המיין איבנט 125- פאנק/בריאן

Diunim

New member
המיין איבנט 125- פאנק/בריאן

רגעים ביזאריים! יש מתאבקים שמזוהים מאוד עם ארגון מסוים. לפעמים, כשהם מתאבקים בארגון אחר, יש לך תחושה הזויה שהעולם התהפך. ב-WCW זה קרה המון, כשהוגאן וסאבאג' נלחמו על התואר שלהם. אולי גם אפשר לטעון שהעובדה שאריק בישוף ניהל את RAW גם הייתה שוק גדול אחרי שבכלל הגה את נייטרו.

אבל ב-WWE? לא, דבר כזה לא קורה. הם גאים מדי. מתאבקים מארגונים אחרים בדרך כלל לא הופכים לגדולים מדי אצלם. הם מעדיפים להדגיש את התוצר המקורי שלהם. אבל הקרב שלנו הוא בדיוק זה: שני סמלים של ארגון אחר, ולא סתם ארגון אלא ארגון אינדי, נלחמים על התואר הכי גדול של ה-WWE.

הם לא היו יריבים כל כך גדולים ב-ROH, אבל הם נחשבו לשני המתאבקים הכי גדולים שיצאו משם. CM פאנק, אלוף ה-WWE. דניאל בריאן, אלוף העולם לשעבר. השניים נלחמים. הפלישה של ROH מתחילה באופן רשמי. אובר דה לימיט 2012, האינדיז באים להדהים את כולם.

תיהנו.



 

Diunim

New member
CM פאנק

שם אמיתי: פיל ברוקס
ידוע גם בתור: CM פאנק
תאריך לידה: 26 באוקטובר, 1978
מקום מגורים: שיקגו, אילינוי
גובה: 1.85 מטר
משקל: 101 ק"ג
פינישר: GTS, אנקונדה וייס
&nbsp
פיל ברוקס, הידוע יותר בשם הזירה שלו – CM פאנק, הוא מתאבק מקצועי אמריקאי. גימיק ה"סטרייט אדג'" שלו משקף את סגנון חייו ומגיע לרמות הגבוהות ביותר בזירה. כמו ש-CM פאנק נוהג לומר ליריביו: "Straight Edge means I'm drug-free, alcohol-free and better than you!" ("סטרייט אדג' אומר שאני נקי מסמים, נקי מאלכוהול, ויותר טוב ממך!").
&nbsp
כבדיחה פנימית למעריציו של פאנק השאלה על מה עומד צירוף האותיות CM מניבה תשובה שונה בכל פעם. התיאוריה הנפוצה ביותר גורסת שפאנק, בימיו המוקדמים בעידן היאבקות הבאקיארד היה בצמד שנקרא "Chick Magnets" ("מושכי החתיכות"), אם כי מנהלו בעבר דייב פראזאק אמר בעבר שהצירוף הוא מחווה לראשי התיבות של צ'אק מוסלי (הסולן המקורי של להקת Faith no More). אמונה אחרת היא שראשי התיבות CM עומדים על Clean Made (תוצרת נקייה) כחלק מגימיק וסגנון חיים אמיתי של סטרייט אדג', מעורבת עם התדמית הטיפוסית של ה-"פאנק" (פרחח).
&nbsp
"ארגון הבית" של פאנק בימיו הראשונים היה טריטורית המיד-סאות' של ארגון ה-IWA. פאנק, קאבאנה, סמות', אייס סטיל וכריס הירו הפכו להיות בין הצעירים הבולטים ביותר באזור המיד-סאות' של ה-IWA. ל-CM פאנק היו שם פיודים קשים עם קולט קאבאנה ועם כריס הירו. בין השאר בלטו בפיוד שלו עם הירו קרב TLC שארך 56 דקות; קרב הטוב מבין 3 הכרעות שארך 93 דקות; וכמה קרבות שנסתיימו בשוויון עם תום הגבלת הזמן של 60 דקות. הקרבות של פאנק עם קאבאנה הובילו אותו לארגון ה-Ring of Honor.
&nbsp
פאנק הצטרף ל-Ring of Honor ומיד החל לטפס במעלה "סולם הדרגות" כשהוא מגיע להישגים בשלב מאוד מוקדם, כולל הגעה למקום השני בטורניר להכתרת האלוף ה"טהור" (ROH Pure Championship) הראשון, כשהוא נעצר רק בגמר ע"י .A.J סטיילס וזכייה פעמיים באליפות הזוגות של ה-ROH עם קולט קאבאנה תחת השם המשותף "קדושי העיר השניה" (Second City Saints). פאנק היה בפיוד עמוס שנאה, מרירות ודם עם רייבן ב-ROH עקב סגנון החיים של פאנק, הסטרייט אדג', שהיווה ניגוד מוחלט לסגנון החיים עמוס הסמים והמוזנח של רייבן, שפאנק טען שאין לו מקום ב-ROH. הם התאבקו בקרבות רבים ב-ROH תחת "חוקי רייבן" וקרב אחד שלהם היה אף חריג באכזריותו, קרב "קולר כלבים" שלאחריו, פאנק – שניצח את הקרב הודות להתערבות של קולט קאבאנה שהבריח את דני דורינג – קשר את רייבן לחבלים בעמדת צליבה, התייחסות לתקרית הצליבה המפורסמת ואז הכריח את רייבן לשתות בירה תוך שהוא תוקף אותו מילולית על גבי המיקרופון. כל זאת נמשך עד שפאנק הותקף ע"י טומי דרימר, אויבו של רייבן בעבר ובן בריתו לעתיד, שקשר את פאנק לחבלים באותה עמדת צליבה ושיחרר את רייבן, מה שאפשר לשניהם להכריח את פאנק לשתות בירה ובכך לתקוף את סגנון הסטרייט אדג' שלו. ביוני 2005 זכה פאנק בתואר ROH והודיע על רצונו לעזוב עם התואר ל-WWE, דבר שנמנע יום לפני העזיבה שלו.
&nbsp
לאחר מכן הגיע פאנק ל-WWE, והשתתף בתחילה בקרבות ב-ECW. פאנק לא הסתדר מבחינה פוליטית בארגון. הכהונות שלו כאלוף בהתחלה היו כושלות מבחינה יחסית, וההנהלה לא חיבבה אותו. כל זה השתנה לאחר היל טרן ב-2009, שהוביל לגימיק סטרייט אדג' חדש ואלים מקודמו. בסוף שנת 2010 הצטרף פאנק אל הנקסוס, והנהיג אותם. כל זה הוביל ליולי 2011, חודש גורלי.
&nbsp
ביולי 2011, הכריז פאנק שהוא עומד לעזוב את ה-WWE בתום החוזה שלו, אבל שהוא רוצה לנצח את ג'ון סינה בקרב על אליפות ה-WWE לפני כן. הקרב המצופה התרחש בשיקגו, ובסופו פאנק הפתיע את כולם כשניצח, ובחצות הלילה כבר לא היה תחת חוזה לארגון. פאנק חזר מהר מאוד לארגון, וניצח את ג'ון סינה בקרב של אלוף מול אלוף, אולם מהר מאוד הפסיד את התואר לאלברטו דל ריו שפדה עליו את המאני אין דה בנק. כעבור שלושה חודשים בלבד זכה פאנק בתואר ה-WWE שוב מדל ריו, והפעם התחיל פיוד מול ג'ון לורנייטיס, מנכ"ל RAW, ששלח אליו מאתגרים שונים כמו דולף זיגלר וכריס ג'ריקו.

