המיין איבנט 121- סאבאג'/ווריור

Diunim

New member
המיין איבנט 121- סאבאג'/ווריור

הקרב שנתעסק בו היום כולל שניים מהמתאבקים הגדולים ביותר בתקופתם ב-WWF. לשניהם היו כהונות זכורות כאלופי העולם, קרבות זכורים מול האלק הוגאן, והאמת שהיו להם גם כמה רגעים בקריירה שעוד היו לפניהם. וזה מוזר שהייתה להם עוד קריירה לפניהם - כי הקרב הזה היה צריך דווקא לחסל את הקריירה של אחד מהם.

בפעם הראשונה, בפרופיל גבוה, עשו ה-WWF קרב קריירה. מצד אחד היה רנדי סאבאג' - המאצ'ו קינג, מתאבק שרק שנתיים קודם לכן היה אלוף העולם, הטופ היל של הארגון. ומולו - מתאבק ששנה לפני כן ניסה לרשת את הוגאן כפנים של הארגון וכאלוף העולם, לא אחר מאשר אולטימייט ווריור.

השניים הבטיחו שאחד מהם יאבד את הקריירה שלו בסיום הקרב ברסלמניה 7. ואכן, זה באמת קרה, אבל לא זה היה העניין, בכלל לא. העניין היה שלאחר הקרב הזה, קרה רגע קטן, רגע שרואים אותו רק בסרטים. מי אמר שרק באגדות יש סוף טוב? גם ברסלמניה 7 היה סיום טוב לקרב הזה.

תיהנו.



 

Diunim

New member
רנדי סאבאג'

שם אמיתי: רנדל מריו פופו
שמות זירה: הדיסטרוייר, האקסקיושינר, הספיידר, מר מאדנס, המאצ'ו קינג, המאצ'ו מן
תאריך לידה: 15 בנובמבר 1952
מקום מגורים: סרסוטה, פלורידה
גובה: 1.85 מטר
משקל: 111 ק"ג
פינישר: סאבאג' אלבו (הנחתת מרפק מהחבל העליון)
&nbsp
רנדי סאבאג' הוא מתאבק דור שני. אביו, אנג'לו פופו, היה מתאבק מפורסם בשנות החמישים והשישים.
&nbsp
לפני שהפך למתאבק, סאבאג' היה שחקן בייסבול. הוא התחיל את קריירת ההיאבקות שלו בארגונים עצמאיים שם היה צלע אחת מצמד לצד אחיו, לני (דה ג'יניוס). הוא קיבל את השם "סאבאג'" בגלל סגנון ההיאבקות הפראי שלו. אביו של סאבאג' הסתכסך עם ג'רי לולר וג'רי ג'ארט ולכן הקים ארגון משל עצמו, ICW, שסאבאג' היה הכוכב הראשי בו. הארגון התפרק מהר, אבל סאבאג' חזר לממפיס לפיוד מול ג'רי לולר שמילא אולמות בממפיס. ב-1985 לולר ניצח את סאבאג' וגירש אותו מהארגון.
&nbsp
ביוני 1985, סאבאג' חתם אצל וינס מקמהן וה-WWF. לאחר מאבק של מנג'רים עליו, הוא לקח לעצמו את אליזבת' כמנג'רית (איתה גם התחתן בחיים האמיתיים בדצמבר 84' והתגרש ממנה במשך השנים), ולאחר מס' ניצחונות על כמה כוכבים (ביניהם סטימבוט), הוא ניצח את טיטו סנטנה בפברואר 1986 כדי לזכות באליפות הבין יבשתית. הוא בהמשך אפילו השיג ניצחון בספירת חוץ על אלוף העולם דאז, האלק הוגאן, מה שעזר לו להמשיך לצאת אובר ולבסס את עצמו כהיל בכיר אך אהוד במיוחד.
&nbsp
סאבאג' המשיך את ריצתו עם התואר, ועם הכניסה לשנת 87', הוא נכנס לפיוד עם ריקי סטימבוט, לו הפסיד את האליפות הבין יבשתית ברסלמניה 3 בקרב שנחשב לאחד מהטובים של אותה התקופה.
&nbsp
בהמשך אותה שנה, סאבאג' עבר פייס טרן בזכות תגובת קהל טובה כלפיו, והקים לצידו של האלק הוגאן את ה"מגה פאוורס", צמד שפעל במשך שנה ונלחם נגד מיטב ההילים של ה-WWF.
&nbsp
הקריירה של סאבאג' הגיעה לשיאים חדשים, כאשר ברסלמניה 4 הוא ניצח באותו יום במסגרת טורניר על אליפות ה-WWF הפנויה את בוטץ' ריד, גרג ולנטיין, הוואן מאן גאנג ובגמר את טד דיביאסי והפך לאלוף העולם לראשונה. סאבאג' החזיק בתואר במשך שנה, עד שהפך להיל לאחר שבגד בהוגאן בעקבות קנאה לאליזבת'. הוא הפסיד את התואר להוגאן ברסלמניה 5. עם הזמן, החליף סאבאג' את אליזבת' (שהצטרפה להוגאן) בסנסשיונל שרי כמלווה שלו, ואימץ את דמות המאצ'ו קינג. לאחר מכן הוא התחיל פיוד עם דאסטי רודס וניצח אותו.

