המיין איבנט 116- מייקלס/ג'ארט

Diunim

New member
המיין איבנט 116- מייקלס/ג'ארט

אני עומד להתחנף הפעם למנהלים שלנו. אז שאלתי אתכם מה היה קורה אם המנהלים שלנו היו צריכים לבחור כל אחד נציג לקרב בפינה הזאת? התשובה פשוטה. בצד של שי, הגדול מכולם, מלך הפינה הזאת, השואוסטופר, שון מייקלס. בצד של רובי, מתאבק שהפעם מופיע פה לראשונה. ג'ף ג'ארט.

כן, ג'ף ג'ארט. מתאבק שזכה לאין ספור השפלות במהלך הקריירה, שלפעמים קיבל יותר מדי, לפעמים לא ידע לשמור על הפה שלו כמו שצריך, זה שהקים את TNA. אנחנו מתכוונים להתעסק בקרב ששון מייקלס הצטער על כך שלא מוזכר לצד הקרבות הגדולים ביותר שלו.

שון מייקלס, בייביפייס טרי ואהוד במיוחד, מוצא זמן לחזור למחלקה של התואר הבין יבשתי. ג'ף ג'ארט, אלוף וגם זמר באותו הלילה, או שאולי לא ממש זמר. מה שבטוח, החבר'ה פה הולכים להראות לנו איך עושים קרב בסגנון דרומי יותר. וכששני המגנטים להיט יפגשו, דאבל ג'יי יופיע לראשונה בפינה שלנו.

תיהנו.



 

Diunim

New member
שון מייקלס

שם אמיתי: מייקל שון היקנבוטום
שמות זירה: שון מייקלס, השואוסטופר, הארטברייק קיד, בוי טוי
תאריך לידה: 22 ביולי 1965
מקום מגורים: סן אנטוניו, טקסס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 102 ק"ג
פינישר: סוויט צ'ין מיוזיק
&nbsp
שון מייקלס התחיל את קריירת ההאבקות שלו תחת הדרכתו של חוזה לות'אריו, כשהוא עוד לא בן 20. תוך זמן קצר הוא הפך להיות אחד מהכוכבים העולים של AWA, ושם גם פגש את מרטי ג'נטי ומהר מאוד הפכו לזוג וקראו לעצמם המידנייט רוקרס.
&nbsp
הייתה להם הצלחה לא קטנה ביחד, והם אף הפכו לאלופי הזוגות של ה- AWA, כמו כן הם היו גם אהודים מאוד. לקראת סוף שנות השמונים, ה- AWA נקלעו לחובות כבדים, וב- 1988 הופיעו המידנייט רוקס ב- WWF, ששם כבר שינו את שמם לרוקרס.
&nbsp
הרוקרס צברו ניצחונות יפים וזכו להצלחה לא קטנה, אולם הם מעולם לא זכו באליפות הזוגות. אחרי שהם כבר מס' שנים לא מועט ביחד, שון מייקלס ביצע את אחד ההיל טרנים הכי זכורים בתולדות ה- WWF.
&nbsp
במהלך סגמנט במספרה אצל ברוטוס ביפקייק, מייקלס וג'נטי התעמתו אחד מול השני, ובאחת הפעולות הזכורות בקריירה שלו, שון שלח את ג'נטי לתוך חלון הזכוכית, וסיים סופית את הציוות של השניים וביסס את עצמו כהיל בכיר במחלקת היחידים.
&nbsp
בסאטרדיי נייט מיין איבנט בנובמבר 1992, ניצח שון מייקלס את בריטיש בולדוג ז"ל וזכה בפעם הראשונה שלו באליפות הבין יבשתית. הוא הפסיד אותה כעבור חצי שנה למרטי ג'נטי, שותפו לשעבר. באמצע שנת 93, שון הציג את שומר הראש שלו ל- WWF, דיזל, שידוע כיום כקווין נאש. דיזל עזר לשון לזכות בתואר שוב מג'נטי.
&nbsp
בספטמבר 93, התואר הבין יבשתי של שון הוסר ממנו בגלל שימוש בסמים והוא אף הושעה מה- WWF עד להודעה חדשה. המקרה הזה השאיר את ה- WWF ללא אלוף, ונקבע קרב בין רייזור ראמון לריק מרטל, לאחר שהשניים נשארו אחרונים בבאטל רויאל על החגורה. ראמון ניצח את מרטל, והפך לאלוף הבין יבשתי, אולם מייקלס חזר ואמר שהוא האלוף והתחיל להסתובב עם חגורה מזוייפת.
&nbsp
בעקבות המחלוקות בין שון לראמון, התקיים קרב הסולם הראשון של ה- WWF בצורה רשמית. הקרב נערך באירוע הגדול מכולם, רסלמניה 10. בקרב הסולם הטוב ביותר בעיני רבים, ניצח ראמון את מייקלס כאשר רגלו של האחרון נתפסה בחבלים וזה אפשר לראמון לטפס על הסולם לזכות בתואר הנכסף.
&nbsp
מייקלס זכה בראמבל 95 והתחרה במניה 11 מול חברו לשעבר, דיזל, שבסרבייבור סיריס 94 התפרקו בגלל שמייקלס נתן לדיזל סוויט צ´יין מיוזיק בטעות. מייקלס לא הצליח לנצח את דיזל במניה, וכתוצאה מכך הפך לבייביפייס למחרת היום כשסיד, שומר הראש החדש שלו, בגד בו.

