שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


המיז וג'ון מוריסון מארחים את הדירט שיט. המיז אומר שהוא צ'יק מגנט (כי יש לו אישה ושתי בנות) ומראים טריילר לסרט שלהם כשאבא של מיז מלמד את מיז איך להילחם. גם לאנס סטורם וג'ון לורינייטיס מופיעים בסרט. הם אומרים שהם יהפכו לאלופי הזוגות. הניו דיי יוצאים וצוחקים עליהם. קינגסטון מזכיר שהוא הכוכב האהוב על אבא של מיז.הם אומרים שיופי שהסרט קומי כי הם לא ינצחו אותם בסופר שואודאון. האוסוז יוצאים ואומרים שאותם לא ניצחו. דולף זיגלר ורוברט רוד יוצאים, ואז המיז ומוריסון תוקפים את הניו דיי והאוסוז מבריחים אותם.
&nbsp
האוסוז ניצחו את דולף זיגלר ורוברט רוד אחרי ספלאש של ג'ימי על רוד.
&nbsp
אלכסה בליס אומרת שהלילה היא תנצח בקרב המרובע ותקבל קרב מול ביילי.
&nbsp
המלך קורבין זועם שהראו סרטון שלו מהשבוע שעבר. הוא תוקף מפיק.
&nbsp
אליאס מנגן לקהל ויורד על סזארו. סזארו וסאמי זיין יוצאים ומדברים על איך ששינסוקה נאקאמורה הפסיד את האליפות הבין יבשתית. זיין אומר שאליאס ישלם.
&nbsp
אליאס ניצח את סזארו (ע' סאמי זיין) אחרי אלבו דרופ.
&nbsp
המלך קורבין יוצא ויורד על הקהל. הוא אומר שרומן ריינס תמיד צריך עזרה מולו, אבל עכשיו בגלל ההתערבויות שלו הוא לא יגיע למיין איבנט ברסלמניה. הוא דורש עוד קרב אחד מול ריינס ולא יזוז מפה. הוא שופך בירה על מעריץ. רומן ריינס יוצא ותוקף אותו. קורבין בורח וריינס אומר שהם ילחמו בכלוב.
&nbsp
מייקל קול מראיין באמצעות לוויין את גולדברג. גולדברג אומר שהוא התלהב ברויאל ראמבל. הוא אומר שברוק לסנר כבר עסוק מאוד, אבל מה עם האליפות האוניברסלית, שהוא לא קיבל עליה קרב חוזר? המוזיקה של בית הכיף של הגחליליות מתנגנת ובריי ווייאט מקבל את האתגר שלו. גולדברג אומר שהוא הבא בתור.
&nbsp
דניאל בריאן נראה כועס מאוד מזה, והית' סלייטר מגיע וצוחק על זה שבריי הצליף בו. בריאן מאתגר אותו לקרב.
&nbsp
דניאיל בריאן ניצח את הית' סלייטר אחרי לאבל לוק.
&nbsp
ברון סטרומן יוצא להתראיין ואומר שהוא זכה סופסוף באליפות יחידים. שינסוקה נאקאמורה יוצא עם סאמי זיין וזיין אומר שהם רוצים קרב חוזר. סטרומן אומר שיגן מתי שירצו, אבל זיין אומר שלא הלילה. הרבייבל יוצאים לתקוף את סטרומן ונאקאמורה בא לעזור. סטרומן מתגבר עליהם ומנסה לתקוף את זיין, אבל חוטף קינשאסה מנאקאמורה.
&nbsp
אוטיס מתכונן לדייט שלו עם מנדי רוז. טאקר מזכיר לו להשתמש בסכו"ם.
&nbsp
שיימוס ניצח את אפולו קרוז אחרי ברוג קיק. לאחר הקרב שורטי ג'י בא להציל אותו וחטף.
&nbsp
קרב טעינה לכתר: כרמלה ניצחה את אלכסה בליס, דיינה ברוק ונעמי אחרי סופרקיק לנעמי. לאחר הקרב ביילי תקפה אותה עם פייסבאסטר.
 
למעלה