המיין איבנט 132- TLC 4

Diunim

New member
המיין איבנט 132- TLC 4

קרב TLC! השישייה של קרבות ה-TLC הייתה שישייה שסחבה את מחלקת הזוגות במשך שנים ודי מינפה את התארים בקרבות האלימים שלה. שנה אחרי קרב הסולם הראשון ביניהם, השישייה הזאת הייתה בקרב TLC ברסלמניה והדהימה את העולם. אבל מאז… מאז הייתה קצת ירידה. אז אולי נעשה את הקרב שלנו היום, הקרב שבו השישייה הזאת שוב נכנסת ל-TLC! שוב אדג', כריסטיאן, הארדיז, דאדליז… TLC מספר שלוש! אבל אתה בכל זאת צריך איזה משהו נוסף. אולי זה יהיה שאף אחד מהם לא האלוף, ושהצמד האלוף הוא צמד חדש לגמרי, שמוסיף פלפל לכל העניין. ואולי, רק אולי, זאת העובדה שהקרב הזה בכלל לא היה אמור לקרות. כי יום אחרי קרב אדיר על אליפות הזוגות, טריפל איץ' נפצע. וכריס ג'ריקו וכריס בנואה שומעים שהם צריכים לבצע קרב TLC מאולתר כי כל התכניות הלכו לפח. התוצאה? גם אחרי הקרב הזה, כל התכניות הולכות לפח. תיהנו.
 

Diunim

New member
אדג' וכריסטיאן

שמות אמיתיים: אדם קופלנד וויליאם ג'ייסון ריזו תאריך לידה: 30.10.1973 (אדג') ו- 30.11.1973 (כריסטיאן) משקל כולל: 211 ק"ג גובה: 1.93 (אדג') ו-1.85 (כריסטיאן) מהלכים מסיימים: ספירלה יורדת (אדג') ואימפלר (כריסטיאן) אדם קופלנד (אדג') וג'יי ריזו (כריסטיאן) גדלו יחד כחברים מגיל צעיר באונטריו, קנדה עם חלומות משותפים להיות מתאבקים כשיגדלו. לאחר שסיימו את אימוניהם עם המאמן רון האצ'ינסון, השניים החלו להתאבק עבור ארגון אינדיז קנדי. הם היו בתחילה צמד בשם "High Impact" ולאחר מכן שינו את שמם ל"בלונדינים המתאבדים"(The Suicide Blondes) . היה להם פיוד עם הדוגמנים (ריק מרטל ודון קסבלנקאס). באוגוסט 1998 אדג' הוחתם ע"י WWF, אך כריסטיאן (שהחזיק בתואר אלוף ארגון ההיאבקות של החוף המזרחי) הוחתם רק לאחר מספר חודשים. אדג' נכנס לפיוד עם גנגרל שהביא את כריסטיאן (אחיו של אדג' לפי הסטוריליין) לעזרתו. בסופו של דבר, גנגרל וכריסטיאן שכנעו את אדג' להצטרף אליהם והם הקימו סטייבל בשם "The Brood" . לחבורה היה פיוד עם ההארדי בויז (מאט וג`ף הארדי). גנגרל עזב את הסטייבל כדי להקים את "The New Brood". אדג' וכריסטיאן החלו לעבוד שוב כצמד. בתחילה אדג' וכריסטיאן היו פייסים והשניים נהנו מהצלחה מסחררת. הקהל מאד אהב את הכניסה שלהם לזירה דרך הקהל, אך הם לא זכו באליפויות תחת הגימיק הזה. האליפות הראשונה שלהם הגיעה ב-2 באפריל 2000 ברסלמניה 16. הצמד השתתף בקרב סולם משולש בו נלחמו גם ההארדי בויז והדאדליז. אדג' וכריסטיאן ניצחו וזכו בתואר. לאחר חודשיים הם הפסידו את התארים לטו קול. חודש לאחר מכן אדג' וכריסטיאן החזירו לעצמם את האליפות בקרב הדחות נגד ההארדי בויז, T&A וטו קול. בסאמרסלאם 2000 אדגק' וכריסטיאן שמרו על התואר בקרב ה-TLC הראשון בהיסטוריה שקבע מיק פולי. אדג' וכריסטיאן נלחמו שוב מול ההארדי בויז והדאדליז. באנפורגיבן 2000 אדג' וכריסטיאן הפסידו להארדי בויז בקרב כלוב. בנו מרסי 2000 אדג' וכריסטיאן השיבו אליהם את התארים בפעם השלישית מההארדי בויז. הטלטלה נמשכה כשערב לאחר מכן ההארדיז זכו מחדש בתואר. אדג' וכריסטיאן סירבו לוותר ובארמגדון 2000 הם ניצחו את בול ביוקנן וגודפאדר כדי להפוך שוב לאלופים. הם הפסידו את התארים לאחר שמונה ימים בלבד לרוק ואנדרטייקר וזכו בהם מחדש (בפעם החמישית) יום למחרת. ברויאל ראמבל 2001 אדג' וכריסטיאן הפסידו את התואר לדאדלי בויז. אדג' וכריסטיאן זכו בתארים שוב מההארדיז אחרי חודשיים, והפסידו עוד באותו ערב לדאדליז. הם הגיעו לרסלמניה 17 כשבאמתחתם יש כבר 6 זכיות בתואר הנכסף. גם בקרב ה-TLC השני השניים זכו בתארים, אבל הפסידו אותם תוך פחות מחודש לאנדרטייקר ולקיין. לאחר מכן אדג' וכריסטיאן ניסו להילחם על התואר האירופאי.
 

