המיין איבנט 119- טריפל אייץ'/קקטוס ג'ק HIAC

Diunim

New member
המיין איבנט 119- טריפל אייץ'/קקטוס ג'ק HIAC

תארו לכם מקרה כזה: שון מייקלס, אחרי הקרב הגדול מול אנדרטייקר, הקרב שבו הודיע שאם הוא יפסיד הוא יסיים את הקריירה שלו, היה חוזר כמה שבועות לאחר רסלמניה לקרב אחרון בהחלט. אני מניח שהייתם מבקרים את זה, ואולי זה היה משפיע לכם על החווייה מהקרב ברסלמניה 26. אז כמה באמת הבטחות שנשברות זה פקטור בדיון על הקרב?

טרי פאנק נודע בהבטחות שהוא יפרוש, רק כדי שהוא יחזור להתאבק כעבור כמה חודשים. זה פגע בו מאוד, והוא הרי התאבק עוד שלושים שנים לאחר הפרישה הראשונה שלו. ומסתבר שגם לתלמיד הכי גדול שלו, מיק פולי, הייתה בדיוק את אותה נטייה להבטיח ואז להפר את ההבטחה כעבור כמה שבועות.

אבל היי, בואו לא נשכח משהו. אם אתה נלחם מול מיק פולי בהאל אין א סאל, אין מצב שלא יקנו אותך. וזה בדיוק, אבל בדיוק, מה שטריפל אייץ' ניסה להשיג. האם הקרב מספיק טוב כדי להאפיל על ההבטחות שהופרו? או שאולי זה שמיק פולי קיבל את רסלמניה בסוף, ישפיע על הקרב מנו וויי אאוט 2000?

תיהנו.

 

Diunim

New member
טריפל אייץ'

שם אמיתי: פול לבק
שמות זירה: טרה רייזינג, האנטר הרסט הלמסלי
תאריך לידה: 27.7.1969
גובה: 1.92 מטר
משקל: 117 ק"ג
פינישר: פדיגרי
&nbsp
פול לבק התחיל את הקריירה שלו בבית ספר להיאבקות של קילר קוואלסקי, שם סיים בהצטיינות. לבסקי הופיע באינדיז בשם טרה רייזינג, והוא אף זכה בתואר האליפות של IWF, וב- 1994 עשה את ההתקדמות הראשונה המשמעותית שלו כשהצטרף ל- WCW, כשהוא משתמש עדיין באותו שם. למרות שקיבל קרב אליפות על אליפות הטלוויזיה, לבק לא היה יותר מג'ובר, וב- 1995 החליט להתאבק בגימיק חדש של אציל צרפתי - ז'אן פול לבק. לאחר שגם הדמות הזאת נכשלה, החליט לבק לעזוב את ה- WCW ונחת ב- WWE בשם האנטר הרסט הלמסלי.
&nbsp
הדמות שלו בהתחלה ב- WWE, הייתה של אדם שנוא, בן עשירים מפונק כמו שהיה ב-WCW רק אמריקאי, ותמיד היה לוקח איתו מלוות יפהפיות לזירה. לבסוף ב-1997 הוא התפשר על מלווה קבועה, חברתו לחיים, צ'יינה.
&nbsp
ב- 1997, אחרי שכבר זכה באליפות האירופית והבין יבשתית, האנטר התאחד יחד עם חברו הטוב שון מייקלס וחברתו לחיים צ'יינה, כדי לייסד את Degeneration-X.
&nbsp
האופי שלהם נודע בעיקר כגסי רוח, חצופים, וסטייבל שעושה לא מעט בעיות לכל הסובבים אותו. לאחר רסלמניה 14, שון מייקלס, מנהיג החבורה, פרש זמנית מהיאבקות בשל פציעה טורדנית שהייתה לו, והמנהיג החדש של DX היה לא אחר מאשר האנטר, שהחליף את שמו באותה תקופה לטריפל אייץ'. לאחר שהפך למנהיג, הוסיף אייץ' לחבורה את אקס פאק, בילי גאן ורוד דוג. באותה תקופה, ה- DX הייתה הצלחה מסחררת, ואייץ' לאט לאט הפך לסופרסטאר ענקי ב- WWE. באמצע שנת 98, אייץ' פתח בפיוד עם דה רוק, מה שהוביל לקרב ביניהם בסאמרסלאם אותה שנה, בקרב סולם על הבין יבשתית. באחד מקרבות הסולם הטובים ביותר שהיו ב- WWE, ניצח אייץ' הרבה בזכות צ'יינה.
&nbsp
לאחר רסלמניה 15, אייץ' עזב את ה- DX, ופיתח לו דמות מרושעת, חסרת מעצורים, והצטרף לכת של אנדרטייקר, אבל לאחר תקופה קצרה עזב אותה.
&nbsp
ב- RAW שאחרי סאמרסלאם 99, אייץ' הפך בפעם הראשונה לאלוף עולם, לאחר שניצח את מנקיינד, שרק לילה לפני זה זכה בתואר בקרב משולש עם סטיב אוסטין וטריפל אייץ'.

