RAW

rshamir

New member
../images/Emo58.gif RAW ../images/Emo58.gif

במיין איבנט, בקרב אחד על אחד, שלטון בנג'מין ניצח את HHH. במיין איבנט, בקרב אחד על אחד, שלטון בנג'מין ניצח את HHH. במיין איבנט, בקרב אחד על אחד, שלטון בנג'מין ניצח את HHH. במיין איבנט, בקרב אחד על אחד, שלטון בנג'מין ניצח את HHH. במיין איבנט, בקרב אחד על אחד, שלטון בנג'מין ניצח את HHH. במיין איבנט, בקרב אחד על אחד, שלטון בנג'מין ניצח את HHH. במיין איבנט, בקרב אחד על אחד, שלטון בנג'מין ניצח את HHH. במיין איבנט, בקרב אחד על אחד, שלטון בנג'מין ניצח את HHH. במיין איבנט, בקרב אחד על אחד, שלטון בנג'מין ניצח את HHH. במיין איבנט, בקרב אחד על אחד, שלטון בנג'מין ניצח את HHH. במיין איבנט, בקרב אחד על אחד, שלטון בנג'מין ניצח את HHH.
 
../images/Emo45.gif

אני ממש מחכה לראות אותו כבר מתמודד על התואר משקל כבד, קרב בין בנואה לבינו יכול להיות מעולה.
 

MooTzk

New member
OMFG OMFG OMFG

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO אין מילים לתאר כמה אני שמח!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO אני אוהב את הWWE אני אוהב בנג'מין
 

IdaNowinski

New member
תגובה שלי :

לא צריך להתרגש יותר מדי.. תזכרו איך הוריקיין ניצח את דה רוק.. זה בערך אותו דבר, ומה קרה אחר כך עם הוריקיין ? נאדה...
 

G 2

New member
~!~!~!

הללללווווווווווווווווו זה טריפל אייץ', לא דה רוק.
 

Benn Is Kane

New member
wrong....

Shelton had control all over the match and was about to win any second, but HHH kicked out every time until the roll up. That was a great match. One of the best 've seen in the past year in a RAW show. Just like the past shows, RAW was just great. I bet better than SmackDown.
 

IdaNowinski

New member
טוב ..

ככה חשבתי .. מה לעשות אני לא גר בארה"ב ורואה את זה לייב
, לא תיארתי לעצמי ששלטון ישלוט בקרב על טריפל..
 

Death Soldier

New member
תוצאות RAW & עדכון באקלאש ../images/Emo58.gif

RAW: נידיה ניצחה את מולי הולי. ריינו ניצח את לאנס סטורם. ריק פלייר ובטיסטה ניצחו את שון מייקלס וכריס בנואה בפסילה. טאג'ירי ניצח את קיין בפסילה. שלטון בנג'מין ניצח את טריפל אייץ'!!!!! קרבות שנקבעו לבאקלאש: הקרב על אליפות העולם במשקל כבד הפך לקרב Final Encounter, (אני לא מכיר, מישהו יכול להסביר?) וישתתפו בו בנואה, מייקלס והפוליטיקאי הראשי. האליפות הבין-יבשתית: מיק פולי נגד "מחסל האגדות" רנדי אורטון. כריסטיאן נגד כריס ג'ריקו. אדג' נגד קיין. עד כאן זיבולי הנחיר המרקד להפעם, ושיהיה לכולנו קירנוף נעים.
 

MooTzk

New member
לדעתי

לא קראתי את המקור אבל נראה לי שלקרב לא קוראים Final Encounter אלא זה פשוט דרך לעשות הייפ לקרב, שזה יהיה המפגש האחרון שלהם. לדעתי הקרב יהיה קרב סולם בסופו של דבר, כמו שהשמועות אמרו. והקארד לבקלאש נראה לא רע בכלל.
 

Long Distance

New member
אתם מרחיקים לכת לשווא

Final encounter, בישוף הכריז שהקרב סגור מבחינתו ולא ניתן לערעור. תקראו שוב את הדיווח באנגלית ותבינו.
 

yauli747

New member
תאמינו או לא?

אני באמת שמח שסוף סוף הוא מקבל פוש למרות שזה רק ההתחלה אבל גם זה משהו אני חושב שבאמת מגיע לו וגם להאס למרות שלהאס יש פחות כריזמה ו כישורי מיקרופון לדעתי. אבל הדבר הכי חשוב שקרה פה זה שאולי סוף סוף בשעה טובה (טופ טופ טופ) HHH הבין שהוא לא לבד בWWE ושהוא צריך לדאוג לעסק ולא ל אגו שלו!!!! אתם באמת חושבים שנראה פה מגמה השתפרות אצל HHH או שזה סתם היה חד פעמי? תראו אני בטוח ש HH קורא את כול מה שכותבים ברשת (טוב את מה שאנחנו כותבים לא בטוח כי אולי הוא לא יודע טוב עברית) אולי זה השפיע אליו והוא באמת רוצה להזכר כאחד הגדולים בעסק כמו טייקר וכו...
 

G 2

New member
הוא עשה את זה כי

לא היה איכפת לו להפסיד קרב לא משמעותי, ואז לקבל את האליפות חזרה בבאקלאש.
 

kendog keds

New member
היי עכשיו הבנתי את היתרון העצום של

האגו של HHH והעובדה שהוא לעולם לא מפסיד! איך התייחסנו לזה שהוריקן ניצח את רוק? הפתעה, טוב ויפה, אבל לא ביג דיל. סטוריליין, פוש, רוק אוהב לעזור, הגיוני. אצל HHH זה לא ככה. הבנאדם כ"כ הרגיל את כולנו לראות אותו מנצח, שלראות אותו מפסיד, על אחת כמה וכמה למישהו שאינו מיין-אבנטר, זה דבר נדיר ולא מתקבל על הדעת. תחשבו שמאז אוגוסט 2002 (!) הבנאדם הפסיד בהצמדה\כניעה רק ל-3 (!!!!!) אנשים (HBK, מייקלס ובנואה). שלטון צריך להרגיש יראת כבוד שממנו והלאה על כך שהוא הרביעי. איזה כיף!!!!
 

Double DU

New member
נראה לי ../images/Emo58.gif

שהולך להיות אחלה באקלאש:בנואה-HBK אורטון-פולי(הלוואי ופולי ינצח!) וגם לקרב של קיין נגד אדג' יש פוטנציאל להיות קרב טוב.
 
מי יודע את כל הקרבות שיהיו בבאקלאש?

מי שיודע שירשום את כל הקרבות שיהיו בבאקלאש,וירשום איזה קרבות
 
למעלה