Diunim

New member
הדאדלי בויז

שמות אמיתיים: מארק למונקו (באבה) ודיוון יוז (די-וון) תאריך לידה: 14.7.1971 (באבה) ו-1.8.1972 (די-וון). משקל כולל: 234 ק"ג גובה: 1.91 (באבה) ו-1.88 (די-וון) מהלך מסיים: 3D &nbsp הצמד המיוחד הגיח לאוויר העולם ב-ECW של שנות ה-90. באבה (שהחל להתאבק ב-1991 תחת השם מונגו ויל) ודי-וון (שהחל להתאבק ב-1992) יצרו את הטאג-טים המצליח ביותר בהיסטוריה של ECW: הדאדלי בויז. הם זכו באליפות הזוגות 8 פעמים. הם נודעו גם בשל ההפרעות שלהם ויצירת מהומות. אילן היוחסין של משפחת דאדלי נחשב למעט מוזר. ראוי לציין שהזוג נעזר גם מספר פעמים בספייק דאדלי. צמד ה"אחים למחצה" עזבו לבסוף את ECW לטובת ארגון WWF של וינס מקמהן בשנת 1999. בהגיעם לארגון הצמד השתלב במהרה. זכייתם הראשונה בתואר הגיעה בנו ויי אאוט 2000 כשהם ניצחו את הניו אייג' אאוטלוז. &nbsp התואר ברח מידיהם ברסלמניה 16 לטובת אדג' וכריסטיאן. האליפות החליפה ידיים מספר פעמים (בין צמדים שונים), אך הדאדליז נאלצו לחכות עד רויאל ראמבל 2001 כדי להשלים ניצחון מתוק על אדג' וכריסטיאן + זכייה שנייה בתואר. הם החזיקו בתואר חודש וחצי לפני שהפסידו להארדי בויז ב-4.3.01 (תוכנית רגילה של RAW). אדג' וכריסטיאן ניצחו את ההארדיז כדי להשלים זכייה שישית ב-19.3.01, אך כבר באותו ערב באבה ודיוון ניצחו אותם והפכו לאלופים בפעם השלישית. &nbsp הם הגיעו לרסלמניה 17 עם החגורות מסביב למותניהם. הם הפסידו את תארי הזוגות שוב לאדג' ולכריסטיאן, ואת החודש הבא העבירו בפיוד מול האקס פאקטור.
 

