שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


רנדי אורטון יוצא החוצה ואומר שהוא היה אמור להילחם מול מאט הארדי בקרב בלי חוקים, אבל מאט לא כשיר אחרי ההתקפה שלו עליו בשבוע שעבר. הוא יורד על ההארדי בויז. מאט יוצא עם מגן צוואר ואומר שאורטון עדיין לא הסביר למה ניסה לעצור את הקריירה של אדג'. הוא אמנם לא יכול להילחם מולו, אבל לא ימות. גם הוא וגם אדג' יחזרו מזה. אורטון אומר שחבל שזה הגיע לזה. הוא מכבד את הארדי ואהב את אדג'. הוא יוצא מהזירה אבל אז מאט הארדי קורא לו לבוא ולהילחם. אורטון תוקף את הצוואר של הארדי ומבצע עליו RKO. הוא תוקף אותו עם הכיסא וצועק שהוא מצטער.
&nbsp
אליסטר בלאק ניצח את אריק רוואן אחרי בלאק מאס.
&nbsp
שארלוט פלייר יוצאת ומראה את ההתקפה שלה על ריאה ריפלי בפורטלנד. היא אומרת שהיא בנתה את NXT. ריפלי מופיעה עם התואר שלה, ואומרת שהיא תפיל אותה ברסלמניה.
&nbsp
אליפות 24/7: רידיק מוס ניצח את מוג'ו ראולי ו-R טרות' אחרי רול אפ לראולי. לאחר הקרב טרות' תקף את ראולי.
&nbsp
דרו מקינטייר מקדם את הקרב שלו ברסלמניה. הוא אומר שסופלקס סיטי זה כלום לעומת קליימור קאנטרי. פול היימן יוצא ואומר שלסנר לא כאן, ומכין את מקינטייר להפסד, כמו גם את ריקושט. היימן אומר שהוא מאוד אוהב את מקינטייר, אבל היריב שלו הלילה לא מת עליו: MVP. לאחר מכן MVP יוצא ומתלונן על מה שקרה בשבוע שעבר.
&nbsp
דרו מקינטייר ניצח את MVP אחרי קליימור קיק.
&nbsp
בקי לינץ' יוצאת לזירה וזורקת כסף. היא אומרת שזה תשלום על הקנס שהיא תקבל אחרי מה שתעשה לשיינה באזלר. היא קוראת לה חייה. באזלר מופיעה על המסך ואומרת שהיא נכנסה לקרב הצ'יימבר של הנשים, והמנצחת תפגוש את בקי. היא לוחמת כלובים והיא תיקח מבקי את התואר. באזלר אומרת שהיא תקרע לה את הצורה. בקי מודה לה ואומרת שתקווה שתנצח.
&nbsp
אנג'ל גארזה, סלינה וגה, לאנה ובובי לאשלי מתראיינים על הקרב מול אומברטו קרילו ורוסב. גארזה וסלינה מכחישים שהם זוג, הם כאן בשביל עסקים.
&nbsp
אנג'ל גארזה ובובי לאשלי (ע' סלינה וגה ולאנה) ניצחו את רוסב ואומברטו קרילו אחרי רול אפ של גארזה לרוסב עם אחיזה בטייטס. לאחר הקרב רוסב תקף את גארזה.
&nbsp
קיירי סיין (ע' אסוקה) ניצחה את נטליה בספירת חוץ אחרי שאסוקה תקפה את נטליה בחוץ.
&nbsp
סת' רולינס יוצא עם באדי מרפי וה-AOP. הוא נותן דרשה. הוא אומר שהוא יחסל את החלשים. הווייקינג ריידרס יוצאים לתקוף את AOP, וגם את מרפי. קווין אוונס תוקף את רולינס על הרמפה.
&nbsp
סת' רולינס, מרפי וה-AOP מאחורי הקלעים ורולינס דורש קרב שלשות שבו הוא כמובן לא ילחם.
&nbsp
ה-OC ו-AJ סטיילס יוצאים לזירה, ו-AJ אומר שהוא רוצה את האלוף ברסלמניה. ריקושט יוצא לזירה ו-AJ יורד עליו. ריקושט אומר שהוא יעשה את הבלתי אפשרי ומאתגר את סטיילס. AJ אומר שזה יהיה מול אנדרסון.
&nbsp
ריקושט ניצח את קארל אנדרסון (ע' ה-OC) אחרי פיירמנ'ס קארי לבעיטה.
&nbsp
ליב מורגן אומרת שהופתעה מהחזרה של רובי ריוט ותדיח אותה מהצ'יימבר.
&nbsp
קווין אוונס והווייקינג ריידרס ניצחו את מרפי וה-AOP בפסילה אחרי סטאנר למרפי שהוביל להתקפה של סת' רולינס. לאחר הקרב הסטריט פרופיטס רצו להציל והבריחו אותו.
 
למעלה