מלחמות ליל רביעי- שבוע 33

Diunim

New member
NXT


אליפות הזוגות: אימפריון (מרסל ברתל ופביאן אייכנר) ניצחו את מאט רידל וטימותי תאצ'ר לאחר שתאצ'ר נטש את רידל, ואימפריום ביצעו עליו יורפין בומב.
&nbsp
טימותי תאצ'ר מתראיין ואומר שהוא לא רוצה להתעסק עם מאט רידל. רידל תוקף אותו ומפרידים ביניהם.
&nbsp
טייגן נוקס ניצחה את אינדי הארטוול אחרי שיינייסט וויזארד.
&nbsp
ריאה ריפלי אומרת שמאז רסלמניה היא כועסת על שארלוט פלייר, והיא תחזיר את התואר ל-NXT, גם אם היא תחסל את איו שיראי בדרך.
&nbsp
מאט רידל מתקשר בפייסטיים לוויליאם ריגל, ואחר כך חושף שנקבע לו קרב מול תאצ'ר. תאצ'ר תוקף אותו ומכה אותו עם מוניטור.
&nbsp
ג'ייק אטלס מתראיין ואומר שהוא חייב לנצח בקרב שלו כדי להישאר בטורניר. הוא אלוף משקל קל לשעבר ומקווה שדרייק מאבריק ינצח את קושידה.
&nbsp
קרב בטורניר אליפות המשקל הקל הזמנית: ג'ק אטלס (2-1) ניצח את טוני ניס (0-3) אחרי ריינבו DDT.
&nbsp
האנדיספיוטד ארה מדברים בזום. הם מדברים על ולבטין דרים וכועסים על דקסטר לומיס.
&nbsp
קאריון קרוס וסקארלט מקבלים סגמנט עם השיר "The End Is Here" מארמגדון. קרוס אומר שהם כאן כדי לחסל את טומאסו צ'אמפה.
&nbsp
דאקוטה קאי אומרת שמשהו צריך להשתנות. היא אומרת שרק ראקל גונזלס עזרה לה, וגונזלס אומרת שהן יודעות מה זה להיות אאוטסיידריות.
&nbsp
איסאיה "סוורב" סקוט מדבר על הקרב שלו מול ג'ק גאלהאר ואומר שאם טוני ניס לא מנצח באף קרב בטורניר, הוא צריך לפרוש.
&nbsp
DX יוצאים ומכריזים על טייקאובר חדש. הם מציינים שזאת חגיגת עשרים וחמש שנים לאין יור האוס, ורוד דוג יוצא ומזכיר שהוא התאבק שם. ב-7 ביוני, NXT טייקאובר יהיה... אין יור האוס! ואם יש לכם בעיה עם זה, יש להם שתי מילים בשבילכם... צואת חזירים, כמו ההיא שטריפל אייץ' חטף באין יור האוס.
&nbsp
קאמרון גריימס ניצח את פין באלור אחרי מכת אלה מצד דמיאן פריסט וקייב אין. לאחר הקרב פריסט תקף את באלור ונתן לו רקונינג על הכיסא. הוא אומר שהוא נהנה לתקוף אותו.
&nbsp
קרב בטורניר אליפות המשקל הקל הזמנית: "ג'נטלמן" ג'ק גאלאהר (1-2) ניצח את איסאיה "סוורב" סקוט (1-2) אחרי שטוני ניס תקף את סקוט לפני הקרב, וגאלאהר ניצל את זה לדיסקוס אלבו. כלומר, שני המתאבקים כבר לא יזכו באליפות (וגם ניס לא).
&nbsp
קיידן קרטר ניצחה את אליה אחרי דת'לוק. רוברט סטון לא אוהב את זה.
&nbsp
ג'וני גארגאנו וקנדיס לארי עורכים ארוחת ערב. הם מדברים על דומיניק דיג'קוביק וקייסי קטנזארו. קנדיס אומרת שהיא צריכה לקבל הזדמנות על תואר הנשים. גארגאנו יורד על קית' לי.
&nbsp
מאט רידל ניצח את טימותי תאצ'ר אחרי הפיכה של ארמבר להצמדה. לאחר הקרב תאצ'ר תקף את רידל.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