 

Diunim

New member
אולטימייט ווריור

שם אמיתי: ג'יימס בריאן הלוויג (לעתיד- ווריור)
שמות זירה: ג'ים ג'אסטיס, בלייד ראנר רוק, דינגו ווריור, אולטימייט ווריור
תאריך לידה: 16.6.1959
מגורים: מקום לא ידוע
גובה: 1.88
משקל: 127 ק"ג
פינישר: ווריור ספלאש
&nbsp
ג'ים הלוויג נולד באינדיאנה למשפחה קשת יום. הוא היה מפתח גוף חובב שזכה בכמה תחרויות. ב-1985, ווריור הצטרף לעוד כמה מפתחי גוף (ביניהם סטיב בורדן) בניסיון להפוך למתאבק.
&nbsp
הצוות של מפתחי הגוף נקרא פאוורטים USA, והלוויג נקרא "ג'ים ג'אסטיס". הוא שיתף פעולה עם סטיב בורדן, שאז נקרא פלאש, והם נקראו הפרידום פייטרס. הם התאבקו בממפיס בעיקר, ומהר מאוד הפכו להילים.
&nbsp
מעט אחר כך השניים עברו למיד סאות', והפעם כונו "בלייד ראנר רוק" ו"בלייד ראנר סטינג", והתחילו לראשונה לצבוע את הפנים שלהם. בסוף אותה השנה הלוויג עזב את הארגון והשאיר את סטינג להתאבק לבד.
&nbsp
הלוויג עבר ל-WCCW, לטקסס, ושינה את שמו לדינגו ווריור. הוא היה היל בהתחלה, לווה בידי גארי הארט והתחיל פיוד עם היל אחר (שלא יעזוב אותו בהמשך הקריירה) - ריק רוד. ווריור עבר במהירות לפרסי פרינגל השלישי והפך לפייס, ואף זכה באליפות הזוגות לחודש עם לאנס ואן אריק. ב-1987 הוא נלחם על תואר העולם של הארגון וזכה בו מבוב בראדלי בפברואר. לאחר כמה חודשים התואר פונה - ווריור עבר ל-WWF.
&nbsp
ב-WWF ווריור נקרא אולטימייט ווריור והתחיל לחסל כמה ג'וברים במהירות. הוא נודע בכניסות המהירות שלו לזירה. ההפסד הראשון שלו היה ל... הפתעה, ריק רוד. לאחר מכן הוא ניצח את הרקולס הרננדז ברסלמניה 4, הרסלמניה הראשונה שלו.
&nbsp
כשברוטוס ביפקייק נפצע בקיץ 1988, החליף אותו ווריור בקרב מול הונקי טונק מן, ניצח אותו תוך חצי דקה והפך לאלוף הבין יבשתי. ווריור ניצח כוכבים גדולים יותר ויותר כאלוף, אבל ב-1989 התחיל פיוד רציני מול ריק רוד על התואר. השניים התחרו בתחרויות שרירים ורוד תקף את ווריור, מה שהוביל לזכייה של רוד בתואר ברסלמניה 5 בעזרת בובי הינן. כעבור חמישה חודשים, בסאמרסלאם, ווריור שוב זכה בתואר מרוד. הוא התחיל יריבות מול כל המתאבקים של בובי הינן, כולל אנדרה הענק, אותו ניצח בקלות והתחיל לבסס את עצמו כמתאבק רציני.
&nbsp
בתחילת 1990, ווריור התחיל להתעמת מול אלוף העולם, האלק הוגאן. ברסלמניה 6 בטורונטו, הוחלט שהוגאן והווריור ילחמו בקרב על שתי האליפויות. ווריור הצמיד את הוגאן וזכה באליפות העולם סופסוף. הוא פינה את האליפות הבין יבשתית, והתחיל להגן עליה בכמה קרבות. אבל ווריור לא עמד בציפיות ממנו...

