם 'אמיתיים' אלא מבוימים מראש בדרך כלל. תוצאותיהם נקבעות מראש, החוקים 'גמישים', וכל מטרתם הוא לשעשע את קהל הצופים במעין דרמה הסובבת את התחרות והמתחרים. המתאבקים המקצועיים נדרשים ליכולות פיזיות גדולות, אתלטיות, גמישות, וכושר ספיגת מכות, ואף למיומנויות דרמטיות, כגון יכולת משחק, יכולת הצגה מול מצלמה, ויכולת התנהלות מול התקשורת המהווה מרכיב חשוב ב'הצגה'. קיימות ליגות וטורנירים ברחבי העולם, בעיקר בארה"ב בהם מתנהלים תחרויות אלה, לעתים באצטדיוני ענק לעיני עשרות אלפי צופים. מסביב לתחרויות מתנהלת תעשיית זכויות טלוויזיה ומזכרות. הליגה הגדולה בעולם נקראה WWF (World Wrestling Federation). בישראל היתה מוכרת משך שנים דווקא ליגת ה WCCW בה כיכבו המתאבקים בני משפחת ואן אריק. מתחרתה העיקרית של ה WWF הייתה ה WCW, אך מאוחר יותר רכשה ה WWF את ה WCW. ב2002 בעקבות תביעה שהוצגה נגד אירגון ההיאבקות על ידי World Wildlife Fund על הזכויות לשם,אירגון ההיאבקות WWF נאלץ לשנות את שמו וכך הפך לWorld Wrestling Entertainment,הWWE. בחוגים מסוימים קיימת התנגדות לענף ספורט זה מחשש שהוא מעודד אלימות בקרב הצופים המחקים את כוכביהם. כיום משודרות בכבלים תחרויות ה Raw ו Smackdown של ליגת ה WWE. התחרויות משודרות בפיגור של כמה שבועות אחרי המקור, ולא כוללות אירועי שלם וצפה בהם מוצגים רוב הקרבות הגדולים. בנוסף לשידורי הWWE,ניתן לקלוט בישראל את תוכניות ליגת TNA בערוצים זרים. מקור: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%99%D7%90%D7%91%D7%A7%D7%95%D7%AA_%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%AA
 

MikeTyson

New member
זהו אכן ספורט, לא צריך להוכיח.

ספורט זה כל דבר אשר מנסים להגיע לכמה שיותר גבוה בענף. ב-WWE ובמסגרות אחרות, יש אלופים, יש חגורות אליפות יש סגנים יש קרב גמר ויש הכל. זהו ספורט לכל דבר, אבל הספורט הזה הוא הצגה.
 

היקיר

New member
תודה, אם תסתכל קצת למטה תראה

שלא כולם חושבים שזה ספורט... http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=13&msgid=53919234 http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=13&msgid=53932895 - תראה את התגובה למה שאני כתבתי פה
 

Kuroi Tenshi

New member
זו בדיוק הנקודה.

בספורט, אתה האלוף כי אתה הכי טוב. בהיאבקות, אתה אלוף כי נקבע בתסריט שאתה אלוף.
 
אין גמר ואין סגנים

התסריטאים יכולים לקבוע חודשים מראש מי יהיה אלוף מתי. וכל אחד יכול להיות אלוף, אפילו שחקן קולנוע כושל... כמו דייויד ארקט או האלק הוגאן
 

שי מילר

New member
מנהל
בשום פנים ואופן לא!

האבקות לא יכולה להיות ספורט בחיים כי אין שם תחרותיות והכל מתוסרט. זה כמו שתגיד שהסרט מיליון דולר בייבי זה ענף ספורט... אם מחר הבוקרים יחליטו שסקוטי טו הוטי יהיה אלוף העולם זה מה שיקרה. זה מקביל בספורט לזה שבני ג´דיידה מליגה א´ צפון ינצחו את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו. זה נשמע לך הגיוני?
 

