המיין איבנט 129- סינה/רוק

Diunim

New member
המיין איבנט 129- סינה/רוק

הקרב שלנו היום היה קרב שציפו לו המון זמן. טוב, לאו דווקא בגלל שרצינו לראות אותו, פשוט הכריזו עליו מוקדם… הקרב הזה היה מפגש בין שני עידנים שונים, מפגש בין העבר להווה. הוא היה מפגש שלא חשבנו שנראה בכלל, אבל בסוף ראינו… מפגש של פעם בחיים! אה, לא, זה לא נכון, סליחה...

זה לא היה מפגש של פעם בחיים. זה היה מפגש שברגע שהוא הסתיים, היה ברור שנראה עוד אחד כעבור שנה. מפגש שלמרות התחושה שאמור היה להיות קרב חלומות, דווקא הפיוד שהוביל אליו נמתח מאוד. וזה בגלל שהוא הוכרז, כמו שאמרתי, שנה מראש, וזה יצר בעיות בבוקינג.

ג'ון סינה, המתאבק הכי גדול בעשור הקודם. ומולו, אחד מהסמלים הכי גדולים של האטיטיוד ארה. הרוק. רסלמניה 28, מיאמי, המיין איבנט. הסמל של העידן החדש מול הסמל של האטיטיוד. קרב בין עידנים. מה יקרה כששני אלו ילחמו בזירה? מה שבטוח, פעם בחיים זה לא יהיה.

תיהנו.



 

Diunim

New member
ג'ון סינה

שם אמיתי: ג'ון פליקס אנתוני סינה הבן
ידוע גם בתור: הדוקטור לת'אגונומיקס
תאריך לידה: 23 באפריל, 1977
מקום מגורים: מערב ניוברי, מסצ'וסטס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 114 ק"ג
פינישר: AA, STF


ג'ון סינה למד בקולג' של ספרינגפילד, שם הוא קיבל תואר בפסיכולוגיה (ולא ת'אגונומיקס!). סינה שיחק פוטבול בקולג', והיה קפטן הקבוצה, וזכה בכל התארים שהיו. צייד כישרונות לשעבר ברשת הטלוויזיה UPN גילה את ג`ון סינה באחד ממשחקי הפוטבול שלו, והוא החל להתאבק ב-OVW תחת השם prototype. הוא הופיע לראשונה ב-WWE ב-27 ביוני, 2002 כשהוא נלחם נגד קורט אנגל. בהתחלה הוא היה פייס טיפוסי, אבל אחר כך הוא הפך להיל ואז הוא קיבל היט מהקהל, כשהיה לו את הגימיק של הראפר הלבן. בהתחלה הוא היה שנוא על הקהל, אך אחרי זה הקהל התחיל לאהוב אותו בגלל הפרי-סטיילס שהוא עשה על מתאבקים אחרים.

ב-2003 החל סינה לצבור אהדה רבה. הוא התחרה מול ברוק לסנר שפצע אותו, ונלחם מולו על התואר בבאקלאש. לאחר מכן הוא ניצח גם את כריס בנואה והתחיל יריבות עם האנדרטייקר, יריבות שהסתיימה בהפסד אבל בכך שסינה שיפר את מעמדו. לאחר מכן סינה התחיל יריבות מול אדי גאררו, שהסתיימה בקרב אלים במגרש החנייה. לאחר הפסד לקורט אנגל, הפך סינה לפייס.

ב-2004 הפופולריות של סינה נהייתה גדולה, וברסלמניה 20 סינה ניצח את ביג שואו כדי לזכות באליפות ארה"ב, תואר ה-WWE הראשון של סינה. בפברואר ניצח בטורניר נאמבר 1 קונטנדר שנותן לו אפשרות לקרב ברסלמניה 21 על חגורת ה-WWE, והתחיל פיוד עם האלוף JBL. ג'ון סינה הפסיד את תואר אלוף ארה"ב לראש המטה של JBL, אורלנדו ג`ורדן, אחרי ש-JBL והאחים דאג ודני באשם התערבו בקרב. ברסלמניה 21 ג'ון סינה ניצח את JBL, ובסמאקדאון הבא ג'ון סינה בא עם חגורת WWE עם עיצוב חדש. מאז, היה ג'ון סינה במיין איבנט ללא הפסקה, והחזיק בתארי עולם רבים.