 

Diunim

New member
קקטוס ג'ק

שם אמיתי: מייקל פרנסיס פולי
שמות זירה: קקטוס ג'ק, דוד לאב, מנקיינד
תאריך לידה: 7.6.1965
מגורים: לונג איילנד, ניו יורק
גובה: 1.88
משקל: 133 ק"ג
פינישר: מנדיבל קלו, דאבל ארם DDT
&nbsp
מיק פולי הוא מעריץ היאבקות מגיל צעיר, אבל אהבתו לענף גדלה בצורה משמעותית כאשר ראה את ג'ימי סנוקה מבצע את הספלאש המעופף שלו מראש כלוב במופע במדיסון סקוור גארדן בו מיק היה נוכח.
&nbsp
הוא הצטרף לבית הספר של דומיניק דנוצ'י, עשה נסיעות ארוכות ברכב וישן במכוניתו במטרה ללמוד את העסק. אצל דומיניק, הוא וחברו לכיתה, שיין דאגלס למדו להתאבק, ובמהרה, מיק קיבל את הניסיון שלו אצל ה-WWF. הוא התאבק כג`ובר ב-WWF ב-1986, אבל במהרה עזב כדי לנסות את מזלו באינדיז ומחוץ לארה"ב.
&nbsp
הוא הפך לאגדה ביפן בזכות קרבות ההארדקור המדהימים שלו, והתחיל להשתמש בשם של קקטוס ג'ק. WCW התעניינו במיק והחתימו אותו על חוזה. הוא נחל קצת הצלחה ב-WCW, בעיקר בזכות הפיוד האינטנסיבי שלו עם ביג ואן ויידר. במהלך קרב עם ויידר בגרמניה, פולי איבד את אוזנו כשהוא נתקע בין החבלים. בנוסף היה לו פיוד עם האיש מס` 1 של WCW, סטינג.
&nbsp
למרות כמה פושים קטנים, פולי לא היה מרוצה והוא עזב את הכסף הגדול כדי לנסות להציל את הקריירה שלו מנפילה בגלל ההחלטות המטופשות של WCW.
&nbsp
פולי עשה כמה קרבות טובים מעבר לים פעם נוספת, אבל חזר לארה"ב ברעש גדול בכך שהצטרף ל-ECW. זמנו ב-ECW משך את תשומת ליבם של ה-WWF, והוא חזר לשם עשור לאחר שעזב בפעם הראשונה את הארגון. הוא הפך להיות מנקיינד אצל ה-WWF, ואחד מהקרבות הגדולים הראשונים שלו שם היה נגד אלוף העולם דאז שון מייקלס. בין יתר הפיוד הסמלי שלו ביותר כמנקיינד היה עם אנדרטייקר שהסתיים בהל אין א סל בKOTR- 98.
&nbsp
עם הזמן הוא עבר פייס טרן וזכה באליפות ההארדקור.
&nbsp
בסרבייבור סיריס 98', מנקיינד הגיע לגמר על אליפות ה-WWF הפנויה, שם הוא נבגד ע"י הקורפוריישן של וינס מקמהן, והפסיד לדה רוק. מנקיינד מיד שם למטרה את דה רוק, וב-30 בנובמבר, האחרון התערב בקרב סולם על אליפות ההארדקור בין מנקיינד וביג בוס מן, ובעקבות ההתערבות, מנקיינד הפסיד את התואר. למרות הכל, ב-RAW הראשון לשנת 1999, מנקיינד ניצח את רוקי וזכה לראשונה באליפות ה-WWF.
&nbsp
רוק ומנקיינד המשיכו להחליף ביניהם את התואר. כשרוקי ניצח את מנקיינד ברויאל ראמבל 1999 בקרב "אני נכנע" לזכייה מחודשת באליפות, אבל פולי שוב זכה בתואר מול אולם ריק במהלך מחצית משחק הסופרבול (פוטבול) של אותה שנה. כעבור 20 יום, ב-RAW, דה רוק ניצח שוב את מנקיינד ונהיה לאלוף.
&nbsp
בסאמרסלאם 99', מנקיינד גבר על טריפל אייץ' וסטיב אוסטין בקרב משולש שבו ג'סי ונטורה היה השופט המיוחד כדי לזכות בפעם השלישית באליפות ה-WWF. ב-RAW שלמחרת, טריפל אייץ' ניצח את מנקיינד כדי לזכות ממנו בתואר.