 

Diunim

New member
ג'ף ג'ארט

שם אמיתי: ג'פרי לאונרד ג'ארט
שמות זירה: דאבל ג'יי
תאריך לידה: 14.7.1967
מגורים: נאשוויל, טנסי
גובה: 1.83
משקל: 104 ק"ג
פינישר: פיג'ר פור לג לוק, מכה עם גיטרה
&nbsp
ג'ף ג'ארט נולד בטנסי לג'רי ג'ארט, פרומוטר ההיאבקות האגדי של המדינה, ונכד מצד אימו לאדי מרלין, מתאבק. כבר בגיל 18 הוא ערך בכורה בארגון CWA של אביו כשופט, כנהוג אצל המון בנים של מתאבקים. חודש לאחר מכן הוא סיים את אימוניו וערך את הבכורה שלו, כשהוא מבליח גם ב-AWA ו-CWF לפעמים.
&nbsp
ב-1989, רכש ג'רי ג'ארט את WCCW ממשפחת ואן אריק ואיחד אותו עם ארגונו ליצירת ה-USWA. ג'ארט התחיל להצליח כמתאבק וזכה באליפות הדרומית של הארגון עשר פעמים וחמש עשרה פעמים בתארי הזוגות. הוא הופיע גם ביפן ובפורטו ריקו. כיוון שהיה הבן של המנהל, ג'ארט קיבל פוש מכובד, והיה בדרך כלל בצמד עם ג'רי לולר, המנהל השני של הטריטוריה. הם אף היו בפיוד ענק ב-1992 עם המונדוגס. בנוסף, ג'ארט זכה לשנאה רבה בגלל היותו מקושר להנהלה, ומתאבקים רבים (כמו למשל סטיב אוסטין) נטרו לו טינה על כך, ובעיקר על קמצנותו של אביו.
&nbsp
ב-1992, ה-WWF הגיעו לממפיס. ג'ארט הגיע לשם ואתגר את האלוף הבין יבשתי דאז, ברט הארט. ברט הודיע שבפעם הבאה שיחזרו לאזור ג'ארט יקבל את הקרב שלו. לאחר מכן ג'ארט התחיל להופיע בהאוס שואוז של ה-WWF אבל הקרב המתוכנן מול ברט בוטל בגלל מזג אוויר גרוע.
&nbsp
ב-1993, ג'ארט סופסוף קיבל חוזה אמיתי ב-WWF, ואיתו קיבל גם גימיק חדש: דאבל ג'יי, זמר הקאנטרי, שרצה להצליח כזמר בעזרת החשיפה שיקבל כמתאבק. ג'ארט קיבל תלבושת נוצצת, ואיית את השם שלו באופן מפורט. לאחר שהוא הפסיד את האליפות של USWA ללולר, ג'ארט ערך בכורה אמיתית בדצמבר 1993.
&nbsp
חודש לאחר הבכורה שלו, ג'ף ג'ארט השתתף ברויאל ראמבל ונזרק אחרי דקה וחצי בידי רנדי סאבאג'. בנוסף הוא עזר להילים לתקוף את האנדרטייקר ולקבור אותו. ג'ארט היה אמור להשתתף בקרב חמישיות ברסלמניה שבוטל (טענה עיקשת טוענת שבגלל שון מייקלס וקרב הסולם שלו שהתארך - האמנם?). ג'ארט נאלץ להסתפק בקרב שהתרחש ב-RAW, והצוות שלו ניצח.
&nbsp
בשארית השנה ג'ף ג'ארט היה בפיוד עם דוינק הליצן (ותקף אותו ואת דינק), הפתיע רבים כשהדיח את לקס לוגר מטורניר מלך הזירה, ואז הפסיד ל-1-2-3 קיד ברבע הגמר של הטורניר, מה שגרם לו לתקוף אותו בזעם ולפצוע אותו. בסאמרסלאם, ניצח ג'ארט בקרב "קאנטרי מול ראפ" מול מייבל.
&nbsp
לאחר מכן ג'ארט נכנס לפיוד של שון מייקלס מול רייזור ראמון. הוא היה חבר בצוות של מייקלס ודיזל בסרבייבור סירייס, אבל נספר בחוץ. אבל הפעם, כשמייקלס ודיזל עברו לפיוד בינם לבין עצמם, ג'ארט המשיך את היריבות עם רייזור ראמון. הוא הגיע לרויאל ראמבל, וזכה באליפות הבין יבשתית מרייזור. את שארית השנה הוא העביר ביריבות איתו, וגם קיבל עוזר חדש: הרודי.