 

Diunim

New member
הרוק

שם אמיתי: דוויין ג'ונסון
ידוע גם בתור: פלקס קאבאנה, רוקי מאיביה, דה רוק, Peoples Champion, The Great One ,Brahma Bull
תאריך לידה: 2 במאי, 1972
מקום מגורים: מיאמי, פלורידה
גובה: 1.95 מטר
משקל: 120 ק"ג
פינישר: רוק בוטום, פיפלז אלבו

דה רוק הוא האדם המחשמל ביותר בהיסטוריה של הספורט הבידורי.

הראיונות שלו היו הטובים בביזנס עוד לפני שהקרבות שלו השלימו את הפער בכל מה שקשור לאיכות. הרסלינג נמצא בדמו של הרוק. סבו היה פיטר "High Chief" מאיביה ואביו הוא רוקי ג'ונסון. הרוק התחיל את הקריירה שלו בתור שחקן פוטבול עבור קבוצת מיאמי, אך מעולם לא הצליח להפוך לכוכב אמיתי בספורט הזה. לאחר ששיחק בליגות פוטבול אחרות, הרוק החליט לתת צ'אנס לרסלינג המקצועני. הוא אומן ע"י אביו והצטרף ל-WWF למרות שהיה עדיין פרפורמר מאד לא מלוטש ולא מנוסה.

הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בשנת 1996 בתור רוקי מאיביה. ה-WWF החליטו לתת לו פוש מיד כשהגיע. זו הייתה טעות די גדולה והקהל החל לשנוא את רוקי מאיביה משום שהיה פייס נחמד מדי שתמיד חייך בצורה מעצבנת. הקרבות שלו היו מלווים בקריאות "רוקי סאקס" בלתי פוסקות, והופעת הבכורה שלו ברסלמניה מול הסולטן הייתה פשוט אסון. ה-WWF ניצלו את המצב והפכו את רוקי להיל.

הוא הצטרף לניישן אוף דומיניישן ונכנס לפיוד עם מתאבק חדש נוסף: סטיב אוסטין. לאחר שהאחרון פינה את התואר הבין יבשתי, החגורה הוענקה לרוקי.

הדמות החדשה והשחצנית של רוקי קיבלה חיזוק ע"י הרמת הגבה המפורסמת שלו וע"י מספר משפטי מחץ שהוא אימץ לעצמו. רוקי נכנס לפיוד עם DX שהוביל לפיוד עם טריפל אייץ' לו הפסיד את האליפות הבין יבשתית. לאחר שרוקי סיים עם האנטר, הוא הפך לאחד מהשמות הגדולים ב-WWF. הוא חזר להיות שוב היל והצטרף לקורפוריישן של וינס מקמהן. הוא זכה בתואר אלוף ה-WWF ונכנס לפיוד עם מנקיינד איתו החליף את התואר מס` פעמים בכמה קרבות, מה שעזר לקבע את מעמדו בפסגה. הוא המשיך להיות היל עד שהפסיד את התואר לאוסטין ברסלמניה 15.

הפייס טרן של הרוק הפך אותו לשם הכי גדול בביזנס ולפייס המוביל של הארגון. הוא המשיך לזכות בתארי אליפות עולם ואף נכנס שוב לפיוד עם טריפל אייץ'. רוקי לקח מעט חופש כדי לככב בסרטים והשתתף בסרט "המומיה חוזרת". כשהוא חזר לארגון, הרייטינג עלה והוא נכנס לפיוד עם קורט אנגל במטרה לזכות באליפות ה-WWF פעם נוספת, לאחר אותה זכייה הוא נפגש עם סטיב אוסטין, זוכה הרויאל ראמבל של אותה שנה, בקרב שזכור לכולנו בתור ההיל טרן של אוסטין וההתחברות עם וינס מקמהן. אחרי אותו קרב רוקי חזר להוליווד לצלם את "מלך העקרבים" וחזר לאותה מציאות חדשה בה האלייאנס פולשים ל-WWF. בסרבייבר סירייס 2001, עמד צוות ה-WWE מול צוות האליינס בקרב הדחות מסורתי, כאשר הצוות המנצח לוקח הכל והמפסיד הולך הביתה. רוקי עמד בראש ה- WWF בעודו מחזיק באליפות ה-WCW, לעומת אוסטין שעמד בראש האלייאנס והחזיק בתואר ה-WWF. אחרי שה-WWF ניצחו בזכותו של רוקי, הוא עבר להשתתף בטורניר של ארבעה אנשים (ביחד עם אוסטין, אנגל וכריס ג'ריקו) כאשר המנצח יזכה בתואר הבלתי מעורער שייווצר מאיחוד של תואר ה-WWF ושל תואר ה-WCW (ששינה את שמו לתואר העולמי לאחר ההפסד של האלייאנס ל-WWE). בסופו של דבר, ג'ריקו ניצח את רוקי בקרב הראשון כדי לזכות בתואר העולמי ואחר כך גם את אוסטין (ששמר על תוארו מול אנגל) כדי לזכות בתואר הבלתי מעורער.

