המיין איבנט 124- סטימבוט/פלייר

Diunim

New member
המיין איבנט 124- סטימבוט/פלייר

והפעם, חברים… הגיע הזמן לשיא. שיא השיאים. הקרב של היום הוא קרב שאני באופן מלא יכול לקרוא לו הקרב הכי טוב בתולדות ההיאבקות המקצועית. פאר היצירה של היאבקות מקצועית, שיא של הענף, קרב שכל מתאבק חייב ללמוד לעבוד בדיוק כמו ששני המתאבקים בקרב הזה עבדו.

הקרב הזה נמשך כמעט שעה. הקרב הזה היה אחד משלושה, אחד משלושה קרבות שנחשבו למדהימים ביותר בעולם. והקרב הזה הוא אחת מהסיבות ש-1989 הייתה השנה היחידה שבה WCW היו ממש יותר טובים מה-WWF. אה, והוא במקרה נלחם מול רסלמניה 5, אז היה עליו לחץ גדול מאוד לקלוע.

אני מדבר על שני היריבים הנצחיים. אני מדבר על ריק פלייר, מתאבק אחד בדורו. אני מדבר על ריקי סטימבוט, אחד מהפייסים הכי גדולים בעולם. אני מדבר על קלאש אוף צ'מפיונס 6. קרב שתי הכרעות מתוך שלוש. אליפות ה-NWA על הכף. וזה פשוט מדהים. אבל למה עוד ציפיתם?

תיהנו.



 

Diunim

New member
ריק פלייר

שם אמיתי: ריצ'ארד מורגן פלייר
ידוע גם בתור: נער הטבע
תאריך לידה: 25 בפברואר, 1949
מקום מגורים: שארלוט, צפון קרוליינה
גובה: 1.85 מטר
משקל: 109 ק"ג
פינישר: פיג'ר פור לג לוק
&nbsp
על ריק פלייר רבים אומרים שהוא המתאבק הטוב ביותר בכל הזמנים. הכמות של אליפויות עולם שהוא החזיק בהן היא בלתי מעורערת, ואפילו בהערכה הכי שמרנית, 16 התארים העולמיים שלו הם ללא ספק ההישג הגדול ביותר בשביל כל מתאבק.
&nbsp
פלייר הוא אגדה אמיתית בענף, ומה שהרבה אנשים לא יודעים זה שהקריירה המרשימה שלו כמעט והסתיימה עוד לפני שהייתה לה הזדמנות לצאת לדרך: ב-1975, פלייר היה מעורב בתאונת מטוס ונפצע בגבו. הרופאים אמרו שהוא לא יחזור להתאבק יותר לעולם, אבל שש שנים לאחר מכן פלייר היה אלוף העולם של ה-NWA. הוא התחיל את הקריירה ב-1972, וזכה באליפות העולם הראשונה שלו מדאסטי רודס ב-1981. הוא הפסיד את התואר להארלי רייס ב-1983, רק על מנת לזכות בה מחדש ממנו באירוע הראשון של סטארקייד. ב-1984, הוא הפסיד את התואר לקרי ואן אריק וזכה בו בחזרה ממנו. הוא נכנס ל-1985 כאלוף והקים את הסטייבל האגדי של ארבעת הפרשים. החברים המקוריים בקבוצה לצידו היו ארן ואולי אנדרסון וטולי בלאנשארד. ב-1986 ו-1987 פלייר היה בפיודים עם מתאבקים כמו ברי ווינדהאם, דאסטי רודס ורון גארבין, וב-1988 הייתה לו סדרת קרבות מצוינת נגד לקס לוגר הצעיר ונגד סטינג. לאחר שיצא מהפיודים האלה כמנצח, ולאחר שהחזיק בתואר קצת יותר משנה, הוא התמודד מול האתגר הגדול ביותר שלו עד כה.

 

Diunim

New member
ריקי סטימבוט

שם אמיתי: ריצ'ארד בלוד
ידוע גם בתור: הדרקון
תאריך לידה: 28 בפברואר, 1953
מקום מגורים: הונולולו, הוואי
גובה: 1.78 מטר
משקל: 107 ק"ג
פינישר: באדי פרס
&nbsp
ריקי סטימבוט התחיל את הקריירה בטריטוריות המיד אטלנטיק של ה-NWA, ובמקביל התחרה באזור פלורידה. הוא זכה בתואר הראשון שלו (אליפות הטלוויזיה של מיד אטלנטיק) מעוד מתאבק צעיר, איך לא, ריק פלייר, ב-1977. הוא הפסיד את התואר ארבעה חודשים לאחר מכן, אבל באותו זמן הוא ופול ג'ונס היו אלופי הזוגות. הם נאלצו לפנות את התואר לאחר שהפכו לאלופי הזוגות העולמיים של ה-NWA ב-1978. הצמד של ג'ונס וסטימבוט לבסוף התפרק, וזה המשיך לפיוד בין שני השותפים לשעבר. ב-1978 בנוסף הוא התמודד, וניצח פעם נוספת, את ריק פלייר לזכייה באליפות ארה"ב של ה-NWA. הוא הפסיד את התואר בחזרה לפלייר ב-1979. לאחר מכן, סטימבוט התחבר עם ג`יי יאנגבלוד כדי להקים את הצמד המוביל ביותר בשנות השמונים המוקדמות, כשהוא ויאנגבלוד זכו בחמש אליפויות עולם לזוגות בין 1979 ל-1983.
&nbsp
בחג המולד של 1983, סטימבוט הכריז על פרישתו מהענף במטרה לבלות יותר זמן עם בנו הצעיר.
&nbsp
ב-1985 סטימבוט חזר, הפעם ל-WWF. הוא היה בפיודים עם דון מוראקו וג`ייק "הנחש" רוברטס. הפיוד המפורסם ביותר שלו היה נגד ה"מאצ'ו מן" רנדי סאבאג`. הכל התחיל בסטוריליין פציעה שבו סאבאג' הכה את סטימבוט בגרונו עם פעמון הזירה. סטימבוט מכר פציעה כל כך ונלקח מהזירה על אלונקה כך שגרם לעניין להיראות כל כך אמיתי וברגע שהוא חזר לפעילות תגובת האוהדים הייתה מופתעת לגמרי. סאבאג' היה האלוף הבין יבשתי באותו זמן, וסטימבוט ניצח אותו במה שהיה אחד מהקרבות הטובים בכל הזמנים ברסלמניה 3. סטימבוט מאוחר יותר איבד את התואר להונקי טונק מן, ולאחר רסלמניה 4 הוא פעם נוספת נעלם מעל פני האדמה עד שחזר להופיע ב-NWA בשנת 1989.