 

Diunim

New member
האווירה

1991 הייתה תחילת ההידרדרות הראשונה של ה-WWF. בשנים לפני כן, האלק הוגאן הביא את החברה לגבהים חדשים. הכסף זרם, הרייטינג שבר שיאים, כוכבים חדשים נוצרו וכשווריור זכה בתואר הכול נראה כאילו עומד להמשיך כרגיל.
&nbsp
אבל ווריור נתקע בלי הילים אמינים - הוגאן כבר ניצח את כולם. כאלוף הוא נאלץ להתאבק בקרבות ארוכים והקהל לא רצה לראות את זה. הקהל התחיל לצנוח קצת והדבר הוביל ללחץ של וינס מקמהן ולניסיון להחזיר את הוגאן.
&nbsp
וב-1991 הקהל הידרדר עוד יותר - שערוריית סטרואידים התחילה לדלוף החוצה. ה-WWF נפגעו מבחינה ציבורית, ולקראת סוף השנה היה ברור שימי הזוהר מאחורי הארגון. אבל מבחינת קרבות זה לא היה כך.

 

Diunim

New member
הפיוד

בסוף 1990, רנדי סאבאג' התחיל לדרוש קרבות על התואר מול אולטימייט ווריור. הוא התערב לווריור בקרבות אבל ווריור החליט לסרב לאתגר. ברויאל ראמבל, שרי ניסתה לפתות את ווריור לתת לסאבאג' קרב אליפות, אבל ווריור סירב. באותו ערב, ווריור הגן על התואר מול סרג'נט סלוטר, אז תומך בעיראק במלחמת המפרץ.
&nbsp
במהלך הקרב, שרי הסיחה את דעתו של ווריור וסאבאג' תקף אותו. לאחר מכן הוא גם תקף אותו עם שרביט המלכות שלו וסייע לסלוטר לנצח אותו ולזכות בתואר. מאוחר יותר באותו הערב, סאבאג' לא הופיע לרויאל ראמבל, לכאורה כי ברח מהווריור. היה ברור שהארגון גדול מדי עבור שני המתאבקים.
&nbsp
מעט לאחר מכן, הוכרז שהשניים ילחמו בקרב פרישה ברסלמניה 7. הם גם נלחמו בכמה קרבות כלוב, ובמהלך הפיוד ווריור גם פצע את בראדר לאב שאמר בכל הזדמנות שזה הסוף שלו. שבוע לפני כן, השניים חתמו על החוזה לקרב והכול היה מוכן. אז מי יפרוש? ומה ההפתעה שמחכה לנו בקרב?