אחרי שנכשל בלזכות בתואר מחדש ברויאל ראמבל 2002 ואחרי פיוד קצר עם אנדרטייקר, רוקי עבר לפיוד עם האלק הוגאן שהוביל לקרב ביניהם ברסלמניה 18, שנחשב עד היום לקרב בעל חשיבות היסטורית. שבועיים לאחר הקרב, רוקי הועבר לסמאקדאון במסגרת הגרלת הדראפט בין RAW לסמאקדאון, הוא נעלם מהמסך וחזר בתוכנית RAW האחרונה לפני מלך הזירה 2002, שבה הוא הצהיר שהוא הולך להיות באירוע. הרוק נכנס לפיוד שהוביל לקרב המשולש בונג'נס: רוקי-אנגל-טייקר. רוק זכה באליפות שוב, בפעם השביעית, אולם הפסיד אותה כעבור חודש לברוק לסנר.

עכשיו התחיל השלב החדש בקריירה של רוק. לאחר סאמרסלאם, הוא עזב שוב את הארגון, וחזר רק כעבור חצי שנה, הפעם כהיל מהוליווד. הוא נלחם מול האלק הוגאן בקרב חוזר מרסלמניה, ניצח סופסוף את אוסטין ברסלמניה בקרב האחרון שלו, והפסיד לגולדברג שערך בכורה. לאחר חודשיים בלבד נאלץ רוק שוב לעזוב להוליווד. היה ברור שהוא לא יוכל יותר להיות מתאבק פעיל, כי קריירת הסרטים שלו התחילה להצליח. הוא חזר לעוד חודש ב-2004, אבל ברסלמניה 20 נלחם בקרב האחרון שלו באמת - קרב עם מיק פולי מול אבולושן. לאחר מכן זאת הייתה הפעם האחרונה שבה רוק התאבק. הוא עוד הופיע כמה פעמים, אבל קרבות היו זיכרון רחוק...

 

Diunim

New member
האווירה

תקופה שכנראה תימשך לנצח.

בעצם, העשור הקודם היה עשור די רע ל-WWE. אף אחד לא נהנה ממנו, אף אחד לא ממש זוכר יותר מדי רגעים ממנו. הוא התאפיין בעיקר בהמון אכזבות, ובניסיונות לתת פוש לגרון לכל מיני מתאבקים שהקהל לא חיבב.

והכי נורא- אין ממש חלופה נראית לעין ל-WWE, אז ה-WWE פשוט יכולים לעשות מה שהם רוצים.

 

Diunim

New member
הפיוד

בפברואר 2011, חזר רוק באופן מפתיע ל-WWE כמנחה של רסלמניה 27, ומיד החליט להעליב את ג'ון סינה. השניים החליפו עלבונות במשך כמה שבועות, עד ששישה ימים לפני רסלמניה, נתן סינה לרוק AA. ברסלמניה 27, עלה רוק לסינה באליפות ה-WWE מול מיז. למחרת היום סינה דרש מרוק קרב, והרוק הסכים והציע שהקרב ייערך… שנה אחר כך, ברסלמניה 28.

סינה רצה להגן על אליפות ה-WWE מול רוק ברסלמניה, אבל הפסיד את האליפות לפני כן. בסרבייבור סירייס, החליט סינה להביא את רוק כשותפו מול מיז ו-R טרות', בקרב הראשון של רוק מזה יותר משבע שנים. הם ניצחו, כמובן, אבל לאחר הקרב רוק נתן לסינה רוק בוטום.