 

Diunim

New member
האווירה

בשנת 1988, עמדת הבוקר של ה-NWA הייתה שייכת לדאסטי רודס. בעיותיו מאחורי הקלעים עם ריק פלייר נבעו מדעתו על פלייר שאמרה שהוא (נייץ`) עשה את שלו, וזה הזמן של כוכבים חדשים למשוך בחוטים. ומי הכוכב שהוא בחר? לקס לוגר. באותו זמן, לוגר היה הכוכב החדש והחם ביותר בתעשיית ההיאבקות. הוא נראה כהבטחה גדולה ואלוף עולם עתידי. פלייר חיבב את לוגר, אבל הוא לא חשב שהוא מוכן מספיק כדי לקחת את מקומו והעדיף דווקא את סטינג. לכן, ברוב הזמן באותה שנה השגרה הייתה שרודס קבע שלוגר יזכה בתואר, אבל פלייר איים לעזוב את הארגון, ולכן ניצח בכל הקרבות.
&nbsp
בסוף שנת 1988, ה-NWA (או ספציפית, הארגון של ג'ים קרוקט) נכנסו למשבר כלכלי חמור בגלל ניסיון ההתרחבות שלהם בארה"ב וניסיונם להתחרות מול וינס מקמהן וה-WWF המתעצמים. הדבר הזה הוביל את קרוקט לצאת מהעסקים ולהכריז על מכירת הארגון שלו לבעלים של התחנה ששידרה אותו, טד טרנר.
&nbsp
אחת מהסיבות לירידה בקהל הייתה ש-1988 הייתה שנה מלאה ב"סיומי דאסטי". סיומי דאסטי הם שיטות כתיבה שבה גורמים לאוהדים לחשוב שהם עומדים להיות עדים למשהו גדול או חשוב, אבל בסוף הכל מתפוצץ להם בפנים. סדרת הקרבות בין לוגר ופלייר לא בדיוק הלהיבה את הקהל, וסיומי הדאסטי לא ממש עזרו גם כן. הקהל בהאוס שואוז באותו זמן היה נמוך. הקש ששבר את גב הגמל היה כשרודס החליט שפלייר יפסיד את התואר העולמי לריק סטיינר. כן, ריק סטיינר. זה כמובן לא היה אהוד במיוחד בקרב האנשים שמסביב ופלייר, והעניין הסתיים בפיטוריו של רודס מהעמדה והחזרתה לפלייר. אז, נכנסנו ל-1989 ופלייר הוא הבוקר הראשי, והוא מחליט להביא לארגון אויב ישן שלו שהיה בדרכו החוצה מה-WWF, מה שמוביל אותנו לעניין הבא.

 

Diunim

New member
הפיוד

בסוף ינואר, חזר סטימבוט ל-NWA כדי לעזור לאדי גילברט מול ריק פלייר. לאחר שהצמיד את פלייר לניצחון, הדבר הוביל לקרב אליפות בין השניים בצ'יי-טאון ראמבל, קרב אליפות בו סטימבוט זכה בתואר. ריק פלייר סירב להיכנע. הוא הכריז שיהפוך את הכהונה של סטימבוט לקצרה ביותר בהיסטוריה. הוא אפילו אמר שיזכה גם בתואר ארה"ב מלקס לוגר ויחזיק בשתי החגורות.
&nbsp
בינתיים ריקי סטימבוט נסע כאלוף ליפן, ניצח כמה ג'וברים בתכניות ואפילו נלחם מול ריק פלייר בהאוס שואוז, בקרבות שנמשכו בדרך כלל חצי שעה. חודש לאחר הפסד התואר, הוכרז שפלייר יקבל את הקרב החוזר שלו בקלאש אוף צ'מפיונס 6, אבל שזה יהיה קרב של שתי הכרעות מתוך שלוש.
&nbsp
שבוע לפני האירוע, התראיינו פלייר וסטימבוט וענו לשאלות מעריצים. בנוסף גם המתאבקים דיברו על הקרב, כשהארלי רייס ולו ת'אז, האלופים לשעבר, הביעו את דעתם. הבנייה לקרב לא כללה יותר מדי עימותים, היה ברור שכל מה שצריך זה שהשניים יתנו קרב גדול אחד עם השני, וזה קרה.