 

Diunim

New member
הקרב

אחרי סרטון שמסקר את הפיוד בין השניים, גורילה מונסון מכריז שאחד מהמתאבקים יפרוש אחרי הקרב הזה. בובי הינן לפתע מצביע על אליזבת' בקהל. היא נראית מודאגת.

המוזיקה של רנדי סאבאג' מתנגנת. הוא נישא אל הזירה עם שרי בידי ג'וברים. אליזבת' מסתכלת מהקהל. שרי פותחת לסאבאג' את החבל והוא נכנס לזירה.

המוזיקה של ווריור מתנגנת וכל הקהל מריע. הוא יוצא אל הזירה, מסתכל על הקהל ועל סאבאג'. הוא צועד אליה, הפעם לא רץ. בובי הינן גם מזכיר את זה. ווריור לוחץ את ידי המעריצים ורץ על אייפרון. הוא מנער את החבלים ומצביע על סאבאג'. על מגן ברך אחת תמונה שלו, על השני תמונה של סאבאג'. ווריור נכנס לזירה וסאבאג' בורח. ווריור חוגג בזירה וסאבאג' מתעמת עם השופט. סאבאג' מתעמת גם עם ווריור. השופט מסביר את החוקים.

הפעמון מצלצל. סאבאג' והווריור בוהים אחד בשני. סאבאג' עושה את הפוזה שלו. סאבאג' עולה על הטורנבאקל והקהל צועק לו בוז. ווריור עולה גם הוא והקהל מריע לו. סאבאג' רץ אבל ווריור מסתכל עליו והוא מתרחק. אליזבת' מודאגת. השניים נועלים אחיזה. ווריור דוחף את סאבאג' לחבלים וסאבאג' דוחף אותו גם. השופט מפריד ביניהם. סאבאג' לועג לווריור וחוטף סטירה! הם נועלים אחיזה והווריור דוחף את סאבאג' וחוגג! הקהל משתגע. הם נועלים שוב אחיזה וסאבאג' בועט בווריור. הוא נועל את ראשו ומרביץ לו. הוא דוקר אותו בעין. הוא מרביץ לווריור בצוואר. סאבאג' נועל את ראשו של ווריור והווריור דוחף אותו לחבלים ומתקל אותו! סאבאג' ממהר לצאת החוצה. הוא חוזר לזירה כששרי מסיחה את דעתו של ווריור ותוקף אותו מאחור! סאבאג' עם אייריש וויפ. ווריור הופך את זה ופוגע עם קלוזליין! הוא בועט בסאבאג'! ווריור מרים את סאבאג' מגרונו בשתי ידיו. ווריור שומט את סאבאג' שנופל. הוא מרים אותו... ומבצע עליו מנהטן דרופ! סאבאג' מנסה להתאושש. ווריור לוקח אותו... ומבצע אטומיק דרופ! סאבאג' נופל. ווריור צועק עליו. ווריור שוב מרים את סאבאג' מגרונו, שרי רצה לזירה, ווריור זורק עליה את סאבאג'! שרי מתגלגלת החוצה והקהל משתגע. סאבאג' קם לאט עם החבלים. ווריור מרביץ לו. הוא מרביץ לו וסאבאג' נלכד בחבלים! ווריור בועט בסאבאג' והשופט עוצר אותו ומשחרר את סאבאג'. אייריש וויפ... ומכה לבטן של סאבאג'! סאבאג' נאנק מכאבים. ווריור מבצע אייריש וויפ, אבל סאבאג' בועט בפניו! ווריור מנסה להתאושש וסאבאג' רץ עם קלוזליין! סאבאג' הולך ועולה על הטורנבאקל. ווריור מתחיל לקום... סאבאג' עם קרוסבאדי, ווריור תופס אותו! ווריור מחזיק בסאבאג'... ומוריד אותו על רגליו! סטירה! סאבאג' המום. שרי צועקת. סאבאג' יוצא החוצה. שרי עולה על האייפרון וצועקת. סאבאג' לפתע לוקח כיסא וזורק לזירה. השופט לוקח את זה. סאבאג' תוקף את ווריור מאחור ומרביץ לו בפינה! ווריור מחזיר לו מכה שמפילה אותו! ווריור מרים את סאבאג' ושוב מרביץ לו! סאבאג' מתחנן. ווריור לוקח אותו ומרביץ לו פעם שלישית! סאבאג' עם מכה לבטן. ווריור מחזיר מכה לראש. השופט מזהיר את שרי לא להתערב. ווריור עם אייריש וויפ לפינה. הוא בועט בסאבאג' בפינה והקהל סופר כמה בעיטות סאבאג' חוטף כשאליזבת' מסתכלת בדאגה.