יום אחרי אלימיניישן צ'יימבר, הבנייה האחרונה לקרב התחילה. סינה ירד על רוק שעזב את הארגון, ורוק ירד על התגובה של סינה לקהל ששונא אותו, תוך כדי שהוא משווה את סינה לעצמו. סינה ירד על זה שרוק כותב את הפרומואים שלו על היד, ואחר כך סינה נתן על רוק ראפ בעוד שרוק כתב על סינה שיר מעליב. שישה ימים לפני רסלמניה, כל אחד מהשניים הבטיח ניצחון בקרב. אז מי ינצח בקרב הענקים?

 

Diunim

New member
הקרב

הפעמון מצלצל. הרוק וסינה מקיפים אחד את השני. הקהל משתגע. הם בוחנים אחד את השני… נועלים אחיזה. הם מנסים לדחוף אחד את השני. רוק דוחף... אבל סינה דוחף את רוק למזרן! הרוק מנסה להתאפס. הקהל מעורב כרגיל בנושא סינה. רוק וסינה מקיפים... נועלים אחיזה. הם שוב מנסים לדחוף... סינה דוחף... אבל רוק דוחף אותו למזרן! סינה קם, מתרשם. סינה מחייך כשהקהל בעד רוקי. הם מקיפים אחד את השני... נועלים אחיזה... רוק עם האדלוק. רוק לוחץ לסינה על הראש קצת. הוא מוחץ את ראשו. סינה מנסה להיאבק באחיזה. רוק עובר להאמרלוק ואז מסובב לסינה את היד. סינה עובר ומסובב לרוק את היד… סינה הופך את רוק, רוק מקפץ ומסובב את ידו של סינה! אייריש וויפ... ארמדראג! ועוד ארמדראג! רוק עם רול אפ! 1… 2… סינה יוצא! הרוק נעמד וסינה בשוק קצת. הקהל מריע לרוק. סינה קם, מחייך. הם נעמדים ונועלים אחיזה. רוק עם האדלוק. סינה דוחף את רוק לחבלים… רוק עם שולדר תאקל. הוא רץ, סינה מתכופף ורוק חולף מעליו. סינה קופץ מעל רוק, היפטוס! האדלוק טייקדאון! סינה נועל את ראשו של הרוק על המזרן. רוק מנסה לקום וסינה ממשיך לחנוק אותו. רוק ממשיך לנסות לקום לאט. סינה חונק את רוק אבל רוק קם... רוק על רגליו... דוחף את סינה לחבלים... סינה עם בעיטה לכתף! רוק עם מכה שמפילה את סינה! סינה מתעצבן ורץ... רוק מוריד אותו מרגליו! הוא מנסה לנעול שארפשוטר... סינה יוצא החוצה! הקהל שונא את זה.

השופט אומר לסינה לחזור. סינה חוזר אל הזירה ונוגח ברוק... שמתחמק ובועט בסינה! רוק בועט בסינה. הוא מרים אותו... סינה דוחף אותו לפינה! סינה רץ ומתקל את רוק בפינה! סינה רץ... עוד תיקול! רוק נאנק מכאבים. סינה רץ ומוריד אותו בקלוזליין! 1... רוק יוצא! רוק מחזיק בחבלים וסינה מושך אותו. סינה תופס את מותניו של רוק ורוק מנסה להיאבק בזה. רוק מתחיל לקום לאט. סינה מחזיק ברוק... רוק מרביץ לו! ומנתק את האחיזה! רוק ממשיך להרביץ לסינה! רוק רץ וסינה מתכופף, רוק עף החוצה! הוא נאנק מכאבים בגב. סינה יוצא החוצה. הוא לוקח את רוק... מרים על כתפו… סנייק אייס על מחסום האבטחה! רוק נאנק מכאבים בסביבות שולחנות השדרנים. סינה מרים אותו... סנייק אייס על שולחן השדרנים! סינה חוזר פנימה. הוא מתנשם כשהשופט בודק את רוק שמתחיל לקום לאט. סינה יוצא החוצה ובועט לרוק בצלעות! הוא זורק את רוק פנימה. 1... 2... רוק יוצא! רוק מנסה להתאושש... סינה מרביץ לו בראש. הוא בועט לו בצלעות. סינה מחכה שרוק יקום. רוק קם לאט… סינה עם בלי טו בלי סופלקס! 1... 2... רוק יוצא! סינה מתכונן כשרוק מנסה לקום בכאבים. סינה נותן מכה... רוק חוסם ומרביץ לסינה! רוק מרביץ לסינה עד לחבלים, אייריש וויפ, סינה הופך... ונועל חיבוק דב! סינה מחזיק ברוק שנאנק מכאבים. רוק מסרב לפרוש. סינה מרים את רוק בחיבוק דב! רוק נאנק מכאבים וסינה ממשיך ללחוץ על הצלעות. רוק מנסה להגיע לחבלים אבל רחוק מדי. רוק מנסה להרביץ וסינה ממשיך ללחוץ!

