שרשור RAW

Diunim

New member
שרשור RAW

לא נראה ככה, אבל זה ה-RAW לפני רסלמניה!
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


אנדרטייקר יוצא וקורא לאלן ג'ונס. הוא אומר שיש לו פה גדול, וסטיילס חשב שככה ינצח אותו. וכן, הוא צדק בכך שלפני 15 שנה הוא לא היה מעז לדבר אליו ככה- כי אז סטיילס היה רק דג גדול בבריכה קטנה וידע שלא יכול היה להילחם מול המיטב. הוא חיכה עד שהם ילכו. טייקר אומר שהוא מבין דברים שקשורים לביזנס, אבל ברגע שהוא הזכיר את מישל זה אישי. AJ כועס שמישל השתמשה בפינישר שלו והוא ישלם על זה מחיר. הוא יהפוך את AJ למפורסם, ומקווה שהוא יביא את ה-OC כי כולם ירגישו את זעמו וינוחו על משכבם בשלום. מצבה עם התאריך של AJ מופיעה מאחוריו.
&nbsp
בקי לינץ' יוצאת ואומרת שניצחה את שתי האלופות בשנה שעברה. היא מציגה את הקרב.
&nbsp
קרב מרסלמניה 35: בקי לינץ' ניצחה את רונדה ראוזי ושארלוט פלייר
&nbsp
בקי אומרת ששיינה באזלר חושבת שהיא רוצחת ותיקח ממנה את התואר, וחושבת שהיא תצליח איפה שרונדה נכשלה. אבל היא תהיה זאת שתנצח אותה. באזלר תוקפת את בקי מאחור ומטיחה אותה אל שולחן השדרנים.
&nbsp
אליסטר בלאק ניצח ג'ובר אחרי בלאק מאס.
&nbsp
אנג'ל גארזה יוצא עם סלינה וגה והם מבשרים שאנדרדה נפצע בצלעות, אבל יש להם פרי אייג'נט לוהט שיחליף אותו: אוסטין תיאורי.
&nbsp
הסטריט פרופיטס וקווין אוונס ניצחו את אנג'ל גארזה, אוסטין תיאורי וסת' רולינס (ע' סלינה וגה) אחרי סטאנר של אוונס לגארזה. מיד לאחר מכן אוונס חטף סטומפ מרולינס.
&nbsp
לאחר הקרב, קווין אוונס נמצא בזירה ואומר שהוא חשב על מה שרולינס אמר. סת' רולינס אמר שהבניין הזה נבנה בזכותו. אבל אוונס אומר שהבניין נבנה למרות רולינס שתמיד חשב שהוא יודע הכול. אבל אוונס לא הוזה כמוהו ולא חושב שהוא אלוהים. הם השיגו את אותם ההישגים. אצל שניהם זה קרה בזכות עזרה ממישהו אחר. אבל ביום שבת כלום לא ישנה, הם ילחמו, והוא יוכיח שסת' רולינס הוא לא נביא, משיח או אלוהים ויצמיד אותו. ביום שבת, רולינס יהיה זה שיישרף.
&nbsp
אדג' מדבר על רנדי אורטון ואומר שהוא לא חזר בגלל אגו אלא בגלל שהוא אוהב את התחושה בזירה. הוא בא מהקהל, הוא ישב וראה את הוגאן מול ווריור. אורטון חושב שהוא קשוח כי נבחר לאבולושן והשיג הכול בזכות המשפחה שלו. אדג' אומר שהוא הוציא את אורטון מהבוץ, וסירב להיות באבולושן. והוא חזר אחרי תשע שנים. אורטון מקנא בתשוקה שלו. הוא השיג תשוקה רק כשאדג' היה לידו, הפעם האחרונה שהוא היה כזה טוב הייתה לפני תשע שנים בדיוק. אורטון מכור לאדג'. הקולות בראש של אורטון גרמו לו להחליט החלטה נוראית. אורטון תקף את אשתו וגרם לו להחליט לחזור. אדג' אומר שהוא היה זה שקפץ על מיק פולי דרך שולחן בוער עם נעצים בגב, ועכשיו הוא בקרב האחרון שעומד מול אורטון. הוא ידחוף את אורטון לבור ולא יוציא אותו הפעם.
&nbsp
אסוקה ניצחה ג'וברית אחרי אסוקה לוק. לאחר מכן היא צעקה את השם של אלכסה בליס.
&nbsp
ריאה ריפלי מנסה להיכנס ושארלוט פלייר תוקפת אותה ואומרת שתראה אותה ברסלמניה.
&nbsp
קרב מסרבייבור סירייס 2019: ברוק לסנר ניצח את ריי מיסטריו
&nbsp
ברוק לסנר ופול היימן בזירה. היימן אומר שהוא מאמין בקסם של ה-WWE, וזה הסגמנט האחרון לפני רסלמניה. למה ברוק לסנר תמיד שם? כי הוא החייה. ודרו מקינטייר מנסה לחסל אותו. מקינטייר מיוחד בהשוואה לכל הרוסטר. אבל גם רוק היה מיוחד ולסנר זכה ממנו בתואר. וגם האלק הוגאן, והדם שלו היה על החזה של לסנר. רנדי קוטור, ג'ון סינה, אנדרטייקר... אבל בסוף ברוק חיסל אותם. דרו מקינטייר לא צריך לקדם את הקליימור, כי גם הרוק בוטום, הלג דרופ, הטומבסטון, הכול היה מיוחד, אבל לא מול לסנר. לסנר יודע שהקליימור בא, אבל נראה אם זה יוריד אותו. הוא מבטיח שגם בשנה הבאה לסנר יעמוד כאן עם התואר. הסיפור של מקינטייר יסתיים בדיוק כמו כולם, כשלסנר מנצח אותו.
 
למעלה