ג'ייק רוברטס ולאנס ארצ'ר אמורים להתנצל על מה שעשו, וג'ייק רוברטס אומר שיעשה את זה כשברנדי רודס תנשק לו את התחת. רוברטס אומר שאישה צריכה להיות בבית וקודי לא יכול להתחבא יותר. קודי נוסע במשאית לבניין ותוקף את ארצ'ר. ארצ'ר נותן לקודי בעיטה שמפילה אותו. קודי מצליח לברוח כשג'ייק מרסן את ארצ'ר.
&nbsp
באסט פרנדס (צ'אק טיילור וטרנט באראטה) (7-3) (ע' אורנג' קאסידי) ניצחו את ג'ורסיק אקספרס (ג'אנגל בוי ולוצ'הזאורוס) (3-1) (ע' מארקו סטאנט) אחרי ש-MJF תקף את ג'אנגל בוי ופיניקס את קאסידי, וטיילור נתן לג'אנבל בוי אופול וואפל. לאחר הקרב ווארדלו תקף את מארקו.
&nbsp
היקארו שידה (9-2) ניצחה את פנלופי פורד (3-2) (ע' קיפ סביאן), קריס סטאטלנדר (4-5) ודוקטור בריט בייקר (4-4) אחרי ברכיה מעופפת לפורד.
&nbsp
שוג די אומר שהוא מתאבק שש עשרה שנים אבל ג'ריקו לא מכבד אותו. הוא יורד על ג'ריקו.
&nbsp
קני אומגה (12-3) ומאט הארדי (1-1) ניצחו את פראוד אנד פאוורפול (סאנטאנה ואורטיז) (0-2) אחרי טוויסט אוף פייט מהחבלים לאורטיז, לאחר וי טריגר מאומגה.
&nbsp
דרבי אלין מסרב להתראיין לטאז ויורד עליו.
&nbsp
חוקי קרב סולם הקזינו: הכניסות יהיו לפי זמנים, אבל אפשר להוריד ז'יטון מהתקרה בכל זמן.
&nbsp
ניילה רוז מדברת עם היקארו שידה ונותנת לה מכה עם מקל קנדו.
&nbsp
"מלח הארץ" MJF (6-0) (ע' ווארדלו) ניצח את לי ג'ונסון (0-6) אחרי מלח הארץ. לאחר הקרב MJF אמר שהוא יילחם מול ג'אנגל בוי באירוע וכולם מתלהבים, ושבשבוע הבא הוא ומארקו סטאנט ילחמו.
&nbsp
"לה צ'מפיון" כריס ג'ריקו (5-2) (ע' המעגל הפנימי) ניצח את "פיינאפל פיט" שוג די (0-3) אחרי ג'ודאס אפקט. אחר הקרב ג'ריקו יורד עליו ומדבר על האליט. הוא שואל אם היאנג באקס או אדם פייג' בכלל שם. ג'ריקו אומר שהם יצרו את קרב אצטדיון הסטמפיד, ומאתגרים אותם לקרב ב"דאבל אור נותינג". הרחפן של מאט הארדי מופיע ומוסר שהם מסכימים. ג'ריקו מרביץ לרחפן עם אלת בייסבול ומאט הארדי בוכה עליו.
&nbsp
"המנהיג הנשגב" ברודי לי (5-0) (ע' המסדר האפל) ניצח את "המלאך הנופל" כריסטופר דניאלס (4-2) (ע' SCU) לאחר רורינג לריאט. לאחר הקרב ג'ון מוקסלי תקף את חברי המסדר כשלי ברח. מוקסלי אמר שהוא לא מוכן לסבול חוסר כבוד, ושאליפות העולם חשובה לו מאוד. לי ילמד את זה והוא יכסח אותו ויגמור לו את הקריירה לפני שתתחיל.
 
למעלה