הרוק מתחיל להיחלש וסינה לוחץ לו על הצלעות. הקהל מגיב בתגובות מעורבות. רוק מתחיל לזוז... הוא מרביץ לסינה! הוא מרביץ ושובר אחיזה! ורוק עם עוד מכה! ועוד מכה! בעיטה... DDT! הוא מצמיד! 1... 2... סינה יוצא! רוק מנסה לקום למרות הכאב בצלעות. הוא בקושי מצליח לקום. הוא מצליח לקום בכאב, אבל סינה ממהר להרביץ לרוק עד לפינה. הוא מרביץ לו בפינה כמה פעמים והשופט מנסה לעצור… אבל רוק מתחיל להחזיר לסינה מכות! הוא רץ לחבלים... מתכופף מקלוזליין... פורארם סמאש! סינה קם... ספיינבאסטר! הקהל משתגע. רוק נעמד... מתכונן... סינה מפיל את רוק מרגלו! הוא עומד לנעול... אבל רוק בועט בו! סינה קם ומתכופף מקלוזליין! שולדר תאקל! סינה רץ ומבצע עוד שולדר תאקל! רוק קם, סינה מתכופף מקלוזליין... פרוטופלקס! הקהל צועק בוז. הוא יודע מה בא. סינה מרים את היד... You Can't See Me! סינה רץ... פייב נאקל שאפל! סינה מתכונן ומחכה לרוק. הוא מחייך על הקהל שצועק עליו "Same Old Shit". רוק מתחיל לקום לאט... סינה מרים אותו על כתפיו, רוק נוחת מאחוריו… ושניהם רצים עם דאבל קלוזליין! שניהם מעולפים והשופט בודק אותם. הם מנסים להתאושש. 1... 2... הם מתחילים לזוז. 3... 4... סינה מתחיל לקום. 5... 6... רוק גם קם. 7... רוק וסינה קמים. רוק עם מכה! וסינה עם מכה! רוק עם מכה! סינה עם מכת מרפק לצוואר! רוק נופל ומחזיר מכה! וסינה עם מכה! רוק קם ונותן מכה! ועוד אחת! הוא משתלט, נותן מכות... לועג לסינה עם You Can't See Me... סינה מתכופף, רוק על כתפיו! אטיטיוד אדג'סטמנט! 1... 2... רוק יוצא! סינה מותש על המזרן, הקהל לא מאמין. רוק גם שוכב על המזרן. סינה מתחיל לקום, קצת מופתע.