 

Diunim

New member
דניאל בריאן

שם אמיתי: בריאן דניאלסון
ידוע גם בתור: אמריקן דראגון
תאריך לידה: 22 במאי, 1981
מקום מגורים: אברדין, וושינגטון
גובה: 1.75 מטר
משקל: 95 ק"ג
פינישר: יס לוק
&nbsp
כמו מיק פולי ומאט הארדי, בריאן דניאלסון התחיל את קריירת ההיאבקות שלו בתור מתאבק באק-יארד. הוא התאבק ב-BCW וזכה שם באליפות המשקל-כבד. דניאלסון רצה להתאמן בביה"ס להיאבקות של דין מלנקו, אך בגלל סגירתו הוא התאמן ב-Texas Wrestling Academy של שון מייקלס. הוא טס להתאבק ביפן בפעם הראשונה בדצמבר 1999 עם FMW. אליפות ההיאבקות המקצועית הראשונה שלו הייתה אליפות הזוגות של TWA, בה הוא זכה ב-21 במרץ 2000, כשהוא וספנקי ניצחו את ג'רומי סייג' ורובן קרוז.
&nbsp
בשנת 2002, בריאן דניאלסון הצטרף ל-ROH, כאשר הוא ידוע בתור אחד "מהאבות המייסדים" (ביחד עם כריסטופר דניאלס ולו-קי). הוא אחד המתאבקים שגרמו לחברה להיות מוכרת וחשובה כבר בתחילתה. ב-22 בפברואר הוא היה במיין איבנט של האירוע הראשון של ROH- "עידן של כבוד מתחיל" כאשר הוא התאבק נגד לו-קי וכריסטופר דניאלס בקרב משולש. הקרב שם במהרה את הארגון על המפה.
&nbsp
בינואר 2005, דניאלסון התחיל פיוד עם הומיסייד שהסתיים בסדרת קרבות של הטוב מחמש בסטיפולציות שונות. דניאלסון הפסיד את שני הקרבות הראשונים, אך הצליח לחזור ולבסוף לנצח את הומיסייד 3-2 לאחר קרב כלוב אכזרי (שבו ראינו את אחד האירפליין ספין הכי ארוכים בהיסטוריה!)
&nbsp
דניאלסון נחשב במשך הרבה זמן למתאבק הכי טוב ב-ROH שאף פעם לא החזיק בתואר, למרות שזכה בטורניר Survival of the Fittest הראשון של האירגון (2004). באמצע 2005 הוכרז באתר הרשמי של ROH שדניאלסון פרש מהיאבקות בעקבות ההפסד בקרב האליפות נגד אוסטין אריס. דניאלסון כמובן לא פרש מהיאבקות, הוא עשה סיבוב הופעות באירופה. במאי החלו שמועות בנוגע לחתימה של בריאן דניאלסון, סמואה ג'ו ו-CM פאנק ב-TNA. בסופו של דבר סמואה ג'ו חתם ב-TNA, פאנק חתם ב-WWE ובריאן דניאלסון נשאר ב-ROH.
&nbsp
דניאלסון הצליח סוף סוף להיפטר מתואר "המתאבק הכי טוב בROH- שלא החזיק באליפות" כאשר הוא הביס את ג'יימס גיבסון כדי לזכות באליפות ROH בספטמבר 2005. דניאלסון סיים את שנת 2005 בתור אלוף ROH כאשר הוא מנצח בדרך מתאבקים כמו אוסטין אריס, כריסטופר דניאלס וגם את נאומיצ'י מארפוג'י מ-NOAH יפן.
&nbsp
בתחילת שנת 2006, דניאלסון היה מעורב בפיוד קצר עם כריס הירו שהוביל בסופו של דבר לקרב ביניהם באירוע הראשון של ROH ב-2006. בסוף הקרב הציע הנסיך ננה לקנות את האליפות מדניאלסון, אך הוא סירב וכתוצאה מכך האמבסי התקיפו את דניאלסון. ג'ימי רייב ואלכס שלי איתגרו את דניאלסון לקרבות יחידים על האליפות כתוצאה מזכיית האמבסי בטורניר השלשות, אך גם אלכס שלי גם ג'ימי רייב וגם נציג נוסף של האמבסי- אקסבייר הפסידו לדניאלסון.
