שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


סת' רולינס, באדי מרפי ו-AOP בזירה. רולינס אומר שהוא המשיח, אבל קווין אוונס עלה לו בהזדמנות לקרב מול ברוק לסנר. הוא מזהיר את אוונס. אוונס יוצא החוצה ומוציא את הווייקינג ריידרס. מתחילה קטטה וסמואה ג'ו תוקף את רולינס. מרפי חוטף סטאנר.
בקי לינץ' ניצחה את אסוקה (ע' קיירי סיין) אחרי אורנאגה. לאחר הקרב שיינה באזלר תקפה אותה ונשכה אותה.
&nbsp
הסטריט פרופיטס ניצחו את מוג'ו ראולי ורידיק מוס אחרי קאש אאוט. מוס פשוט הפסיד להם במהירות, ואחר כך עשה רול אפ לראולי וברח עם אליפות 24/7.
&nbsp
בקי לינץ' מסרבת להתפנות באמבולנס ונוסעת בו בעצמה.
&nbsp
MVP מארח את טרקלין האח"מים הראשון מזה עשור. הוא מציג את דרו מקינטייר. MVP אומר שיש שחושבים שמקינטייר לא מתאים להיות אלוף אבל הם ישנו את זה. מקינטייר שואל למה הלשון רבים, ו-MVP אומר שמקינטייר צריך אותו. הקהל לא אוהב את זה. מקינטייר אומר שהוא לא ברוק לסנר ולא צריך מוח. MVP מתחיל לכעוס וחוטף גלסגו קיס וקליימור.
&nbsp
סלינה וגה מראה מה אנג'ל גארזה עשה לאומברטו קרילו ולריי מיסטריו. גארזה אומר שהוא האיש, וקרילו בא ותוקף אותו.
&nbsp
אנג'ל גארזה (ע' סלינה וגה) ניצח את סדריק אלכסנדר אחרי ווינג קליפר.
&nbsp
ריאה ריפלי מתראיינת ואומרת שהיא לא מחכה לשארלוט פלייר. מזכירים לה שיש לה קרב מול ביאנקה בלייר ביום ראשון. שרה לוגן מתעמתת איתה.
&nbsp
בובי לאשלי ולאנה מתראיינים ולאנה אומרת שריקושט לקח מלאשלי את ההזדמנות על התואר. לאשלי אומר שריקושט לא יגיע לסעודיה.
&nbsp
ריאה ריפלי ניצחה את שרה לוגן אחרי ריפטייד כששארלוט פלייר צפתה. לאחר הקרב שארלוט אמרה שהיא הייתה עונה לריפלי, אבל היא לא יודעת אם ריפלי בכלל תהיה אלופה אחרי יום ראשון.
&nbsp
ריקושט ניצח את בובי לאשלי (ע' לאנה) אחרי 630 ספלאש.
&nbsp
רנדי אורטון יוצא ואומר שכאב לו לעשות את מה שעשה לאדג'. מאט הארדי יוצא ואומר שכולם רוצים לדעת למה. הוא יודע מה אורטון חושב: מה זה אכפת למאט, אחרי כל מה שקרה בינו ובין אדג'. הוא שנא את החבר הכי טוב שלו שנים. הוא, אדג', ג'ף וכריסטיאן שינו את קרבות הסולם וה-TLC. כשאדג' נאלץ לפרוש, הוא סלח לו. הם אוהבים את ההופעה מול הקהל. אדג' חזר ואורטון ניסה לקחת את זה. מה לא בסדר איתו? אורטון נותן למאט RKO ואז קונצ'יירטו.
&nbsp
רובי ריוט אומרת שהיא מכירה את ליב מורגן האמיתית, והיא כאן כדי להחזיר אותה למקום.
&nbsp
אליסטר בלאק ניצח את אקירה טוזאווה לאחר בלאק מאס.לאחר הקרב, בלאק אומר שהוא מתחיל להרגיש כמו חיה בתוך כלוב.
&nbsp
בקי לינץ' חוזרת לבניין וקוראת לשיינה באזלר. היא אומרת שהיא תחסל אותה.היא תשבור אותה כל שבוע.
&nbsp
סת' רולינס, באדי מרפי ו-AOP ניצחו את קווין אוונס, סמואה ג'ו והווייקינג ריידרס אחרי סטומפ של רולינס על ג'ו והצמדה של מרפי.
 
למעלה