Diunim

New member
ההארדי בויז

שמות אמיתיים: מת'יו מור הארדי (מאט) וג'פרי נרו הארדי (ג'ף). תאריך לידה: 23.9.1974 (מאט) ו-31.8.1977 (ג'ף) משקל כולל: 199 ק"ג גובה: 1.87 (שני האחים) מהלך מסיים: טוויסט אוף פייט (מאט) וסוונטון בומב (ג'ף) &nbsp כילדים בני 14 מאט וג'ף בנו זירה מכמה כיסאות, עמודים שהוכנו בבית וצינורות ששימשו כחבלים. הם פתחו ליגת היאבקות משלהם בשם OMEGA שכללה כמה מהשמות המוכרים כיום כמו שאנון מור, ג'ואי מת'יוז, גרגורי הלמס ועוד. &nbsp ההארדי בויז החלו את הקריירה שלהם ב-WWE כג'וברים בשנת 1994. &nbsp בשנת 1998 הוחלט לתת לאחים פוש. השניים החלו את ריצתם כזוג מוערץ כאשר ניצחו במפתיע את הצמד קאי-אנ-טאי (טאקה מיצ'ינוקו ופונאקי) בהיט של 24 במאי 1999. חודש וחצי לאחר מכן, ההארדי בויז ניצחו את האקולייטס (פארוק וברדשואו) ב-RAW וזכו באליפות הזוגות בפעם הראשונה. הם הפסידו את התואר לאחר מספר שבועות לאותו זוג. ההארדי בויז ביצעו היל טרן והצטרפו לגנגרל. הם הקימו קבוצה חדשה בשם "ניו ברוד". בשנת 1999 ההארדי בויז פתחו בפיוד עם אדג' וכריסטיאן שהוביל לקרב סולם שהפרס בו הוא 100,000 דולר וקבלת שירותיה של טרי כמנהלת בנו מרסי 1999. ההארדי בויז ניצחו. ראוי לציין גם שבשנת 2000 ליטה החלה לשתף פעולה עם האחים. &nbsp לקראת רסלמניה 16 נפתח פיוד בין ההארדיז לדאדליז ואדג' וכריסטיאן שבסופו נערך קרב המשלב שולחנות וסולמות (עדיין לא TLC), אך ההארדיז החמיצו את ההזדמנות לזכות באליפות כאשר אדג' וכריסטיאן ניצחו בקרב. הפיוד בין שלושת הזוגות נפסק לתקופה מסוימת אך התחדש במלוא העוצמה לקראת סאמרסלאם: השלושה קיבלו שוב בוקינג לקרב משולש, ולא סתם קרב, אלא קרב ה-TLC הראשון. אדג' וכריסטיאן ניצחו, אך הפיוד נמשך ללא הדאדליז. באנפורגיבן 2000 ההארדיז נלחמו שוב מול אדג' וכריסטיאן בקרב כלוב כאשר אליפות הזוגות מונחת על הכף. ההארדיז זכו בתואר בפעם השניה. לאחר 28 יום ההארדיז הפסידו שוב את האליפות לאדג' וכריסטיאן בנו מרסי 2000. יום אחד לאחר מכן הם הצליחו לנצח בקרב החוזר ולהשלים זכייה שלישית בתואר. &nbsp לאחר 14 ימים ההארדיז איבדו את האליפות בקרב נגד RTC (גודפאדר ובול ביוקאנן). ההארדי בויז התרחקו מתואר הזוגות למשך כמעט 4 חודשים עד שהתמודדו מול הדאדליז וזכו בחגורות פעם נוספת. לרוע המזל הם החזיקו בחגורות רק כ-15 ימים עד שאדג' וכריסטיאן ניצחו אותם. אדג' וכריסטיאן לא הספיקו להחזיק בתארים אפילו יום אחד, ובאותו יום הדאדליז השיבו את החגורות אליהם. ההארדי בויז הגיעו לרסלמניה 17 במטרה לזכות בתואר בפעם החמישית. &nbsp הם לא הצליחו. במהלך החודש הבא נדמה היה שההארדי בויז מצליחים באמת להתקדם לרמה הבאה. הם התחילו יריבות עם סטיב אוסטין וטריפל אייץ', יריבות שכללה כמה קרבות מיין איבנט ב-RAW ואף זכייה של ג'ף בתואר הבין יבשתי. אולם לצערם הפיוד נגמר מהר, ומה שיצא ממנו היה שמאט זכה באליפות האירופאית וזהו.
 