&nbsp
באפריל הפך דניאלסון לראש המאמנים בבית הספר של היאבקות של ROH. ב-22 באפריל דניאלסון ניצח את קולט קאבאנה בקרב שערך רק 6 דקות. בהמשך הערב דניאלסון יצא החוצה ועשה פרומו על אוהדי CZW וגם קרא לדילריוס להתאבק נגדו, בקרב שגם אותו דניאלסון ניצח. דניאלסון ניצח את דילריוס בקרב חוזר ב13 במאי.
&nbsp
ב15 ביולי, דת' ביפור דיסהונור 4, ניצח דניאלסון את סאנג'יי דאט. בהמשך הלילה הוא השתתף בקרב "כלוב המוות" נגד קבוצת CZW. במהלך הקרב הראה דניאלסון מה המניעים האמיתיים שלו להשתתף בקרב כאשר הוא פצע את סמואה ג'ו בברך השמאלית וגרם לו לעזוב את הקרב. קבוצת ROH הצליחה בסופו של דבר לנצח את הקרב לאחר עזרה מהומיסייד. דניאלסון המשיך להגן על התואר שלו מול כל מתאבק CZW שרצה בכך, והוא וג'ו נלחמו בקרב שנמשך שעה שלמה והסתיים בתיקו.
&nbsp
לאחר מכן דניאלסון דרש קרב מול האלוף הטהור של הארגון, נייג'ל מקגינס. הוא ניצח אותו בבריטניה ואיחד בין התארים. בסוף שנת 2006, נלחם דניאלסון על התואר מול הומיסייד, שסופסוף קטע את כהונת האליפות שלו. דניאלסון יצא לחופש לטיפול בפציעת כתף. הוא חזר כעבור חצי שנה והמשיך את הפיוד מול מקגינס, הפעם עם רצון לזכות באליפות ROH מטאקאשי מורישימה.
&nbsp
דניאלסון ניצח את מקגינס אבל בקרבות מול מורישימה הוא הפסיד. הוא כן הצליח לנצח אותו לבסוף רק בפיינל באטל 2008. דניאלסון גם הלך ליפן, שם היה אלוף הג'וניורים של NOAH, אבל הפסיד את התואר בסוף 2008 לקנטה. לאחר שגם נייג'ל מקגינס הגן מולו על תואר ROH, דניאלסון העביר את השנה הבאה בפיוד מול אוסטין אריס, ובסוף שנת 2009 הודיע על עזיבתו לטובת ה-WWE.
&nbsp
כשהוא מקבל את השם "דניאל בריאן", ערך בריאן את הבכורה שלו ב-WWE ב-2010. הוא בהתחלה היה בטריטוריה ההתפתחותית, ולאחר מכן הגיע ל-NXT. בריאן התחיל רצף הפסדים שהסתיים בהדחתו מהתכנית. הדבר הוביל לפיוד בינו לבין המיז (המורה שלו בתכנית) ומייקל קול, שירד עליו בפרשנות.
&nbsp
ביוני, בריאן פוטר מה-WWE לאחר שהצטרף לנקסוס וחנק את ג'סטין רוברטס, הכרוז, עם עניבה. הוא פוטר אבל חזר כעבור חודשיים, וחזר לפיוד מול הנקסוס ומול מיז, אותו החליף בצוות של ה-WWE מול הנקסוס. בריאן ניצח את מיז וזכה בתואר ארה"ב, בו החזיק במשך חצי שנה עד שהפסיד אותו לשיימוס. לאחר מכן עבר בריאן לסמאקדאון והתחיל רצף הפסדים.
&nbsp
ביולי 2011, זכה בריאן במאני אין דה בנק, והכריז שיפדה אותו רק ברסלמניה. לבסוף הוא התערב בפיוד של מארק הנרי מול ביג שואו, ופדה את המזוודה על ביג שואו לאחר שזה זכה בתואר. הוא קיבל את AJ כמלווה במהלך הכהונה שלו כאלוף עולם, והפך במהירות לאלוף היל. אחרי שלושה חודשים כאלוף, ברסלמניה 28, שיימוס ניצח אותו תוך 18 שניות וזכה בתואר.

