שרשור RAW צ'מפיונשיפ מאנדיי

Diunim

New member
שרשור RAW צ'מפיונשיפ מאנדיי

דרו מקינטייר יוצא לזירה ואומר שזה הזמן להתקדם. דולף זיגלר יוצא ואומר שהוא ורוברט רוד עברו ל-RAW במקום AJ סטיילס. זיגלר אומר שמקינטייר פוטר וחזר לאליפות בגלל שהוא, זיגלר, הביא אותו. הם הפכו להיות אלופי זוגות ועכשיו מגיע לו קרב אליפות. מקינטייר אומר שהוא הצליח בלי זיגלר, אבל זיגלר לא מצליח בלעדיו. זיגלר הפך למישהו שחושב שכולם חייבים לו משהו. הוא מקבל את האתגר לאקסטרים רולז.
נייה ג'קס יושבת בזירה ואומרת ששארלוט קיבלה קרב מול אסוקה. אותה רימו בבאקלאש. R טרות' יוצא ודורש את הקרב שלו מול אקירה טוזאווה. אלא אם כן טוזאווה הפך לג'קס. טוזאווה מופיע וטרות' נדהם שיש שניים. הנינג'ות מבריחות את R טרות'. שארלוט יוצאת ואומרת שנייה עצבנית. ג'קס אומרת שהיא מקבלת הכול בגלל אבא שלה. שארלוט אומרת שהיא זאת שניצחה את אסוקה ולא אבא שלה. נייה מזכירה שאותה היא לא ניצחה. הן מתקוטטות.
הסטריט פרופיטס מתעמתים עם הווייקינג ריידרס. הם מתווכחים קצת ואומרים שיפתרו את הכול בזירה. סלינה וגה צופה.
אליפות הזוגות: הסטריט פרופיטס (מונטז פורד ואנג'לו דוקינס) ניצחו את הווייקינג ריידרס (אריק ואיבר) לאחר פרוג ספלאש של פורד על איבר. לאחר הקרב הם מתחבקים אבל אנג'ל גארזה ואנדרדה תקפו את הפרופיטס עד שהווייקינגס הבריחו אותם.
סת' רולינס אומר שלכל אחד יש תפקיד. ריי מיסטריו הוא הקורבן. רולינס הוא המשיח. אבל חבל שדומיניק התערב בעניין. עכשיו הכול יהיה באשמת ריי.
שארלוט פלייר כנראה נפצעה ביד שלה.
אליפות הנשים: אסוקה ניצחה את שארלוט פלייר לאחר אסוקה לוק. לאחר הקרב נייה ג'קס צחקה קצת על שארלוט.
אדג' נמצא בזירה עם תחבושת על הזרוע. הוא אומר שרנדי אורטון ניצח אותו אבל פצע אותו. אורטון גם נתן לו מכה במפשעה. כשאורטון תקף את כריסטיאן, הוא העיר את הצד התוקפני של אדג'. הוא עומד לכסח אותו. הוא העיר את כוכב ההיאבקות למבוגרים בלבד.
רנדי אורטון מתראיין ואומר שכשנחש מאוים הוא מכיש. הוא מקווה שאדג' וכריסטיאן יחלימו אבל שיתרחקו ממנו.
נייה ג'קס תוקפת את שארלוט פלייר ואז תוקפת את הזרוע שלה.
אליפות 24/7: אקירה טוזאווה (ע' הנינג'ות) ניצח את R טרות' לאחר התערבות של לאשלי.
נטליה מתעצבנת שלא קבעו איתה ריאיון ודוחה הכרזה חשובה.
נטליה (ע' לאנה) ניצחה את ליב מורגן לאחר שארפשוטר.
ביג שואו מתראיין ואומר שהוא ראה הכול. הוא אומר שהלילה הענק חוזר.
ריק פלייר בזירה. הוא אומר שפצעו את הבת שלו ונייה ג'קס תתחרט על זה. בנושא רנדי אורטון, הוא אומר שהוא המתאבק הכי טוב שיש. אורטון פצע את אדג' וכריסטיאן. אורטון יוצא ופלייר אומר שאורטון הוא המתאבק הכי טוב בהיסטוריה. אורטון מודה לפלייר על מה שנתן לו ומדבר על נוסטלגיה. ביג שואו יוצא ואומר שאורטון ישלם. רק חבל שפלייר מקשיב לו. ביג שואו אומר שהוא יפרק את אורטון. אורטון אומר שחבל שביג שואו יסבול מאותו גורל. הוא ופלייר הולכים.
אליפות הזוגות לנשים: סשה בנקס וביילי ניצחו את האייקוניקס (בילי קיי ופייטון רויס) לאחר בנק סטייטמנט לרויס. לאחר הקרב סשה אמרה שהיא רוצה קרב אליפות... מול אסוקה. אסוקה מסכימה וביילי ובנקס תוקפות אותה.
בובי לאשלי ו-MVP מתראיינים ויורדים על R טרות'. לאחר מכן MVP יורד על אפולו קרוז שלא הקשיב לו.
ליב מורגן לא רוצה לדבר עם רובי ריוט.
MVP מארח את טרקלין האח"מים. אפולו קרוז יוצא ו-MVP שוב מציע לו ליווי. קרוז מסרב ו-MVP אומר שחבל. האליפות תחזור אליו. שלטון בנג'מין יוצא ותוקף את קרוז.
אליפות ארצות הברית: אפולו קרוז ניצח את שלטון בנג'מין לאחר טוס פאוורבומב. לאחר הקרב לאשלי תקף אותו.
ריי ודומיניק מיסטריו יוצאיםץ ריי אומר שדומיניק הפחיד אותו בשבוע שעבר. ריי גאה שדומיניק יצא מהמצב מול רולינס אבל הוא גם כועס על עצמו. דומיניק דורש שרולינס יצא. רולינס יוצא ואומר שזה קשה לפגוע באבא מול הבן. אבל זאת לא ההחלטה שלו. מרפי ואוסטין תיאורי יוצאים אבל אליסטר בלאק ואומברטו קרילו תוקפים אותם. דומנייק מצטרף וסת' רולינס נשאר לבד. כולם תוקפים אותו אבל רולינס כמעט פוצע את דומיניק בעין עד שהבריחו אותו.
 
למעלה