מלחמות ליל רביעי- שבוע 19

Diunim

New member
NXT


הברוזרווייטס יוצאים עם הגביע שלהם. מאט רידל מכריז עליהם כזוכי הטורניר ואומר שהם יחגגו. פיט דאן אומר שהוא לא חשב שהם יהיו צמד, אבל עכשיו הם יזכו בתארי הזוגות. קייל או'ריילי ובובי פיש יוצאים ואומרים שהם לא יחכו עד לאירוע. רודריק סטרונג מונע מהם לרוץ לזירה. הם אומרים שיש להם עסקים יותר דחופים. הברוזרווייטס אומרים שהם ייקחו את התארים.
&nbsp
אנג'ל גארזה ניצח את איסאיה "סוורב" סקוט אחרי ווינג קליפר. לאחר הקרב, גארזה אומר שהוא גם חיסל את אומברטו קרילו וריי מיסטריו, ושהוא רוצה את אליפות המשקל הקל בחזרה.
&nbsp
האנדיספיוטד ארה תוקפים עוזרי במה כשהם מחפשים את טומאסו צ'אמפה.
&nbsp
דומיניק דיג'קוביק ניצח את קיליאן דיין אחרי פיסט יור אייס. לאחר מכן הוא פגש את קית' לי והשניים הסתכלו אחד על השני.
&nbsp
האנדיספיוטד ארה תוקפים את קושידה וברונסון ריד.
&nbsp
פין באלור וג'וני גארגאנו נותנים ריאיון במסך מפוצל. באלור מתרברב על זה שפצע את גארגאנו וגארגאנו אומר שהוא חיכה לו. באלור אומר שגארגאנו הוא לא פין באלור הבא. גארגאנו מתרברב על ההישגים שלו. הוא רוצה את באלור מ-NXT. באלור אומר שהבחור הזה מת ושהוא יחסל את גארגאנו. גארגאנו אומר שהוא ידחוף את הדגל של NXT ללב של באלור, ובאלור אומר שאין לו לב.
&nbsp
מרסדס מרטינז ניצחה את קייסי קאטאנזארו אחרי פישרמן באסטר.
&nbsp
ריאה ריפלי אומרת שהיא דואגת מביאנקה בלייר, אבל נחמד ששארלוט תבוא.
&nbsp
האנדיספיוטד ארה מותקפים בידי טומאסו צ'אמפה. צ'אמפה וקול מתקוטטים והברוזרווייטס באים לעזור. וויליאם ריגל דורש מהם ליישב את זה בזירה. הם ממשיכים להתקוטט.
&nbsp
ג'ורדן דבלין ניצח את טיילר בריז אחרי דוויל אינסייד.
&nbsp
ביאנקה בלייר יוצאת ואומרת שהיא תהפוך לאלופת הנשים בפורטלנד. ריאה ריפלי מתעסקת רק בשארלוט, אבל לא אכפת לה ממנה. שארלוט פלייר יוצאת ואומרת שבלייר היא אתלטית נהדרת, אבל לא היא. ריאה ריפלי יוצאת וריפלי אומרת שהיא רוצה קרב מולה ברסלמניה. בלייר אומרת שהיא זאת שתילחם מול פלייר. פלייר יורדת עליה כי היא לא אלופה. ריפלי אומרת שאסור לשארלוט לבוא לפה ולא לכבד אותן. הן מ-NXT. הן תוקפות את שארלוט.
&nbsp
טומאסו צ'אמפה והברוזרווייטס ניצחו את האנדיספיוטד ארה בפסילה אחרי שרודריק סטרונג תקף את צ'אמפה. לאחר הקרב פיש ואו'ריילי תקפו את דאן ורידל, סטרונג נתן לצ'אמפה באקברייקר וקול ריסס על צ'אמפה... ואז ולבטין דרים יוצא ותוקף את האנדיספיוטד ארה. הוא חושף טייטס עם מרינה שפיר, אשתו של סטרונג.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


"דת' ריידר" ג'ון מוקסלי (4-0) ניצח את אורטיז (2-2) (ע' סאנטאנה) אחרי פרדיגם שיפט. לאחר הקרב סאנטאנה תקף את מוקסלי וחטף גם פרדיגם שיפט, ואז מוקסלי דקר את סאנטאנה בעין עם מפתחות המכונית שג'ריקו נתן לו. הוא ברח מהמעגל הפנימי.
&nbsp
ה-SCU (סקורפיו סקיי ופרנקי קאזריאן) (2-1) ניצחו את הבסט פרנדס (טרנט באראטה וצ'אק טיילור) (ע' אורנג' קאסידי) (1-2) אחרי קוד רד מקאזריאן לטרנט. לאחר הקרב המסדר האפל תקפו את כולם והציעו לאורנג' קאסידי מסכה. הוא סירב וחטף מהם, וכריסטופר דניאלס רץ כשהמסדר הסתלק.
&nbsp
"מג'יקל גירל" יוקה סאזאקי (1-0) ניצחה את דוקטור בריט בייקר (1-2) אחרי קרוסיפיקס. לאחר הקרב בייקר תקפה את סאזאקי עם הפעמון. היא גרמה לה לדמם ונעלה אותה באחיזה.
&nbsp
קרב אטומיקוס: בוטצ'ר ובלייד (2-1) והלוצ'ה בראדרס (פיניקס ופנטגון ג'וניור) (1-1) ניצחו את האליט (היאנג באקס [1-2], אדם פייג' וקני אומגה [3-1]) אחרי פיר פקטור וגטו סטומפ על פייג' שסירב לצאת מהזירה. לאחר הקרב האליט התווכחו.
&nbsp
קני אומגה מנסה להתראיין אבל פאק מופיע על המסך ואומר שהוא רוצה את תשומת הלב של אומגה. הוא מאיים לתקוף את ריהו, אלא אם אומגה יסכים לקרב. אומגה מקבל ואומר שפאק לא יתקוף אישה. פאק מסכים, הוא לא חייה... אבל ניילה רוז כן. ניילה תוקפת את ריהו ונותנת לה פאוורבומב דרך שולחן.
&nbsp
"סופר באד" קיפ סביאן (3-2) (ע' פנלופי פורד) ניצח את "באד בוי" ג'ואי ג'נילה (1-2) אחרי רול אפ.
&nbsp
כריס ג'ריקו אומר שמוקסלי ישלם על מה שעשה. סאנטאנה אומר שהוא יחסל את מוקסלי בשבוע הבא.
&nbsp
אדם פייג' מתווכח עם היאנג באקס מאחורי הקלעים.
&nbsp
בעוד שבועיים: באטל רויאל לקביעת הטוענים לתארי הזוגות, וקודי רודס מול ווארדלו בקרב כלוב. בעוד שלושה שבועות: קני אומגה מול פאק בקרב איירון מן של חצי שעה.
&nbsp
דאסטין רודס אומר ש-MJF צריך לדעת שקודי קשוח.
&nbsp
MJF יוצא עם ווארדלו. לאחר מכן קודי יוצא ו-MJF מתחיל להצליף בו. ההילים צופים, וארן אנדרסון מעודד את קודי. דאסטין רודס מציע לקחת חמש בשביל אחיו. MJF מסרב, והיאנג באקס מגיעים ותומכים בקודי. וורדלו מצליף בקודי. ברנדי רודס באה לעודד את קודי והוא חוטף הצלפה אחרונה לפני ש-MJF בועט בו.
 
למעלה