שרשור מלחמות ליל רביעי- שבוע 25 בימי קורונה

Diunim

New member
NXT


המהדורה כללה סרטונים על הכוכבים הגדולים של הארגון, על היריבות בין צ'אמפה לגארגאנו, פין באלור ועל ריאה ריפלי.
&nbsp
ג'וני גארגאנו אמר שטומאסו צ'אמפה נחש ושקרן. הוא ראה את זה ועלה לו באליפות. צ'אמפה, בתגובה, אמר שהם ילחמו שוב.
&nbsp
פין באלור אומר שהקריירה שלו חזרה לחיים, וזה רע לוולטר. באלור מאתגר את כולם.
&nbsp
ריאה ריפלי אומרת שעכשיו היתרון שלה. שארלוט פלייר רגילה לבמות הגדולות, אבל עכשיו היא תבוא לעולם שלה, לפרפורמנס סנטר.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


קודי עומד בזירה לבד ואומר שעכשיו כולם יודעים כמה בני האדם קטנים וכמה השירות שלהם חשוב. הוא מבקש מהאתלטים הכי טובים לעמוד ביחד כבני אדם. הוא אומר שחשוב להיזהר אבל לא להילחץ. הוא אומר להאנגמן אדם פייג' וליאנג באקס לפתור את המצב שלהם. בבלוד אנד גאטס הם ילחמו, וכל אחד מהם צריך לתת את כל מה שיש לו. האליט צריכים להיות האליט. קני אומגה ומאט ג'קסון יוצאים, ואומגה אומר שהוא רב עם קודי אבל העולם מתפרק. מאט ג'קסון אומר שאחיו פצוע ושואל איפה פייג'. פייג' יוצא ומאט אומר שהם לא ממש יכולים לתקן את המצב ביניהם, אבל הם צריכים לעמוד ביחד. פייג' מרים כוסית ואומגה אומר שיעשו את המופע הכי טוב שיש.
&nbsp
יש סרטון של משולש המוות.
&nbsp
טוני שובאני מראיין את MJF שאומר שלא יתאבק ויראה את השאר הורגים את עצמם. הוא מהמר עם שון ספירס על הקרבות.
&nbsp
הלוצ'ה בראדרס (פיניקס ופנטגון ג'וניור) (1-2) ניצחו את הבאסט פרנדס (טרנט באראטה וצ'אקי טי) (3-3) אחרי גטו סטומפ ופיר פקטור לטרנט. לאחר הקרב, הבאסט פרנדס מתראיינים וטיילור אומר שפנטגון נתן לטרנט בעיטה במפשעה. אז בשבוע הבא הם ילחמו בקרב במגרש החניה.
&nbsp
היקארו שידה (6-2) ניצחה את פנלופה פורד (2-1) (ע' קיפ סביאן), ריהו (3-4) וקריס סטאטלנדר (3-4) אחרי ברכיה לפורד.
&nbsp
טוני שובאני מראין את קולט קאבאנה ויורד על קיפ סביאן. הם מתעמתים וקאבאנה נותן לו סטירה.
&nbsp
לג'ון מוקסלי אסור להיכנס לאולם, אבל אומר שהוא לא יגרום לבעיות ויהיה בבלוד אנד גאטס.
&nbsp
ג'וראסיק אקספרס (ג'אנגל בוי ולוצ'הזאורוס) (2-0) ניצחו את בוטצ'ר ובלייד (2-3) אחרי קאטר משותף לבלייד.
&nbsp
המסדר האפל יוצאים החוצה ואיוול אונו אומר שהמנהיג הנשגב בדרך. המסדר האפל יראה את מה שהוא רואה והוא לא יפר הבטחות. כריסטופר דניאלס ופרנקי קאזריאן יוצאים ואומרים לאונו לסתום את הפה. דניאלס אומר שאין להם מנהיג, אבל סרטון מפחיד מופיע על המסך. אדם עם ברדס מופיע ואומר שהמסדר האפל ייקח את מה שהוא רוצה. הוא מוריד את הברדס... וזה ברודי לי, לוק הארפר בשבילכם. לי אומר שדניאלס הוא לא הראשון שלא האמין אבל הוא האחרון. לי תוקף את SCU והמסדר עומדים בזירה.
&nbsp
המעגל הפנימי (PNP וג'ייק הייגר) (ע' סאמי גווארה) ניצחו את האליט (קודי רודס, אדם פייג' ומאט ג'קסון) (ע' ארן אנדרסון וקני אומגה) אחרי רול אפ של סאנטאנה לג'קסון. ג'ריקו אמר לאחר הקרב שהוא מרחיק את כל המעריצים מהאירועים, ושיהיה להם יתרון מספרי לא רק בגלל סדר הכניסות בבלוד אנד גאטס, אלא גם יתרון מספרי כי ניק ג'קסון פצוע. אבל לפתע רחפן הופיע ומאט ג'קסון חשף שיש לו חבר שחייב לו טובה ויחליף את אחיו... ולפתע... מאט הארדי מופיע על המרפסת!
 
למעלה