Diunim

New member
כריס בנואה וכריס ג'ריקו

שם אמיתי: כריסטופר ארווין (ג'ריקו), כריסטופר מייקל בנואה (בנואה) כינויים: ליונהארט, Y2J (ג'ריקו), הפגסוס קיד, הווילד פגסוס, הקריפלר הקנדי, The Rabid Wolverine (הזאבון) (בנואה). תאריך לידה: 09.11.70 (ג'ריקן), 21.05.67 (בנואה) גובה: 1.83 (ג'ריקו), 1.78 (בנואה) משקל: 102 ק"ג (ג'ריקו), 109 ק"ג (בנואה) פינישר: ליונסולט, וולס אוף ג`ריקו (ג'ריקו), קריפלר קרוספייס, דייבינג האדבאט (בנואה) &nbsp כריס ג'ריקו נולד במנהסט, ניו יורק, וגדל בוויניפיג, מניטובה, קנדה. ג'ריקו הוא בנו של כוכב ההוקי לשעבר מליגת ה-NHL , טד ארווין. לאחר שסיים את לימודיו במכללה, ג`ריקו היה אחראי על ציוד זירה של היזם בוב הולידיי. &nbsp כריס בנואה הוא אחד המתאבקים הטכניים הטובים ביותר שעולם ההיאבקות אי פעם ראה והאהדה אליו תמיד הייתה גדולה מאוד. &nbsp השניים נפגשו עוד בתחילת הקריירה שלהם, כששניהם התאמנו בצינוק של סטו הארט האגדי. לאחר מכן הם אף עברו מסלול דומה בקריירה- נסיעה ליפן ולמקסיקו כדי להתאבק שם. &nbsp השניים הגיעו ל-ECW כדי להראות שם את כישרונם, ולאחר מכן עברו ל-WCW, שם התחילו לתת קרבות טובים, גם אחד נגד השני. אבל לצערם, ב-WCW הם לא הצליחו להתקדם יותר מדי. &nbsp בהפרש של חצי שנה בלבד, השניים עברו ל-WWF, שם התחילו לקבל פוש לאליפות הבין יבשתית. ברסלמניה 16 הם השתתפו בקרב משולש על האליפות הבין יבשתית והאירופאית, שכלל גם את קורט אנגל. בנואה זכה באליפות הבין יבשתית, והתחיל פיוד עם ג'ריקו עליה. הפיוד כלל כמה קרבות טובים, ביניהם גם קרב הסולם הזכור מראמבל 2001. &nbsp לאחר הראמבל, בנואה הפך לפייס והתחיל פיוד עם קורט אנגל. ג'ריקו התחיל פיוד עם ויליאם ריגל. במהלך הפיוד הזה, הם התחילו להצתוות אחד עם השני כדי לעזור אחד לשני. וככה הגענו למצב הזה...
 

Diunim

New member
האווירה

ניצחון מוחץ! תבוסה מוחלטת ליריבים! &nbsp מלחמת ימי שני סוף סוף הסתיימה. לאחר שהעשן התפזר, נותר רק שריף אחד בחיים: וינסנט קנדי מקמהן. WCW ו-ECW סגרו את שעריהם והודו בתבוסה. וינס מקמהן רכש את מה שנשאר מ-WCW במחיר די מגוחך והפך למנצח הגדול של המלחמה שנראתה כמעט בלתי אפשרית בעבר. &nbsp ב-26 במרץ 2001 WWF הכריזו רשמית על קנייתה של WCW. הרכישה עצמה התבצעה 3 ימים קודם לכן, אבל ההכרזה הרשמית הגיעה ב-26 במרץ, יום שני, ב-RAW. באותו לילה, רו ונייטרו שידרו את אותה התוכנית בו זמנית שנפתחה בכך שוינס מקמהן הודיע דרך לוויין בנייטרו שהוא רכש את WCW. נייטרו הסתיימה בכך ששיין מקמהן הופיע בפנמה סיטי, פלורידה (המקום שבו התרחשה התוכנית) והודיע שהוא אישית חתם על מסמכי הרכישה של WCW ומתכוון לקחת על החברה שליטה במקום אביו. הבמה הייתה מוכנה להמשך המלחמה, אפילו אחרי שהסתיימה. קרב WCW vs WWF זה משהו שהאוהדים חלמו עליו הרבה, הרבה זמן. &nbsp אבל הקרב שלנו היה בתקופה בין רסלמניה 17 לתחילת הפלישה. בתקופה הזאת, העניין הגדול בהיאבקות התחיל לרדת והתחושה הייתה שה-WWF פשוט לא יודעים מה לעשות עם עצמם אחרי שלוש שנים נפלאות.
 