 

Diunim

New member
חלק ב'

אחרי שש עשרה בעיטות, ווריור חוגג והקהל נהנה. ווריור לוקח את סאבאג' ומרביץ לו שוב. ווריור מרביץ לסאבאג' עוד פעם וסאבאג' נופל. ווריור מרים אותו ומרביץ לו שוב. ווריור מרים את סאבאג'. הוא מבצע אייריש וויפ ורץ... אבל סאבאג' זז והווריור פוגע בפינה, ונופל החוצה! סאבאג' מסיח את דעתו של השופט. שרי מרימה את ווריור ונותנת לו סטירה! היא מתרחקת כשסאבאג' קופץ על ווריור עם דאבל אקס האנדל! סאבאג' חוזר אל הזירה. הוא מסיח את דעתו של השופט כששרי מרימה את ווריור. היא מרביצה לו. שרי שורטת את גבו של ווריור שדוחף אותה לרצפה! שרי ממהרת לברוח כשסאבאג' תוקף את ווריור מאחור. סאבאג' מטיח את ראשו של ווריור בעמוד הזירה! הוא חוזר לזירה. השופט מזהיר את סאבאג'. שרי שוב לוקחת את ווריור ובועטת בו! הנעל שלה עפה! סאבאג' בינתיים מושך את ווריור אל הזירה. סאבאג' מבצע על ווריור באדי סלאם! הוא נותן ברכיה! 1... 2... ווריור יוצא! סאבאג' מרים את ווריור... נאקברייקר… אבל לפתע ווריור מצליח להחזיק את ידיו של סאבאג' הנאבק! הוא מושך אותו… באקסלייד! 1… 2… סאבאג' יוצא מזה! הוא קם ומתרחק מהווריור. סאבאג' יורק עליו! הוא בורח החוצה. ווריור מנסה לצאת אבל השופט מונע ממנו. שרי עולה על האייפרון והווריור מתעמת איתה… סאבאג' רץ עם בעיטה... אבל ווריור מסתובב וחוסם אותו! הוא זורק את סאבאג' ומבצע קלוזליין! הוא חוגג. ווריור רץ לחבלים. הוא רץ לצד השני. ושוב רץ. ושוב. ושוב. אבל סאבאג' זז והווריור מתרסק על המזרן! סאבאג' מטיח את ראשו של ווריור במזרן! הוא מצמיד. 1... 2... ווריור יוצא! סאבאג' נועל צ'ינלוק. ווריור נאבק באחיזה. השופט בודק את ווריור והקהל מעודד. שרי משתגעת מחוץ לזירה. סאבאג' מהדק אחיזה כששרי מכה במזרן.
&nbsp
סאבאג' ממשיך לחנוק את ווריור והשופט מונע משרי להיכנס לזירה! ווריור ממשיך להגיב לשופט וסאבאג' מהדק אחיזה. השופט ממשיך לבדוק את ווריור שמתחיל לקום לאט. הוא נותן מרפק לסאבאג'! הוא רץ ומתקל אותו! ווריור רץ אבל סאבאג' מתכופף והווריור חולף מעליו. סאבאג' מתכופף מקלוזליין ורץ לחבלים... דאבל קלוזליין! שני המתאבקים על המזרן! שרי מנסה לאושש את סאבאג'. 1... 2... ווריור מתחיל לזוז. 3... 4... שרי ממשיכה לנסות לאושש את סאבאג'. 5... 6... השופט מסלק את שרי שנכנסת לזירה. סאבאג' קם והולך לווריור. סאבאג' מרים את ווריור… סמול פאקג' מווריור! אבל השופט עסוק עם שרי! שרי מסתלקת מהזירה והשופט סופר! 1... 