 

Diunim

New member
האווירה

שנת 1995 תיזכר לעד בתור אחת מהשנים הגרועות בתולדות הארגון. היא גם תיזכר בתור תקופת השיא של הקליק- הקבוצה שהכילה את שון מייקלס, סקוט הול, קווין נאש, שון וולטמן וטריפל אייץ'. הקליק הגיעו לשיא ההשפעה שלהם באותה התקופה וניתן לראות זאת בזכות העובדה שהם היו במקומות מאוד גבוהים באירוע הזה: שון בקרב שלו, רייזור בפיוד מול מייבל ודיזל כאלוף העולם.
&nbsp
1995 תיזכר בתור השנה של קווין נאש. הוא החזיק בתואר במשך רוב השנה והכהונה שלו נחשבה לכהונה כושלת. הארגון הפסיד כספים רבים ונאש בתור אלוף היה אלוף בינוני, שלא הצליח להוציא קרבות טובים כשלא נלחם מול שון או מול ברט. לנאש היו חסרים הילים להילחם מולם ובאירוע הזה הוא נאלץ להילחם מול סיד, בקרב שהקהל פשוט לא היה מוכן לקבל.
&nbsp
1995 גם הייתה תחילת השינוי: שבוע בלבד לאחר סאמרסלאם שידרה WCW את נייטרו לראשונה, ועסקי ההיאבקות השתנו לגמרי.

 

