המיין איבנט 123- סינה/מייקלס

Diunim

New member
המיין איבנט 123- סינה/מייקלס

הקרב שלנו היום לא היה אמור לקרות בכמה מובנים. הוא לא היה אמור לקרות גם באופן כללי, כי נוצר בגלל פציעה. פציעה של מתאבק שהיה אמור להילחם מול האלוף. אני מדבר כמובן על טריפל אייץ', שבתחילת 2007 נפצע שוב בשריר הארבע ראשי שלו, וכך גדע את התכניות שלו לקרב אליפות מול ג'ון סינה.

אז ה-WWE נאלצו לקרוא לשותף שלו להחליף אותו. לשון מייקלס. עכשיו, הקרב הזה לא היה אמור להיות המיין איבנט. לא, זה היה התפקיד של באטיסטה-אנדרטייקר, אבל ה-WWE נלחצו. הם חשבו שטייקר ובאטיסטה לא יספקו את הסחורה ועדיף לשים אותם במידקארד, ואילו את סינה ומייקלס, שידוע שהם את הסחורה מספקים, לשים במיין איבנט.

רסלמניה 23 הייתה הצלחה ענקית, ולקרב של שון מול סינה היה גם חלק בכך. שני אלופי הזוגות של RAW נלחמים, והשאלה כאן היא מי ינצח: האם האלוף הבלתי ניתן לעצירה? או שאולי הסופרקיק של שון מייקלס תוכיח שהוא עדיין מר רסלמניה? מה שבטוח, הקרב יהיה נהדר.

תיהנו.



 

Diunim

New member
ג'ון סינה

שם אמיתי: ג'ון פליקס אנתוני סינה הבן
ידוע גם בתור: הדוקטור לת'אגונומיקס
תאריך לידה: 23 באפריל, 1977
מקום מגורים: מערב ניוברי, מסצ'וסטס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 114 ק"ג
פינישר: AA, STF
&nbsp
ג'ון סינה למד בקולג` של ספרינגפילד, שם הוא קיבל תואר בפסיכולוגיה (ולא ת'אגונומיקס!). סינה שיחק פוטבול בקולג`, והיה קפטן הקבוצה, וזכה בכל התארים שהיו. צייד כישרונות לשעבר ברשת הטלוויזיה UPN גילה את ג`ון סינה באחד ממשחקי הפוטבול שלו, והוא החל להתאבק ב-OVW תחת השם prototype. הוא הופיע לראשונה ב-WWE ב-27 ביוני, 2002 כשהוא נלחם נגד קורט אנגל. בהתחלה הוא היה פייס טיפוסי, אבל אחר כך הוא הפך להיל ואז הוא קיבל היט מהקהל, כשהיה לו את הגימיק של הראפר הלבן. בהתחלה הוא היה שנוא על הקהל, אך אחרי זה הקהל התחיל לאהוב אותו בגלל הפרי-סטיילס שהוא עשה על מתאבקים אחרים.
&nbsp
ב-2003 החל סינה לצבור אהדה רבה. הוא התחרה מול ברוק לסנר שפצע אותו, ונלחם מולו על התואר בבאקלאש. לאחר מכן הוא ניצח גם את כריס בנואה והתחיל יריבות עם האנדרטייקר, יריבות שהסתיימה בהפסד אבל בכך שסינה שיפר את מעמדו. לאחר מכן סינה התחיל יריבות מול אדי גאררו, שהסתיימה בקרב אלים במגרש החנייה. לאחר הפסד לקורט אנגל, הפך סינה לפייס.
&nbsp
ב-2004 הפופולריות של סינה נהייתה גדולה, וברסלמניה 20 סינה ניצח את ביג שואו כדי לזכות באליפות ארה"ב, תואר ה-WWE הראשון של סינה. בפברואר ניצח בטורניר נאמבר 1 קונטנדר שנותן לו אפשרות לקרב ברסלמניה 21 על חגורת ה-WWE, והתחיל פיוד עם האלוף JBL. ג'ון סינה הפסיד את תואר אלוף ארה"ב לראש המטה של JBL, אורלנדו ג'ורדן, אחרי ש-JBL והאחים דאג ודני באשם התערבו בקרב. ברסלמניה 21 ג'ון סינה ניצח את JBL, ובסמאקדאון הבא ג'ון סינה בא עם חגורת WWE עם עיצוב חדש. מאז, היה ג'ון סינה במיין איבנט ללא הפסקה, והחזיק בתארי עולם רבים. הוא התחיל יריבויות מול כריס ג'ריקו, קורט אנגל, טריפל אייץ', והגדול מכולם: אדג', שב-2006 הפסיד לסינה פעמיים את אליפות ה-WWE.