2... סאבאג' יוצא! ווריור כועס מאוד. הוא מתווכח עם השופט… וסאבאג' עם ברכיה שמעיפה את ווריור על השופט! ווריור על החבלים. סאבאג' אומר משהו לשרי. הוא מחזיק את ווריור ושרי מורידה את הנעל! שרי עולה על הטורנבאקל... קופצת... ווריור זז וסאבאג' חוטף את הנעל! שרי לא מאמינה! השופט מתחיל להתאושש כשווריור חוגג. שרי מתגלגלת החוצה והווריור הולך אחריה. שרי נסוגה לאחור מווריור. שרי נכנסת לזירה כשווריור אחריה. שרי מנסה לברוח והווריור תופס אותה! סאבאג' עם רול אפ! 1... 2... ווריור יוצא! ווריור מרביץ לסאבאג' ומפיל אותו! הוא מרים אותו ושוב מרביץ לו! הוא לוקח אותו... סאבאג' מפיל אותו על הטורנבאקל! הוא מושך בשיער של ווריור והשופט מזהיר אותו. סאבאג' מרים את ווריור ומנחית אותו עם הצוואר על החבלים! אליזבת' נראית מתוחה. סאבאג' מרים את ווריור. הקהל שונא את זה... סאבאג' קופץ החוצה ומנחית את ווריור עם הגרון על החבלים! סאבאג' חוזר פנימה ונותן קלוזליין לעורף של ווריור! סאבאג' לוקח את ווריור ומבצע עליו סלאם! 1... 2... ווריור יוצא! סאבאג' כועס והולך לטורנבאקל. הוא למעלה... קופץ... אלבו דרופ! אבל סאבאג' הולך שוב לטורנבאקל! הוא שוב עולה... ועוד אלבו דרופ! אבל לסאבאג' לא אכפת! הוא הולך לטורנבאקל ושוב למעלה... ואלבו דרופ שלישי! וסאבאג' קם ושוב הולך לטורנבאקל!
&nbsp
הקהל לא מאמין. סאבאג' עולה על הטורנבאקל שוב... ומבצע אלבו דרופ רביעי! והולך שוב לטורנבאקל! הוא עולה... מסתכל על הקהל... אלבו דרופ חמישי! הוא מצמיד! 1… 2… ווריור יוצא! סאבאג' לא מאמין לזה! סאבאג' מתווכח עם השופט. הוא המום. ווריור מנסה לזוז. סאבאג' מרביץ לו על המזרן. ועוד פעם. ווריור מתחיל לרעוד וסאבאג' מרביץ לו. ווריור מתחיל לקום. סאבאג' מרביץ לווריור כמה פעמים אבל זה פשוט לא משפיע על הווריור שממשיך לרעוד ולנער את החבלים! ווריור מתחיל את ריקוד המלחמה! הוא חוסם מכה ומרביץ לסאבאג'! ווריור מרביץ לסאבאג' שוב! סאבאג' קם ושוב חוטף מכה! ווריור רץ... קלוזליין! ורץ שוב... עוד קלוזליין! ורץ שוב... קלוזליין שלישי! ווריור מרים את ידיו והקהל משתגע. אליזבת' מודאגת במיוחד. ווריור מרים את סאבאג'. הוא מרים אותו בעזרת ידיו! גורילה פרס סלאם! הוא רץ לחבלים, ולצד השני… ווריור ספלאש! ווריור מצמיד את סאבאג'. 1... 2... סאבאג' יוצא! עכשיו ווריור לא מאמין לזה ומסתכל למעלה! נראה שהוא לא מאמין למה שקרה. כאילו הלוחמים אכזבו אותו. הוא שואל מה קורה. כל הצבע נמחק מפניו, הוא סתם בן אדם... סאבאג' עדיין על המזרן כשווריור מחפש תשובה. שרי מנסה להעיר את סאבאג' כשווריור עומד לצאת מהחבלים. השופט מזהיר אותו. האם ווריור יוותר על הקריירה? ווריור שואל את האלים. סאבאג' זוחל ומנסה לקום עם החבלים. ווריור עסוק וחוטף קלוזליין מסאבאג'! הוא נופל החוצה! סאבאג' מרים את ווריור מהרצפה. הוא שם אותו על מחסום האבטחה. שרי מחזיקה את ווריור. סאבאג' נכנס לזירה ועולה על הטורנבאקל! הוא קופץ... ווריור דחף את שרי, הוא מרביץ לסאבאג' שקופץ! ווריור צועק למעלה! ווריור לוקח את סאבאג' וזורק אותו פנימה. הוא נכנס לזירה ושואג. ווריור מסתכל על סאבאג'. הוא מרים אותו ומתחיל לזוז... הוא רץ... רץ...