 

Diunim

New member
הקרב- הכרעה ראשונה

פלייר בזירה עם המעיל שלו. ריקי סטימבוט בזירה עם בוני וריצ'י סטימבוט הצעיר בלבוש דרקון. גארי קפטה מכריז על הקרב - מגבלת זמן של שעה, שתי הכרעות משלוש. פלייר מקבל קריאות בוז. סטימבוט, לעומתו, מקבל תרועות עידוד. השדרנים הם ג'ים רוס וטרי פאנק.
&nbsp
פלייר וסטימבוט מורידים חלוקים ומתכוננים. הפעמון מצלצל. הם מקיפים אחד את השני. הם מנסים לנעול אחיזה אבל פלייר מושך את ידו ומסדר את שיערו. הם ממשיכים להקיף אחד את השני. הם נועלים אחיזה וסטימבוט דוחף את פלייר לפינה. סטימבוט נאלץ לשחרר, פלייר משחרר "WOOO"... וסטימבוט סוטר לו! פלייר נראה כועס כשסטימבוט מסתכל עליו בכעס. השניים בוהים אחד בשני ומקיפים אחד את השני. הם שוב נועלים אחיזה, פלייר נועל את ראשו של סטימבוט שמנסה להרים אותו. פלייר עובר להאמרלוק וסטימבוט מאחוריו, אבל פלייר מבצע דרופ טו הולד ונועל את מותניו של סטימבוט שמחזיק לו ביד ומתהפך, הוא עובר מאחוריו, סטימבוט מנסה לנעול את מותניו של פלייר שזוחל במהירות לפינה... הם קמים וסטימבוט עם סטירה! פלייר המום. סטימבוט ופלייר שוב בוהים. פלייר וסטימבוט נועלים אחיזה. סטימבוט עם האדלוק. פלייר מנסה להרים את סטימבוט מברכו, אבל סטימבוט עם מכה לראש. פלייר עם מכה ונועל את הזרוע של סטימבוט. הוא מושך אותה. סטימבוט מנסה להשתחרר. פלייר מפיל את סטימבוט על ברכיו וממשיך לנעול את הזרוע. הוא מעקם אותה ומשחרר "WOOO". סטימבוט נאנק מכאבים. סטימבוט מתחיל לקום לאט... פלייר נאבק... אבל סטימבוט מסובב אותו ומפיל אותו! פלייר מתגלגל לחבלים והשופט מפריד. סטימבוט נסוג ופלייר יוצא החוצה וקורא לסטימבוט. השופט יוצא ואומר לו לחזור לזירה. השופט חוזר אבל פלייר ממשיך ללכת. 1... 2... פלייר בוחן את הקהל. 3... 4... פלייר עולה על האייפרון והשופט מונע מסטימבוט לתקוף. פלייר נכנס פנימה. הוא לועג לסטימבוט. הם נועלים אחיזה… אבל הם רק מגששים. נעילת אחיזה... פלייר עם האדלוק... סטימבוט דוחף אותו לחבלים. השופט מבקש לשחרר. אבל פלייר שוב נועל את ההאדלוק. סטימבוט דוחף אותו לחבלים, פלייר עם תיקול! הוא רץ וסטימבוט מתכופף, פלייר חולף מעליו, הוא חוזר... היפטוס מסטימבוט! פלייר קם וחוטף ארמדראג מסטימבוט! 1... 2... פלייר מרים את כתפו וסטימבוט עם קרוספייס.
&nbsp
סטימבוט לוחץ על ראשו של פלייר הנאנק מכאבים. פלייר מתהפך! 1... 2... סטימבוט חוזר לנעילה. ושוב היפוך! 1... 2… סטימבוט חוזר לנעילה. ושוב הצמדה של פלייר! 1... 2... סטימבוט חוזר לנעילה. הוא לוחץ על ראשו של פלייר. פלייר מתחיל לקום. סטימבוט ממשיך ללחוץ על הראש של פלייר שקם על רגליו. פלייר מרביץ לסטימבוט! הוא דוחף אותו לחבלים… אבל סטימבוט מתקל אותו! הוא רץ ופלייר מתכופף, סטימבוט נעצר ומפיל עליו מרפק! והאדלוק! סטימבוט ממשיך ללחוץ על ראשו של פלייר ונותן לו מכה. פלייר מתחיל לקום ודוחף את סטימבוט לפינה. סטימבוט נאלץ לשחרר את האחיזה. פלייר מתקל אותו בבטן! צ'ופ לחזה! סטימבוט נאנק מכאבים. פלייר שם אותו בפינה... עוד צ'ופ! סטימבוט ממשיך להיאנק מכאבים. פלייר בועט בו... וסטימבוט עם צ'ופ! מכה של פלייר! צ'ופ מסטימבוט! מכה! צ'ופ! סטימבוט ממשיך עם צ'ופים לפינה... היפטוס לפלייר! הוא רץ... האדסיזורס! פלייר קם וחוטף דרופקיק! פלייר קם... סטימבוט רץ ועוד האדלוק! 1… 2… פלייר מרים כתף. סטימבוט ממשיך ללחוץ על ראשו של פלייר. הוא משחרר ונותן לו מכה לראש. הוא נותן עוד מכה. ועוד מכה! והוא נועל את הראש מקדימה. פלייר נאבק באחיזה. סטימבוט עם ברכיה לראשו של פלייר! ועוד אחת! פלייר מתגלגל, סטימבוט מרים אותו... סנאפמר! סטימבוט תופס את צווארו של פלייר ונועל אותו... פלייר קם ודוחף את סטימבוט לפינה! השופט מפריד ביניהם אבל פלייר לא משחרר. הוא נופל על ברכיו בכאב. מרפק לסטימבוט! וצ'ופ! וצ'ופ מסטימבוט שמפיל את פלייר! פלייר קם וחוטף עוד צ'ופ! ועוד צ'ופ לפינה! אייריש וויפ לפינה... ובאק באדי דרופ! פלייר נאנק מכאבים. סטימבוט מחכה... ודרופקיק לפלייר! 1... 2... פלייר יוצא! סטימבוט רץ אליו ופלייר מתחנן בפניו. סטימבוט קורא לו לקום. פלייר ממשיך להתחנן. פלייר נסוג לפינה. הוא קם והשופט דוחף את סטימבוט.