 

Diunim

New member
שון מייקלס

שם אמיתי: מייקל היקנבוטום
ידוע גם בתור: The Heartbreak Kid, HBK
תאריך לידה: 22 ביולי 1965
מקום מגורים: סאן אנטניו, טקסס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 102 ק"ג
פינישר: סוויט צ'יין מיוזיק
&nbsp
שון מייקלס התחיל את קריירת ההאבקות שלו תחת הדרכתו של חוזה לות'אריו, כשהוא עוד לא בן 20. תוך זמן קצר הוא הפך להיות אחד מהכוכבים העולים של AWA, ושם גם פגש את מרטי ג'נטי ומהר מאוד הפכו לזוג וקראו לעצמם המידנייט רוקרס.
&nbsp
היית להם הצלחה לא קטנה ביחד, והם אף הפכו לאלופי הזוגות של ה- AWA, כמו כן הם היו גם אהודים מאוד. לקראת סוף שנות השמונים, ה- AWA נקלעו לחובות כבדים, וב- 1988 הופיעו המידנייט רוקס ב- WWF, ששם כבר שינו את שמם לרוקרס.
&nbsp
הרוקרס צברו ניצחונות יפים וזכו להצלחה לא קטנה, אולם הם מעולם לא זכו באליפות הזוגות. אחרי שהם כבר מס' שנים לא מועט ביחד, שון מייקלס ביצע את אחד ההיל טרנים הכי זכורים בתולדות ה- WWF.
&nbsp
במהלך סגמנט במספרה אצל ברוטוס ביפקייק, מייקלס וג'נטי התעמתו אחד מול השני, ובאחת הפעולות הזכורות בקריירה שלו, שון שלח את ג'נטי לתוך חלון הזכוכית, וסיים סופית את הציוות של השניים וביסס את עצמו כהיל בכיר במחלקת היחידים.
&nbsp
ב- SNME בנובמבר 1992, ניצח שון מייקלס את בריטיש בולדוג ז"ל וזכה בפעם הראשונה שלו באליפות הבין יבשתית.
&nbsp
באמצע שנת 93, שון הציג את שומר הראש שלו ל- WWF, דיזל, שידוע כיום כקווין נאש. בספטמבר 93, התואר הבין יבשתי של שון הוסר ממנו והוא אף הושעה מה- WWF עד להודעה חדשה. המקרה הזה השאיר את ה- WWF ללא אלוף, ונקבע קרב בין רייזור ראמון לריק מרטל, לאחר שהשניים נשארו אחרונים בבאטל רויאל על החגורה.
&nbsp
ראמון ניצח את מרטל, והפך לאלוף הבין יבשתי, אולם מייקלס חזר ואמר שהוא האלוף והתחיל להסתובב עם חגורה מזוייפת.
&nbsp
בעקבות המחלוקות בין שון לראמון, התקיים קרב הסולם הראשון של ה- WWF בצורה רשמית. הקרב נערך באירוע הגדול מכולם, רסלמניה 10.
&nbsp
בקרב הסולם הטוב ביותר בעיני רבים, ניצח ראמון את מייקלס כאשר רגלו של האחרון נתפסה בחבלים וזה אפשר לראמון לטפס על הסולם לזכות בתואר הנכסף.
&nbsp
מייקלס זכה בראמבל 95 והתחרה במניה 11 מול חברו לשעבר, דיזל, שבסורבייבור סיריס 94 התפרקו בגלל שמייקלס נתן לדיזל סוויט צ´יין מיוזיק בטעות.
&nbsp
מייקלס לא הצליח לנצח את דיזל במניה, ובכך שם לעצמו במטרה שוב את האליפות הבין יבשתית. מייקלס ניצח את ג'ף ג'ארט וזכה שוב באליפות, מה שהוביל לקרב חוזר בינו לבין ראמון בסאמרסלאם 95, ושוב בקרב סולם. הפעם, שון הצליח לנצח את ראמון.
&nbsp
אולם באוקטובר נאלץ שוב מייקלס לוותר על החגורה, ושוב מבלי להפסיד אותה, הפעם הוא נתן את החגורה לדין דאגלס. הסיבה שהוא ויתר על החגורה הייתה שהוא סבל מזעזוע מוח לאחר שהותקף בניו יורק על ידי 9 בריונים.
&nbsp
מייקלס חזר, וזכה בשנית בראמבל 96, והפעם נפגש עם ברט הארט ברסלמניה 12 בקרב איירומן של 60 דקות. הפעם אף אחד לא עצר אותו, ומייקלס זכה בפעם הראשונה שלו באליפות ה- WWF. שון היה אלוף מצויין, והגן בהצלחה על תוארו מול מתאבקים כמו בריטיש בולדוג, ויידר ודיזל.
&nbsp
בסורבייבור סיריס 96 הפסיד שון את האליפות לסיד, אבל מהר מאוד זכה בה שוב ברויאל ראמבל 97. ב-13 בפברואר, הגיע שון עם דמעות בעיניים ל- RAW, ונפרד בפעם השלישית מהאליפות בלי שיפסיד אותה, הפעם בגלל פציעה בברך.
&nbsp
מייקלס חזר ל- WWF, והקים ביחד עם האנטר וצ'יינה את הסטייבל השנוי במחלוקת, ה- Degeneration-X.
&nbsp