 

Diunim

New member
האווירה

פעם בחיים! מוכר לכם? לא?

2012 הייתה השנה של סינה-רוק. כל השנה החולפת בנו לקראת הקרב שלהם ברסלמניה. לבסוף הקרב הזה הגיע - ותאמינו או לא, רוק ניצח. כבר אז היה ברור שהניצחון של רוק דן אותנו לקרב חוזר שנה לאחר מכן.

התקופה בין רסלמניה 28 לרסלמניה 29 הייתה ממש צפויה. ג'ון סינה קיבל מיין איבנטים גם כשלא היה אלוף, והכול רק העביר זמן עד שרוק יחזור ויזכה בתואר לקראת הקרב החוזר מולו. אז מה האלוף עשה אז? טוב ששאלתם!

 

Diunim

New member
הפיוד

היריבות בין פאנק ובריאן התחילה יום אחרי אקסטרים רולז, כשהם סיימו את היריבות שלהם עם ג'ריקו ושיימוס בהתאמה. הוחלט לקבוע סדרת קרבות "נצח את השעון" שבהם מי שינצח בזמן הכי מהיר יקבל קרב מול פאנק באובר דה לימיט. דניאל בריאן ניצח את ג'רי לולר (כן, קראתם נכון) תוך שלוש דקות וכתוצאה מכך נקבע שהוא ילחם מול פאנק.

כעבור שבוע, פאנק התעמת מול ג'ון לורינייטיס שקבע לו קרב מול לורד טנסאי (נו, אלברט). לפני הקרב לורינייטיס גם הוסיף את בריאן, והשניים כמובן ניצחו את פאנק. לאחר מכן בריאן נעל את פאנק ביס-לוק. בסמאקדאון באותו השבוע, בריאן ניצח את ביג שואו לאחר שלורינייטיס ציווה לצלצל בפעמון למרות שביג שואו לא נכנע.

שישה ימים לפני האירוע, פאנק וסאנטינו מאראלה (אלוף ארה"ב) ניצחו את בריאן וקודי רודס (אלוף בין יבשתי) לאחר שפאנק הצמיד את קודי. בסמאקדאון באותו השבוע, לאחר שניצח את זאק ריידר בקלות, בריאן פרשן קרב בין פאנק לקיין. בריאן החליט להכות את קיין עם כיסא, כדי שינצח בפסילה, ואז שם את הכיסא בידיו של פאנק כדי שקיין יתקוף אותו. האם בריאן החליש את פאנק מספיק? האם הוא יהפוך לאלוף ה-WWE?