 

Diunim

New member
האווירה

שנת 2000 הייתה מצוינת בשביל ה-WWF. הם התקדמו בהריגה של המתחרים שלהם. הכותבים הראשיים של הארגון, ביניהם וינס רוסו, עזבו לטובת WCW וזו הייתה אמורה להיות הדחיפה שתחזיר את WCW למקום הראשון, ובמקום שזה יהיה כך זה רק עזר להרוג את הארגון אחת ולתמיד. ECW גם לא הרשימה במיוחד. הם התחילו לפשוט את הרגל והפסידו חלקים נכבדים מהחומר שלהם ל"שתי הגדולות". האיש הגדול ביותר שהם הפסידו היה טאז, שערך את הבכורה שלו ב-WWF ברויאל ראמבל 2000.
&nbsp
סטיב אוסטין ודה רוק היו ללא ספק שני השמות הכי גדולים בעסק, ומנקיינד ואנדרטייקר היו שמות בזכות עצמם. הבעיה הייתה שמיק פולי רצה לפרוש בגלל גופו פשוט ולא היה יכול להתמודד בעבודה הקשה של קריירת היאבקות סדירה. גופו של אנדרטייקר גם היווה בעיה מאחר והוא היה נפצע לעיתים קרובות. המכה הקשה ביותר הגיעה כשאוסטין עזב על מנת לעבור ניתוח בצוואר והיה בספק אם יחזור להתאבק שוב. עכשיו כשה-WWF זקוקה לשמות גדולים, פולי החליט להישאר ולאסוף עוד כמה צ`קים שמנים בזמן שעדיין היה שם.
&nbsp
אז דה רוק ומנקיינד היו בסביבה, אבל כוכב היל היה חסר. ואז הגיע טריפל אייץ'. האנטר קיבל פוש לאחרונה באותו זמן, אבל עדיין לא הגיע לפסגה. הוא ניצח את פולי לזכייה באליפות ה-WWF הראשונה שלו, והיה על סף הפיכתו לכוכב-על. היה לו תפקיד בעל פרופיל גבוה כבעלה של סטפני מקמהן, והוא נפטר מוינס כדי להשיג שליטה בכל הארגון, מה שיצר את עידן מקמהן-הלמסלי. הייתה לו שליטה מלאה, כוח מלא, הפרס הגדול ביותר בספורט והיה לו בנוסף גם קוץ מנגד. או שאולי זה היה קקטוס שלם.

 

Diunim

New member
הפיוד

לא צריך להזכיר לכם את התחלת הפיוד הזה: טריפל אייץ' פיטר את מנקיינד, רוק לחץ להחזיר אותו, טריפל אייץ' תקף את מנקיינד, שהביא בתגובה את קקטוס ג'ק הרצחני, וכל זה הוביל לקרב רחוב במדיסון סקוור גארדן בראמבל 2000. קרב אגדי אותו טריפל אייץ' ניצח. אבל זה זכור לכולם.
&nbsp
כבר יום אחרי הראמבל, קקטוס חזר לתקוף את טריפל אייץ'. שבוע לאחר מכן, במהלך התקפה שלו, הוא הביא גם את הרדיקלז כדי לעזור לו. הברית החזיקה מעמד שבוע בלבד, לאחר שטריפל אייץ' שכנע אותם לעבור לצידו תמורת חוזים בארגון. זה הוביל לקרב חמישיות ענק ב-RAW. במהלך השבועות הבאים הפייסים של RAW בהנהגת פולי ורוק נלחמו מול DX וביג שואו בכמה קטטות וקרבות.
&nbsp
אבל כל זה היה פחות חשוב. טריפל אייץ' הודיע שהוא רוצה לחסל את קקטוס ג'ק סופית, ולאחר שקקטוס דרש קרב האל אין א סאל, טריפל אייץ' הוסיף עוד דבר אחד - על קקטוס יהיה לסכן את הקריירה שלו. פולי הודיע שיש דבר אחד שהוא רוצה הכי בעולם וזה קרב מרכזי ברסלמניה, והסכים לתנאים. האם מיק פולי יגיע סופסוף לרסלמניה או שטריפל אייץ' יחסל את החלומות שלו סופית?