שון רצה להחזיר אליו את האליפות הראשית, ונקבע בינו לבין אנדרטייקר קרב שהמנצח בו יתמודד מול ברט הארט בסורבייבור סיריס על האליפות.
&nbsp
הקרב בין שון לטייקר התקיים באירוע באד בלאד, והקרב נקבע להיות הל אין א סל הראשון של ה- WWF. בקרב ששלט לכל אורכו אנדרטייקר, ניצח שון בעזרתו של אחיו של טייקר, קיין. ובכך נקבע ששון יפגוש את ברט בסורבייבור סיריס.
&nbsp
בסורבייבור סיריס 97, ניצח שון את ברט בקרב הדפיקה הידועה, והפך בפעם השלישית לאלוף עולם. ברויאל ראמבל 98, התקיים קרב חוזר בין טייקר לשון, הפעם על האליפות. במהלך הקרב נפצע שון קשות בגב, אולם הצליח לנצח בסופו של דבר את טייקר, שוב בעזרתו של קיין. באותו אירוע אוסטין ניצח את הראמבל, והקרב ביניהם נקבע למניה 14. למרות כאבי גב נוראיים, הצליח שוב לעמוד יפה בקרב מול אוסטין, אולם בסופו של דבר הפסיד לאוסטין את הקרב וכך גם את התואר.
&nbsp
מייקלס יצא לחופשה ארוכה מהרגיל, וחזר רק לקראת סאמרסלאם 2002, שם נפגש לקרב עם חברו לשעבר, טריפל אייץ'. בקרב מדהים עם מלא דם, הפסיד מייקלס את הקרב, ואחרי הקרב אייץ' תקף בצורה אכזרית את שון בגב, ורבים חשבו שזה הסוף מבחנת שון.
&nbsp
אולם שון נתן קאמבק ענק בסורבייבור סיריס 2002, וזכה באליפות העולם באלימיניישן צ'יימבר כנגד טריפל אייץ´, בוקר טי, כריס ג´ריקו, קיין ורוב ואן דאם. מייקלס לא החזיק הרבה זמן את התואר, והפסיד את התואר לאייץ' בארמגדון אותה שנה, בקרב 3 מערכות. בשנת 2003, מייקלס היה מעורב בפיוד עם ג'ריקו, וברסלמניה 19 ניצח אותו, כמו כן השתתף שוב בקרב אלימיניישן צ'יימבר בסאמרסלאם על אליפות העולם, אולם הפעם הוא לא הצליח לנצח. מאז שון היה בפיוד עם אבולושן, הפסיד לרנדי אורטון באנפורגיבן ובקרב הישרדות בסרבייבור סירייס, וניצח את באטיסטה בארמגדון.
&nbsp
שון ניסה לזכות בתואר מטריפל אייץ' אבל לא הצליח, לאחר שני קרבות שהסתיימו בתיקו. כריס בנואה הצטרף ליריבות שלהם וניצח אותם ברסלמניה. את היריבות מול טריפל אייץ' הוא סגר כשהפסיד לו בבאד בלוד בהאל אין א סאל.
&nbsp
לאחר חופשה כתוצאה מלידת בתו, חזר שון והתחיל פיודים עם קיין ואדג'. במהלך הפיוד נפצע מייקלס בברכו, אבל דפק את אדג' בינואר בקרב הצ'יימבר, מה שהוביל לקרב ביניהם בו מייקלס הפסיד בראמבל.
&nbsp
הערב של מייקלס ברויאל ראמבל עדיין לא נגמר, והוא השתתף בראמבל עצמו, והדיח את סיימון דין, צ`רלי האס וקורט אנגל. לאחר ההדחה של אנגל, הוא הותקף ע"י אנגל עצמו, הוצא מהראמבל, ולאחר מכן הוכה על ידיו עם מדרגות הזירה. מייקלס קרא לאנגל לקרב ברסלמניה 21, ואנגל הסכים. ברסלמניה 21, לאחר קרב מדהים, מייקלס נכנע לאנקל-לוק של אנגל.
&nbsp
לאחר ניצחון על קורט אנגל בקרב חוזר, הפך שון לשותף של האלק הוגאן. מייקלס הדהים את העולם כשתקף את הוגאן וביצע עליו SCM. שון ביצע היל טרן לראשונה מאז חזרתו. בשבוע לאחר מכן, מייקלס התארח בפייפרז פיט וביצע סופרקיק גם על פייפר. הוא קרא תיגר על הוגאן לקרב בסאמרסלאם 2005. הוגאן ניצח את מייקלס באירוע המדובר. לאחר הקרב מייקלס הושיט את ידו להוגאן ואמר: "הייתי חייב לדעת, ועכשיו גיליתי". השניים לחצו ידיים, ומייקלס ביצע פייס טרן מחודש.
&nbsp
מייקלס נכנס לפיוד עם כריס מאסטרס. הפיוד הוביל לקרב באנפורגיבן, ומייקלס ניצח. שון התמודד ברו הומקאמינג מול קורט אנגל בקרב איירון מן, שהסתיים בתוצאה 2:2. מייקלס היה מועמד לבחירה עבור טייטל שוט בטאבו טיוזדיי 2005, ונבחר ברוב מוחץ. הוא צורף לקרב של סינה ואנגל. סינה הצמיד את מייקלס ושמר על התואר. לאחר מכן התחיל מייקלס פיוד עם וינס מקמהן, פיוד שהוביל לאיחוד של DX.