Diunim

New member
הפיוד

את חצי השנה עד לקרב הזה העביר ג'ארט כאלוף בין יבשתי מוצלח במיוחד. הוא החזיק בתואר כמעט כל חצי השנה הזאת בהפסקות קצרות: פעם תיקו עם בוב הולי גרם לפינוי התואר לשבוע עד לקרב חוזר ביניהם, ופעם רייזור ראמון לקח ממנו את התואר לכמה ימים בהאוס שואו, אבל בסה"כ ג'ארט התחיל ממש להצליח.
&nbsp
יום לאחר מלך הזירה, ג'רי לולר הלך לבדיקת שיניים שגרתית (לאחר שנאלץ לנשק את הרגל המלוכלכת שלו לאחר ההפסד לברט הארט, ותכנן עם הרופא אייזיק יאנקם איך ינקום בברט, אתם יודעים), ושון החליף אותו כפרשן. שון התעמת מול רודי וג'ארט בקרב של ג'ארט מול סאביו ווגה, והבריח אותם מהזירה. לאחר מכן ג'ארט חזר, התעמת עם שון, אבל חטף סופרקיק שעילף אותו. בהמשך השבוע הוכרז על קרב ביניהם על התואר.
&nbsp
באותו הזמן קרבות לא ממש נבנו יותר מדי אז לא ממש הייתה התקדמות בפיוד. מה שכן - יצא לג'ארט קליפ לשיר חדש! השיר, With My Baby Tonight, זכה לשידורים רבים אצל ה-WWF, ואפילו הוכרז שג'ארט ישיר אותו בלייב באירוע, שהתקיים בנאשוויל, עיר הולדתו. וג'ארט שר, וסיפק לנו רגע בלתי נשכח. או שלא ממש בטוח שזה היה הוא שסיפק לנו, אבל זה לא משנה כל כך. מה שכן שינה היה שג'ארט רצה להשפיל את שון ולצאת מהבית שלו גם זמר וגם אלוף.
&nbsp
לינק לשיר הידוע: https://www.wwe.com/videos/jeff-jarrett-performs-with-my-baby-tonight-in-your-house-2

 