Diunim

New member
הפיוד

הפיוד בין ג'ריקו ובנואה לאדג' וכריסטיאן התחיל באפריל 2001, במסגרת הפיוד של בנואה-אנגל. אדג' וכריסטיאן היו העוזרים של אנגל ולכן הם נלחמו מול בנואה, וג'ריקו כשזה בא לעזור לו. היריבות הסלימה לקראת ג'דג'מנט דיי, כי אדג' וכריסטיאן התחילו לפגוע יותר בג'ריקו. &nbsp במהלך הבנייה לקרב הגאנטלט הגדול של הזוגות בג'דג'מנט דיי, ג'ריקו הודיע שיביא לעצמו שותף מסתורי שיעזור לו לנצח את אדג' וכריסטיאן. מיותר לציין שלא הייתה הרבה שאלה לגביו. בנואה כבר עזר לג'ריקו מול אדג' וכריסטיאן שישה ימים לפני האירוע, ולמרות הקרב שלו מול קורט אנגל באירוע, הוא עזר לג'ריקו לנצח בקרב. &nbsp למחרת היום, ג'ריקו ובנואה קיבלו את הקרב שלהם על תארי הזוגות מול טריפל אייץ' וסטיב אוסטין. התוצאה הייתה קרב מהמם ומדהים, שבו ג'ריקו ובנואה זכו בתארים, אבל טריפל אייץ' נפצע. התכניות להמשך הפיוד נגנזו, ולכן בסמאקדאון לאחר מכן וינס מקמהן, שתמך באוסטין, החליט לקבוע לאלופים החדשים הגנה על התואר: בפעם הראשונה בטלוויזיה, קרב TLC, מול שלושת הצמדים המאיימים. האם ג'ריקו ובנואה שוב יעשו נס?
 