 

Diunim

New member
האווירה

2007 הייתה שנה קצת מוזרה עבור ה-WWE. אפשר לטעון שזאת בעצם השנה האחרונה שבה ה-WWE ממש ניסו לבנות כוכבים חדשים. הם כן ניסו לבנות מתאבקים צעירים כמו MVP, מר קנדי ובובי לאשלי, אבל רובם עזבו בשנתיים הבאות.
&nbsp
בנוסף, 2007 תיזכר כשנה עצובה שבה מתאבקים רבים מתו: באם באם ביגלו, מייק אוסום, שרי מרטל, והשיא: כריס בנואה, שרצח את משפחתו והתאבד, והותיר כתם עצום על ה-WWE ועל כל הענף לאחר שעשה זאת.
&nbsp
אבל זאת הייתה תחילת השנה, ה-WWE ניסו להתאושש מ-2006 שהייתה שנה די גרועה עבורם. בנואה עדיין לא מת, המתאבקים עדיין נבנו, ופציעה אחת קטנה שינתה את כל מצב המיין איבנט של RAW.

 

Diunim

New member
הפיוד

שון מייקלס, מאז הפציעה של טריפל אייץ', רצה לקבל הזדמנות על אליפות ה-WWE ברסלמניה. הוא הגיע עד לסוף של הרויאל ראמבל והודח בידי אנדרטייקר, אבל לבסוף טייקר בחר להישאר בסמאקדאון ולהילחם מול באטיסטה, מה שפתח בפני שון את ההזדמנות. שון ניצח את אדג' ואורטון ונקבע לו קרב מול סינה ברסלמניה.
&nbsp
אבל זה לא היה הכול- שבוע לפני כן, שון וסינה עשו את הבלתי ייאמן וזכו בתארי הזוגות מאדג' ומאורטון. אורטון ואדג' הזהירו את סינה מהטבע הבוגדני של מייקלס ואמרו שהוא צריך לצפות לחטוף ממנו סופרקיק מתישהו. שון הבטיח שזה לא יקרה והוא יעזור לסינה עד רסלמניה. דווקא רייטד RKO התפרקו במהלך הפיוד, למרות ששון המשיך לנסות לתת סופרקיק לסינה.
&nbsp
סינה ומייקלס המשיכו להיות צמד בלתי ניתן לעצירה ואף ניצחו את טייקר ובאטיסטה בנו וויי אאוט, לאחר שדווקא באטיסטה היה זה שבגד בטייקר. משחקי המוחות המשיכו עד ל-RAW לפני רסלמניה, שם היה בין שני הצמדים קרב חוזר - והפעם סינה חטף את הסופרקיק המיוחל. שון בגד בו כצפוי - אבל האם זה יספיק לו כדי לזכות באליפות?

 