Diunim

New member
הקרב

טוד פטינגל מראיין את שון מייקלס. שון אומר שג'ארט שר יפה, אבל המעריצים רוצים שהוא יקבל את מתנת יום ההולדת שלו להלילה: האליפות הבין יבשתית. שון אומר שהוא יהפוך לאלוף החדש ויחסל את ג'ף ג'ארט.
&nbsp
ובזירה, הלהקה מנגנת את המנגינה של ג'ף ג'ארט. הרודי יוצא והולך לזירה. הוא מרגיע את הכרוז. הרודי אומר שהקהל שמע את ג'ארט, ושהוא יהיה האלוף הבין יבשתי גם מחר, ואף אחד לא יוכל לעשות כלום בנוגע לכך. ג'ף ג'ארט מסדר כמה סידורים של הרגע האחרון לפני ההופעה, ואז הרודי מציג את ג'ארט שיוצא החוצה. ג'ארט נכנס לזירה ועושה את הצעידה שלו. הוא חושף את האליפות שלו.
&nbsp
המוזיקה של שון מייקלס נשמעת והקהל משתגע. שון יוצא החוצה ולוחץ את ידי הקהל. הוא נכנס פנימה ומסתובב. שון רוקד קצת בזירה ומוריד את החולצה. הוא זורק אותה לקהל. הוא מלגלג קצת על ג'ארט וחוגג על הטורנבאקל. הרודי מקבל את האליפות כשג'ארט מתכונן.
&nbsp
הפעמון מצלצל וג'ארט נכנס לזירה עם האליפות. הוא עולה על הטורנבאקל ומרים את האליפות. הקהל שונא את זה. ג'ארט זורק את האליפות לשופט וממשיך לחגוג. שון לפתע לוקח את האליפות וג'ארט מתגלגל החוצה. שון מסתכל על עצמו באליפות. ג'ארט קופץ לו אל הזירה. שון מתווכח עם לולר. ג'ארט ושון נועלים אחיזה. ג'ארט מרביץ לשון ושון מחזיר לו! ג'ארט מתהפך ומתחבא מאחורי השופט. הוא מתאושש ושון שוכב על הטורנבאקל. שון וג'ארט מסתכלים אחד על השני. הם נועלים אחיזה. ג'ארט מבצע ארמדראג! הוא חוגג והקהל שונא את זה. ג'ארט עושה את הצעידה שלו. שון מתאושש והם נועלים אחיזה שוב. ג'ארט מסובב לשון את הזרוע ושון מסובב לג'ארט! ג'ארט מושך לשון בשיער ודוחף אותו לפינה. הוא מנסה מכה, שון מתחמק ומרביץ לג'ארט! אייריש וויפ, ג'ארט משתמש בטורנבאקל כדי לקפוץ מעל מייקלס! הוא נותן לו מכה חזקה לראש! שון מתגלגל החוצה. הוא מנסה להתאושש והשופט סופר. 1... 2... ג'ארט שוכב על הטורנבאקל! 3... 4... שון מחליט לחזור לזירה. ג'ארט ושון נועלים אחיזה וג'ארט נועל האדלוק. הוא לוחץ על שון שדוחף אותו לחבלים. היפטוס... ג'ארט זז ומנסה היפטוס משלו. שון חוסם את זה. ג'ארט מתהפך מאחורי שון... וחוטף סטירה! ג'ארט רץ ושון תופס אותו. הוא מנסה היפטוס, אבל ג'ארט חוסם… שון מרביץ לו בבטן! והפעם שון מתהפך מאחורי ג'ארט! הוא מתכופף מקלוזליין ומרביץ לג'ארט! אייריש וויפ, ג'ארט הופך את זה, שון משתמש בטורנבאקל כדי לקפוץ מעל ג'ארט! ג'ארט מסתובב וחוטף מכה! שון עם אייריש וויפ... היפטוס! הוא רץ... קלוזליין שמעיף את ג'ארט החוצה! שון מחזיק בחבלים ומחזיר את עצמו אל הזירה! ועכשיו שון מחקה את ההליכה של ג'ארט! הרודי בודק את ג'ארט בחוץ. השופט סופר. 1... 2... שון מתאושש בזירה. 3... 4… ג'ארט מתאושש. 5... 6... רגע, ג'ארט מחליט לעזוב! הקהל לא מאמין. ארל הבנר עוצר את שון מלצאת. השופט ושון סופרים. 1... 2... 3... 4... 5... 6... אבל לג'ארט נמאס והוא חוזר. 7… 8… 9… ג'ארט מתגלגל פנימה.
&nbsp
אבל ג'ארט חוזר החוצה! הוא מסמן על הראש שלו. שון נראה עצבני. הוא מתווכח עם ארל הבנר. ג'ארט מדבר קצת עם לולר. 1... 2... 3... 4... 5... 6... 7... 8... 9… ושוב, ג'ארט חוזר לזירה אבל יוצא! ג'ארט הולך בחוץ ולועג לשון. שון יוצא החוצה ורץ, הוא מרביץ לג'ארט! הוא זורק אותו פנימה! שון עולה על הטורנבאקל וקופץ... ג'ארט עם מכה לבטן! ג'ארט רץ ומבצע על שון ליפינג באדי גיליוטין על החבלים! ג'ארט מרים את שון. אייריש וויפ... דרופקיק, אבל שון מחזיק בחבלים! ג'ארט מתרסק על המזרן בכאב. הרודי עולה על האייפרון, שון בינתיים מרביץ לג'ארט ומבצע אייריש וויפ. הרודי יורד אבל ג'ארט הופך את זה ורודי עולה שוב. שון בועט בו ונותן לו מכה! שון מסתובב... ג'ארט רץ ושון זורק אותו החוצה, על רודי! שון מסתכל על הקהל. הוא עולה על הטורנבאקל... ג'ארט ורודי קמים… ושון קופץ על שניהם בקרוסבאדי! הוא חוזר לזירה וחוגג. השופט סופר. 1... 2... ג'ארט לא זז. 3... 4… שון לפתע רץ לחבלים... בייסבול סלייד על ג'ארט! ג'ארט נאנק מכאבים ושון מושך אותו פנימה. ג'ארט מתחנן בפני שון לעצור. שון בועט בו בפינה. אייריש וויפ, ג'ארט הופך את זה. שון קופץ על הטורנבאקל וג'ארט ממהר להתכופף. ג'ארט קם בשמחה... אבל שון קופץ! הוא מנסה סאנסט פליפ. ג'ארט מחזיק מעמד… הוא מרביץ לשון אבל שון זז, ג'ארט פוגע במזרן! שון קם ורץ... ג'ארט עם באק באדי דרופ לשון החוצה! ג'ארט מתאושש בזירה. ג'ארט יוצא החוצה ולוקח את שון... ומטיח לו את הראש במדרגות! 1... 2... ג'ארט שוב מטיח למייקלס את הראש במדרגות! 3... 4… ג'ארט חוזר פנימה אבל חוזר החוצה. 1... 2... ג'ארט זורק את שון פנימה. הוא לוקח אותו... גורדבאסטר! 1... 2... שון יוצא! ג'ארט כועס. ג'ארט מרביץ לשון ודורך עליו. ג'ארט מרים את שון. הוא מבצע אייריש וויפ. ג'ארט תופס אותו ונועל אבדומינל סטרץ'! ארל בודק את שון. רודי לפתע מחזיק לג'ארט את היד! שון נאנק מכאבים ורודי משחרר כשארל בודק. שון נאנק מכאבים. ג'ארט שוב מחזיק בחבל! שון נאנק מכאבים, ג'ארט משחרר כשארל בודק. הוא מכחיש שהוא נגע בחבלים. ארל שוב בודק את שון... ושוב, ג'ארט מחזיק לרודי את היד! אבל הפעם ארל רץ ובועט להם בידיים!

