מלחמות ליל רביעי- שבוע 27

Diunim

New member
מלחמות ליל רביעי- שבוע 27

אני מקווה שווינס לא מפיק כלום כי הוא בקבוצת סיכון...
 

Diunim

New member
NXT


ולבטין דרים ניצח את בובי פיש אחרי דרים וולי דרייבר. לאחר הקרב הוא אמר שאדם קול צריך להבין שהחווייה מגיעה.
&nbsp
רואים איך רינקו וסאורב תקפו את מאט רידל בשבוע שעבר בעזרת מלקולם בבינס. בבינס אומר שהוא חיפש את הצמד הכי טוב בעולם, בבינס אנטרפרייזס.
&nbsp
דקסטר לומיס ניצח את ג'ק אטלס אחרי אנקונדה וייס.
&nbsp
משודר פרומו של קילר קרוס.
&nbsp
קרב גאנטלט הזדמנות שנייה:
&nbsp
שוטזי בלאקהארט ניצחה את דיאונה פורצו אחרי סנטון ספלאש.
&nbsp
שוטזי בלאקהארט ניצחה את שיה לי אחרי הכנעת זרוע כפולה.
&nbsp
שוטזי בלאקהארט ניצחה את אליה אחרי הכנעת זרוע כפולה.
&nbsp
שוטזי בלאקהארט ניצחה את קיידן קרטר אחרי סנטון ספלאש.
&nbsp
דקוטה קאי (ע' ראקל גונזלס) ניצחה את שוטזי בלאקהארט אחרי גו טו קיק. היא תצטרף לצ'לסי גרין, איו שיראי, קנדיס לארי, טייגן נוקס ומיה יים בקרב הסולם שיקבע מי תילחם מול האלופה.
&nbsp
קושידה ניצח את חואקין וויילד אחרי ארמבר. לאחר מכן הם לחצו ידיים.
&nbsp
אנשים במסכת לוצ'דור חטפו את חואקין וויילד.
&nbsp
אליפות צפון אמריקנית: קית' לי ניצח את דומיניק דיג'קוביק ודמיאן פריסט אחרי ביג בנג קטסטרופ לפריסט.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


מסתבר שיש טורניר על תואר TNT, עם הקרבות הבאים: קודי רודס מול שון ספירס, סאמי גווארה מול דרבי אלין, קיפ סביאן מול דאסטין רודס ולאנס ארצ'ר מול קולט קאבאנה. מתחיל בשבוע הבא.
&nbsp
"קלינר" קני אומגה (10-1) ניצח את טרנט באראטה (3-6) (ע' צאק טיילור ואורנג' קאסידי) אחרי וואן ווינגד אנג'ל.
&nbsp
היקארו שידה (7-2) ניצחה את אנה ג'יי אחרי מיצ'ינוקו דרייבר.
&nbsp
ג'ון מוקסלי אומר שהוא ממש אומלל אחרי מה שהמעגל הפנימי עשו לו. הוא אומר שיגן על תואר AEW. ג'ייק הייגר אומר בתגובה שהוא כאן כדי לנצח. מוקסלי אומר שהוא לא מפחד ויחנוק אותו. הייגר אומר שמוקסלי לא חזק וסמי גווארה אומר שהייגר מפלצתי. מוקסלי אומר שהוא רדף אחרי הייגר בכוונה כי ידע שהייגר יבוא אליו. ג'ריקו אומר שהייגר יוכל ללמד את מוקסלי לקח והייגר אומר שהוא ייתן את כל כולו. מוקסלי אומר שהוא ימצא את החולשה שלו ויחסל אותו. בעוד שבועיים הם ילחמו בקרב נו הולדס בארד.
&nbsp
ג'ייק רוברטס אומר שלאנס ארצ'ר רוצה לחסל את כולם. הוא אומר שהם לא משחקים. הוא תוהה אם ברנדי מונעת מקודי לקבל את האתגר שלהם.
&nbsp
"מורדר הוק מונסטר" לאנס ארצ'ר (1-0) ניצח את מרקו סטאנט (4-5) אחרי בלאקאאוט. לאחר מכן הוא נתן לו צ'וקסלאם מהאייפרון לכמה מתאבקים שישבו בקהל.
&nbsp
ברודי לי אומר שכולם מרגישים קודרים וגם הוא הרגיש ככה פעם לפני שהפך למנהיג הנשגב. הוא צורח על חבר של המסדר האפל בגלל כל מיני דברים.
&nbsp
נאטורל נייטמרס (QT מארשל ודאסטין רודס) (3-0) (ע' ברנדי רודס) ניצחו שני חברים של המסדר האפל (0-1) אחרי נאקברייקר ופאוורסלאם. אחרי הקרב, ברודי לי תקף את אחד מחברי המסדר עם פאוורבומב.
&nbsp
כריס ג'ריקו נותן פרומו מהג'קוזי ואומר שיום השוטים מוקדש לאליט. לפתע הרחפן של מאט הארדי מרחף מעליו. ג'ריקו שוב מנסה לשכנע את הרחפן להצטרף אליהם והרחפן בורח.
&nbsp
היאנג באקס אומרים שיש להם זירה בבית שתכין את ניק ג'קסון לאימונים. ניק אומר שהוא לא זוכר את התקיפה עליו ועדיין לא מוכן לחזור.
&nbsp
"האל הספרדי" סמי גווארה (5-6) ו"צ'יירמן" שון ספירס (2-6) ניצחו את "הסיוט האמריקני" קודי רודס (6-3) ודרבי אלין (4-5) אחרי רול אפ של ספירס לאלין לאחר שזה נאבק על כיסא עם גווארה. לאחר הקרב אלין תקף את קודי.
 
למעלה