Diunim

New member
הקרב

לאחר הפרומו, ליליאן גארסייה מכריזה על הקרב (דגל ישראל ברקע!). המוזיקה של DX מתנגנת והקהל מריע. הוא יוצא החוצה, לבוש כמו שון מייקלס הרגיל. אליפות הזוגות לא נמצאת שם. הקהל מרים את המקלות הזוהרים. שון עושה את הקרוטצ' צ'ופ וגורם לזיקוקי X להופיע על המסך. שון מחליק לו אל הזירה ורוקד. הוא עושה את הפוזה שלו כשזיקוקים עפים למעלה.(אגב, מי הבחור שמניף את דגל ישראל בקהל? השמיע קול!) שון עולה על הטורנבאקל ועושה את תנועת ה-X.
&nbsp
רואים מכונית פורד בחוץ. המכונית מתחילה לנסוע במהירות בכבישים. היא מגיעה לאצטדיון. היא נכנסת אליו ונוסעת בתוכו... ולבסוף, במהירות עצומה, מגיעה לרמפת הכניסה ועוברת שלט זכוכית של רסלמניה. המוזיקה של סינה נשמעת והקהל מגיב בתגובה מעורבת. הדלת נפתחת והוא יוצא עם האליפות. סינה מרים את החגורה על הרמפה כששון מסתכל עליו. סינה מצדיע והולך לזירה. הוא רץ ונכנס פנימה ומרים את החגורה. סינה נותן את החגורה לשופט וזורק את הכובע שלו לקהל. השופט בודק את שני המתאבקים ומרים את החגורה. הוא מוסר אותה ובודק את סינה. סינה מסר את השרשרת שלו. גם שון נבדק. אופס, מעריץ רץ לזירה. השופט עוצר אותו ואנחנו בסדר. שון על הטורנבאקל, מנופך לשלום למעריץ. הפעמון מצלצל.
&nbsp
סינה נמתח כשמייקלס עוד על הטורנבאקל. שון אומר לסינה לבוא אליו. סינה קצת כועס. שון יורד מהטורנבאקל ומתכונן. שון אומר לסינה לבוא. סינה מתקרב אליו... הם מתעמתים... שון מציע את ידו. סינה מזכיר מה קרה ביום שני. סינה מסרב ללחיצת היד... שון נותן לו סטירה! סינה עם מכה, שון מתכופף, ושוב מתכופף. ושון מתחיל לתת לסינה שתי מכות וצ'ופ! סינה נופל ומתאושש בפינה. שון עם קרוטצ' צ'ופ! סינה קם בזהירות. סינה ומייקלס מקיפים אחד את השני. הם מנסים לנעול אחיזה, שון עובר מאחורי סינה וסינה מנסה לצאת. שון ממהר לנעול האדלוק. הוא מחליף צד ועובר להאמרלוק. סינה נאבק לעבור מאחורי שון להאמרלוק. שון נועל את ראשו של סינה שמרים אותו... שון נוחת על רגליו מאחורי סינה. סינה מנסה להרביץ, מייקלס מתכופף ומרביץ לו! שון שוב מתכופף מהמכות של סינה, נותן לו שתי מכות וצ'ופ! סינה לא מאמין. השופט מרגיע את שון. שון נראה מאוד מרוצה. סינה קם ומסתכל על שון בכעס. הוא נמתח. הוא מקיף את שון והם נועלים אחיזה. שון מסובב את זרועו של סינה. שון מתקל את זרועו של סינה כמה פעמים. הוא מסובב את זרועו... ונועל האדלוק. הוא מפיל את סינה למזרן! סינה נאבק. שון מצמיד. 1... סינה מרים כתף. סינה מתחיל לקום על רגליו. שון מפיל את סינה שוב למזרן! סינה ממשיך לנסות להיאבק באחיזה. שון מצמיד. 1... סינה מרים את הכתף! שון וסינה ממשיכים להיאבק באחיזה ושון שוב מצמיד. 1...סינה מרים כתף. הוא מתחיל לקום. שון מנסה לשמור על האחיזה. סינה דוחף אותו לחבלים... מפספס קלוזליין... מפספס צ'ופ... ופוגע לבסוף בקלוזליין! הקהל לא אוהב את זה, והפעם שון מתאושש בפינה. סינה בוהה בשון בכעס כששון מנסה להתאושש ולקום.
&nbsp