&nbsp
פלייר ממשיך להתחנן בפני השופט. סטימבוט מתקרב אליו... פלייר בועט בסטימבוט! פלייר נותן לו מכה שמפילה אותו. הוא מרים את סטימבוט ומבצע אייריש וויפ... סטימבוט חולף מתחתיו, דוחף לחבלים! ויקטורי רול! 1… 2… פלייר יוצא, אבל סטימבוט עם קלוזליין שמפיל אותו! פלייר קם וסטימבוט רץ... הוא הופך באק סופלקס להאדלוק! 1... 2... פלייר מרים כתף! סטימבוט ממשיך לנעול. הוא לוחץ על ראשו של פלייר, קם ונותן לו מכה. הוא נועל את ראשו מקדימה. פלייר נאבק באחיזה. סטימבוט מתרומם ונוחת שוב על המזרן. פלייר נאנק מכאבים. סטימבוט שוב מתרומם ונוחת על המזרן. וסטימבוט עם מכה לפלייר! הקהל מפוצל. סטימבוט מרים את פלייר בפינה. הוא נותן לו צ'ופ! ועוד צ'ופ! פלייר דוחף אותו. ועוד צ'ופ! פלייר הולך ונופל! 1... 2... פלייר יוצא! הוא נסוג מסטימבוט שיורד על ברכיו. סטימבוט נועל האדלוק. פלייר קם וסטימבוט תופס אותו… אבל פלייר מרים אותו ומבצע עליו מנהטן דרופ! סטימבוט קצת מטושטש. פלייר קם והולך קצת. סטימבוט עם צ'ופ מפיל! 1... 2... פלייר יוצא! וסטימבוט חוזר להאדלוק! פלייר דוחף אותו לחבלים... סטימבוט מתקל אותו! 1... 2... פלייר יוצא! סטימבוט רץ לחבלים, פלייר קם וחוטף עוד תיקול! 1... 2... פלייר יוצא! סטימבוט רץ לחבלים אבל פלייר מתכופף וסטימבוט חולף מעליו. הוא חוזר והופך את זה לאייריש וויפ לפלייר… צ'ופ מפיל! 1... 2... פלייר יוצא! הוא מתגלגל החוצה! השופט מונע מסטימבוט לצאת כשפלייר מתמוטט בחוץ. פלייר מנסה לקום. הוא קם ומתחיל קצת ללכת. הוא חוזר אל הזירה כשהשופט סופר. 1... 2... פלייר מקיף את הזירה. 3... 4… פלייר ממשיך ללכת. 5... 6... סטימבוט מנסה לצאת והשופט מונע ממנו. פלייר מרגיע אותו כשסטימבוט ממשיך לנסות לצאת. פלייר חוזר אל הזירה. הוא מתחנן בפני סטימבוט לעצור. סטימבוט לא מתרשם. הוא דורש להילחם.
&nbsp
סטימבוט ופלייר נועלים אחיזה. פלייר עם ברכיה! וצ'ופ שמפיל את סטימבוט! הוא מרים את סטימבוט ומבצע עוד צ'ופ! ודוחף אותו! וצ'ופ! וצ'ופ! פלייר עם צ'ופ על החבלים! סטימבוט מחזיר! פלייר עם מכה! סטימבוט עם צ'ופ! פלייר עם מכה! סטימבוט עם צ'ופ! פלייר עם מכה, סטימבוט עם מכה! וצ'ופ בפינה! ומכה לראש! וצ'ופ שמפיל את פלייר! 1... 2... פלייר יוצא! סטימבוט דוחף את פלייר לאייפרון ומרים אותו. הוא מחזיק לו בראש... מרים אותו... ורטיקל סופלקס! סטימבוט רץ לחבלים...ספלאש, אבל פלייר מרים ברכיים! סטימבוט נאנק מכאבים בפינה. פלייר מתחיל להתאושש. הוא קם כשסטימבוט מושך את עצמו מהחבלים. פלייר עם בעיטה וצ'ופ. פלייר עם סנאפמר. דאבל לג סטומפ! פלייר מרים את סטימבוט משיערו. הוא נועל אותו... באטרפליי סופלקס! 1... 2... סטימבוט יוצא! פלייר מצמיד שוב. 1... 2... סטימבוט יוצא! ועוד הצמדה! 1... 2... סטימבוט יוצא! ושוב! 1... 2... סטימבוט יוצא! פלייר דוחף אותו למזרן. 1… 2… סטימבוט מרים כתף. 1… 2… עוד פעם. פלייר מתעצבן ושוב מצמיד. 1... 2... סטימבוט מרים כתף! הוא נאבק ופלייר מצמיד. 1... 2... סטימבוט מרים כתף! 1... 2... סטימבוט מרים כתף! ושוב! 1… 2… סטימבוט מרים כתף! ופלייר עם הצמדה! 1... 2... סטימבוט מרים כתף! 1... 2... סטימבוט מרים כתף! פלייר מנסה להצמיד את שתי הכתפיים של סטימבוט שנאבק. סטימבוט מתחיל לדחוף את פלייר. פלייר נעמד מעליו ומנסה להצמיד. 1... 2... סטימבוט מקפץ על רגליו! הוא נאבק בפלייר... הוא הופך את זה... הוא מושך את ידיו של פלייר שבועט בו! ובעיטה מסטימבוט! צ'ופ מפלייר! צ'ופ מסטימבוט! פלייר מרביץ לו וחוטף צ'ופ. ועוד צ'ופ בפינה. והיפטוס! ודרופקיק... אבל פלייר זז וסטימבוט מתרסק! הוא נאנק מכאבים. פלייר תופס את רגלו ומסובב... וסטימבוט עם סמול פאקג'! 1... 2... פלייר הופך! 1... 2... 3! פלייר הצמיד ראשון! סטימבוט המום, פלייר מרוצה… ויוצאים לפרסומות...
&nbsp
פלייר: 1 סטימבוט: 0

