מלחמות ליל רביעי- שבוע 21

Diunim

New member
NXT


האנדיספיוטד ארה יוצאים לזירה. אדם קול אומר שהוא אמר לכולם שהוא ינצח, ורודריק סטרונג ינצח הלילה את ולבטין דרים. דרים מופיע על המסך ואומר לסטרונג לשמור עליהם מאחורי הקלעים כדי להיות הגבר שמרינה רצתה שיהיה. סטרונג אומר שהוא יקווה שלא יחזור.
&nbsp
אליפות המשקל הקל: "אייריש אייס" ג'ורדן דבלין ניצח את ליו ראש אחרי דבלין סייד סופלקס.
&nbsp
דאקוטה קאי מתראיינת עם ראקל גונזלס. וויליאם ריגל אומר להן שדאקוטה תילחם מול טייגן נוקס בעוד שבועיים בקרב כלוב.
&nbsp
אוסטין תיאורי יוצא לקרב מול טומאסו צ'אמפה אבל בורח כשצ'אמפה יוצא. צ'אמפה אומר שהיו סימנים והוא לא הקשיב לעצמו, והוא לא שואל למה גארגאנו עשה את מה שעשה. הוא אומר שכדי להשיג את האליפות, הוא חייב לחסל את גארגאנו. במהלך הפרומו הוא פשוט מכסח את תיאורי.
&nbsp
פין באלור אומר לאנשים לראות מה יקרה בשבוע הבא.
&nbsp
הגריזלד יאנג וטרנס (דרייק וגיבסון) ניצחו את ראול מנדוזה וחואקין וויילד אחרי ווילברו קודברייקר למנדוזה. לאחר מכן הם אומרים שהם יהיו הכי טובים בעולם.
&nbsp
הברוזרווייטס (פיט דאן ומאט רידל) ניצחו את דני ברץ' ואוניי לורגן אחרי טאנדם אופנס ללורקן.
&nbsp
האנדיספיוטד ארה מעודדים את רודריק סטרונג.
&nbsp
קית' לי ניצח את קונה ריבס תוך כמה שניות עם ביג באנג קטסטרופ. לאחר מכן דומיניק דיג'קוביק יוצא ואומר שהגב התחתון שלו נפגע בקרב ולכן הוא הפסיד. קית' לי מזכיר שהוא ניצח. לי אומר שאם הוא ישכנע את ריגל אז הם ילחמו שוב.
&nbsp
צ'לסי גרין (ע' רוברט סטון) ניצחה את קיידן קרטר אחרי אנפריטייר. במהלך הקרב ביאנקה בלייר יצאה וצעקה שהיא תחסל את שארלוט פלייר.
&nbsp
ולבטין דרים ניצח את רודריק סטרונג אחרי דרים ואלי דרייבר. לאחר הקרב האנדיספיוטד ארה תקפו אותו.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


באטל רויאל זוגות על קרב אליפות ברבולושן: היאנג באקס ניצחו אחרי שהדיחו את סאנטאנה ואורטיז. עוד השתתפו: SCU, פרייבט פארטי, ג'וראסיק אקספרס, ההיבריד 2, באסט פרנדס, בוטצ'ר ובלייד, אלכס ריינולדס וג'ון סילבר, וטי-הוק ושימה.
&nbsp
קריס סטאטלנדר (2-1) ניצחה את שיינה אחרי ביג בנג תיאורי. דוקטור בריט בייקר פרשנה.
&nbsp
ניילה רוז יוצאת לריאיון. היא יורדת על הקהל ואומרת שהיא הייתה צריכה להיות האלופה הראשונה. זה הכעיס אותה אז היא שברה את ריהו. רוז אומרת שאף אחת לא תנצח אותה. קריס סטאטלנדר יוצאת לאתגר אותה וגם ביג סוול. המאבטחים מפרידים ביניהם.
&nbsp
"דת' ריידר" ג'ון מוקסלי (5-0) ניצח את ג'ף קוב (0-1) אחרי אינסייד קריידל. לאחר הקרב כריס ג'ריקו, ג'ייק הייגר וסאמי גווארה תקפו אותו עד שדאסטין רודס בא להציל אותו וגם חטף. דרבי אלין יצא ותקף את המעגל הפנימי עם סקייטבורד. קוב חטף פרדיגם שיפט.
&nbsp
אליפות הזוגות: האנגמן פייג' וקני אומגה (5-0) ניצחו את הלוצ'ה בראדרס (פיניקס ופנטגון ג'וניור) (1-2) אחרי באקשוט לריאט לפיניקס. לאחר מכן היאנג באקס חגגו איתם.
&nbsp
בשבוע הבא: קני אומגה מול פאק בקרב איירון מן, ובוטצ'ר ובלייד מול באסט פרנדס.
&nbsp
קרב כלוב: קודי (ע' ברנדי רודס וארן אנדרסון) (4-0) ניצח את וורדלו (ע' MJF) אחרי מונסולט מהגג. זה אומר שקודי יילחם מול MJF ברבולושן.
 
למעלה