 

Diunim

New member
הקרב

המוזיקה של טריפל אייץ' נשמעת. הקהל מגיב בבוז ענק. הוא יוצא עם סטפני מקמהן. הוא יורק את המים וצועד אל הזירה. הסאל מעל הזירה. טריפל אייץ' מרים את החגורה ויורק את המים. הוא נכנס אל הזירה ומרים את האליפות.
&nbsp
המוזיקה של קקטוס ג'ק נשמעת והקהל מריע. הוא יוצא החוצה ועושה באנג באנג. קקטוס צועד אל הזירה כשארל הבנר מרים את האליפות. קקטוס מסתכל על הסאל ונכנס לזירה. הוא עולה על הטורנבאקל והסאל יורד.
&nbsp
טריפל אייץ' וקקטוס ג'ק מסתכלים אחד על השני כשהסאל מקיף אותם... אבל רגע! הדלת נעולה! קקטוס יוצא החוצה ולא מאמין לזה. טריפל אייץ' יוצא ותוקף אותו, הפעמון מצלצל! קקטוס מתחיל להחזיר מכות לטריפל אייץ'. הוא נוגח בו. הם נכנסים לזירה וטריפל אייץ' מרביץ לו. הם מחליפים מהלומות אבל קקטוס משתלט על זה ומפיל את טריפל אייץ'. קקטוס מרביץ לטריפל אייץ' שקם. הוא מרביץ לו בפינה. הוא לוקח אותו ונוגח בו. קקטוס מטיח את הראש של טריפל אייץ' במזרן. הוא מרביץ לו בראש וטריפל אייץ' נופל. קקטוס מבצע אייריש וויפ לפינה ואז רץ… קלוזליין לטריפל אייץ'! קקטוס מתגלגל החוצה. הוא מנער את הדלת וסטפני מקמהן לועגת לו. טריפל אייץ' יוצא וקופץ… קקטוס מרביץ לו בדלת! הוא מטיח את טריפל אייץ' במדרגות. הוא לוקח את טריפל אייץ' וחונק אותו. קקטוס לוקח את טריפל אייץ' ומנסה לזרוק אותו אל הסאל. טריפל אייץ' חוסם את זה וקקטוס מרביץ לו. הוא מנסה להטיח אותו שוב בסאל אבל טריפל אייץ' עוצר את זה וקקטוס מרביץ לו שוב. טריפל אייץ' חוסם את הסאל ובועט לקקטוס במפשעה! קקטוס זוחל. טריפל אייץ' מטיח את הראש של קקטוס באייפרון וזורק אותו לזירה. הוא מרביץ לו בפינה! הוא מתרחק, לועג לארל... וחוטף קלוזליין! קקטוסבועט בטריפל אייץ'. אייריש וויפ... וטריפל אייץ' עם פייסבאסטר עם הברך! הוא רץ... קקטוס עם באק באדי דרופ החוצה! טריפל אייץ' מנסה לקום כשקקטוס מתגלגל החוצה ומחפש משהו מתחת לזירה. כיסא! קקטוס לוקח את הכיסא... טריפל אייץ' בועט בו. הוא זורק את קקטוס אל הסאל! טריפל אייץ' חוזר לזירה. קקטוס עומד לחזור לזירה עם הכיסא... טריפל אייץ' רץ... ברכיה אל הכיסא! קקטוס נופל על הסאל! טריפל אייץ' יוצא החוצה ולוקח את קקטוס. הוא מרביץ לו. אייריש וויפ... אל המדרגות! קקטוס נאנק מכאבים. טריפל אייץ' לוקח את קקטוס ומטיח את ראשו בעמוד הזירה! קקטוס נאנק מכאבים. טריפל אייץ' לוקח את המדרגות. הוא צועק על קקטוס לקום. קקטוס קם לאט... טריפל אייץ' רץ... וזורק עליו את המדרגות! קקטוס מעולף על הרצפה. טריפל אייץ' שם את המדרגות על קקטוס! הוא לוקח כיסא… ומרביץ למדרגות על הראש של קקטוס!