 

Diunim

New member
הקרב

ג'וש מתיוס מראיין את CM פאנק לפני הקרב. מראים את מה שקרה בסמאקדאון האחרון, כשקיין תקף את פאנק בגלל בריאן. ג'וש שואל איך פאנק מרגיש, ופאנק אומר שגרוע. אבל בסוף הלילה ג'ון לורינייטיס יפוטר, אז הוא שמח. פאנק אומר שלפני כן הוא צריך להתעסק עם דניאל בריאן, שאותו הוא מכיר כבר עשר שנים. ואם היית אומר אז לווינס מקמהן ששניהם ילחמו על האליפות, הוא לא היה יודע מי הם, וראשו היה מתפוצץ. פאנק אומר שזה שהם נלחמים זה ניצחון בפני עצמו. אבל דניאל בריאן השתנה ועצבן אותו. אז הלילה זה לא רק יהיה קרב קלאסי... לפתע AJ לי מופיעה. היא אומרת שיהיה לה כיף לצפות ומאחלת לפאנק בהצלחה. פאנק הולך.
&nbsp
המוזיקה של דניאל בריאן מתנגנת והקהל מריע. הוא יוצא והקהל משתגע וצועק "YES". בריאן גם צועק וקופץ לזירה. הוא עולה על המדרגות ועל הטורנבאקל. הוא קופץ פנימה.
&nbsp
המוזיקה של פאנק מתנגנת והקהל שוב מריע. הוא יוצא וצועק "It's Clobbering Time!". פאנק צועד לזירה ועולה על הטורנבאקל ומרים את החגורה. הוא נכנס לזירה ועולה על הטורנבאקל. ג'סטין רוברטס מכריז עליהם. השופט מרים את החגורה.
&nbsp
השופט בודק את השניים והפעמון מצלצל. השניים מקיפים אחד את השני. פאנק מנסה לבעוט בבריאן. בריאן חוסם בעיטה. פאנק שוב מנסה ובריאן חוסם. בריאן מנסה לבעוט גם הוא. הם מקיפים אחד את השני ונועלים אחיזה. הם דוחפים אחד את השני לחבלים ומחליפים עמדה. השופט מפריד ביניהם ופאנק קורא לבריאן לבוא. הם נועלים אחיזה ובריאן מסובב את הזרוע לפאנק ונועל את ראשו. פאנק נאבק באחיזה ומנסה לפגוע בו. הוא דוחף את בריאן לחבלים... בריאן מתקל אותו. בריאן רץ, פאנק מתכופף ובריאן חולף מעליו. פאנק קופץ מעל בריאן ומבצע היפ טוס! הוא מרים את בריאן שנוגח בבטנו. אפרקאט! פאנק בועט לבריאן ברגל ונותן לו מכת מרפק לראש. הוא שם את הרגל על החבלים ובועט בה! הקהל מפולג. פאנק ממשיך לדרוך לבריאן על הרגל עד שהשופט עוצר אותו. פאנק לוקח את בריאן ומבצע האדלוק טייקדאון! בריאן נאבק ומתחיל לקום. פאנק מבצע האדלוק טייקדאון ובריאן עם האדסיזורס! פאנק קופץ ובועט לבריאן ברגל. בריאן מתקפל מכאבים. פאנק מחזיק לו ברגל ובועט בה כמה פעמים. הוא מושך אותה, לועג לבריאן ובועט בה. הוא מתחיל לתת ברכיות לרגל. הוא מטיח את הרגל במזרן. פאנק מרים את בריאן שמבצע עליו אפרקאט! ועוד אחד! ועוד אחד! בריאן בועט בפאנק בפינה. הוא מסובב את הזרוע לפאנק… אייריש וויפ, פאנק הופך את זה... בריאן עם סלטה מעל פאנק! הוא רץ... פאנק מרים אותו על כתפיו, בריאן יורד וחוטף בעיטה לרגל! פאנק עם ברכיה! 1... בריאן יוצא. פאנק מחזיק לבריאן ברגל וקופץ עליה! הוא נועל מין פיג'ר פור. בריאן נאבק ופאנק מרביץ לו בראש. פאנק מתחיל לבעוט לבריאן ברגל. בריאן עם מכה! הוא מתחיל להרביץ לפאנק על המזרן! הוא עליו ומתחיל לתת לו מכות! השופט מפריד. בריאן קם, צולע. הוא מסתכל על פאנק ובועט לו ביד! בריאן מבצע אפרקאט. אייריש וויפ… פאנק מחזיק בחבלים, בריאן מנסה דרופקיק ונוחת על המזרן! פאנק נועל את רגליו של בריאן, הוא נועל את הבאו אנד ארו… אבל מרים את ראשו של בריאן ודורך אותו אל המזרן! 1... 2... בריאן יוצא! פאנק נראה כועס מאוד. הוא מרים את בריאן ומסובב את זרועו. פאנק מרים את בריאן, הוא מנחית אותו ברך על ברך! ומעיף את בריאן אל מחוץ לזירה! בריאן נאנק מכאבים מחוץ לזירה.
&nbsp
&nbsp
פאנק מסתכל על בריאן. הוא רץ... בריאן מתכופף ופאנק מחליק החוצה, בריאן מתקל אותו למחסום האבטחה! הוא לוקח את פאנק… מרים אותו... גאטבאסטר על מחסום האבטחה! בריאן נותן דרופקיק שמעיף את פאנק לקהל! השופט בינתיים סופר. בריאן מרים את פאנק וגורר אותו. הוא זורק אותו לזירה. בריאן עולה על הטורנבאקל... מיסיל דרופקיק! בריאן נאנק מכאבים ומצמיד. 1... 2... פאנק יוצא! בריאן קם לאט ובועט לפאנק בזרוע. ועוד בעיטה. בריאן מרים את פאנק... סנאפמר! בריאן נועל אחיזה, מין אבדומינל סטרץ' כשפאנק יושב. הוא חונק את פאנק. בריאן מרביץ לפאנק ונועל. פאנק נאבק. הוא מסרב לפרוש. הוא בועט לבריאן בראש! בריאן נועל את האחיזה חזק יותר. הוא מרביץ לפאנק. פאנק עם ברכיות לבריאן! בריאן זורק את פאנק למזרן ונותן לו ברכיה! 1... פאנק יוצא. הוא קם ומחזיק בזרוע בכאב. בריאן ניגש ופאנק מפיל אותו מרגלו! הוא מסובב לו את הרגל... בריאן בועט בו אל החבלים! פאנק שוב מסובב את הרגל… אינסייד קריידל! 1… 2… פאנק יוצא! בריאן קם ובועט לפאנק בבטן! הוא מרים אותו... אייריש וויפ... ברכיה לבטן! בריאן צועק "YES" ובועט לפאנק בגב. 1... 2... פאנק יוצא. בריאן נועל את הרגליים של פאנק, הוא עומד מעליו ואז נועל את ראשו! השופט מזהיר אותו. בריאן נועל את הסורפבורד. הוא מושך את פאנק חזק כמה פעמים עד שהוא הופך את זה לאחיזה! פאנק נאנק מכאבים כשבריאן מותח אותו. בריאן מקפל את פאנק ונועל את צווארו. פאנק מנסה להיאבק ובריאן הופך את זה לדראגון צ'וק. הוא עולה מעל פאנק. בריאן צועק עליו להיכנע ופאנק נאבק בו ומנסה להגיע לחבלים. הוא נותן לבריאן מרפקים שמנתקים את האחיזה!