 

Diunim

New member
הכרעה שנייה

חוזרים מהפרסומות וההכרעה השנייה מתחילה. סטימבוט בוחן את פלייר. הוא קורא לפלייר להילחם. פלייר צועד כרגיל. הם מקיפים אחד את השני. הם נועלים אחיזה. פלייר הופך את זה להאדלוק. סטימבוט דוחף אותו לחבלים אבל פלייר מתקל אותו. הוא רץ וסטימבוט מתכופף, פלייר חולף מעליו, סטימבוט קופץ מעליו... גורילה פרס סלאם! הוא עולה על הטורנבאקל... פלייר קם... טומהוק צ'ופ! 1... 2... פלייר יוצא! סטימבוט מרים את פלייר ונועל האדלוק. הוא עובר להאדלוק קדמי... לוחץ על פלייר... עובר להאדלוק, ופלייר עם באק סופלקס! פלייר קם לאט ושם את סטימבוט על המזרן. הוא הולך לפינה... רץ ומבצע ני דרופ! פלייר נותן "WOOO". הוא שם את סטימבוט שוב על המזרן והולך לפינה. הוא רץ... ני דרופ... סטימבוט זז! הוא מושך את פלייר, מרפק לרגל! ועוד אחד! ועוד אחד! ואחד רביעי! וחמישי! ושישי! ושביעי! ושמיני! ותשיעי! ומרפק עשירי לרגל! וסטימבוט עם עוד מרפק! ועוד אחד! מרפק שלוש עשרה! וארבע עשרה! וחמש עשרה! ועכשיו הוא הופך את זה לפיג'ר פור! פלייר נאנק מכאבים! 1... 2... פלייר מרים כתף! סטימבוט לוחץ על הרגל של פלייר. פלייר מסרב לפרוש... סטימבוט עם מכה לראש! 1... 2... פלייר מתרומם! עוד מכה! 1... 2... פלייר מרים כתף ונאנק מכאבים. הוא זוחל לחבלים. סטימבוט ממשיך לנעול את האחיזה. פלייר גורר את סטימבוט... ואוחז בחבלים. השופט אומר לסטימבוט לשחרר. סטימבוט קם... מושך את פלייר מרגליו ומפיל אותו על המזרן! הוא מנסה לנעול, פלייר בועט בו אל החבלים! סטימבוט חוזר, תופס את רגליו ונועל בוסטון קראב! פלייר נאנק מכאבים.

סטימבוט ממשיך לנעול את האחיזה על פלייר שסובל. סטימבוט מנענע את הרגליים של פלייר שזוחל לאט לחבלים. פלייר צורח. הוא זוחל ומגיע עם הראש מתחת לחבלים. סטימבוט נאלץ לשחרר אחיזה אבל פלייר פשוט הרוס. השופט מנסה לעצור את סטימבוט ולבדוק את פלייר. פלייר מנסה לקום בעזרת החבלים. פלייר עם מכה לגרון! ועוד אחת! ומכה לראש! הוא נותן לפלייר השוכב עוד מכה. פלייר מתגלגל. הוא על ברכיו ומרביץ לסטימבוט בבטן. הוא קם ומבצע צ'ופ! ומכה לגב! וצ'ופ! ודוחף אותו לחבלים. וסטימבוט עם צ'ופ! ופלייר עם מכה! וסטימבוט עם צ'ופ! פלייר עם האדלוק! 1... 2... סטימבוט מרים כתף ונועל האדסיזורס! פלייר מתרומם... ומצמיד את סטימבוט! 1... 2… סטימבוט מרים כתף, פלייר שוב מצמיד! 1... 2... סטימבוט מרים כתף! ושוב! 1... 2... סטימבוט מתרומם! הוא הופך את זה, מסובב את פלייר… הוא נאבק בו… באקסלייד! פלייר נאבק אבל סטימבוט מצמיד! 1... 2... פלייר יוצא! הוא מתגלגל החוצה. הוא מושך את סטימבוט מרגלו החוצה! אייריש וויפ למחסום האבטחה! 1... 2... פלייר מרים את סטימבוט, באדי סלאם על הרצפה! 3... 4... פלייר מחייך. 5... 6... פלייר שובר את הספירה. השופט מנסה להחזיר אותם. פלייר לוקח את סטימבוט... אייריש וויפ למחסום! פלייר עולה לאייפרון... הוא חוזר לזירה. סטימבוט מנסה להתאושש. 1... 2... סטימבוט צולע. 3... 4... השופט מונע מפלייר לצאת. סטימבוט ממשיך לצלוע. הוא עולה על האייפרון, פלייר תופס אותו... ומפיל אותו עם הראש על החבלים! פלייר קם וגם סטימבוט. הוא נותן לו מכה על האייפרון! סטימבוט מתמוטט על האייפרון ופלייר בועט בו! השופט מפריד ביניהם. פלייר מרים את סטימבוט על האייפרון. עברה חצי שעה.