&nbsp
ועוד מכת כיסא על המדרגות! ועוד אחת! טריפל אייץ' זורק את הכיסא כשסטפני מחייכת. טריפל אייץ' נכנס לזירה וחוגג עם הכיסא, הקהל לא אוהב את זה וגם קורא לסטפני זונה. קקטוס ג'ק מצליח לעמוד איכשהו ולהיכנס לזירה. טריפל אייץ' עם מכת כיסא לבטן! ועוד אחת לגב! אבל קקטוס עומד ורץ... וחוטף כיסא לראש! 1... 2... קקטוס יוצא! טריפל אייץ' כועס. קקטוס קם וחוטף בעיטה. DDT! הצמדה. 1... 2... קקטוס יוצא! טריפל אייץ' מצמיד. 1... 2... וקקטוס שוב יוצא! טריפל אייץ' שוב מצמיד! 1... 2... קקטוס יוצא! טריפל אייץ' כועס ולוקח את הכיסא. קקטוס צורח עליו לבוא! טריפל אייץ' רץ... וחוטף אגרוף בבטן! וקקטוס עם הכיסא למפשעה של טריפל אייץ'! הוא לוקח אותו... דאבל ארם DDT על הכיסא! סטפני לא מאמינה. קקטוס מצמיד. 1... 2... טריפל אייץ' יוצא! קקטוס מסדר את הכיסא ולוקח את טריפל אייץ'... ראשן לג סוויפ על הכיסא! 1.... 2... טריפל אייץ' יוצא! קקטוס לוקח את הכיסא. הוא מעמיד אותו. טריפל אייץ' קם בפינה ובועט בקקטוס! הוא מרביץ לו. קקטוס מתחיל להחזיר לטריפל אייץ'. הוא מרביץ לו והם הולכים לפינה. הוא מרביץ לו עד שטריפל אייץ' יושב על הכיסא. קקטוס עושה באנג באנג. הוא הולך לפינה הרחוקה... רץ... דרופ טו הולד של טריפל אייץ' לכיסא! 1... 2... קקטוס יוצא! קקטוס מתחיל לקום. טריפל אייץ' רץ... קלוזליין החוצה! טריפל אייץ' מתאושש. הוא יוצא החוצה וזורק את קקטוס אל הסאל! ושוב! הוא דוחף את קקטוס אל הצד השני של הסאל וקקטוס נופל! טריפל אייץ' הולך ולוקח את המדרגות. קקטוס קם... טריפל אייץ' לוקח אותו... מרביץ לו קצת. טריפל אייץ' עולה על המדרגות... שם אותו בין רגליו... אבל קקטוס מפיל אותו מהרגליים! והוא משגר את טריפל אייץ' אל הסאל! טריפל אייץ' נופל כשקקטוס מנסה להתאושש. טריפל אייץ' קם לאט. הוא מדמם. קקטוס זורק אותו לסאל! ומרביץ לו! קקטוס זורק את טריפל אייץ' שוב לסאל! טריפל אייץ' נופל וקקטוס נושך אותו.

 

Diunim

New member
חלק ב'