 

Diunim

New member
חלק ב'

פאנק נותן מרפקים ומשתחרר. הוא מרביץ לבריאן כמה פעמים על המזרן. 1... בריאן יוצא! פאנק נאנק מכאבים על המזרן. בריאן קם בזהירות... רץ ומבצע ברכיה לגב! הוא הולך לפינה... ושוב ברכיה! בריאן הולך שוב אל הפינה... אבל הפעם פאנק זז! בריאן מתרסק על המזרן. פאנק מרים אותו... פישרמן סופלקס! 1... 2... בריאן יוצא! בריאן ופאנק קמים לאט. פאנק בועט לבריאן ברגל. הוא מרים את בריאן... צ'ופ! בריאן בפינה ובועט לפאנק בבטן. ושוב. פאנק עם צ'ופ! ואגרוף! בריאן עם בעיטה לצלעות. סנאפ סופלקס! בריאן קם ועולה על החבלים. הוא מטפס על הטורנבאקל… דייבינג האדבאט! 1... 2... פאנק יוצא! בריאן נועל קרוספייס עם ברך לגב של פאנק. פאנק מתחיל לקום לאט. פאנק נאבק בבריאן ומתחיל להרביץ לו ברגליים. הוא מרביץ לו ורץ... מתכופף מקלוזליין... ממכה... דאבל קרוסבאדי! שניהם נופלים על המזרן. השופט סופר. 1... 2... בריאן מנסה להתאושש. 3... 4... בריאן מתחיל לקום. 5... 6... שניהם מתחילים לקום. 7... 8… בריאן קם ואחריו פאנק. פאנק חוסם מכה ומרביץ לבריאן! ושוב! ושוב! ושוב! הוא נותן לו מכות אגרוף ומבצע אייריש וויפ לחבלים... היל קיק! בריאן קם ופאנק עם קלוזליין! הוא מתכופף ומבצע נאקברייקר! פאנק, מחזיק ביד, הולך לפינה. הוא רץ... בריאן בועט בו מהפינה! בריאן רץ... פאוורסלאם של פאנק! 1... 2... בריאן יוצא! פאנק ובריאן מותשים על המזרן. הם מתחילים לקום לאט. פאנק מחזיק בבריאן... הוא מנסה סופלקס ובריאן נוחת מאחוריו ובועט לו בצלעות! בריאן רץ אל פאנק... אבל פאנק הופך אותו וזורק אותו החוצה! פאנק מתמוטט.
&nbsp
בריאן מחזיק ברגל בכאב מחוץ לזירה. פאנק קם... רץ... סואיסייד דייב לבריאן! שניהם בחוץ. השופט סופר. 1... 2… פאנק מרים את בריאן. הוא זורק אותו פנימה. 3... 4... פאנק מתחיל לטפס. 5... 6... פאנק על האייפרון... ספרינגבורד... אבל בריאן עם דרופקיק! 1… 2… פאנק יוצא! בריאן נראה עצבני במיוחד. הוא כועס וקם. פאנק על ברכיו... בריאן עם בעיטות לפאנק! הוא צועק "YES" בכל בעיטה. אחרי כמה בעיטות… פאנק תופס בעיטה אחת, הוא מפיל את בריאן מרגליו! הוא נועל את רגליו... פיג'ר פור לג לוק! בריאן נאנק מכאבים. פאנק ממשיך לנעול את האחיזה. בריאן מרביץ לפאנק והם מתחילים להחליף מהלומות וסטירות. בריאן נאנק מכאבים. פאנק ממשיך לנעול את האחיזה. בריאן מנסה לגרור את עצמו לחבלים. הוא נוגע בחבל. פאנק מחזיק באחיזה עוד ארבע שניות לפני השחרור… ואז אומר "I Have Till Five!". פאנק מרים את בריאן... הוא מרים אותו מהברך... אבל בריאן עם סאנסט פליפ! 1... 2... פאנק יוצא! דרופ טו הולד! הצמדה! 1... 2... בריאן יוצא! פאנק עם דרופ טו הולד וניסיון לעוד רול אפ… דניאל בריאן תופס אותו ומנסה YES לוק, פאנק משתחרר וחוטף בעיטה! בריאן נופל ומצמיד. 