 

Diunim

New member
חלק ב'

שון מבצע היפטוס על ג'ארט! אייריש וויפ... אבל ג'ארט תופס אותו ב-DDT בקפיצה! 1... 2... שון יוצא! ג'ארט כועס. הוא שם את שון על החבלים וחונק את שון. 1... 2... 3... ג'ארט משחרר. הוא מתווכח עם ארל כשרודי מרביץ לשון! ג'ארט שוב חונק את שון על החבלים! 1... 2... 3... 4... ג'ארט משחרר. ורודי שוב תופס את שון! אבל שון מרים את רודי... ג'ארט רץ עם ליפינג באדי גיליוטין, שון זז וג'ארט פוגע ברודי! ג'ארט מחזיק במפשעה שלו בכאב. שון דוחף אותו לחבלים, ויקטורי רול! 1... 2... ג'ארט יוצא! שון מטיח את ראשו של ג'ארט בטורנבאקל, הוא מבצע אייריש וויפ. ג'ארט הופך את זה ושון מתהפך על הטורנבאקל ונופל החוצה! ג'ארט קורס מתשישות. 1... 2... שון שוכב בכאב. 3... 4… ג'ארט מתחיל לקום. 5... 6... שון מנסה להתאושש וג'ארט עולה על הטורנבאקל! ארל עוצר אותו. ג'ארט יורד ומתווכח איתו. הוא חוזר לזירה... ובינתיים רודי עולה על האייפרון וקופץ על שון בקלוזליין שמוריד אותו! רודי ממהר לברוח ולרקוד קצת. השופט שוב סופר. 1... 2... ג'ארט חוגג בזירה. 3... 4... הרודי מרים לג'ארט את היד. 5... 6... שון מתחיל להתאושש לאט. 7... 8... ג'ארט צועד שוב בזירה. 9... שון חוזר אל הזירה ברגע האחרון, מותש לגמרי! ג'ארט לא מאמין, הוא מתווכח עם ארל. ג'ארט יוצא החוצה ועולה לטורנבאקל. שון קם לאט... וחוטף קרוסבאדי, אבל שון מתגלגל! 1… 2… ג'ארט יוצא! ג'ארט מבצע אייריש וויפ, שון הופך את זה... אבל ג'ארט מתכופף ומבצע עליו קרוסיפיקס, וסאנסט פליפ! שון מחזיק מעמד… ומרביץ לג'ארט! שון יושב על ג'ארט! 1... 2... סאנסט פליפ! 1... 2... שון יוצא! ג'ארט קם ומבצע דרופקיק על שון! 1... 2... שון יוצא! ג'ארט לא מאמין לזה. הוא מרים את שון. אייריש וויפ... שון מתכופף. שון רץ אל ג'ארט, מתכופף... אבל כשהוא חוזר ג'ארט נועל סליפר! שון נאבק באחיזה של ג'ארט. ארל בודק את שון. שון מתחיל להיחלש. ג'ארט מוריד את שון אל המזרן. הרודי אומר שזה הסוף, אבל הקהל מעודד את שון. ג'ארט מוריד את שון צמוד למזרן. הרודי חוגג. 1... 2... שון מרים את הכתף! הוא מתחיל להיאבק! שון קם! ג'ארט עדיין עם הסליפר... שון קם... ומשתחרר, באק סופלקס! ג'ארט ושון שוכבים שניהם על המזרן.
&nbsp
ארל הבנר סופר. 1… 2… שון וג'ארט שניהם שוכבים. 3... 4... הם לא זזים. 5... 6... הם מתנשמים. 7... 8... אבל שון מתחיל לזוז! הוא מתחיל לזוז לאט! שון קם על ברכיו. הוא זוחל לאט אל ג'ארט... ומצמיד! 1... 