אביחי שלנו

Gery_Roif

New member
חכו קצת

בואו נחכה עד שטל יפרסם את המחווה, אם תרשו לי - אני אשמח לתרגם ואני בטוח שאני אוכל לסדר פרסום עד סוף השבוע.
 
אפשר לנסות

אני לא חושב שזה יקרה, אבל שווה לנסות. צריך לחשוב על דרך להנציח את שמו בפורם, כזאת פינה מיוחדת במאמרים על אביחי, דיונים שהוא היה שותף בהם, כל אחד יכתוב משהו על אביחי, תמונות שלו אם יש, מאמרים שהוא כתב כולל המכתב שהוא כתב שמאוד אהבתי ועוד...
 

EdgeHead

New member
שלחתי איי מייל לאדג'

התקווה היחידה שלי,שהוא בעבר ענה לי וגם הפעם הוא יבחר לעשות זאת ולקחת זאת ללב.
 
ולחשוב

שכשזה קרה כנראה, אני צחקתי ממופע יומטוב שנערך אתמול. אם הייתי יודע מזה, הייתי מתבייש בעצמי באותו הרגע, מאוד. בכל אופן, למי שמכיר אותי כאן מספיק טוב, גם אני מעריץ גדול מאוד של בנואה, הוא בעצם תמיד היה ויהיה הבן אדם מספר 1 בשבילי. ומכתבות עליו, שמועות, ודברים אחרים, למדתי כבר שהוא בן אדם טוב להפליא, ולכן מכובד מאוד מאחורי הקלעים, אבל זה לא חשוב כרגע, מה שכן חשוב, זה שהוא לבטח יסכים לזה. אנחנו בעדך, דני, לך על זה. אם לא תצליח, גם אני יכוללנסות, ואני מציע לכולם גם להגיש בקשה כזאת.
 

hirshfe

New member
אין מה להתבייש

היית אדם רגיל גם לי הייתה שבת נפלאה עד ששמעתי
 

old fairy

New member
אין לך מה להתבייש אביחי אהב הומור

הוא לא היה כועס עליך אני מבטיחה לך להיפך הוא היה כועס לו לא צחקת מהבדיחות הטובות שם... הרי הסרטים האהובים עליו ביותר היו הסרטים של קווין סמית' שהן קומדיות היסטריות!!! ולכן אתה יכול להיות בטוח שהוא חייך אליך מלמעלה...
 

yauli747

New member
כן אני זוכר אפילו היה פה פעם שירשור

על הסרטים של קווין סמית
 
תודה רבה.

והוא אהב את זה??? אני רואה שהיו לו הרבה דברים במשותף איתי. שנינו אהבנו אוז מאוד, שנינו את הסרטים של קוין סמית', ויותר מכל-את האחד והיחיד, הוולברין הקנדי שלנו. אבל סטיתי מהנושא. ואני מבין אותך.
 

t-man

New member
גלגל האבל לאביחי

אתמול תכננו להגיע להלוויה אבל בגלל בעיות שאני לא יודע אם אני יכול לדבר עליהן ההלוויה כנראה תדחה להיום. אני לא יודע אם היום נגיע להלוויה(אני עדיין מקווה) אבל בכל מקרה אנחנו מתכוונים להגיע לניחום אבלים. הנה תמונה של גלגל האבל שהיינו אמורים ואני מקווים עדיין להניח על קברו של אביחי,אם נגיע הגלגל הזה הוא בשם כל קהילת ההיאבקות ואינטרנט כולה.
 

old fairy

New member
תודה לך T-MAN ../images/Emo7.gif

אתמול היינו בבית שלו והיה קשה מאוד כולם שם בכו ואני לא הצלחתי להוציא את הדמעות כי עדיין הייתי בהלם, היום פתאום נחתה עליי ההכרה שהוא לעולם לא ישוב עוד שלא יהיה לי אותו לחבק ולצחוק ביחד, שלא יהיה מישהו בחצות בלילה ער כדי לדבר איתי על שטויות ודברים שברומו של עולם, לא תהיה יותר הכרס הכי כייפת להניח עליה את הראש, הכרתי ןאהבתי את אביחי אברהמי ז"ל מכל הכיוונים והצדדים שבו ועכשיו הוא איננו ושום דבר לא יכול לסגור את הבור הענק שנפער בליבי אחרי לכתו הפתאומית!!! אני לא מצליחה להפסיק לבכות וכותבת לכם בין הדמעות!!! ואני רוצה לצעוק: אביחי!!! תחזור אליי!!! אבל זה יהיה אנוכי כי אנשים אחרים גם זקוקים לו וכעת כשהו מלאך הוא יוכל להעניק תשומת לב לכולם!! הוא היה נשמה זקנה שבאה לעשות את תפקידה ותמיד אמר שלא יזדקן וכשהצעתי לו הוא אמר שהוא לא רוצה להתחתן כי הוא לא רוצה אחריו אלמנה... בזמנו לא הבנתי חשבתי שהוא לא אוהב אותי היום למרבה האירוניה אני מבינה שהוא אמר לי את זה רק בגלל האהבה, אותה אהבה טהורה ללא תנאים שחש כלפיי... להתראות אביחי אני משחררת אותך מזרועותיי אך בליבי תמיד תישאר האחד היחיד שאתי באמת אהב ללא סייג ורבב!!! אוהבת לנצח!!! עדי אשד
 

t-man

New member
הגענו להלוויה../images/Emo16.gif

היינו שמונה-אני,דני,תומר,ניר,עופר,אלון,גרי ודרור. הנחנו את הגלגל האבל בשם כל קהילת ההיאבקות בארץ. אני ממש גאה בקהילה שלנו גם מבחינת הגעה וגם מבחינת ההתארגנות שלנו בפורום-אני יודע שאביחי מעריך את זה למעלה. רבים הגיעו לחלוק כבוד אחרון לאביחי.
 
יהי זיכרו ברוך

יהי זיכרו של אביחי ברך אף על פי שלא יצא לי להכיר אותו אני נותן לו כבוד אחרון
 

Benn Is Kane

New member
פשוט לא יאומן.... ../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

אני לא מאמין....... עליתי למחשב, ופתאום אריק אומר לי "שמעת?" ואני אמרתי לא.... בכנות, לא חשבתי שזה יגיע לדבר כזה עצוב ונוראי. אני רוצה להצתרף למשפחה, חברים, וכמובן, לעצמיינו, שלא מאמינים, ובוכים, אולי לא כולנו מבחוץ, אבל ברור שמבפנים, ובוכים הרבה. אביחי היה בנאדאם סבבה, ותמיד ישאר בליבינו. יהי זכרו ברוך.
.... יום עצוב לכולנו. נזכור אותו תמיד.
 
מה??????????

אני בהלם!!!!!!!! פשוט בהלם. יהי זכרו ברוך. כרגע אין לי מילים אני פשוט בהלם.
 
למעלה