RAW

pufpuf

New member
כמו?

ציין חמישה תרגילים בארסנל שלו שמעידים על יכולות האבקות נטו.
 

Rock Bottom

New member
שלומי זה לא עובד כך

זה שאין לו מגוון רחב של תרגילים, לא אומר שהוא לא מתאבק מוכשר. גם לגולדברג יש אוצר מצומצם של תרגילים והוא חרא של מתאבק. על אייץ' לא אומרים את זה, כי הוא פשוט לא מתאבק רע כמו שכולם עושים ממנו. הוא מתאבק די טוב שמוכר טוב את הקרבות שלו, ונראה די אמין בזירה. שזה לא יראה לכם כאילו אני גרופי של אייץ' כי אני באמת לא סובל את הבנאדם, ובשנה שנתיים האחרונות גם בזירה הוא לא הראה הרבה, אבל כשחיים על סטרואידים זמן די ארוך זו התוצאה. ראית קרב מצוין שלו במניה וזה המשיך בשבועות האחרונים. הוא חוזר לדעתי לתקופה הטובה שלו (בזירה עצמה).
 

pufpuf

New member
אז איך

אתה יכול לקרוא לו " מתאבק מדהים"? זה שאין לו מגוון רחב של תרגילים זה מספיק בשביל לא לקרוא לו מתאבק מדהים. אם הוא מתאבק מדהים, אז מה קורט אנגל, בנואה, אדי גררו, כריס ג'ריקו שטובים מטריפל אייץ' בכל תחום ותחום? טריפל אייץ' לא מתאבק טוב, בטח שלא מדהים, וגם בשנים הטובות שלו הוא לא היה. טריפל אייץ' היה מתאבק שאפשר מולו לתת קרבות מצויינים, בשלב מסויים גם זה הלך, וכיום זה ספק חזר ספק סתם מקריות, עוד מוקדם מדי לקבוע. מתאבק מדהים הוא לא היה ולא יהיה, מתאבק שקרבות שלו יכולים להיות טובים- כן.
 

Rock Bottom

New member
בכל תחום ותחום?

אייץ' למשל הרבה יותר טוב מבנואה על המיקרופון. אולי גם יותר טוב מכריס ג'ריקו או לפחות באותה רמה. אדי ואנגל כבר באמת פנומנלים בתחום הזה, כנ"ל ג'ריקו, אבל בקלות אפשר להשוות את אייץ' אליו על המיקרופון. לטעמי, הקרבות של אייץ' יכולים להיות מעולים, וגם גרועים, כמובן שזה תלוי ביריב שמולו. אייץ' נגד קיין נגד גולדברג למשל, מתכון לאסון. אני לא יודע... הטבעיות של אייץ' בזירה מאוד אמינה בשבילי, וכנראה שהכל נכתב בהתלהבות אחרי הניצחון של שלטון אבל עדיין אייץ' הוא מתאבק אול אראונד, ודי מהנה לצפייה בתקופה האחרונה.
 

pufpuf

New member
זה לא קשור

היכולות מיקרופון לא קשורות כי אנחנו מדברים על טיב הקרבות, לא על מה שהולך מחוץ לקרבות. בתוך הזירה, האנשים שהזכרתי טובים מאייץ' בכל תחום, ולא רק הם, רוב המתאבקים בווו וו אי. גם צ'רלי האס, ושלטון בנג'ימן...הם כולם עולים על טריפל אייץ' בכל תחום בתוך הזירה. אם הקרבות של טריפל תלויים אך ורק ביריב שלו כמו שאתה אומר, אז איך אתה יכול לומר שהוא מתאבק "מדהים"? טריפל הוא לא אול ראונדר. בשביל להיות אול ראונדר אתה צריך לשלוט בכמה תחומים (אם לא בכולם). לדוגמה אדי גררו שיכול להפציץ בתרגילי כניעה שונים, או בתרגילים אווירים שונים. אם יש לך תרגיל אחד או שתיים מכל סוג, זה לא עושה אותך לאול ראונדר, אלא למאבק עם מגבלות. טריפל של היום הוא מתאבק שנסחב, וכמו שאתה בעצמך אמרת, הוא תלוי ביריב. איך מתאבק שתלוי ביריב בלבד יכול להקרא "מדהים?".
 

Rock Bottom

New member
הוא לא תלוי ביריב בלבד

זה לא מה שניסיתי להגיד. אייץ' יכול ליצור קרבות טובים, אבל אם המתאבק שמולו ברמה גבוהה אז גם הקרב יהיה מצוין. ובכלל זה הוצא מפרופורציות. דוגמא קלאסית, אייץ' ושון בזירה אחת. השניים סוחבים אחד את השני לאורך כל הקרב ולראות את שניהם בזירה, זו בהחלט חוויה.
 

pufpuf

New member
תן דוגמה למתאבק בינוני אחד

שהיה לו קרב טוב נגד טריפל בשנתיים האחרונות.
 

pufpuf

New member
ושוב חוזרים לנקודת ההתחלה

אתה לא חושב שמתאבק שראוי להגדרה של "מתאבק מדהים" לא יכול להיות בד בבד עם מתאבק ששנתיים מהקריירה שלו היה "צואה גולמית"?
 

Rock Bottom

New member
אני מניח שאתה צודק

אבל אלו היו שנתיים פשוט איומות גם להיות אוהד היאבקות, כך שאני לא מאשים את אייץ' לבדו. באמת לא היה משהו פנומנלי בין לבין. במהלך הקריירה הבנאדם הוכיח את עצמו לא פעם ולא פעמיים. ואין טעם... אנחנו סתם טוחנים מים.
 

pufpuf

New member
ואם כבר הזכרת את זה

אומרים תחנת קמח מהמילה תחנה או טחנת קמח כי היא טוחנת קמח? בדיוק התלבטתי על זה השבוע.
 

The Phenom

New member
בוקר טי נגד טריפל אייץ' - רסלמניה19

שם בוקר טי הוציא מטריפל אייץ' קרב טוב.
 

Long Distance

New member
ההבדל

אין הבדל, ביטויים נרדפים. אבל צריך להבדיל בהגייה. כמו טורקיה ותורכיה.
 

BarPeleD

New member
אל תקראי לי סנוב כי אני לא שרית חדד

די דיברת סתם, אני מתפלא שזוהר לא אמר כלום, הוא די מקפיד פה על עברית. טחנת קמח טוחנת קמח. תחנת רוח מן הסתם לא טוחנת רוח, בגלל זה היא נכתבת בת', לא ביטויים נרדפים ובטח לא הבדל בהגייה - שפשוט לא קיים [טורקיה יכולה להיכתב בשתי הצורות כי זאת מילה לועזית ואפשר, חוקית, לכתוב אותה איך שרוצים כל עוד זה נאמן להגייה. לדוגמא: אין בעיה לכתוב טלביזיה]. מה תחנת רוח עושה? עד כמה שאני זוכר, וזה מוזר, אבל הרבה פעמים היא טוחנת קמח...במקום במים משתמשים בכוח של הרוח כדי להזיז את הגלגלים. היום משתמשים בתחנות רוח גם כדי להפיק חשמל - אבל זה סוג אחר של פרופלורים, שרואים לפעמים בסרטים אמריקאיים [כשהגיבורים נוסעים ליד ריכוז של פרופלורים כאלה] ושיש גם בגולן איפשהו. אם אתה לא יודע, למה להגיד סתם? אני הייתי הטבח מבגדד, חיגגו הלאה!
 
למעלה