שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


גולדברג יוצא החוצה ושואל מי הבא בתור. רומן ריינס יוצא ומסתבר שחלק מהמעריצים לא אוהבים את שניהם. ריינס אומר שהוא הבא בתור ויוצא מהזירה.
&nbsp
נעמי ניצחה את ביילי בפסילה אחרי שסשה בנקס תקפה אותה. לאחר מכן לייסי אוונס הצילה אותה, מה שהוביל ל...
&nbsp
נעמי ולייסי אוונס ניצחו את ביילי וסשה בנקס אחרי סאנסט פליפ של נעמי לביילי.
&nbsp
רוברט רוד (ע' דולף זיגלר) ניצח את קופי קינגסטון (ע' ביג אי) אחרי הצמדה לאחר שזיגלר הסיח את דעתו של קינגסטון.
&nbsp
מנדי רוז וסוניה דוויל הסתכלו על הקרב של זיגלר. אוטיס וטאקר מדברים על מנדי וזיגלר וטאקר מציע לאוטיס לשחרר. אבל בשבוע הבא הם יצאו.
&nbsp
רנה יאנג מארחת את חתימת החוזה בין ברון סטרומן ושינסוקה נאקאמורה. סאמי זיין אומר שהוא רוצה לבדוק את החוזה כי עובדים עליו לאחרונה. סטרומן אומר לו לסתום ושהוא יודע שיצטרך להילחם גם בו ובסזארו. סטרומן חותם על החוזה וזיין אומר שהוא יכול לגרום לו להילחם מול שלושתם. הוא מוסיף משהו לחוזה והוא וסזארו חותמים. באלימיניישן צ'יימבר, זה יהיה קרב שלושה על אחד. סטרומן אומר שהם לא יגיעו לצ'יימבר. הוא תוקף את נאקאמורה וסזארו אבל אז חוטף הלובה קיק מזיין. לאחר מכן נאקאמורה העביר אותו דרך השולחן.
&nbsp
דניאל בריאן ניצח את קורטיס אקסל אחרי לאבל לוק. דרו גולאק פרשן.
&nbsp
המיז וג'ון מוריסון בזירה. הם אומרים שעכשיו הם עוד יותר טובים מקודם. הם הוכיחו לכולם כמה הם מוצלחים כי הם אלופי הזוגות לאחר מכן שופט מכריז שבצ'יימבר, הם יצטרכו להיכנס לצ'יימבר ולהגן על התארים מול ניו דיי, האבי מאשינרי, לוצ'ה האוס פארטי, זיגלר ורוד והאוסוז.
&nbsp
האוסוז ניצחו את המיז וג'ון מוריסון אחרי ספלאש של ג'יי למוריסון.
&nbsp
ג'ון סינה יוצא לזירה. הוא אומר שהוא רצה לדבר איתם אבל הוא ממש שמח לחזור. הוא אומר שהוא לא רוצה להחמיץ את רסלמניה כי הוא תמיד יהיה מתאבק. הוא אומר שהוא יעשה משהו שונה. השנה, רסלמניה בלי ג'ון סינה. הוא נפרד לעכשיו. הוא לא ידרוש את המקום ברסלמניה ורוצה שמתאבקי העתיד ייקחו אותו. הוא לא יודע מתי יחזור אבל אומר שהוא אוהב את בוסטון. הוא מודה לקהל ועומד ללכת. אז האורות נכבים והשד מופיע מאחוריו. הוא מצביע על השלט של רסלמניה, סינה מהנהן ועושה את הטאונט שלו כשהאורות נכבים.
 
למעלה