2... ג'ארט יוצא! הרודי נושם לרווחה. ג'ארט קם ורץ... שון חוסם מכה ומרביץ לו! ג'ארט רץ שוב… שון חוסם ומרביץ לו שוב! ג'ארט רץ... שון מתכופף ורץ אליו... פורארם שיבר! שון קם והקהל משתגע! שון קורא לג'ארט לקום! ג'ארט רץ לחבלים, שון מתכופף ומרביץ לג'ארט! ג'ארט קם וחוטף עוד מכה! שון מבצע אייריש וויפ לפינה! ג'ארט מתקדם וחוטף פורארם שיבר! שון דורך על ג'ארט! עכשיו שון עולה על הטורנבאקל, ג'ארט מתחיל לקום... ושון עם דאבל אקס האנדל מסובב! 1... 2... ג'ארט יוצא! שון מרים את ג'ארט... באדי סלאם! ועכשיו שון הולך לטורנבאקל. הוא עולה למעלה... ומבצע את האלבו דרופ! 1... 2... ג'ארט יוצא! שון לא מאמין לזה. הוא מרים את ג'ארט ומטיח את ראשו בטורנבאקל. אייריש וויפ. שון רץ... ג'ארט מתרומם, שון מחליק החוצה! שון מושך את ג'ארט מרגליו! ג'ארט קרוב לעמוד... שון מושך את ג'ארט אל העמוד! ג'ארט נאנק מכאבים ושון עולה על הטורנבאקל… אבל השופט עסוק עם ג'ארט, ורודי מזיז את החבלים! שון נוחת עם המפשעה על הטורנבאקל! שון נאנק מכאבים. ג'ארט קם לאט. הוא עולה על הטורנבאקל ומרביץ לשון... סופרפלקס! ג'ארט קם ומסמן שזה הסוף! הוא לוקח את רגליו של שון... פיג'ר פור... סמול פאקג' של שון! 1… 2… ג'ארט יוצא! ג'ארט קם ותופס את שון, הוא מרים אותו ומנחית אותו ברך על ברך! שון מחזיק בברך וג'ארט תופס לו את הרגל. פיג'ר פור... אבל שון בועט בג'ארט אל ארל! הרודי מחייך חיוך מרושע. שון קם לאט. גם ג'ארט. הקהל משתגע. שון מכין את הרגל… אבל הרודי רץ לזירה ומבצע צ'ופ בלוק על שון! שון שוכב על המזרן. ג'ארט קם וחוגג. הוא הולך לטורנבאקל! הרודי מאושש את ארל הבנר. ג'ארט על הטורנבאקל, שון קם… קרוסבאדי! 1... 2... 3לא! שון יוצא! ג'ארט לא מאמין. הוא מסמן משהו לרודי. שון קם, ג'ארט דוחף אותו לחבלים ומבצע אייריש וויפ. הרודי מסתובב ומתכונן, שון הופך את האייריש וויפ… ורודי מפיל את ג'ארט בטעות מהרגל! ג'ארט לא מאמין וצועק על רודי... שון מכין את הרגל... סוויט צ'ין מיוזיק! הוא מצמיד וארל סופר... 1... 2... 3!
&nbsp
הקהל משתגע, שון מייקלס זכה באליפות הבין יבשתית בפעם השלישית! הוא מקבל את האליפות. הרודי בודק את ג'ארט וארל מרים לשון את היד. שון מסתכל על עצמו באליפות ומרים אותה. שון ממשיך לחגוג ויש גם זיקוקים. שון מרקד לו מעל ג'ארט. הוא יוצא החוצה ומסתכל על הקהל. הוא מרים את האליפות. שון הולך והקהל טופח לו על השכם. הוא מנשק בחורה מהקהל והולך. רואים הילוך חוזר של הסיום. שון לוחץ ידיים למעריצים וחוזר לאחורי הקלעים. בינתיים רודי בודק את ג'ארט ולא מאמין. מאחורי הקלעים רואים שהפייסים, בראשם רייזור ודיזל, שמחים. שון חוזר ומתחבק איתם. שון אומר שהמסיבה עליו, וזה מרגיש נהדר. וכל מי שלא התקשר אליו ביום ההולדת - לא אכפת לו, זאת המתנה היחידה שהוא צריך.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