שולדר טאקל! סאבאג' עף החוצה! ווריור יוצא החוצה וזורק את סאבאג' פנימה. ווריור נכנס... הוא מרים את סאבאג'... שוב ריקוד... רץ לחבלים… רץ… שולדר טאקל! סאבאג' שוב עף החוצה! ווריור חוגג בזירה כששרי מנסה לבדוק את סאבאג'. ווריור יוצא והיא בורחת. ווריור לוקח את סאבאג' וזורק אותו פנימה. אליזבת' נראית כל כך מודאגת. ווריור לוקח את סאבאג'. עוד ריקוד. הוא רץ... ורץ... שולדר טאקל! סאבאג' מתגלגל שוב החוצה. ווריור תופס אותו בראשו וגורר אותו לזירה. סאבאג' על המזרן, ווריור שם רגל עליו. 1... 2... 3!
&nbsp
הקהל משתגע. השופט מרים את ידו של ווריור כששרי בשוק. הקריירה של סאבאג' הסתיימה. ווריור מצביע למעלה. ווריור יוצא החוצה כששרי בורחת. ווריור לוקח את המעיל שלו ושם עליו. הוא חוזר לזירה. הוא חוגג על הטורנבאקל. הקהל מריע כולו. ווריור ממשיך לחגוג והשופט שוב מרים את ידיו, כשרגל אחת על סאבאג'. ווריור יוצא לאייפרון ומנער את החבלים. הוא עוזב.
&nbsp
השופט בודק את סאבאג' אבל שרי מושכת אותו וזורקת אותו מהזירה! שרי עומדת מעל סאבאג' וצועקת עליו. היא כועסת. היא צועקת על סאבאג' ובועטת בו! ושוב בועטת בו! ושוב! השופט מנסה לעצור אותה כשאליזבת' רואה את זה. שרי בועטת בסאבאג' וצועקת על השופט. שרי צועקת ואליזבת' כמעט בוכה. שרי מטיחה את ראשו של סאבאג' במזרן! אליזבת' עוברת את המחסום ורצה לזירה! היא לוקחת את שרי וזורקת אותה החוצה! סאבאג' על המזרן, בלי קריירה. אליזבת' מנסה לגעת בסאבאג' שמנער אותה. סאבאג' לא יודע מה קורה. הוא מתחיל לקום לאט. הוא מסתובב בכעס ורואה את אליזבת'. סאבאג' קולט שאליזבת' בזירה. שרי מנסה לשקר לסאבאג' שאליזבת' תקפה אותו והשופט לוקח אותה. סאבאג' מבין ששרי תקפה אותו ואליזבת' בוכה. SHE LOVES HIM! הם מתחבקים וסאבאג' מרים אותה! המוזיקה של סאבאג' מתנגנת והקהל מריע. אנשים בוכים. סאבאג' מרים את ידה של אליזבת'. סאבאג' מרים את אליזבת' על כתפיו וחוגג איתה. הקהל קם על רגליו בשמחה. אנשים ממש בוכים בקהל. סאבאג' מוריד את אליזבת' וחוגג איתה. אליזבת' פותחת לסאבאג' את החבל אבל סאבאג' עוצר. הוא מסמן שלא ככה. סאבאג' פותח לאליזבת' את החבל והקהל מריע. אליזבת' יוצאת החוצה. סאבאג' נשאר לבד בזירה והקהל מריע לו. הוא עולה על הטורנבאקל וחוגג. סאבאג' נפרד מהקהל. הוא עולה על ארבעת הטורנבאקלים. מונסון אומר שסאבאג' הפסיד בקרב אבל זכה באישה. סאבאג' יוצא והולך עם אליזבת' לאחורי הקלעים.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