שון קם, סינה רץ לחבלים ומתקל אותו! הוא רץ ושון קופץ עליו בלו ת'אז פרס! הוא מרביץ לסינה וסינה זורק אותו. שון רץ וסינה זורק אותו מעל החבלים אבל שון נוחת על האייפרון. סינה רץ ושון מרביץ לו! ג'ו ברייקר על החבל! שון מרביץ לסינה מהאייפרון. ועוד מכה. שון תופס את סינה... היפ טוס אל הרצפה! שון יורד אל הרצפה. הוא נותן לסינה צ'ופ. 1... 2... שון מנסה לבעוט בסינה, סינה חוסם... אינזוגירי! 3... 4… שון מתגלגל אל הזירה ויוצא אל האייפרון. הוא קופץ על החבלים... מונסולט על סינה ואל שולחן השדרנים! סינה נופל על הרצפה ושון מנסה להתאושש. 1... 2... שון קם. 3... 4... שון צולע ולוקח את סינה. 5... שון זורק את סינה פנימה. סינה מחזיק בגבו בכאב. שון עם צ'ופ בפינה! שון הולך לפינה שם סינה נאנק מכאבים... ומרביץ לסינה. ושון עם עוד צ'ופ לסינה! סינה הולך לפינה השלישית. שון מחזיק בסינה... אייריש וויפ אל הפינה! הוא רץ, סינה מנסה לבעוט בו… שון חוסם ונותן לסינה מכה ברגל! סינה מתגלגל בכאבים ומחזיק בברך. הוא צולע אל הפינה. שון עם בעיטה לברך! סינה נופל ומייקלס מתחיל לתת ברכיות ובעיטות לברך של סינה! סינה שוכב בכאבים. שון יוצא החוצה ומושך את הרגל של סינה… הוא מטיח אותה בעמוד הזירה! שון מתגלגל פנימה. הוא הולך לסינה שנאנק מכאבים. מייקלס דורך לסינה על הרגל. הוא נותן לסינה ברכיה, סינה מנסה לקום ולהרביץ. שון עם צ'ופ בלוק לברכו של סינה! סינה נאנק מכאבים ומסרב לפרוש. שון מחכה לסינה ועומד מעליו. הוא עולה על החבלים… וקופץ על הברך של סינה! סינה נאנק מכאבים. שון בועט לסינה ברגל! סינה קם. שון דוחף אותו לפינה. צ'ופ! ועוד בעיטה לברך! סינה צולע אל הפינה השנייה. הוא מנסה לתת מרפק לשון. מייקלס מתחמק ונועל את הרגל של סינה על החבלים! השופט סופר ושון משחרר.
&nbsp
מייקלס רץ ובועט לסינה ברגל! הוא מרביץ לסינה. סינה מנסה מכה אבל מפספס. שון עם צ'ופ בלוק לרגל! סינה יושב ונאנק מכאבים ושון מסתכל עליו. הוא קם ודורך לסינה על הרגל! הוא מרים את סינה ושם את רגלו על החבל. השופט סופר, שון משחרר, נותן צ'ופ אבל סינה מחזיר מכה. סינה עם עוד מכה לראש! שון עם מכה! וסינה מרביץ! ושון עם צ'ופ! וסינה עם מכה לראש! הוא מחזיק בברך שלו. שון דוחף אותו לפינה... צ'ופ! סינה נותן מכה שמפילה את שון! שון קם ומתקל את סינה בפינה! סינה נראה כאילו הוא גמור. שון מרים את סינה ובועט לו בברך כמה פעמים. שון נועל את הרגל של סינה על החבלים... סינה מתחיל להרביץ לו. שון מחזיר ונותן צ'ופ. סינה מנסה להרביץ אבל חוטף עוד צ'ופ. סינה מרביץ לשון בראש. שון מרביץ לו בראש! וסינה עם עוד מכה! ושון עם עוד צ'ופ! וסינה עם מכה שמפילה את שון! ושון רץ אל סינה... סינה זז ושון פוגע בעמוד! סינה מחזיק ברגל בכאב. שון מדמם מהראש עכשיו. הוא על ברכיו. סינה מנסה לקום עם החבלים. שון מנסה להתאושש. סינה רץ עם קלוזליין אל מייקלס! הוא עולה עליו ומרביץ לו! השופט מזהיר את סינה ומקים אותו. סינה מסתכל על שון המדמם שמנסה לקום. סינה רץ... שולדר בלוק! הוא מחכה ששון יקום ורץ שוב... ועוד שולדר בלוק! שון קם לאט... מנסה קלוזליין, אבל סינה מתכופף, פרוטופלקס! סינה מעל שון. הוא דורך עליו. הוא מרים את ידו... You Can't See Me! סינה רץ לחבלים... פייב נאקל שאפל! סינה קם ומחכה שמייקלס יקום גם הוא. מייקלס מדמם ובקושי קם. סינה מצדיע... הוא מרים את שון על כתפיו... סינה יורד מאחוריו, צ'ופ! הוא דוחף את סינה לפינה. מייקלס עם אייריש וויפ, סינה הופך ומייקלס מתהפך על הטורנבאקל!