פלייר תופס את סטימבוט... הוא מגחך קצת... מרים אותו... ורטיקל סופלקס לזירה! 1... 2... סטימבוט יוצא! פלייר כועס. הוא מרים את סטימבוט מידו. הוא נועל אבדומינל סטרץ'! והצמדה! 1... 2... סטימבוט מרים כתף! 1... 2... עוד הרמת כתף! 1… 2… עוד הרמת כתף! ושוב! 1... 2... סטימבוט מרים כתף! 1... 2... מרים כתף! 1... 2... מרים כתף! פלייר שוב נועל אותו ומצמיד. 1... 2...סטימבוט מרים כתף! פלייר מתעצבן וצועק שיישאר למטה. הוא מצמיד אותו ושם רגליים על החבלים! 1... 2... מרים כתף! 1... 2... מרים כתף! 1... 2... מרים כתף! פלייר צועק על הקהל! סטימבוט מתאושש ונותן צ'ופ! ופלייר עם מכה! ועוד מכה! הוא גורר את סטימבוט ומרים אותו... באק סופלקס, סטימבוט נוחת מאחורי ודוחף אותו לחבלים, ויקטורי רול! 1... 2... פלייר בועט וסטימבוט כמעט עף החוצה! פלייר בועט אבל סטימבוט חוסם אותו! גשר! 1... 2... פלייר יוצא! סטימבוט עם צ'ופ! אייריש וויפ... פלייר עם בעיטה לראשו של סטימבוט! וצ'ופ שמפיל אותו! 1... 2... סטימבוט יוצא! פלייר מצמיד שוב. 1... 2... סטימבוט מרים כתף. פלייר כועס. הקהל מעודד את סטימבוט. פלייר עולה על הטורנבאקל העליון... אבל סטימבוט מרביץ לו ופלייר נוחת עם המפשעה על הטורנבאקל! וסטימבוט עם צ'ופ לחזה של פלייר! סטימבוט עולה על הטורנבאקל. הוא מחזיק בפלייר... סופרפלקס! פלייר נאנק מכאבים. סטימבוט עם צ'ופ לגב! ועוד צ'ופ לגב! ועוד צ'ופ לגב! הוא מושך את פלייר מהתחתונים לעוד מכה בגב! ועוד פעם! ושוב מושך למכה! הוא נועל את פלייר... דאבל ארם צ'יקנווינג! פלייר נאנק מכאבים! סטימבוט לוחץ עליו... פלייר נאנק מכאבים… הוא פורש! פלייר פרש! אנחנו בתיקו! סטימבוט משחרר את פלייר ומפיל אותו על המזרן. סטימבוט עושה פוזות לקהל המתלהב. ויוצאים לפרסומות…

פלייר: 1 סטימבוט: 1

 