סינה מקשיב לקהל המעורב. הוא מרים את רוק... רוק בוטום! 1... 2... סינה יוצא! רוק שוכב מותש על המזרן. השניים מנסים לקום בתשישות. סינה מחזיק בחבלים כדי לקום. רוק בועט בסינה. הוא בועט בו ונותן לו מרפק לראש. ועוד פעם. השופט מזהיר את רוק ורוק מקלל אותו. אייריש וויפ... סינה מושך אותו! סיידווק סלאם! 1... 2... רוק יוצא! סינה קם, מופתע. סינה הולך לאייפרון ונעמד. הוא עולה בזהירות על הטורנבאקל... מתייצב... סינה נעמד ומחכה... רוק קם... לג דרופ בולדוג! 1... 2... רוק יוצא! סינה לא מאמין. הוא מחכה שרוק יקום. רוק קם ומסתובב... סינה מרים אותו... רוק מחזיק בחבלים! סינה זורק את רוק... רוק מתקל אותו! רוק מחזיק לסינה ברגליים, נועל אותן... רוק נועל שארפשוטר! סינה נאנק מכאבים. רוק צורח. סינה מנסה לזחול לחבלים. סינה נאנק מכאבים ורוק ממשיך לנעול את הרגליים שלו. סינה זוחל... וזוחל... ונוגע בחבל! רוק משחרר את האחיזה. רוק מתחיל להרביץ לסינה על המזרן! הוא משחרר אותו. הוא גורר אותו מהרגליים... שארפשוטר! סינה נאנק מכאבים! השופט בודק את סינה שמתחיל להילחם ומנסה להגיע לחבלים. סינה מחזיק שוב בחבל והרוק שוב משחרר! רוק קם כשסינה נאנק מכאבים על האייפרון. רוק יוצא החוצה ומרביץ לראשו של סינה.

רוק נותן לצוואר של סינה מכה. הוא ממשיך להרביץ לו. סינה נופל החוצה. הוא מתגלגל. רוק מרים את סינה... אייריש וויפ למדרגות! 1... 2... 3... הרוק נכנס לזירה לשבור את הספירה. הוא יוצא שוב ומרים את סינה. 1... 2... רוק גורר את סינה... ומטיח את ראשו במדרגות! 3... 4... רוק זורק את סינה פנימה. סינה קם על האייפרון ורוק מתגלגל פנימה... סינה עם תאקל מהחבלים! הוא קופץ, סאנסט פליפ… אבל הופך את רוק! הוא נועל את ה-STF! רוק במרכז הזירה! סינה ממשיך לנעול. רוק מתחיל לזוז... הוא מתחיל לזחול לחבלים...סינה מנסה לעצור אותו… רוק זוחל... סינה משחרר, מושך את רוק, עוד STF! רוק נאנק מכאבים, רחוק מהחבלים. רוק נאבק כדי לזחול. סינה ממשיך לנעול. רוק נאבק וזוחל אל החבלים... השופט שואל אם רוק מוכן להיכנע... רוק מתחיל להירדם... הוא... הוא... מתעלף! השופט בודק את רוק. השופט מרים לרוק את הזרוע פעם אחת... והיא נופלת. הוא מרים את הזרוע פעם שנייה... והיא שוב נופלת. הוא מרים אותה פעם שלישית… אבל רוק מתחיל לזוז! הוא נאנק מכאבים וזוחל לחבלים! סינה מנסה לעצור אותו... רוק זוחל... מסרב לוותר... הוא נוגע בחבל! האחיזה נשברת! סינה משחרר את האחיזה, מתגלגל בכאב. רוק מנסה להתאפס. סינה קם בפינה. הוא רץ אל רוק... סמואן דרופ! רוק שוכב על המזרן בכאבים.

שני המתאבקים מעולפים. השופט סופר. 1... 2... הם לא זזים. 3... 4... רוק מתחיל לזוז. 5... 6... גם סינה. 7... 8... הם קמים שניהם! רוק מרביץ לסינה! סינה מטושטש, וחוטף עוד מכה! ועוד מכה! סינה בועט ברוק! ונותן לו כמה מכות! רוק מתכופף… רוק בוטום... סינה עם מרפק! הוא משתחרר, מרים את רוק על כתפיו... רוק נוחת מאחוריו ודוחף אותו לחבלים! ספיינבאסטר! הקהל משתגע, רוק נעמד מעל סינה... הוא מתכונן... מוריד את מגן המרפק שלו, זורק לקהל! רץ לחבלים, רץ לחבלים... פיפלז אלבו! 1... 2... סינה יוצא! רוק לא מאמין. הוא מנסה לקום בעזרת החבלים. הוא קם וסינה מנסה להתאושש. רוק מרים אותו... סינה עם סמול פאקג'! 1... 2... רוק יוצא! שניהם מותשים על המזרן. 1... 2... סינה מתחיל לנסות לקום. 3... 4... סינה קם, הקהל מעורב. רוק קם גם הוא. רוק מסתובב וסינה מפיל אותו מרגליו! הוא משגר את רוק לטורנבאקל! רול אפ! 1... 2... רוק יוצא! סינה שוב לא מאמין. סינה מרים את רוק בקושי רב. הוא נועל חיבוק דב... ודוחף את רוק לפינה. הוא מרים את רוק על הטורנבאקל. סינה עולה. הוא מחזיק ברוק... רוק מתחיל להרביץ לו! הוא דוחף את סינה! רוק מנסה להתאושש. רוק מתחיל לקום ועל הטורנבאקל... סינה קם... קרוסבאדי! סינה מתגלגל! הוא מרים את רוק! על כתפיו! אטיטיוד אדג'סטמנט! 1... 2... רוק יוצא! סינה לא מאמין! הקהל לא מאמין! סינה מחייך. הוא קם לאט. הוא מרים את ידו... אבל רואה את מנגב הזיעה שלו. סינה מושך בכתפיו. הוא נעמד מעל רוק... מוריד את מנגב הזיעה וזורק לקהל! הוא יורד על רוק! רץ לחבלים, רץ לחבלים... רוק קם! רוק בוטום! 1... 2... 3!