מהלכים בסיסיים, זה אולטימייט ווריור. אבל ריבונו של עולם, הקרב הזה הרגיש גדול, מרגש ומדהים. ללא ספק, אחד מהקרבות הטובים של שניהם.
&nbsp
כל מהלך בסיסי פשוט נראה כאן מדהים, סאבאג' משתגע עם האלבו דרופס, ווריור עצמו מאבד אמונה בסוף, וכשהוא בלי הצבע על הפנים נראה שגיבור העל הוא סתם בן אדם. אבל לבסוף הוא מצליח לנצח, הוא מצליח לסיים את הקריירה בקרב מדהים מאוד, שכל מהלך בו היה דרמטי.
&nbsp
והסיום, אוי, הסיום. עם כל הציניות, כששרי תוקפת את סאבאג' המסכן ואליזבת' מחליטה שהיא באה להציל אותו, כל הקהל פשוט בוכה. אני לא מתבייש להגיד שאפילו כמעט שלושים שנים לאחר מכן, גם אני קצת בכיתי מהאיחוד בין הזוג הזה. סיום מהאגדות, וחבל שאין לנו כבר כאלה.
&nbsp
ציון הקרב:
¼

 

Diunim

New member
לסיום

כעבור חמישה חודשים בלבד, התמונה שנוצרה בסוף הקרב הזה השתנתה. ווריור היה במיין איבנט של סאמרסלאם ועזב מעט אחר כך. סאבאג', לעומתו, התחתן עם אליזבת' אבל חזר להתאבק. כמובן שקרב הפרישה הזה לא באמת הוביל לפרישה של אף אחד מהמתאבקים פה.
&nbsp
ווריור בא וחזר כמה פעמים, הוא חזר כעבור שנה מהקרב הזה ואפילו עזר לסאבאג' במהלך הפיוד ביניהם. היה להם קרב נוסף, יותר טוב, אבל הרבה פחות מרגש. הוא כמובן עזב מעט לאחר מכן, חזר ב-1996, ותמיד הסתבך. סאבאג' המשיך להתאבק עוד שלוש שנים עד שעבר ל-WCW.
&nbsp
שניהם כבר לא כאן כמעט עשור. סאבאג' מת מהתקף לב שגרם לתאונת דרכים מחרידה. ווריור צורף להיכל התהילה וכמה ימים אחר כך מת. המתאבקים שלנו, שעשו לנו את העבר ונתנו לנו קרבות מהנים כל כך, הולכים לאט לאט. האם אי פעם נצליח להתרגש שוב כמו ברסלמניה 7? לכו תדעו.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא:

היי, אתם לא יכולים להביא עוד חפצים לקרב! זה סוג קרב שלא קיים עדיין!
 
למעלה