Diunim

New member
הכרעה שלישית

חוזרים מפרסומות, סטימבוט עם אייריש וויפ לפלייר, ברכייה ואבדומינל סטרץ'... פלייר מכה את סטימבוט בראש ונופל על פניו! סטימבוט מנסה להתאושש ופלייר מכה אותו בברכיים. סטימבוט מרביץ לו בראש. ושוב... פלייר עם מכה לבטן! סטימבוט עם מכה. פלייר עם אגרוף לבטן! סטימבוט עם צ'ופ! פלייר נופל על פניו וסטימבוט מצמיד. 1... 2... פלייר יוצא! הוא מתחנן בפני סטימבוט! סטימבוט אומר לו לבוא. פלייר קם וחוטף צ'ופ. ומכה לראש. ועוד מכה לראש! אייריש וויפ... באק באדי דרופ! סטימבוט עם מכה לראש! הוא מרים את פלייר... שנותן לו צ'ופ! סטימבוט חוזר עם צ'ופ! האדלוק... פלייר מרים אותו ומנחית ברך על ברך! ופלייר עם בעיטה לראש! שניהם על המזרן. פלייר מתחיל לקום ועומד מעל סטימבוט. הוא נועל את הפיג'ר פור לג לוק! סטימבוט נאבק וזוחל לחבלים. השופט מפריד. פלייר מתעצבן ודוחף את השופט שדוחף חזרה. סטימבוט קם בזהירות. פלייר בועט לסטימבוט ברגל. הוא בועט שוב. סטימבוט נאנק מכאבים ומנסה להחזיר מלחמה. פלייר דוחף את סטימבוט לפינה. צ'ופ! צ'ופ מסטימבוט! פלייר עם מכה! סטימבוט עם צ'ופ! פלייר עם מכה! צ'ופ מסטימבוט! ומכה! וצ'ופ! סטימבוט מרביץ לפלייר בראש. אייריש וויפ! פלייר מתהפך ורץ... וחוטף טומהוק צ'ופ מסטימבוט שמפיל אותו על האייפרון! השופט מרגיע את סטימבוט. פלייר מושך את החבלים כדי לנסות לקום. הוא מסתובב... ומתחנן שוב! לסטימבוט לא אכפת. פלייר דוחף את סטימבוט ומצמיד! רגליים על החבלים! 1... 2… סטימבוט מרים כתף! 1… 2… שוב מרים כתף! 1... 2... שוב מרים כתף! 1... 2... סטימבוט יוצא! פלייר שם אותו בפינה ומבצע צ'ופ! הוא דוחף אותו ומרביץ לו. עוד צ'ופ! פלייר עם אייריש וויפ, סטימבוט עולה על הטורנבאקל וקופץ, פלייר מתכופף. סטימבוט רץ אליו אבל פלייר בועט לו בפנים! סטימבוט נופל. פלייר עם דאבל אקס האנדל לגב! סטימבוט נאנק מכאבים וזוחל לחבלים. פלייר נותן לו ברכייה לרגל!
&nbsp
פלייר מרים את סטימבוט ומבצע אייריש וויפ. סטימבוט הופך את זה! הוא רץ... פלייר זז וסטימבוט נוחת על הטורנבאקל! הרגל שלו נתפסה! פלייר מפיל אותו למזרן. הוא שם את הרגל על החבלים... וקופץ עליה! ושוב קופץ! פלייר תופס את סטימבוט מרגליו... מושך אותו ומפיל אותו על המזרן! הוא הולך לפינה... ני דרופ על הרגל! פלייר מושך את הרגל של סטימבוט! הוא מושך אותה כמה פעמים... ונועל את הפיג'ר פור לג לוק! סטימבוט נאנק מכאבים. פלייר מושך את הרגל שלו. סטימבוט נאבק. פלייר ממשיך למשוך את הרגל לסטימבוט. סטימבוט נאנק מכאבים. הוא מנסה לשחרר את האחיזה ופלייר סוטר לו. הוא מושך ברגל! הוא ממשיך למשוך את הרגל כשסטימבוט נאנק מכאבים. סטימבוט מסרב לפרוש! 1... 2... הוא מרים כתף! פלייר מושך שוב! 1... 2... מרים כתף! ועוד משיכה של פלייר! 1... 2... סטימבוט מרים כתף! פלייר ממשיך להיאבק וסטימבוט מתחיל להיאבק. פלייר מושך ברגל, הקהל מעודד את סטימבוט שנאבק להגיע לחבלים. הוא נאבק... מתגלגל… ובסוף מצליח להתגלגל מתחת לחבלים! השופט משחרר את האחיזה. פלייר מטיח את הרגל של סטימבוט על האייפרון! ושוב! ושוב! סטימבוט נאנק מכאבים. פלייר חוזר לזירה. סטימבוט קם בעזרת החבלים... צ'ופ! הוא נועל את ראשו של פלייר. הוא שם אותו בפינה… ושוב צ'ופ! וסטימבוט מרביץ לפלייר! פלייר מחזיר! סטימבוט עם מכה, אייריש וויפ! פלייר מתהפך ונוחת על האייפרון. הוא רץ ועולה על הטורנבאקל… קרוסבאדי! 1... 2... סטימבוט יוצא! הקהל משתגע! סטימבוט עם מכה לגב! הוא קם ומרים אותו… באדי סלאם, אבל סטימבוט נופל! 1… 2… סטימבוט יוצא!
&nbsp
פלייר מבצע אייריש וויפ ומפספס צ'ופ. סטימבוט רץ ונוגח בפלייר! הוא צולע ונותן צ'ופ לראש של פלייר! הוא הולך קצת ומנער את הרגל. הוא עולה על החבל העליון... פלייר קם... פליינג באדי פרס! 1... 2... פלייר יוצא! סטימבוט לא מאמין. הוא רץ לפינה... אלבו דרופ... פלייר זז! שניהם על המזרן! 1... 2... שניהם מתגלגלים בכאבים. 3... 4... פלייר קם. הוא מרים את סטימבוט. מרפק לראש! צ'ופ! ועוד מרפק לראש! מכה לבטן! אייריש וויפ... סטימבוט עם נאקברייקר! 1... 2... פלייר יוצא! פלייר לוקח את סטימבוט וזורק אותו החוצה! הוא מתמוטט בזירה. סטימבוט קם לאט. הוא עולה על האייפרון ונוגח בפלייר! הוא קופץ מעל פלייר... סאנסט פליפ! פלייר נאבק... סטימבוט מזיז אותו... פלייר מנסה לתפוס בחבלים... וסטימבוט מצמיד! 1... 2… פלייר יוצא! סטימבוט נועל האדלוק, פלייר דוחף לחבלים... סטימבוט מתקל אותו! הוא רץ, חולף מעל פלייר... פלייר נועל סליפר! סטימבוט סוחב אותו על גבו... הוא מטושטש… פלייר ממשיך ללחוץ על ראשו. סטימבוט נראה כאילו הוא מעולף והוא יורד על ברכיו. השופט מרים לו יד והיא נופלת. הוא מרים אותה והיא שוב נופלת. פלייר עם סטימבוט על המזרן… אבל סטימבוט מרים יד! השופט בדיוק עמד לגמור את זה! פלייר ממשיך ללחוץ על סטימבוט הנאבק. סטימבוט מתחיל לנסות לקום. הוא נעמד לאט... פלייר לוחץ... סטימבוט רץ ופלייר פוגע עם הפרצוף בטורנבאקל! ופלייר נופל החוצה! סטימבוט מתחיל להתאושש קצת ולנער את ראשו. פלייר מנסה להתאושש בחוץ. הוא חוזר לזירה. הוא בועט לסטימבוט ברגל! פלייר מושך את סטימבוט מהרגל... אינזוגירי! סטימבוט מצמיד. 1... 2... פלייר יוצא! עברו חמישים דקות!
&nbsp
סטימבוט עולה על הטורנבאקל. הוא מסמן... קופץ... פלייר זז והוא מתרסק! שניהם על המזרן. 1... 2... הם לא זזים. 3... 4... פלייר מתחיל לקום. 5... 6... פלייר תופס את סטימבוט מהרגל שלו, ומנחית אותה על המזרן! סטימבוט זוחל. פלייר תופס לו ברגל ושוב מנחית אותה על המזרן! סטימבוט מתחיל לסגת מפלייר. פלייר מרים אותו. הוא נותן לו ברכיה לרגל. ועוד צ'ופ! ועוד ברכיה! ועוד צ'ופ! ומכה לחזה! ועוד אחת! סטימבוט צולע. פלייר דוחף אותו. וצ'ופ לחזה! סטימבוט מטושטש. פלייר בועט לו ברגל. סטימבוט מחזיר צ'ופ! פלייר עם מכה. סטימבוט עם צ'ופ! ועוד צ'ופ! פלייר עם מכה! צ'ופ מסטימבוט! מכה! צ'ופ! צ'ופ! צ'ופ! צ'ופ! וסטימבוט עם אייריש וויפ, וטומהוק צ'ופ לפלייר! סטימבוט עושה את הפוזה שלו. פלייר מתחנן עכשיו. סטימבוט צורח! סטימבוט הולך לפלייר ומרביץ לו בראש! הוא עולה על הטורנבאקל ומרביץ! 1... 2... 3... פלייר רץ… מנסה להפיל אותו, אבל סטימבוט עם קלוזליין! הצמדה! 1... 2... הרגל של פלייר על החבל. סטימבוט מרים את פלייר מראשו. אייריש וויפ... פלייר עם מרפק לעורף! סטימבוט נאנק מכאבים. פלייר תופס אותו... באק סופלקס! פלייר גורר את סטימבוט. הוא עולה על הטורנבאקל... WOOO! הוא עולה עליו... סטימבוט קם ונותן צ'ופ! ומכה! ומכה! ומכה! וסטימבוט תופס את פלייר... גורילה פרס סלאם למזרן! סטימבוט צולע ותופס את פלייר... דאבל ארם צ'יקנווינג! אבל הוא נופל מרוב כאב ברגליים! ושניהם על המזרן! 1... 2... פלייר עם רגל על החבל, סטימבוט מרים כתף! 3! השופט מרים את היד של סטימבוט! הקהל משתגע!