1... 2... פאנק יוצא! בריאן קם בתשישות, הקהל צועק "This Is Awesome". בריאן קם לאט. הוא מוריד את מגן הברך. הוא מרים את פאנק ושם אותו בפינה. ברכיה! ועוד אחת! בריאן מחזיק בברך. עוד ברכיה! עוד אחת! בריאן מרים את פאנק ושם אותו על הטורנבאקל העליון. הוא עולה למעלה... פאנק דוחף אותו לחבלים! בריאן יושב על החבלים. פאנק עם ספרינגבורד קלוזליין! 1... 2... בריאן יוצא! פאנק לא מאמין שזה לא עבד. השניים מתחילים לקום לאט, פאנק מרביץ לבריאן. בריאן נוגח בפאנק!
&nbsp
פאנק מרביץ לבריאן ובריאן ממשיך לנגוח בו. פאנק נוגח ובריאן נוגח. הם מתחילים להחליף מהלומות. פאנק משתלט על המצב. הוא מרים את בריאן. בעיטה מסובבת. בעיטה לראש! בריאן מתכופף מבעיטה, פאנק מתכופף, מרים אותו ל-GTS… אבל בריאן נוחת מאחוריו עם רול אפ! 1... 2... פאנק יוצא! פאנק עם רול אפ! 1... 2... בריאן הופך את זה, הוא מנסה לנעול YES לוק! פאנק נאבק... הוא נעמד מעליו! הוא מחזיק ברגליו של בריאן! קאטאפולט החוצה! אבל בריאן מחזיק בחבלים! הוא מושך את עצמו פנימה! פאנק עם בעיטה לראש! 1... 2... אבל הרגל של בריאן על החבל! פאנק מוריד אותה. 1... 2... בריאן יוצא! פאנק שואג מתסכול. פאנק מרים את בריאן. הוא מבצע עליו סלאם. הוא הולך לטורנבאקל, בכאבים ביד. הוא מנסה לעלות. פאנק על הטורנבאקל... הוא נאבק... הוא נעמד... מחזיק בצלעות... מרים את ידיו... אלבו דרופ! אבל הצלעות כל כך כואבות לו! הוא זוחל ומצמיד. 1... 2... בריאן יוצא! פאנק משתעל. הוא מרים את בריאן שנותן לו ברכיה לצלעות. ועוד ברכיה! ועוד ברכיה! ועוד אחת! ועוד אחת! ועוד אחת! עוד אחת! בריאן משתגע עם כמה ברכיות לצלעות של פאנק עד שהשופט עוצר אותו! בריאן הולך לפינה... צועק YES... פאנק קם לאט… בריאן ממשיך עם הצעקות כשפאנק קם... בריאן רץ... פאנק זז! בריאן פוגע בטורנבאקל! פאנק רץ, ברכיה! בולדוג… אבל בריאן עוצר אותו ומחזיק לו ביד, הוא שם אותו על המזרן! הוא נועל את ה-YES לוק! פאנק נאבק, הוא מנסה להגיע לחבלים, אבל בריאן מושך אותו! בריאן מותח את פאנק, שרחוק מהחבלים... פאנק הופך להצמדה! 1... 2... 3! פאנק נכנע גם!
&nbsp
המוזיקה של פאנק מתנגנת, הוא מוכרז כאלוף. הוא מקבל את האליפות כשבריאן נדהם. פאנק קם ומרים את החגורה. הוא יוצא החוצה בכאבים. בריאן צולע אל השופט וכועס. רואים הילוך חוזר... רואים שפאנק הצמיד קודם, ושנייה אחר כך נכנע. בריאן צורח על השופט ופאנק חוגג על הרמפה. בריאן כורע על הברכיים בזירה, לא מאמין. הוא צועק "NO". בריאן מתווכח עם השופט וצועק על פאנק. פאנק מחייך. הוא מנשק את החגורה ומרים אותה.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