קקטוס מרים את טריפל אייץ'. הוא דוחף את טריפל אייץ' לסאל ומשפשף את פניו בגדר! טריפל אייץ' נופל וקקטוס מרביץ לו. הוא זורק את טריפל אייץ' עם הגב לגדר הרחוקה! סטפני לא מאמינה. קקטוס לוקח את טריפל אייץ' ונוגח בו. טריפל אייץ' המדמם נופל. קקטוס חוזר לזירה עם עוד כיסא. הוא הולך לאייפרון… קקטוס מחזיק בכיסא... הוא עולה על הטורנבאקל... קקטוס אלבו עם הכיסא לטריפל אייץ'! טריפל אייץ' פשוט גמור. קקטוס קם לאט. הוא לוקח את המדרגות. הוא זורק אותן... טריפל אייץ' מתכופף והמדרגות פוגעות בסאל ועושות חור! קקטוס חושב לרגע. הקהל מעודד. טריפל אייץ' המדמם מנסה להתאושש. קקטוס מפנה את המדרגות... רץ... ופורץ את הגדר של הסאל! הוא חוזר פנימה וטריפל אייץ' לוקח אותו ומרביץ לו. קקטוס מרביץ לו ומבצע אייריש וויפ דרך הגדר! טריפל אייץ' בחוץ! קקטוס מדמם מהיד ויוצא גם הוא! הוא זורק את טריפל אייץ' על שולחן השדרנים! קקטוס מפנה מוניטורים ועולה על השולחן. הוא שם את טריפל אייץ' בין רגליו... פיילדרייבר על השולחן! השניים שוכבים על השולחן, מותשים. קקטוס קם כשטריפל אייץ' מנסה לקום. הקהל מעודד את פולי. קקטוס מסתכל למעלה. הקהל משתגע כשקקטוס מטפס על הסאל! סטפני תופסת אותו ברגל ומושכת אותו! היא משכה אותו לקרקע. קקטוס מסתכל עליה באיום... טריפל אייץ' רץ וחוטף מכה. קקטוס זורק את טריפל אייץ' לסאל! קקטוס זורק את מודד הזמן והופך את השולחן עם הפעמון והחגורה... ומוציא את הקרש עם חוטי התיל! סטפני בהיסטריה. טריפל אייץ' רואה את זה ומחליט לברוח לקהל! קקטוס מושך אותו ומרביץ לו... ומכה עם הקרש לראש! קקטוס חוגג עם הקרש! טריפל אייץ' קם ומתחיל לטפס על הסאל. קקטוס מחליט לשים את הקרש על היד ולטפס אחריו!
&nbsp
טריפל אייץ' כבר על גג הסאל. קקטוס מטפס אחריו במהירות. קקטוס זורק את הקרש לגג. טריפל אייץ' מרביץ לקקטוס שכמעט למעלה. הוא מרביץ לו... ולוקח את הקרש ומשפשף איתו בראש של קקטוס! קקטוס מותש, טריפל אייץ' נותן בעיטה… וקקטוס נופל דרך שולחן השדרנים! טריפל אייץ' המום! ג'ים רוס קורא לסיוע רפואי. טריפל אייץ' נעמד על הסאל וחוגג עם הקרש! טריפל אייץ' זונח את הקרש, הקהל כועס מאוד. קקטוס מתחיל לקום לאט כשטריפל אייץ' רוצה לרדת. טריפל אייץ' חוזר לגג. קקטוס מתאושש וקם בעזרת מחסום האבטחה. הוא זוחל ליד הסאל. טריפל אייץ' לא מאמין לזה. קקטוס לוקח כיסא. הוא זורק את הכיסא והכיסא נופל. סטפני לא מאמינה. קקטוס לוקח עוד כיסא וזורק אותו... אבל זה לא מגיע לגג. טריפל אייץ' צועק על קקטוס. קקטוס זורק עוד כיסא ולא מצליח. טריפל אייץ' נסוג וקקטוס מטפס למעלה! טריפל אייץ' צועק עליו לבוא! הוא מניף את הקרש. קקטוס למעלה... טריפל אייץ' מכה אותו בגב עם הקרש! קקטוס מתגלגל וקם... וחוטף את הקרש בגב! קקטוס מתאושש וחוטף עוד מכה בגב! קקטוס שרוע על הגג. טריפל אייץ' המדמם מרים את הקרש. סטפני