שי מילר

New member
מנהל
בשום פנים ואופן לא!

האבקות לא יכולה להיות ספורט בחיים כי אין שם תחרותיות והכל מתוסרט. זה כמו שתגיד שהסרט מיליון דולר בייבי זה ענף ספורט... אם מחר הבוקרים יחליטו שסקוטי טו הוטי יהיה אלוף העולם זה מה שיקרה. זה מקביל בספורט לזה שבני ג´דיידה מליגה א´ צפון ינצחו את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו. זה נשמע לך הגיוני?
 
זאת לא הוכחה

היה כבר דיון ארוך האם היאבקות היא ספורט או לא. התשובה הסופית היא: היא ספורט במובן שהיא מערבת פעילות פיזית. היא לא ספורט אמיתי, ספורט תחרותי, כי הכל מבוים ואנשים תוקפים שם אחד את השני עם כסאות מאחור.
 

Code Red

New member
אם זה סוג של ספורט

אז גם נגרות זה ספורט, מסגרות זה ספורט וחשמלאות זה ספורט, כי בכולם יש עבודה פיזית. מה השטויות האלו?! WWE זה בידור, העבודה הפיזית של המתאבקים בזירה לא אומרת דבר.
 

היקיר

New member
איזה שטויות!!

זה סוג של ספורט! לא משנה אם מבוים או לא! אתם מדברים על ספורט תחרותי, אני מדבר על ספורט בכללי!!!!
 
אבל למה אתה מתעצבן?

מה אתה מתלהט מדיון על הגדרה? תתרגל לזה שלא כולם יסכימו עם הדעה שלך, זה יחסוך לך הרבה עצבים.
 

היקיר

New member
זה פשוט מעצבן, כי..

פשוט זאת לא דעה, זה כתוב באינציקלופדיה והכול... זה כמו שתגיד לי על הגדרה של בננה שהיא לא גודלת על עצים אלא יוצא מתחת של הקופים זה אותו דבר... כי אני הבאתי לכם הוכחה, שזה ספורט. לא תחרותי אבל ספורט, אתה רוצה שאני אביא לך הגדרה של ספורט גם? בשביל שתבין שזה סוג של ספורט? אני לא מדבר איתך על דעה שלי, אני מדבר איתך על "דעתם, של כותבי האינציקלופדיות!
 
זה כן עניין של דעה

גם עם האינציקלופדיה אפשר להתווכח, אנחנו לא ברוסיה ולא חייב לקבל בעיוורון את כל ההגדרות שמכתיבים לנו. ואתר באינטרנט לא נחשב לאינציקלופדיה אמיתית. ואתה כבר בסוף ההודעה שלך מודה שמדובר ב"דעתם של כותבי האינציקלופדיות". דעה זה לא עובדה פיזית קשה. ייתכן כי מי שכתב את ההגדרה הוא מארק, שחושב ש-WWE זה אמיתי.
 

שי מילר

New member
מנהל
האמת היא

שכותבי אנציקלופדיות הם לא רובוטים ולא מכונות. גם הם יכולים לטעות. כמה זמן אתה חושב שהוא הקדיש לשאלה אם זה ספורט או לא?
 

pufpuf

New member
אתה רציני?

ויקיפידיה זה לא "סוג של אנציקלופדיה"- הערכים שם מעודכנים באמצעות אנשים רגילים כמוני וכמוך "ברוכים הבאים לויקיפדיה, אנציקלופדיה חופשית הנכתבת במשותף על ידי משתמשי אתר זה. כל אחד, כולל אותך, יכול לערוך כל מאמר באתר כבר עכשיו באמצעות לחיצה על כפתור "ערוך דף זה" המופיע בכל מאמר ומאמר בויקיפדיה." בטח שלא כותבי אנציקלופדיות
 

GeorgeChip

New member
חחחח,

אני שיניתי את המשפט הראשון, רציתי לשנות הכל אבל לא היה לי כוח
 
למעלה