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

זהו זה. זה היה כל מה שחשבתי שזה יהיה. התחיל לאט, אבל מתניע ובסוף אתה כבר סחוט לגמרי מכל מה שקורה. אם ברוק לסנר עושה סופלקסים, כאן היו הצמדות. פלייר מצמיד את סטימבוט אלף פעם, כל פעם הצמדה אחרת, ולאט לאט הקרב הזה הגיע לרמה הכי גבוהה שאפשר.
&nbsp
המכירה של סטימבוט כל הקרב נהדרת, הוא פשוט יודע למכור את הפציעות שלו ולגרום לך לעודד אותו. הרגל שלו נפצעת וכל פעם שהיא מונעת ממנו לבצע מהלך אתה עוצר את הנשימה שלך, וכמובן שפלייר יודע היטב לשחק את ההיל שמצליח למשוך את הקרב כדי לשחק עם היריב.
&nbsp
כל מהלך בקרב הזה, כל האדלוק, פשוט היה מחושב כמה שצריך. הם לא נחו באחיזות שלהם, הם פשוט באו לעבוד. הקצב בלתי יאומן, והכי חשוב - הם עבדו בקצב הזה במשך כמעט שעה. אם זה לא הקרב הכי טוב בתולדות הענף הזה, אני לא יודע איזה קרב יותר טוב ממנו.
&nbsp
ציון הקרב:


 

Diunim

New member
לסיום

הרגל של פלייר הייתה על החבל בקרב הזה, אז הדבר הוביל לקרב חוזר חודש לאחר מכן. ברסלוור, פלייר סופסוף זכה בתואר שוב מסטימבוט. לאחר מכן גם טרי פאנק תקף אותו, והדבר הזה הוביל לפיוד של פלייר מול פאנק, שגם בו היו לנו קרבות מדהימים. 1989 הייתה השנה הכי טובה של WCW.
&nbsp
סטימבוט נעלם קצת לאחר הפיוד מול פלייר, אבל כשהוא חזר הם שוב הריצו את הפיוד הזה. גם ב-1994 השניים ידעו לתת קרבות טובים. הקרבות של פלייר וסטימבוט, כולם, הפכו לאבן פינה בתולדות ההיאבקות. זה נחשב לאחד מהפיודים הגדולים ביותר בעולם, בית ספר להיאבקות.
&nbsp
רבים מתווכחים על איזה קרב הוא הטוב מבין השלושה. סטימבוט, וגם דייב מלצר, אמרו שהקרב הזה היה האהוב עליהם. ולמען האמת, גם עליי. לשמור על קצב כזה במשך כמעט שעה, כמה מתאבקים אתם בדיוק מכירים כשעשו את זה? תעשו טובה ותצפו בזה. זה הקרב הכי מדהים בעולם. ללא ספק.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

הם סמלים של ROH, אז איך בדיוק הם במיין איבנט של ה-WWE?
 
למעלה