מחייכת. טריפל אייץ' מרים את הקרש... וחוטף בעיטה במפשעה! טריפל אייץ' הפיל את הקרש! קקטוס קם... ומרביץ לטריפל אייץ'. הוא מרביץ לו וטריפל אייץ' מתנדנד. הוא חוטף מכה ונופל על הגג. טריפל אייץ' קם לאט וקקטוס תופס אותו. הוא מרביץ לו וטריפל אייץ' נופל על הגג, שחלק ממנו מתחיל להתפרק! קקטוס מחטיף לו מכה, טריפל אייץ' כמעט נופל דרך הגג! קקטוס מרים את טריפל אייץ'... סופלקס על הגג! השניים שוכבים בכאב. הקהל, בינתיים, מעודד את פולי. קקטוס קם וטריפל אייץ' זוחל. קקטוס לוקח את טריפל אייץ'... דאבל ארם DDT על הגג! שניהם שוכבים על הגג, פולי המדמם מתחיל לקום וסטפני המומה.
&nbsp
קקטוס ג'ק קם לאט. הוא לוקח את הקרש עם חוטי התיל... טריפל אייץ' מתחיל לקום... אבל מה קקטוס מוציא מהמגף שלו? לולר שואל מה יכול להיות גרוע יותר מקרש עטוף בחוטי תיל… והתשובה - קרש עטוף בחוטי תיל שגם בוערים, קקטוס הדליק את הקרש! הוא מניף את הקרש הבוער, הקהל משתגע, טריפל אייץ' קם לאט... וקקטוס חוטף את הקרש בראש! קקטוס מרים את הקרש! הוא מניח אותו. קקטוס מסמן לפיילדרייבר! טריפל אייץ' קם וקקטוס קם אותו בין רגליו... אבל טריפל אייץ' עם באק באדי דרופ על הגג, וקקטוס נופל לזירה! יש חור בזירה! קקטוס ג'ק שוכב בו וטריפל אייץ' בשוק! סטפני עם חיוך מרושע, הקהל צועק "הולי שיט!". טריפל אייץ' המום. קקטוס נראה מעולף. טריפל אייץ' מחליט לחזור אל הזירה ומצליח להכניס את עצמו דרך החור בסאל. הוא יורד בזהירות אל החבלים ואל המזרן. טריפל אייץ' מסמן שזה הסוף. הקהל ממשיך לעודד את פולי. טריפל אייץ' בועט בקקטוס חסר ההכרה... וקקטוס מתחיל לזוז! טריפל אייץ' לא מאמין! קקטוס מתחיל לזחול. טריפל אייץ' מרביץ לו בראש! וקקטוס ממשיך לזחול! סטפני לא מאמינה. טריפל אייץ' מרביץ לקקטוס בראש! הוא תופס את קקטוס ושם אותו בין רגליו. הוא אוחז בו... פדיגרי! הוא מצמיד. 1... 2... 3! זה נגמר…
&nbsp
סטפני קופצת משמחה. הקהל לא מאמין. טריפל אייץ' קם, הוא עדיין האלוף. הוא קורס. הוא מקבל את האליפות. מיק פולי שוכב על המזרן ללא רוח חיים. טריפל אייץ' קם עם האליפות כשהפרמדיקים מגיעים. טריפל אייץ' מרים את התואר ומסמן להרים את הסאל. הוא יוצא החוצה והסאל מתרומם. טריפל אייץ' מחבק את סטפני שתומכת בו ועוזרת לו לחזור לאחורי הקלעים. משפחת מקמהן-הלמסלי מסתכלת על הזירה והולכת כשטריפל אייץ' מרים את החגורה. קקטוס ג'ק מתחיל לקום לאט. המוזיקה של טריפל אייץ' נפסקת. הפרמדיקים מנסים לשים את פולי על האלונקה אבל הוא מסרב. הוא קם. הקהל מוחא כפיים. פולי יושב בזירה, עצוב. הוא מתגלגל החוצה והקהל מעודד אותו. פולי קם והקהל קורא בשמו. הקריירה שלו נגמרה. הקהל כולו עומד על רגליו. פולי מתחיל ללכת לאחורי הקלעים והקהל מוחא לו כפיים. הוא משפיל מבט וממשיך ללכת. פולי מסתכל על הקהל המעודד. הוא בוכה כשהאירוע יורד מהאוויר ומרים את היד...