Diunim

New member
הקרב

הפעמון מצלצל וכולם רבים עם כולם! ג'ריקו ובנואה חוטפים מהצמדים - ג'ריקו מהדאדליז ובנואה מההארדיז. אדג' יוצא להביא סולם. אדג' וכריסטיאן מעמידים סולם ומטפסים... מאט ובאבה מושכים אותם ומפילים אותם! די-וון מרביץ לכריסטיאן. עכשיו ההארדיז והדאדליז רבים. די-וון עם אייריש וויפ למאט... ומרפק לפנים. באבה עולה על החבלים... סנטון... ג'ף זז! מאט מרביץ לדי-וון. ג'ף בועט בבאבה. מאט עם אייריש וויפ לפינה. ג'ף מרביץ לדי-וון ומאט זורק סולם על באבה! ההארדי בויז תוקפים את די-וון, אייריש וויפ לפינה, מאט מתכופף… פואטרי אין מושן! מאט מתכופף... אבל באבה זורק את הסולם על ג'ף! בנואה נכנס ונותן למאט צ'ופ. הוא לוקח סולם, ג'ריקו נותן למאט מכת סולם! ג'ריקו מחטיף עם הסולם גם לדי-וון... בנואה עם סופלקס לבאבה על הסולם! ג'ריקו מעמיד את הסולם על הטורנבאקל. בנואה לוקח את די-וון. הוא וג'ריקו מרביצים לו... אייריש וויפ לסולם! אדג' וכריסטיאן רצים לתקוף אותם. כריסטיאן דורך על בנואה. הם מרימים את הסולם... ומכים את בנואה! כריסטיאן מכה את ג'ריקו. הוא דורך עליו וחונק אותו כשאדג' שם את הסולם בטורנבאקל התחתון. אדג' וכריסטיאן מבצעים אייריש וויפ לג'ריקו... דרופ טו הולד על הסולם! ג'ריקו מתגלגל החוצה. אדג' וכריסטיאן מעמידים סולם ומטפסים. מאט מטיח את ראשו של באבה במדרגות, הוא נכנס ותופס את כריסטיאן... פאוורבומב מהסולם! מאט מטפס על הסולם ומכה את אדג'! ושוב! שניהם מחליפים מהלומות... בנואה דוחף את הסולם ושניהם נופלים על החבלים! באבה דוחף את בנואה. הוא שם אותו בפינה ונותן לו צ'ופים. הוא מכה אותו ומושך אותו החוצה. ג'ריקו תוקף את מאט הארדי ושם אותו על השולחן. ג'ף מכה את ג'ריקו ומבצע אייריש וויפ לעמוד! מאט עדיין על השולחן, בנואה עולה על הטורנבאקל... דייבינג האדבאט, מאט זז! בנואה מתרסק דרך השולחן! והוא נאנק מכאבים! משהו לא בסדר... בינתיים בזירה, ג'ריקו וג'ף מעמידים סולמות אבל הדאדליז בפנים. באבה עולה על הסולם וכמעט מגיע לתארים! ג'ריקו מטפס מולו, ג'ף ודי-וון בסולם השני. באבה מרביץ לג'ריקו, ג'ריקו וג'ף מרביצים לדאדליז. די-וון נופל. באבה דוחף את ג'ף שגם נופל! ג'ריקו מכה את באבה... בולדוג מהסולם! ג'ריקו נאנק מכאבים. אבל מה עם בנואה? הוא עוד מעולף! טאז בודק את בנואה וקורא לעזרה. הפרמדיקים מגיעים לטפל בבנואה. הם מביאים אלונקה. טאז אומר להם להיזהר על הצוואר. הם מעמיסים את בנואה. מפנים את בנואה. רגע, זה הסוף לכהונה שלהם? יוצאים לפרסומות… &nbsp בחזרה מהפרסומות, אדג' בזירה ומטפס על הסולמות. הוא למעלה... אבל ג'ריקו חוזר לזירה. הוא לבד. אדג' למעלה... ג'ריקו רץ ומכה אותו. הוא מטיח את הראש של אדג' בסולם. אדג' שוכב על הסולמות... ג'ריקו מטפס אבל אדג' מרביץ לו כדי שלא יגיע לחגורות. ג'ריקו מעל אדג'... וולס אוף ג'ריקו על הסולם! אדג' נאנק מכאבים וכריסטיאן מטפס להרביץ לג'ריקו. ג'ריקו משחרר... ונדחף אל הטורנבאקל! הדאדליז ומאט מגיעים. הסולם של כריסטיאן נדחף... והוא נופל על הרצפה! והסולם של אדג'... והוא נוחת על החבלים! באבה ומאט מעמידים סולמות. ג'ף נכנס גם כן. ג'ף ובאבה על סולם אחד, די-וון ומאט בשני. הם מטפסים... הם מרביצים אחד לשני. די-וון עם היפ טוס למאט הארדי! באבה קורע לג'ף את החולצה ומרביץ לו. באבה מחזיק בג'ף... סופלקס מהסולם! כולם מעולפים! הקהל משתגע. כולם מנסים להתאושש. בנואה חוזר! הוא מחזיק בצלעות. משהו לא בסדר. הוא נכנס לזירה. הקהל משתגע. בנואה שם את הסולם מתחת לחגורות. הוא עולה למעלה. אדג' נכנס ומושך אותו! בנואה מתחיל לתת צ'ופים לאדג' ולכריסטיאן! בנואה מרביץ לאדג' וכריסטיאן דורך עליו. בנואה נאנק מכאבים. אדג' מביא כיסא. הוא מביא עוד אחד. אדג' וכריסטיאן מחזיקים בכיסאות... בנואה קם... קונצ'יירטו לצלעות! הדאדליז נכנסים ומרביצים להם. די-וון זורק את כריסטיאן מהזירה! באבה עם סלאם לאדג'! הקהל משתגע כשבאבה מפשק את רגליו של אדג'... די-וון על הטורנבאקל... וואזאפפפפפפפפ! די-וון קופץ! נגיחה! ואתם יודעים מה בא עכשיו... באבה דוחף את די-וון. "די-וון!" "מה?!" "תביא שולחנות!" &nbsp די-וון יוצא להביא שולחן. באבה משכיב סולם בפינה. הדאדליז מעמידים שולחן. ג'ריקו נכנס, מכת כיסא לבאבה! כיסא לבטן של די-וון ולראש! אבל כריסטיאן רץ וג'ריקו חוטף כיסא לראש! כריסטיאן מתנדנד קצת. הוא לוקח את באבה ושם אותו על השולחן. הוא מרביץ לו. כריסטיאן די נופל ולוקח סולם. הוא מעמיד אותו. כריסטיאן עולה על הסולם אבל די-וון רץ ומרביץ לו! באבה קם... די-וון מרים את כריסטיאן... 3D מהסולם דרך השולחן! השופטים בודקים את כולם. באבה קם וצועק. ההארדיז מושכים את באבה ומרביצים לו! באבה מרביץ להם. מאט הארדי עם מוניטור לראש! ג'ף לוקח סולם. סולם ארוך במיוחד. ההארדיז פותחים אותו. מאט לוקח כיסא... ובאבה חוטף לראש! מאט מרביץ לבאבה. באבה שוכב על שולחן השדרנים. כריס ג'ריקו רץ לתקוף את מאט. ג'ף עולה על הסולם...לגדרופ מהסולם על באבה דרך השולחן! ועכשיו גם הם מעולפים! בזירה, די-וון ומאט מעמידים סולמות. הם מטפסים. הם מגיעים למעלה. די-וון מרביץ ומאט מרביץ. הם מחליפים מהלומות. מאט תופס את די-וון... טוויסט אוף פייט מהסולם! מאט קם בזהירות. די-וון הרוס. מאט נופל וגורר את הסולם. &nbsp מאט מעמיד סולם ומטפס למעלה! ג'ריקו נכנס פנימה. מאט מגיע למעלה... ג'ריקו עם כיסא! מאט בועט לו בכיסא לראש! ג'ריקו נופל על החבלים וחוזר... ומפיל את הסולם! מאט נופל על החבלים ואל הרצפה! ג'ריקו מעמיד בינתיים את הסולם. הקהל מעודד אותו. ג'ריקו עולה למעלה. הוא רחוק מדי. אדג' עולה מהחבלים לסולם אחר... אדג' מתכונן… ספיר לג'ריקו מהסולם השני! אדג' וג'ריקו שוכבים על המזרן בכאבים. בנואה נכנס בינתיים, פצוע עדיין. הוא גורר את הסולם למרכז הזירה. בנואה מסתכל על התארים. הוא מתחיל לעלות בזהירות על הסולם. הוא נאנק מכאבים אבל מטפס בכל זאת. הוא מושיט יד לתארים, ומוריד אותם!
 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