אתם יודעים מה היה טוב מאוד בקרב הזה? שכל הקרב, עד הסוף, הייתה בו מכירה. פאנק מכר כל הזמן את הצלעות שלו, גם בסוף עם המרפק. בריאן כל הזמן מוכר את הרגל שלו. ובסופו של דבר, זה מה שהופך את הקרב הזה בעיניי לקרב טוב מאוד שלא מאבד מהפסיכולוגיה שלו.
&nbsp
רבע השעה הראשונה היא טובה, רק טובה, והשאלה היא מתי הם עומדים להתניע ולגרום לקרב להגיע לרמה גבוהה. זה הגיע בעשר הדקות האחרונות, מהרגע שפאנק נועל את הפיג'ר פור על בריאן ואפילו לועג לו עם ה"I Have Till Five", שכמובן הפרשנים לא הבינו בכלל את הכוונה...
&nbsp
המהלכים עברו חלק, התחושה הייתה שהקרב נבנה היטב, והם ידעו בדיוק לאן הם רוצים להגיע. גם ההצמדות בסוף נהדרות, רק הסיום היה קצת פתאומי ומוזר, כי הם רצו להמשיך את הפיוד ביניהם והם אף המשיכו אותו. אבל היי, הקרב עצמו היה קרב טוב מאוד, בדיוק כמו שאנשים חשבו שיהיה.

 

Diunim

New member
לסיום

לאחר הקרב הזה, פאנק ובריאן המשיכו את הפיוד ביניהם עוד חודשיים. אל הפיוד החליטו להוסיף תוספת חדשה: AJ לי. בשלב מסוים היא הפכה לחשובה יותר מהאליפות, וזה עורר המון ביקורת על כך שפיוד פשוט בין שני ענקי האינדיז נאלץ לקבל תוספת "בידורית" יותר.
&nbsp
פאנק הפסיד כמובן את האליפות שלו לרוק, ושנה אחר כך הוא כבר עזב את הארגון. הוא חזר, כמובן, ממש לאחרונה, אבל מעולם לא חזר להתאבק. אגב, עם AJ לי הוא התחתן בסוף. כך שבסוף יצא משהו מהפיוד הזה: פאנק השיג לעצמו אישה! מעניין איך הדברים האלה מתגלגלים לפעמים…
&nbsp
ובנוגע לבריאן, השיגעון של ה-YES המשיך גם אחר כך. שנה אחר כך הוא הגיע לשיא, ודניאל בריאן קיבל את הפוש הכי גדול של החיים שלו. גם את הפוש הזה ה-WWE הצליחו להרוס, אבל הוא נתן לנו כמה רגעים מדהימים ביותר, בעיקר כשחזר מפציעה מסיימת קריירה. איך אמר פאנק? אם לפני עשור היינו אומרים ששני ענקי האינדיז האלה היו בפסגה של העולם, יכול להיות שלא היינו מאמינים.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

אחרי שנה הוא לא הצליח לזכות שוב בתואר. אז אולי אחרי 13 חודשים בעזרת זה שלקח ממנו את התואר מלכתחילה?
 

Aberforth

New member
קרב אדיר!

זה רק מוכיח שיש הבדל בין הכשרונות שבראשו של ווינס לכשרונות בזירה.
שני אלה, למיטב ידיעתי, הם שני המתאבקים בעלי ה"הישגיות הכי נמוכה" בארגון.
כלומר, הם היו מתאבקים אדירים, סיפקו את הסחורה, הקהל אהב אותם מאוד וההנהלה לא רצתה לקדם אותם יותר מדי.

נ.ב - מזכיר לי שהיום פיטרו את זאק ריידר, עוד אחד לרשימה.
 
למעלה