 

Diunim

New member
חלק ב'

מייקלס נוחת על רגליו בזירה ומחזיק בגב בכאב. הוא מסתובב... מתכופף מקלוזליין של סינה שכמעט פוגע בשופט... סוויט צ'ין מיוזיק, סינה מתכופף…! השופט נפגע! מייק קיודה עף אל מחוץ לזירה. שון מנסה לזחול. הוא קם בעזרת החבלים. סינה קם... שון מסתובב… סינה מרים את מייקלס על כתפיו! FU… שון עם DDT! שניהם על המזרן! שון וסינה שוכבים על המזרן, בלי שופט. שון מנסה לקום וקולט שאין שופט. שון מתגלגל החוצה. הוא מעיף חלק מהמדרגות. סינה זוחל ושון מושך אותו החוצה. שון גורר את סינה אל המדרגות... הוא עולה עליהם, ראשו בין רגליו... הוא מרים אותו! פיילדרייבר על המדרגות! סינה מתגלגל אל הרצפה בכאב, הוא שוכב בלי תזוזה. שון קם ומרים את סינה הרפוי. הוא מרים את סינה שמדמם מעורפו. שון דוחף את סינה בכוח אל הזירה. הוא נכנס פנימה. שון מושך את סינה מרגלו וקורא לשופט. הוא מושך את סינה אל מרכז הזירה והנה עוד שופט רץ. שון מצמיד! 1... 2... סינה יוצא! מייקלס לא מאמין שזה לא עבד. הוא לוקח את סינה ומרים אותו מראשו. אייריש וויפ... סינה הופך! פורארם שיבר משון! שון מייקלס קופץ על רגליו! הוא מדמם ונראה כועס במיוחד. הוא עומד מעל סינה ובועט בו קצת. הוא הולך לטורנבאקל! שון עולה על החבל העליון... הוא קם... דייבינג אלבו דרופ! הקהל משתולל כששון חוגג. הוא מסמן שזה הסוף.
&nbsp
סינה מנסה להתאושש כששון ממשיך לחגוג. שון מחכה בפינה ורוקע ברגלו. הוא מתחיל לרקוע ברגלו כשסינה קם לאט. סינה קם... מסתובב… וסינה עם קלוזליין! הקהל לא אוהב שהם לא ראו את הסופרקיק. השופט סופר. 1... 2... שניהם שוכבים כשרואים הילוך חוזר. 3... 4… שון מתחיל לזוז. 5... 6... סינה גם זז. 7... 8... שניהם קמים לאט. סינה קם עם החבלים. שון עם צ'ופ! וסינה עם מכה לראש! שון עם מכה! וסינה! שון מתנדנד ומכה שוב! סינה נוחת על החבלים ומרביץ לשון! שון כמעט נופל ומרביץ לסינה! וסינה עם עוד מכה! שון נופל על החבלים וחוזר... סינה מרים אותו על כתפיו! אבל שון נוחת מאחוריו, סאנסט פליפ! 1... 2... סינה יוצא עם בעיטה לראשו של מייקלס! השניים מנסים להתאושש. הם קמים לאט. שון עם צ'ופ! סינה נועל את ראשו של שון. שון זורק אותו לחבלים ומתכופף, סינה חולף מעליו. שון קופץ על סינה, סינה תופס את מייקלס! הוא שם אותו על כתפיו! FU! אבל סינה נופל מרוב כאב. הוא רחוק מאוד משון המעולף. סינה מתחיל לזחול אל שון... ומצמיד! 1... 2... שון יוצא! סינה מנסה לקום כשמייקלס מחזיק בגב בכאב. סינה מרים את שון... הוא שם אותו על הטורנבאקל העליון. הוא מרביץ לשון. ושוב פעם. הוא מטפס על הטורנבאקל השני. שון מנסה להרביץ לו. סינה מרביץ למייקלס. הוא מרים אותו על כתפיו... שון עם מכות מרפק לסינה, הוא יורד לטורנבאקל ונוגח בו! ומכה שמפילה את סינה למזרן! מייקלס מנגב את הדם שלו ועולה על הטורנבאקל... הוא קופץ... סינה תופס את הקרוסבאדי, הוא מתגלגל, הוא מרים את שון! הוא שם אותו על כתפיו! ו... FU, שון נוחת על רגליו! סוויט צ'ין מיוזיק, סינה מתכופף ומפיל את שון מרגלו, STFU… אבל שון בועט בסינה אל המזרן! וסינה רץ אל הרגל, שון בועט בו, אבל סינה עוד מחזיק ברגל! הוא מנסה לנעול... סמול פאקג'! 1... 2... סינה יוצא! סינה ושון שניהם מותשים על המזרן. שניהם קמים, שון בועט בסינה, סינה חוסם... אינזוגירי, סינה מתכופף ונועל את ה-STFU!
&nbsp
מייקלס נאבק ב-STFU. סינה צועק. שון מנסה לזחול אל החבלים. הוא נאבק כשסינה חונק אותו. שון זוחל... הוא קרוב כל כך… סינה מנסה לחסום לו את הזרוע... שון מחזיק בחבל התחתון! השופט משחרר את סינה. הוא מנסה לעצור את סינה. סינה מתעצבן ששון עצר את זה. הוא הולך... וחוטף סוויט צ'ין מיוזיק! הקהל מריע! שון מותש, סינה מעולף לגמרי. מייקלס זוחל... וזוחל... הוא בוכה... הוא שם את היד על סינה! 1... 2... סינה יוצא! הקהל פשוט שונא את זה. סינה ושון שניהם מעולפים על המזרן. 1... 2... הם לא זזים. 3... 4… ועדיין, שום תזוזה. 5... 6... לא זזים. 7... 8... סינה ומייקלס מתחילים לקום. 9... שניהם קמים לאט. הם קמים ונתמכים אחד בשני. הם קמים לאט... מתייצבים לאט... שון עם מכה, סינה מרים אותו על כתפיו, שון נוחת מאחוריו! וסינה מפיל אותו מהרגל, STFU! במרכז הזירה! שון נאנק מכאבים, הוא מנסה לזחול! אבל הוא נעול! סינה מחזיק את מייקלס… מייקלס נאבק... ונכנע!
&nbsp
סינה משחרר את האחיזה. הוא מותש ומנסה לקום. השופט בודק את שון. סינה קם בזהירות עם החבלים. סינה נופל, גמור. הוא מסתכל על השלט של רסלמניה. השופט נותן לסינה את החגורה ומרים את ידו. הקהל לא ממש אוהב את זה. סינה מרים את החגורה והזיקוקים מתפוצצים. סינה מצביע על המצלמה. הוא מקדיש את הניצחון לאביו. סינה יושב על החבלים. הוא קם לאט ומנגב את הזיעה. הוא מרים את האליפות. סינה יוצא החוצה ותופס את שון שעומד לעזוב. לשון לא אכפת, הוא פשוט ממשיך ללכת במעלה הרמפה. סינה מצדיע לשון. סינה נכנס שוב לזירה ועולה על הטורנבאקל. הוא מרים את החגורה. הקונפטי יורד על סינה. סינה מרים שוב את החגורה.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