האם זה פחות טוב ביחס לקרבות ה-TLC האחרים? כן, כנראה שכן. עד אז היו קרבות TLC שהיו כמעט חמישה כוכבים. זה קצת יותר רחוק מהם. גם היו יותר מדי הילוכים חוזרים בקרב הזה, שנועדו לפצות על רגעים שכולם שכבו שם בזירה. ובכל זאת, הקרב הזה עדיין נהדר. &nbsp כל אחד מהמתאבקים כאן נתן את הרגע שלו. ה-3D מהסולם, הספיר מסולם אחד לשני, טוויסט אוף פייט מהסולם, הלגדרופ דרך השולחן, קונצ'יירטו לצלעות, וולס אוף ג'ריקו על הסולם, וכמובן, הדייבינג האדבאט דרך השולחן. בקרב הזה היו המון רגעי הולי שיט והוא היה מצוין, אבל אפילו לא הקרב הטוב ביותר באותו השבוע! &nbsp וכריס בנואה. אפשר להגיד שהוא מאוד אמיץ. שהוא מאוד קשוח. הבחור נפצע פה ובכל זאת חזר אחרי ארבע דקות כדי להשלים את הקרב ולחטוף יותר מדי מכות. אבל בדיעבד, כשמסתכלים על זה, אפשר להבין שאולי הוא קשוח, אבל זאת בדיוק הבעיה. לצערנו, אנחנו יודעים איך הסיפור שלו נגמר... &nbsp ציון הקרב:
½
 

Diunim

New member
לסיום

בניסיון שלהם לתקן את המצב אחרי הפציעה של טריפל אייץ', ה-WWF רק דפקו את התכניות עוד יותר. עכשיו גם בנואה הושבת. הוא אמנם המשיך לעבוד אבל בערך חודש לאחר הקרב הזה, הוא נאלץ לצאת לחופשה ולעבור ניתוח בצוואר. גם בנואה וגם טריפל אייץ' חזרו רק ב-2002. &nbsp ג'ריקו דווקא קיבל פוש לאחר הקרב הזה. הוא התחיל להיות מיין איבנטר אמיתי, ובסוף השנה הוא כבר היה האלוף. הוא כן שבר את תקרת הזכוכית. צמדי ה-TLC התחילו להתפרק לאט, לעבור לקריירות יחידים. אדג' היה הבולט ביותר, וחודש לאחר מכן הוא כבר היה מלך הזירה ובפיוד עם כריסטיאן. &nbsp ובנואה? כידוע לכולנו, הוא הכי מסכן מכולם. או שלא כל כך. הפציעה כאן בטוח הייתה זרז למקרה שלו. אבל הוא חזר אחרי שנה. ואז נתן לנו עוד חמש שנים נפלאות. אבל כל השנים הללו, כולל הקרב הזה, כולל השנים שלפניהן, קבורות לגמרי ולעולם לא יראו אותן שוב. לעולם.
 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

הבחור זוכה בתואר ואז החבר הטוב שלו בוגד בו. שוב.
 
למעלה