הרוק ניצח את ג'ון סינה! הקהל משתגע! סינה מתגלגל החוצה, לא מאמין. השופט מרים את ידו של רוק. רוק מחבק את השופט. סינה נראה מאוכזב.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

קרב טוב? כן, בטח. זה קרב מאוד טוב. רוק וסינה לא זרים בכלל לקרבות גדולים. הם ידעו היטב איך להלהיב את הקהל, איך לעשות דרמה בקרב מיין איבנט של רסלמניה, ומתי לעשות את המהלכים הגדולים שלהם כדי לגרום לקהל להריע. גם הסיום היה ממש מגניב, לא משהו שרואים הרבה.
&nbsp
אבל זה לא היה אגדי. אולי זה היה ארוך מדי, אולי חצי שעה זה יותר מדי עבור סינה ויותר מדי עבור רוק החלוד. אולי אם היו מקצצים איזה חמש או עשר דקות, ומעבירים את זה לזמן סטנדרטי של מיין איבנט באירועים, הקרב היה זורם יותר מהר. לא יודע, היה חסר משהו נוסף לקרב.
&nbsp
אולי זה גם הקידום. אולי קרב שקידמו אותו שנה יכול קצת לאכזב אחרי כל הזמן הזה. שלא תבינו לא נכון - המיין איבנט הזה טוב, אני חושב. הוא רחוק מלהיות המיין איבנט הכי גרוע של רסלמניה, אבל הוא גם לא הכי טוב. הוא איפשהו באמצע. קרב טוב, אבל… רחוק מלהיות הקרב הכי טוב של שני המתאבקים האלה. ויש להם קרבות.
&nbsp
ציון הקרב:
¼

 

Diunim

New member
לסיום

כמובן שהסיום הזה הוביל את כולנו להבין כבר אז, שבשנה הבאה נראה את הקרב גם בפעם השנייה. זה אכן קרה, הפעם על האליפות. ה-WWE, במחשבה לאחור, השקיעו שנתיים שלמות בפיוד של סינה מול רוק. האם יצא מזה משהו? לא יותר מדי, אני חושב. אם כי הקרב היה טוב.
&nbsp
אולי קונטקסט זה העניין. אולי הקרב של סינה-פאנק זכה לחמישה כוכבים, והיום, בלי כל התקווה שלו, הוא סתם עוד קרב טוב. ואולי הקרב הזה נראה מאכזב אחרי שחיכית לו שנה, אבל כקרב בפני עצמו, הוא קרב לא רע בכלל. אפילו טוב. אבל אחרי שנה שחפרו לנו עליו? וואלה, פחות.
&nbsp
אבל סינה כבר בקושי פה, גם הוא בא והלך. וגם רוק חזר לעשות סרטים, והפך כנראה למתאבק הכי מוצלח שעבר לעולם הזה. תגידו מה שתגידו על הפיוד ביניהם, הוא נגרר, הוא נמתח, אבל דבר אחד אי אפשר לקחת מהם - להיראות כמו גדולים ברגע הגדול זה דבר שהם יודעים לעשות מצוין.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

אם הוא ינצח אותו גם במבנה שהוא בלתי מנוצח בו, בטוח יש לנו כוכב חדש.
 
למעלה