שרשור קו-RAW-נה

Diunim

New member
אירועים חשובים


אדג' יוצא לאולם הריק ואומר שהיו כמה חודשים מוזרים. הוא מזכיר את הפגישה הראשונה שלו עם רנדי אורטון - לפני עשרים שנה כשבוב אורטון הפגיש ביניהם והוא ידע שהקריירות שלהם יפגשו. הם נלחמו על האליפות הבין יבשתית והיו רייטד RKO, ושניהם כמובן נלחמו מול מיק פולי בקרבות אלימים. אבל אדג' השתמש בכוח של פולי כדי לחזור מפציעת הצוואר שלו. ההבדל ביניהם הוא שאורטון הוא פריבילג: הוא ממש טוב, אבל הכול ניתן לו בזכות אבא שלו, ואדג' עבד קשה וגדל אצל אם יחידנית. אורטון קינא שהוא חזר וזרק אותו מהראמבל. אורטון מקנא בו. ואז בת' חזרה ואורטון לא הבין שהיא עמדה להגיד שהוא יפרוש שוב. אבל אורטון לא נתן לה לסיים. אם אדג' היה זה שהוציא את אורטון מהחור שהיה בו, אורטון הוציא את אדג' מהחור. ברסלמניה, הוא דורש מולו קרב האחרון שעומד. וברסלמניה אורטון לא יעמוד.
&nbsp
שידרו מחדש את הרויאל ראמבל.
&nbsp
רסלמניה עברה באופן רשמי לפרפורמנס סנטר.
&nbsp
ג'רי לולר מארח את חתימת החוזה של אנדרטייקר ו-AJ סטיילס. טייקר יוצא לא כאיש מת. סטיילס מופיע על המסך ואומר שהחוזה איתו. הם במקום בו כל אחד חולם לצאת כמו אנדרטייקר. אבל אנדרטייקר לא שייך ל-2020. זה הכול באשמת מישל מק'קול. הוא קורא לו מארק ואומר שהוא צל של עצמו. אין לו סימפתיה עבורו, הוא גנב לו את הניצחונות, אבל הוא יגרום לכך שטייקר ינוח על משכבו בשלום. סטיילס חותם על החוזה וה-OC מסרבים להביא את החוזה לטייקר. סטיילס מצווה עליהם. הם ממהרים להביא את החוזה לזירה ולברוח. אנדרטייקר מופיע מאחוריהם ותוקף אותם. הוא חותם על החוזה ודוחף אותו לפה של אנדרסון.
&nbsp
ריי מיסטריו ניצח את אנדרדה (ע' סלינה וגה) אחרי 619 וספלאש. אסוקה הייתה פרשנית.
&nbsp
בקי לינץ' יוצאת וקוראת לשיינה באזלר. לינץ' אומרת שצדו אותה אבל נמאס לה והיא טורפת. באזלר אמנם יכולה לחסל את השאר אבל היא חייה שונה. ברסלמניה היא תחסל את השקר שלה.
&nbsp
קווין אוונס מתראיין ומאתגר את סת' רולינס לקרב ברסלמניה, שם יהיה לו יתרון ביתי.
&nbsp
סטיב אוסטין יוצא לכבוד יום 3:16. הוא מכריז שהיום הזה הוא חגיגה, ואם רוצים לדעת על מה, שיתנו לו HELL YEAH. ואז הוא קולט שאין קהל. הוא אומר שזה היום שמוקדש לו. הוא מדבר על מי שהוא וכיוון שביירון סקסטון כל הזמן מרים שלטים עם מספרים במהלך הפרומו, אוסטין מביא אותו לזירה ונותן לו סטאנר. בקי לינץ' יוצאת לזירה ושותה איתו, וסקסטון חוטף עוד סטאנר.
 
למעלה