מלחמות ליל רביעי- שבוע 24

Diunim

New member
NXT


אליפות צפון אמריקנית: קית' לי ניצח את קמרון גריימס אחרי ביג באנג קטסטרופי. לאחר הקרב דמיאן פריסט הכה את לי עם אלה, ודומיניק דיג'קוביק בא להציל אותו. לאחר מכן לי, שחשב שדיג'קוביק תקף אותו, נתן לו ספיריט בומב.
&nbsp
קרב העפלה לקרב הסולם: מיה יים ניצחה את דאקוטה קאי (ע' ראקל גונזלס) אחרי קודברייקר. לאחר הקרב גונזלס תקפה אותה ותנתה לה פאוורבומב.
&nbsp
קושידה ניצח את ראול מנדוזה אחרי קרוס ארמברייקר.
&nbsp
טיילר בריז מדבר על הפרפורמנס סנטר ואוסטין תיאורי יורד עליו.
&nbsp
ריאה ריפלי יוצאת לזירה ומזהירה את שארלוט פלייר. שארלוט יוצאת ואומרת שריפלי תקרוס תחת הלחץ. ריפלי תוקפת אותה והן מתקוטטות. פלייר נועלת אותה בפיג'ר פור על העמוד עד שהשופטים עוצרים אותה.
&nbsp
פין באלור אומר שהוא רוצה את וולטר.
&nbsp
מיה יים מתראיינת ומכונית עוברת לידה ובתוכה שני אנשים במסכות חוטפים את ראול מנדוזה.
&nbsp
קרב העפלה לקרב הסולם: טייגן נוקס ניצחה את דאונה פורצו אחרי שיינייסט וויזארד.
&nbsp
האנדיספיוטד ארה יוצאים לזירה והוולבטין דרים מופיע על הרמפה. הוא אומר שלא אכפת לו מרודריק סטרונג, הוא רק רוצה את אליפות NXT. אדם קול אומר לו לסתום כי הוא לא הרוויח כלום. בשבוע הבא הוא יחגוג את היותו האלוף המכהן הכי הרבה זמן.
&nbsp
אליפות הזוגות: הברוזרווייטס ניצחו את בובי פיש וקייל או'ריילי (ע' האנדיספיוטד ארה) אחרי ברכיה כפולה לאו'ריילי, למרות התערבות של הגריזלד יאנג וטרנס.
&nbsp
טומאסו צ'אמפה יצא לזירה ודיבר על ג'וני גארגאנו, אבל גארגאנו הופיע על המסך לרדת עליו. צ'אמפה רץ לאחורי הקלעים והשניים התקוטטו אחד עם השני בכל הבניין, עד שצ'אמפה נתן לגארגאנו אייר-ראייד קראס מהבמה אל שולחן השדרנים.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


טוני שובאני ריאיין את אדם פייג'. פייג' לועג ליאנג באקס ואומר שהוא לא צריך שיהיו שותפים שלו.
&nbsp
"הסיוט האמריקני" קודי רודס (5-1) (ע' ארן אנדרסון וברנדי רודס) ניצח את אורטיז (2-4) (ע' סאנטאנה) אחרי פיג'ר פור (במהלך הקרב ג'ייק רוברטס הגיע לקהל עם לאנס ארצ'ר). לאחר הקרב סאנטאנה ניסה לתקוף את קודי אבל ארן אנדרסון התערב וגם מאט ג'קסון וקני אומגה. כריס ג'ריקו הופיע על המסך עם סאמי גווארה וג'ייק הייגר ואומר שהם יכסחו את האליט בבלוד אנד גאטס. ג'ריקו חושף שהם נתקלו בניק ג'קסון במסדרון ומראים אותו לכוד מתחת לדלת אוטומטית.
&nbsp
"החייה" ניילה רוז (5-1) וביאה פריסטלי (1-0) ניצחו את קריס סטאטלנדר (3-3) והיקארו שידה (5-2) אחרי ספיר וביסט בומב של רוז לשידה. לאחר הקרב פריסטלי תקפה אותה.
&nbsp
כריסטופר דניאלס יורד על המסדר האפל. הוא אומר ש-SCU עצרה אותם ושהמנהיג של המסדר לא אמיתי. הוא מאתגר את סטו גרייסון ואיוול אונו לקרבות יחידים ואומר שינצח את שניהם.
&nbsp
בוטצ'ר ובלייד (3-2) (ע' אלי) ומקסוול ג'ייקוב פרידמן (5-0) (ע' ווארדלו) ניצחו את הג'וראסיק אקספרס (3-4) אחרי מלח הארץ למרקו מצד MJF.
&nbsp
דרבי אלין לובש מסכת כריס ג'ריקו וחושף בובה עם מסכת סאמי גווארה.
&nbsp
בריט בייקר יורדת על יוטה ועל הקהל. היא יורדת עליהם עד שביג סוול מתערבת עליה ויורדת עליה. בייקר זורקת עליה קפה.
&nbsp
משולש המוות (פאק, פנטגון ג'וניור ופיניקס) (1-0) ניצחו את פרייבט פארטי וג'ואי ג'נילה (0-1) אחרי בלאק ארו של פאק על ג'נילה. לאחר הקרב הם נעלו עליהם מין קרוספייס משולש- משולש המוות, עד שהבאסט פרנדס הבריחו אותם.
&nbsp
דאסטין רודס אומר שנמאס לו מהמעגל הפנימי ואומר שיהיה השותף של אדם פייג' הלילה.
&nbsp
ג'ון מוקסלי מדבר על המכות שחטף ואומר שאם מישהו רוצה את התואר שלו שיבוא. ג'ייק הייגר פגע בו אבל הוא סתם עוד בחור. המעגל הפנימי ניסו לגמור לו את הקריירה אבל כשהם יהיו עסוקים עם האליט הוא יפתיע אותם.
&nbsp
"האנגמן" אדם פייג' (7-1) ו"הנאטורל" דאסין רודס (4-3) ניצחו את המעגל הפנימי (סאמי גווארה וכריס ג'ריקו) (3-2) (ע' PNP וג'ייק הייגר) אחרי באקשוט לאריאט לג'ריקו. לאחר הקרב המעגל הפנימי תקפו אותם ואומגה ניסה לעזור. המעגל הפנימי כיסח אותו וג'ריקו נתן לו ג'ודאס אפקט. קודי רץ וגם חטף. הם ניסו לתת לפייג' פאוורבומב מהבמה אבל מאט ג'קסון רץ ופגע בג'ריקו עם כיסא. הוא הצליח לכסח את כולם אבל אז נתן אצבע משולשת לפייג'. ג'ריקו נתן לשניהם מכות כיסא לפנים.
 
למעלה