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

אחרי שמונה הדקות הראשונות, שהן קצת פרווה, הקרב הזה פשוט מגיע לרמות שאי אפשר להאמין אליהן. ללא ספק, אלימות וגם רגש!
&nbsp
טריפל אייץ' בהתחלה מצליח להתחכם על קקטוס וללכוד אותו בסאל, אבל מהר מאוד מתחיל לחטוף ממנו. ברגע שהשניים יוצאים החוצה מהסאל כל הקרב הופך לבלאגן אחד גדול, והם מפסיקים לנסות לנצח אחד את השני. הם מנסים לרצוח אחד את השני, וכמעט מצליחים בזה.
&nbsp
רק הסיום, שהיה פדיגרי פשוט, היה קצת אנטי-קליימקטי. אחרי כל זה, זה מה שסיים את הקריירה האדירה של מיק פולי? אולי כן. אולי הפדיגרי הוא בכל זאת מה ששובר את החלומות של כולם. אבל כל הקרב היה פשוט מצוין, ואין שום ספק - זה היה סיום ענק לפיוד האדיר הזה.
&nbsp
ציון הקרב:
¾

 

Diunim

New member
לסיום

לאחר האירוע הזה טריפל אייץ' וביג שואו החליטו לשתף פעולה נגד רוק. רוק רצה להגיע לרסלמניה על חשבון ביג שואו וטריפל אייץ' העדיף להילחם מול ביג שואו ולא מולו. אבל לבסוף, רוק כן הצליח להגיע למיין איבנט. ולבסוף, אחרי שטריפל אייץ' כמעט הצליח לחסל גם את זה, מיק פולי שינה את הכול.
&nbsp
כמו טרי פאנק, מיק פולי חזר כעבור כמה שבועות מהקרב הזה. לינדה מקמהן החזירה אותו והחליטה לתת לו להצטרף למיין איבנט ברסלמניה. כך שבעצם, הקריירה של פולי לא נגמרה והוא כן קיבל את חלומו לככב במיין איבנט של רסלמניה. אז אולי הקרב הזה בכלל לא היה חשוב.
&nbsp
בוודאי שהוא היה חשוב. ברגע אחד בקרב הזה, טריפל אייץ' ומיק פולי עמדו בפסגת העולם. שנת אלפיים הייתה שנה מצוינת עבור הארגון, אולי השנה הטובה באמת האחרונה. ולפיוד של טריפל אייץ' מול פולי היה המון חלק בכך. ועם כל הכבוד למה שקרה אחר כך, מבחינתי, זה אחד מהקרבות הכי מדהימים אי פעם.

 

kendog keds

New member
לגבי ה"קאמבק" ברסלמניה

זה לא נכון שבגלל רסלמניה 2000 הקרב מול אייץ' "לא היה חשוב", כי זה מעולם לא הוגדר כקאמבק אלא כקרב פרידה אחרון, אשר אם פולי ינצח בו, יהיה טורניר על האליפות הפנויה שיסתיים בבאקלאש 2000. כלומר הם לא חזרו בהם מהפרישה אלא רק נתנו לפולי הזדמנות אחרונה להופיע במיין אבנט של רסלמניה
 

Diunim

New member
תראה, לא מסכים עם זה

קודם כל הקרב סאל כן חשוב וכן מעולה, כתבתי כבר. הוא ייזכר לנצח והיה חלק מפיוד ענק בשנה מדהימה עבור הארגון.
&nbsp
ושנית, לא יודע, זה פחות משנה לי איך הם ניסחו את זה. ולמה?
&nbsp
1) כל הסטוריליין היה שאם פולי מפסיד, החלום שלו לככב במיין איבנט של רסלמניה נגמר. טוב ויפה, אבל אז אחר כך הם פשוט ביטלו את זה ונתנו לו למרות הכול. מזכיר לי את הקרב של שיין מול טייקר לפני ארבע שנים, שאם שיין מנצח הוא מקבל את RAW, והוא הפסיד ו... בכל זאת קיבל לנהל את RAW.
&nbsp
2) הם כן חזרו בהם מהפרישה, עם כל הכבוד פרישה צריכה להימשך קצת יותר מכמה שבועות. פולי עצמו צחק על זה ואמר שהוא הבטיח שלא יחזור תוך שישה שבועות, אז הוא חזר תוך ארבעה... מזכיר לי את הרודס סקולרס (וואו, זה היה מזמן!) שהתפרקו וכבר אחרי שבוע התחילו ב"קרבות איחוד"...
&nbsp
אז כל מה שקרה עד הקרב - נהדר, מדהים, קרב מצוין וחשוב לשני המתאבקים. החזרה - פחות... והיי, אני אהבתי את הקרב ברסלמניה.
 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

הקרב הזה היה קרב חלומות בעשור אחד, ובעשור השני פשוט עשו אותו מלא פעמים עד שנמאס.
 
למעלה