בהתחלה, חשבתי לעצמי שהקרב הזה עומד להיות ממש משהו מיוחד. נכון, עשר הדקות הראשונות היו איטיות, אבל הייתה בנייה מאוד מבטיחה ורמה מאוד גבוהה. ואם ככה זה בהתחלה, חשבתי לעצמי, זה בטח ממש יתניע ככל שהקרב הזה יתקדם ויגיע לרמה ענקית.
&nbsp
אבל אז היו כמה דקות פחות טובות ופחות דרמטיות, וזה קצת פגע בקצב של הקרב. אבל אז שון הצליח להרים שוב את הקרב עם הפיילדרייבר החולני הזה לסינה על המדרגות. וכמובן שבחמש הדקות האחרונות הייתה דרמה ענקית, והקהל היה חם למשך כל הקרב.
&nbsp
כך שבסוף, היה לנו קרב מעולה, אבל לצערי, הוא קצת פחות ברמה של שון מייקלס. אחרי הקרבות המעולים שהוא נתן ברסלמניות מאז החזרה שלו, זה היה קצת פחות טוב. אבל ממש קצת. כי בכל זאת הקרב הזה היה מעולה. ולכו תדעו, אולי ניצחון של שון היה מרים פה יותר...
&nbsp
ציון הקרב:
½

 

Diunim

New member
לסיום

לשון ולסינה היה קרב חוזר רק שלושה שבועות לאחר מכן. הוא היה ב-RAW בלונדון, ונמשך כמעט שעה. הרבה ציינו שדווקא הקרב הזה הוא הקרב המדהים שלהם. אורטון ואדג' גם הצטרפו אל החבורה ונתנו איתם קרב מרובע ענק בבאקלאש, ואפשר להגיד שאלו היו הקרבות הכי טובים של סינה בכהונה שלו.
&nbsp
סינה המשיך להיות אלוף בלתי מנוצח במהלך כל השנה הזאת. הסיום של הכהונה שלו היה במהלך הפיוד מול אורטון - אורטון גרם לפציעה של סינה, מה שגרם לו לפנות את התואר באוקטובר. הוא חזר קצת אחר כך, וב-2008 אפילו היה לו את הקרב החוזר מול טריפל אייץ' שכולם ציפו לו.
&nbsp
ושון? כמובן שהוא המשיך בשלוש השנים לאחר מכן לתת את הקרבות הקלאסיים שלו. כעבור שנה הוא ניצח את ריק פלייר ושלח אותו לפרישה, וב-2009 כמובן שהיה לו את הקרב האדיר שלו מול טייקר. וברסלמניה 26, שון פרש בעצמו, אחרי עוד קרב אדיר מול טייקר. אין מישהו יותר טוב מזה לרסלמניה.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

קחו את הקרב החוזר של שני המתאבקים של היום,
&nbsp
תחליפו אותם בשני מתאבקים אחרים - אחד המתאבק הכי אהוב על אחד מהמתאבקים בקרב הזה,
&nbsp
וקיבלתם את הקרב שלדעתי הוא הקרב הכי טוב בכל העולם.
 
למעלה