שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


ברוק לסנר ופול היימן יוצאים לזירה. היימן אומר שהמיין איבנט של רסלמניה הוא בושה. מנסים למכור את דרו מקינטייר אבל הוא זיוף. לסנר טבח ב-15 מתאבקים בראמבל רק כדי שריקושט יכה אותו במפשעה ומקינטייר ידיח אותו. מקינטייר עומד להימחץ. דרו מקינטייר יוצא ולסנר מנסה ללכת. הוא חוטף קליימור קיק. לאחר מכן לסנר קם ומנסה ללכת, וגם חוטף ברמפה קליימור. הוא חוטף עוד אחת ומקינטייר מרים את החגורה.
&nbsp
הסטריט פרופיטס אומרים שזאת ההזדמנות האחרונה שלהם על תארי הזוגות.
&nbsp
אליפות הזוגות: הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) ניצחו את סת' רולינס ומרפי אחרי סטאנר של קווין אוונס לסת' רולינס ואז פרוג ספלאש מפורד.
&nbsp
סת' רולינס כועס מאחורי הקלעים ודורש קרב חוזר על האליפות בצ'יימבר. הוא גם אומר שיחסל את אוונס.
&nbsp
אליפות 24/7: רידיק מוס ניצח את ריקושט אחרי נאקברייקר.
&nbsp
AJ סטיילס יוצא החוצה ואומר שאנדרטייקר הרס לו הכול. הוא מקווה שהוא יצפה בו מחסל את אליסטר בלאק. לאחר מכן הוא אומר שבלאק צריך לעבור את שאר ה-OC.
&nbsp
אליסטר בלאק ניצח את קארל אנדרסון אחרי בלאק מאס. לאחר מכן הוא ניצח את לוק גאלוס בפסילה אחרי שגאלוס דרך עליו בפינה והם תקפו אותו. לאחר מכן AJ סטיילס ניצח את בלאק עם פנומנאל פורארם והצמדה של אנדרטייקר.
&nbsp
רובי ריוט אומרת שהיא אחראית רק בפני עצמה ותחסל את כולן בצ'יימבר.
&nbsp
השופטת היא שרה לוגן: ליב מורגן ניצחה את רובי ריוט אחרי רול אפ וספירה מהירה. לאחר מכן מורגן תקפה את ריוט ולוגן חיסלה את מורגן.
&nbsp
נו וויי חוזה רוקד עם חברים ושואל את אריק רוואן מה יש לו בכלוב. מסתבר שטרנטולה ענקית.
&nbsp
שיינה באזלר ניצחה את קאירי סיין (ע' אסוקה) אחרי קיריפודה קלאץ'. בקי לינץ' צפתה בקרב.
&nbsp
ריי מיסטריו ואומברטו קרילו מתראיינים ואומרים שיסיימו את הפיוד מול אנדרדה וגארזה איך שירצו.
&nbsp
ריי מיסטריו ואומברטו קרילו ניצחו את אנדרדה ואנג'ל גארזה (ע' סלינה וגה) אחרי מונסולט של קרילו לאנדרדה.
&nbsp
בת' פיניקס יוצאת החוצה ורוצה לעדכן במצבו של אדג'. רנדי אורטון יוצא לזירה ובת' פיניקס קוראת לו בן זונה. אורטון שותק. פיניקס אומרת שהיא כאן כאישה של מתאבק. אורטון אומר שהוא יודע שאדג' לא יתאבק ומספר סיפור. ב-1999, היה אירוע של ה-WWE בסנט לואיס ואבא שלו הראה אותו לאייג'נטס כדי שיפרוץ בביזנס. אורטון היה מאחורי הקלעים וראה את כל הגדולים: אוסטין, טריפל אייץ', פולי, רוק, בולדוג... והיחיד שכיבד את אביו היה אדג'. אדג' לחץ לו יד ואמר שהם יוכלו לעבוד ביחד יום אחד, ואורטון אמר שקיבל ביטחון. חמש שנים אחר כך הם נלחמו על האליפות הבין יבשתית, וקצת אחר כך הם היו אלופי זוגות. אבל אורטון עשה בחירות רעות. אדג' הציל אותו. וברויאל ראמבל אדג' חזר וקיבל תגובה ענקית. אורטון הבין שאדג' חזר לתמיד ורצה למנוע את זה כדי שאדג' יוכל להיות אבא. הוא עשה את זה בשביל בת'. זאת אשמתה של בת' שזה קרה, כי היא לא עצרה את אדג' מלחזור. בת' נותנת לו סטירה ואורטון נותן לה RKO.
 
למעלה