שרשור RAW

Diunim

New member
שרשור RAW

בקי לינץ' יוצאת לזירה ואומרת שהיא עכשיו יודעת שברסלמניה תילחם מול שיינה באזלר. באזלר מופיעה על המסך ואומרת שתנצח אותה והיא לא תוכל לעשות כלום. לינץ' אומרת שבאזלר חיסלה את כולן אבל היא חור שחור של כריזמה. היא אומרת שבשנה שעברה באזלר לא לחצה לה ידיים אחרי רסלמניה כשהיא ניצחה את רונדה ראוזי. אם היא מזלזלת בה, היא תחסל אותה.

ריי מיסטריו ניצח את אנג'ל גארזה (ע' סלינה וגה) אחרי 619 וספלאש.

קווין אוונס הולך לבניין וה-AOP ומרפי חוסמים אותו. סת' רולינס יורד עליו והם מתקוטטים. אוונס מותקף.

בשבוע הבא: חוגגים את ה-16 במרץ עם סטיב אוסטין.

ריאה ריפלי מבקרת באצטדיון של רסלמניה.

שארלוט פלייר יוצאת החוצה. היא יורדת קצת על ריפלי ואומרת שהיא לעולם לא תהיה כמוה. פלייר רוצה ללמד אותה שיש הבדל בין לדבר באצטדיון ריק ולהילחם באצטדיון מלא. ריפלי יוצאת ופלייר אומרת שזאת הממלכה שלה ויורדת עליה. ריפלי מרביצה לה ופלייר מחייכת כשריפלי עוזבת.

בובי לאשלי ניצח את זאק ריידר (ע' קורט הוקינס) אחרי דומינייטור.

אליסטר בלאק יושב בחדר שלו עד שסת' רולינס ומרפי נכנסים. רולינס אומר שלבלאק יש בעיה עם מספרים. הוא מציע לבלאק להצטרף אליו. בלאק מסרב ורולינס מזהיר אותו. בלאק מקבל את האתגר.

דרו מקינטייר ניצח את אריק רוואן אחרי קליימור. בנוסף הוא מחץ עם המדרגות את הכלוב.

הקאבוקי ווריורס ניצחו את נטליה וליב מורגן אחרי בעיטה של אסוקה לראש של נטליה.

AJ סטיילס וה-OC בזירה ומדברים על האנדרטייקר. סטיילס אומר שאנדרטייקר עלה לו בהזדמנויות, והוא לא מבין למה טייקר לא הולך הביתה. אחרי שהסטריק נשבר הוא היה צריך ללכת. הוא דורש קרב מולו ברסלמניה. הוא כבר לא מפחד, זה לא מפלצת, זה מארק קאלאוויי הזקן. הוא היה צריך לפרוש לפני עשור, אבל אולי מה שמחזיר אותו לזירה זה מישל מק'קול. היא לובשת את המכנסיים בבית. סטיילס אומר שהוא יעזור לאשתו של טייקר לחסל אותו. הוא ייקח לו את הנשמה ברסלמניה כי לטייקר אין מה להפסיד.

אליפות 24/7: רידיק מוס ניצח את סדריק אלכסנדר אחרי נאקברייקר.

MVP בזירה ואומר שהוא רוצה לעזור לאחרים לזכות באליפויות. הוא רוצה לעזור לאדג', חברו הטוב. המכונית של אדג' נכנסת לבניין ו-MVP מזמין אותו לזירה. אדג' יוצא וקורא לרנדי אורטון לצאת מיד. MVP ממשיך לנג'ס לו וחוטף ספיר. רנדי אורטון נכנס לזירה אבל חוטף מאדג' RKO! אדג' מנסה קונצ'יירטו אבל אורטון בורח. MVP חוטף במקומו. אדג' רודף אחרי אורטון.

בשבוע הבא: חתימת חוזה בין AJ סטיילס ואנדרטייקר.

פול היימן בזירה ואומר שברוק לסנר מחסל אנשים כבר 18 שנה. דרו מקינטייר יוצא ואומר שאף אחד לא היה חזק כמו לסנר עד שהוא הגיע. מקינטייר מבטיח לבעוט ללסנר בפנים ולהפוך לאלוף.

אליסטר בלאק ניצח את סת' רולינס (ע' מרפי) אחרי שמרפי שבר לו הצמדה. ה-AOP עזרו להם עד שהווייקינג ריידרס והסטריט פרופיטס הבריחו את החבורה של רולינס. הם הודיעו שהם דורשים קרב רביעיות.

סת' רולינס, מרפי ו-AOP ניצחו את הווייקינג ריידרס והסטריט פרופיטס אחרי קורב סטומפ לפורד. לאחר הקרב קווין אוונס רץ החוצה ונתן סטאנר לאקאם ואז תקף את רייזר. מרפי חטף סטאנר אבל אז רולינס נתן לאוונס קורב סטומפ. הוא נתן לו עוד פעמיים.
 
למעלה