שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


בקי לינץ' יוצאת לזירה עם... מזוודת המאני אין דה בנק? בקי אומרת שהלילה לילה קשה. דברים הולכים להשתנות ולכן היא ביקשה לשנות את התנאים לקרב מאני אין דה בנק. לפני כל זה, היא הלכה פעם לפרפורמנס סנטר במדינה זרה ולא ידעה למי אכפת. אז לאנשים היה אכפת. ומגיע להם לשמוע. היא חייבת ללכת. אסוקה יוצאת וצורחת עליה שתחזיר את המזוודה. בקי אומרת שאסוקה ניצחה אותה והיא המתאבקת הכי טובה. אבל הקרב אתמול לא היה על הזדמנות. אסוקה לא הורידה את המזוודה. היא פותחת את המזוודה ובתוכה האליפות. היא אומרת שהיא לא יכולה להילחם יותר והאליפות של אסוקה. אסוקה חוגגת עם האליפות. בקי אומרת שהיא קצת יותר שמחה, כי היא עומדת להיות אימא (אה, אבל בעלה זה...). אסוקה ובקי מתחבקות ובקי הולכת. לאחר מכן היא חוגגת מאחורי הקלעים עם המתאבקים.
&nbsp
קרב ללא פסילות: בובי לאשלי ניצח את אומברטו קרילו אחרי פול נלסון.
&nbsp
אנג'ל גארזה (ע' אנדרדה, אוסטין תיאורי וסלינה וגה) ניצח את אקירה טוזאווה לאחר ווינג קליפר. גארזה ותיאורי התווכחו כל הקרב ולאחר הקרב דרו מקינטייר יצא לתת להם קליימור, עד לעימות עם אנדרדה.
&nbsp
דרו מקינטייר ניצח את אנדרדה (ע' סלינה וגה) לאחר קליימור. לאחר הקרב מקינטייר אמר שהוא תמיד מוכן להילחם וסת' רולינס למד את זה. RAW הזמינה מתאבק מסמאקדאון שהודיע שהוא רוצה להילחם מולו. אז בשבוע הבא הוא יילחם מול... המלך קורבין.
&nbsp
לאשלי ו-MVP מדברים ו-MVP משכנע אותו לרדוף אחרי אליפות ה-WWE.
&nbsp
אלכסה בליס וניקי קרוס יוצאות לדבר על יום האם והאייקוניקס יוצאות ודורשות מהן קרב.
&nbsp
האייקוניקס ניצחו את אלכסה בליס וניקי קרוס לאחר דאבל סלאם.
&nbsp
ריי מיסטריו מתראיין (אחרי שזרקו אותו מבניין, מיינד יו) ואומר שהוא נחת על גג שני (...) כמו אליסטר בלאק. אבל הסיכון היה שווה. סת' רולינס בא וריי מאחל לו מזל טוב על בקי. רולינס מסרב ללחוץ לו יד.
&nbsp
ריקושט, סדריק אלכסנדר ו-R טרות' (או פריטי ריקי, אלטר אגו של טרות' שנראה לאחרונה ב-2009) ניצחו את שיין ת'ורן, ברנדן וינק ו-MVP אחרי ליי דיטקטור ל-MVP. לאחר הקרב לאשלי נתן לטרות' ספיר ונעל אותו בפול נלסון עד ש-MVP בעט בטרות'.
&nbsp
ג'ינדר מהאל אומר שהוא יגיע חזרה לפסגה כמו גיבור.
&nbsp
שיינה באזלר אומרת שצריך להיות ממש סתומה כדי שידפקו אותך בזמן שאת אלופה. הילד יהיה גרוע, תראו את אבא שלו.
&nbsp
AJ סטיילס רואה את הסרט על אנדרטייקר ומתעצבן כשמראים אותו מפסיד לטייקר.
&nbsp
ריי מיסטריו ואליסטר בלאק ניצחו את סת' רולינס ומרפי אחרי שרולינס תקף את ריי בזמן 619 ולא היה האיש החוקי. לאחר הקרב הם המשיכו בהתקפה ורולינס דחף את העין של ריי לחלק החד של המדרגות. לאחר מכן רולינס אומר שהוא לא יודע מה קרה ואליסטר בלאק תוקף אותו.
&nbsp
הסטריט פרופיטס מתכוננים למשחק כדורסל מול הווייקינג ריידרס. הם גם מנצחים אותם 74-2. הווייקינג ריידרס אומרים שהם נתנו להם לנצח ואז קולעים קליעות מסובכות.
&nbsp
נטליה מתעמתת עם שיינה באזלר על מה שאמרה ובאזלר אומרת שלנטליה לא יהיה ילד והשושלת תמות איתה.
&nbsp
שיינה באזלר ניצחה את נטליה אחרי סופלקס ובעיטה לפנים. נטליה התעצבנה לאחר הקרב.
&nbsp
אדג' יוצא לזירה ומדבר על הקאמבק שלו. הוא אומר שרסלמניה היא לא הסוף. בנוגע לאורטון, הוא מוכן להמשיך הלאה. אורטון יוצא ואומר ש... ברסלמניה, האיש הטוב יותר ניצח. אורטון הולך, אבל אז חוזר לזירה ואומר שניסה לשקר לעצמו. אדג' הוא האיש הטוב יותר, אבל לא המתאבק הטוב יותר. בראמבל אדג' התחבא מאחורי עוד 29 איש. ברסלמניה הם נלחמו בקרב האחרון שעומד, ואולי אורטון לא קם, אבל לא לקח לו תשע שנים לקום. אלו לא קרבות מסורתיים. אדג' עוד לא התאבק. כנראה שאת זה אין לו יותר. לאדג' יש תשוקה, אבל לאורטון יש יכולת טבעית. הוא מאתגר אותו לקרב היאבקות רגיל בבאקלאש (זה עוד קיים הדבר הזה?). אדג' שותק.
 
למעלה