RAW

Death Soldier

New member
כרגע יש רק 4 קרבות

הם בהודעה הקודמת שלי עם הספוילר לגבי תוצאות רו ועדכוני באקלאש.
 

ramoni

New member
משהו יכול להסביר

למה דוקא שמו את אדג' מול קיין, אני יודע שזה לא הקארד הסופי לבאקלאש וצפים עוד הכרזות על קרבות.. אבל מה פתאום תקעו את אדג' אחרי החזרה שלו מוול קין, יש פיוד בניהם. תסלחו לי על הבורות לא קראתי ספוילרים אחרי הרסלמניה.
 

Benn Is Kane

New member
וו'ל....

אריק בישוף התעצבן כשאדג' הביא לו ספיר שבוע שעבר בדראפט, אז הוא נתן לאדג' קרב נגד קיין. בקרב של קיין וטאג'ירי, אחרי שטאג'ירי ניצח, אדג' בא, והביא לקיין ספיר. זהוא בעקרון.... בטח ימשיכו את הפיוד בשבועות הקרובות. אני חושב שיכול להיות קרב טוב בין אדג' לקיין!
 

dimano

New member
כל בעיה שיש לבישוף עם מישהו ישר

פונים לקיין... חחח
 

Nurd4Life

New member
נראה לי שגם

טריפל אייץ' הפסיד מספר פעמים לרוב ואן דאם בקרבות זוגות.
 

Long Distance

New member
ריינו, טאג'ירי, שלטון בנג'מין...

בנג'מין! פאקינג בנג'מין!!! RAW טוב, קצת פחות מהשבוע שעבר - המהלך המשמעותי לדעתי הוא הפייס טרן של בנג'מין והדחיפה אותו קדימה, כבר אחרי הופעה אחת ב-RAW הוא אפר-קארד ואני לא אתפלא אם נראה אותו במיין-איבנט של רסלמניה 21. חבל שהתעקשו להשאיר כתם על ה-RAW הזה עם קרב הנשים המגוחך.
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
דעות על ראו

מלבד הסקווש המגעיל שבאמת עשה לי רע של ריינו על לאנס סטורם בדקה וחצי, שאר התכנית הייתה בנויה היטב, מהנה ואולי אחת הטובות בזמן האחרון. קרב הזוגות היה קרב טוב, למרות הסיום הדפוק - למרות שהיה צפוי שהקרב ייגמר בפסילה - אני חשבתי טרם הקרב שאבולושן יהיו אלה שייפסלו - אבל ג'וני נייטרו המלך שינה את התמונה. בנואה הרשים אותי בסגמנט עם שלטון בנג'מין. הוא היה לא רע. המיין איבנט היה אדיר. הלמזלי הוא המלך. הוא מכר כמו משוגע כל דבר ששלטון עשה, הוציא את שלטון גדול כל הקרב, הוא גם עבד יחסית טוב ונראה שהורדת מסת השריר אצלו בהחלט שיפרה את היכולת שלו לזוז בזירה ולחזור לאט לאט להיות האנטר של 2000. והג'וב הנקי, אוי הג'וב הנקי. חגיגה. הנוכחות של אוסטין - מינימלית - הוסיפה להנאה מהתכנית. החלק הפחות טוב - הכרזת הקרב הלא קשור בין אדג' לקיין בבקלאש, והפיוד שם בנו בלי סיבה ומכלום ביניהם. זה הולך להיות רע. נידיה ~! הקרב שלה ומולי היה טוב ונידיה בהחלט מתאבקת מוכשרת. טאג'ירי מקבל ניצחון בספירה על קיין - וואלה יופי.
 

Rock Bottom

New member
בול, אבל פשוט בול מה שבאתי לרשום

תכנית מעולה! הקרבות היו ברמה טובה! הקרבות בראו היו טובים! היסטוריה!!! (למעט מה שרון ציין). כל הכבוד לאייץ'. לא האמנתי שהוא יסיכים להפסיד בכדי לקדם את שלטון. והוא מתאבק מעולה שוב, בדיוק כמו ב-2000/1. באמת חגיגה.
 

Taker Sucks

New member
הגזמה...

לא הייתי משווה אותו לאיך שהוא היה ב 2000, וממש לא הייתי קורה לו מתאבק מעולה. כל מתלהבים "מהשיפור" של הנטר בחודש-חודשיים האחרונים, אבל גם אני יכול לתת קרבות טובים נגד מייקלס, בנואה, גוררו ושלטון...
 

Rock Bottom

New member
עם כל הכבוד ניתאי

לא נראה לי שאתה יכול. ואייץ' במגמת שיפור אדירה.
 

Rock Bottom

New member
אני בטוח שעוד יסכימו איתי על זה

אייץ' תמיד היה מתאבק מדהים. הייתה לו תקופת שפל לא מזמן, אבל היכולות שלו בזירה טובות מאוד.
 

pufpuf

New member
כשלמתאבק

יש שנתיים- 2002-2004 שכל קרב בה יותר גרוע מהשני. עם קרבות איומים אחד אחרי השני, שחלק גדל מהאיומות (יש מילה כזאת) של הקרבות היא דווקא בגלל אייץ', זה די חולק על המושג "תמיד". גם היום הוא לא ממש מתאבק טוב, אבל הוא חזר למימדים הטבעיים שלו, ועם היריבים הנכונים (והיריבים הנכונים בלבד) הוא יכול להוציא קרבות טובים.
 

Rock Bottom

New member
אני די חולק עליך שלומי

אז נכון, הסטרואידים ניפחו אותו ועצרו ממנו להראות את היכולות שלו, אבל יכולת היאבקות נטו, זה יש לו.
 
למעלה