אביחי שלנו

MetalliKosta

New member
בקשה לכולם

ח'ברה,כמו שכולכם יודעים קרה דבר עצוב מאוד היום בפורום. אני מבקש מכולכם,24 שעות בלי הודעות על רסלינג וכו',בשביל לתת כבוד אחרון לאחד מהחברים הכי בולטים בפורום הזה.
 

BigD00

New member
חבר'ה תעשו את זה...

בשביל אביחי... ותזכרו, הוא היה אחד משלנו...
 

Bad Ass IL

New member
כן

אני ממש לא מרגיש כאילו אני יכול לעשות תוכנית במצב האישי שלי ובמצב הכללי של חברי הפורום... אני אקבע לשבוע הבא משהו...
 

ירון316

New member
נכון, ואני חושב שבמקום ההיאבקות

כדאי שהחבר'ה שהכירו אותו מקרוב יספרו עליו ויספדו לו.
 

Death Soldier

New member
מאחר ורק עכשיו ראיתי את ההודעה

עד מחר בשעה 8:15 אני לא שולח הודעות על רסלינג.
 

DDN

New member
בקשה נוספת

ביודעי כמה אביחי אהב את כריס בנואה, שאפילו את הכינוי שבחר לעצמו CROSSFACE, אני רוצה לנסות לשלוח לWWE בקשה שכריס בנואה יקדיש לזכרו קרב. אני צריך את כתובת המייל של הWWE.
 

Guy Schlesnar

New member
האמת דני

ויכול להיות שזה יישמע לכם ציני או משהו,אבל אני באמת מדבר ברצינות,אני חושב שהסיכוי הכי טוב שלך להגיע למקום גבוה איפשהוא בWWE או לבנואה,זה לבקש מנדב שידבר עם אדג' או הבאשמים אם הוא עדיין רואה אותם,שיבקשו מבנואה להקדיש קרב כלשהוא לאביחי. אני חושב שזאת מחווה יפה מאוד בשבילו.
 
נסיון לתשובה.

הכתובת הכי קשורה שמצאתי באתר שלהם היא כתובת האימייל לשירותי מעריצים: [email protected] אם אחד מחברי הפורום בארה"ב ירצה ליצור קשר עם אותו משרד, הטלפון הוא: 203-352-8600 בנוסף, יש את הכתובת הזו, שאני לא בטוח שהיא קשורה: Sue Aitchison, Manager, Community Relations, WWE, Inc.,1241 East Main Street, Stamford, CT 06902. Via fax: 203-353-5029. כתובות נוספות בלינק המצורף, אולי תמצאו משהו יותר קשור.
 

BigD00

New member
אביחי היה כמובן כמוני...

אוהד של בנואה, אבל כנראה הוא היה יותר ממני. אבל זה יהיה דבר ענק עם בנואה יעשה כזה דבר.
 

kendog keds

New member
ניסיתי להתקשר, שומעים צליל של פקס

אני מבקש ממי שמנסח מכתב לשתף אותי בניסוח לפני כן. לא בהתנשאות אלא באיכפתיות ורצון לעזור. מסר אישי או בפורום, אבל נא לפרסם
 

MetalliKosta

New member
רעיון טוב

אני מציע שנכתוב ביחד מכתב בעברית ומישהו עם אנגלית טובה יתרגם אותו ונשלח אותו...אני גם מציע לשלוח אותו ל-1 רסלינג ולאתרים כאלה כדי לתת לזה הד באינטרנט.
 
למעלה