האם בקרב הזה היה איזה מהלך מדהים, משהו עוצר נשימה, משהו שמשאיר אותך בפה פעור? לא ממש, היו כאן מהלכים פשוטים ופסיכולוגיה פשוטה.
&nbsp
ואלוהים, כמה שזה עבד. ג'ארט משחק את ההיל השחצן שלא לוקח את הקרב ברצינות עד ששון מאלץ אותו לקחת את זה ברצינות. שון כמעט מפסיד ומעורר את הדרמה בקרב, ג'ארט מתחיל להתעצבן ולאט לאט חוטף את מה שמגיע לו בגלל הרמאויות שלו. ולבסוף, רמאות אחת קטנה מתקלקלת לו והוא מפסיד.
&nbsp
הקרב הזה הוא ללא ספק הקרב הכי טוב בקריירה של ג'ף ג'ארט, פסיכולוגיה פשוטה של היל שהקהל מת לראות מפסיד. עבור שון מייקלס זה היה סתם עוד יום, אפילו לא הקרב הכי טוב שלו באותה השנה. ועדיין, איזו זכייה, איזה רגע, איזה קרב מדהים. לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש.
&nbsp
ציון הקרב:
½

 

Diunim

New member
לסיום

על שון לא צריך לדבר, לאחר הקרב הזה הוא היה בעלייה משמעותית, ולאחר שנפצע ואיבד את האליפות, חזר כדי לזכות בראמבל ולהפוך למתאבק מספר אחת בארגון. אבל הסיפור המרכזי כאן היה ג'ארט, שלאחר הקרב הזה, פשוט עזב את ה-WWF בכעס על הסטוריליין המוצע מול רודי.
&nbsp
ג'ארט חזר לאיזה חודש אחר כך, ואז עזב מהר ל-WCW. אחרי שנה לא משמעותית שם הוא חזר ל-WWF ושוב הצליח כאלוף בין יבשתי, אבל עזב ל-WCW אחרי סכסוך מכוער. וינס כל כך כעס עליו, עד שכשקנה את WCW, ג'ארט היה המתאבק היחיד שפיטר באופן מפורש. ג'ארט הלך להקים את TNA ולנסות לנצח את וינס.
&nbsp
אבל הכול מסתדר, וג'ארט חזר לבסוף אל הארגון, ועכשיו הוא גם בהיכל התהילה. אפשר להגיד עליו הרבה: שהייתה לו גישה רעה, שאבא שלו קמצן, שווינס רוסו מת עליו, שהוא שבר מלא גיטרות ולא הכניס אגורה ל-WCW כאלוף, אבל תגידו לי אתם… אחרי הקרב הזה, Ain't he great?

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

הוא קרא לבן שלו על שם היריב הכי גדול שלו.
&nbsp
הפעם הם נלחמים חצי שעה.
 
למעלה