המיין איבנט 115- סטינג/ויידר

Diunim

New member
המיין איבנט 115- סטינג/ויידר

איך אתה מתאושש כשהאייקון שלך עוזב? זאת שאלה חשובה שיש לשאול. לכל ארגון היאבקות היה את האייקון שלו, את המתאבק הגדול שלו. ולפעמים קרה מצב שהאייקון הזה עזב. ואז הארגון נאלץ להיות או לחדול: או להצליח ליצור מישהו חדש שיחליף אותו, או לשקוע בלעדיו.

אז WCW, יאמר לזכותם, כן הצליחו קצת, ממש קצת, להחליף את האייקון שלהם. הם כן הצליחו ליצור פיוד די גדול שסחב אותם בהיעדרו, וגם אם לפעמים כל הקרבות היו זבל, תמיד יכולת לסמוך על שני המתאבקים האלה שהם יתנו לך קרב ממש טוב. זאת הייתה נוסחה קלאסית.

אז הפעם ההצדקה לקרב היא טורניר "מלך הכבלים", טורניר שנמשך במשך חודש וחצי ב-1992. וכשסטארקייד 1992 הוא אירוע די גרוע, והאלוף הוא רון סימונס (!), ויידר וסטינג חייבים להיכנס לגמר טורניר לא חשוב בכלל ונשכח, ולתת את הקרב הכי טוב שהם יכולים לתת אחד עם השני.

תיהנו.



 

Diunim

New member
סטינג

שם אמיתי: סטיב בורדן
שמות זירה: הסטינגר, בלייד ראנר פלאש, בלייד ראנר סטינג
תאריך לידה: 20 במרץ 1959
מקום מגורים: וניס ביץ', קליפורניה
גובה: 1.88 מטר
משקל: 117 ק"ג
פינישר: סטינגר ספלאש, סקורפיון דת' לוק

סטיב בורדן התחיל את קריירת ההיאבקות שלו בקליפורניה ביחד עם ג´ים הלוויג (לימים אולטימייט ווריור). הוא היה עם הלוויג בכמה קבוצות ביניהן קבוצת הכוח USA, לוחמי החופש, והבלייד ראנרס (אז קראו לו פלאש). מאוחר יותר הוא שינה את השם מבלייד ראנר פלאש לבלייד ראנר סטינג. כשהבלייד ראנרס התפרקו, סטינג נולד. סטינג עבר ל-UWF ושם הוא זכה באליפות הזוגות עם אדי גילברט ב1986, בנצחון על הפנטסטים. התארים הפכו לפנויים רק כדי שסטינג וגילברט יזכו בהם חזרה, שוב בניצחון על הפנטסטים מה שהוביל לפיוד בין שני הזוגות ב-86. הפנטסטים צחקו אחרונים כשזכו בתארים חזרה בספטמבר. סטינג וגילברט נפרדו וסטינג הפך להיות יותר ויותר פייס. מאוחר יותר הוא הצטרף לריק סטיינר וזכה בחגורות בפעם השלישית, מטרי טיילור וכריס אדמס. הם החזיקו בתואר כחודש עד שהפסידו אותם לברק אקספרס. זמן קצר לאחר מכן, ה-UWF נקנו ע"י NWA. סטינג בדיוק היה אמור להפוך לאלוף הטלוויזיה של הארגון, אבל דאסטי רודס רצה לחסל את התואר. הוא החליט לא לתת לסטינג את התואר כי לא רצה לפגוע בו: גם הוא זיהה בו פוטנציאל כוכבות ולא רצה לתת לו כהונה קצרה. בסטארקייד הראשון, קיבל סטינג קרב שלשות בהתחלת המופע, שהסתיים בתיקו לאחר רבע שעה, והרשים.

ב-1988 קיבל סטינג הזדמנות של פעם בחיים: קרב מול אלוף ה-NWA, ריק פלייר, בקלאש אוף צ'מפיונס הראשון. לאחר 45 דקות של קרב, סטינג ופלייר נאלצו לסיים בתיקו שהזניק את סטינג לכוכבות. סטינג המשיך את היריבות עם הפור הורסמן של פלייר, כשהוא מצתוות בדרך כלל עם ניקיטה קולוף או דאסטי רודס. במרץ 1989 סטינג זכה בתואר הראשון שלו - אליפות הטלוויזיה, אחרי ניצחון על מייק רוטונדה. אחרי תקופה קצרה ללא אירועים, הגרייט מוטה התחיל לאתגר את סטינג על התואר, אבל הקרב הסתיים בצורה שנויה במחלוקת כשההצמדה של סטינג על מוטה הוכרזה כלא חוקית, ועל כן התואר התפנה. אחרי חודשיים מוטה ניצח את סטינג וזכה בתואר הפנוי. לאחר מכן סטינג החליט לעזור לריק פלייר מול טרי פאנק, ובסוף השנה הוא ניצח את פלייר, מוטה ולקס לוגר בסטארקייד 1989.

ב-1990 סטינג הוכרז כטוען לתואר של פלייר, והוא אפילו היה חבר בפור הורסמן, שעכשיו היו פייסים. פלייר הקדים תרופה למכה והוציא את סטינג מהקבוצה, אולם התכניות נעצרו כשסטינג נפצע בברך באותו הערב. בחודשים הבאים סטינג עזר ללקס לוגר מול ריק פלייר. בגרייט אמריקן באש זה קרה: סטינג ניצח את ריק פלייר וזכה באליפות ה-NWA לראשונה. הוא המשיך את היריבות עם ההורסמן: הוא נלחם בדרך כלל מול סיד וישס, ברי ווינדהאם וכמובן ריק פלייר, שהתחזה לדמות בשם "העקרב השחור". בתחילת 1991, פלייר זכה שוב בתואר מסטינג.

ב-1991 סטינג ולוגר ניסו לזכות בתארי הזוגות מהאחים סטיינר אבל לאחר מכן סטינג נלחם מול ניקיטה קולוף. לאחר מכן סטינג זכה באליפות ארצות הברית הפנויה לאחר שניצח את סטיב אוסטין בגמר טורניר. לאחר כמה חודשים, סטינג הפסיד את התואר לריק רוד, לאחר שלקס לוגר תקף אותו. לאחר זכייה בבאטלבול של סטארקייד 1991, סטינג התחיל יריבות מול הדנג'רוס אליינס של פול אי.דנג'רוסלי (היימן). הקבוצה רצתה להשמיד את WCW ולכן החליטה לפגוע בעיקר בסטינג. במהלך הפיוד סטינג נלחם מול לקס לוגר, האלוף דאז, והצליח לנצח אותו ולזכות באליפות WCW. את הברית המסוכנת סטינג ניצח לבסוף בקרב וורגיימס.

 

Diunim

New member
ויידר

שם אמיתי: ליאון אלן ווייט
שמות זירה: בייבי בול, בול פאוור, ביג ואן ויידר, ויידר
תאריך לידה: 14.5.1955
מגורים: דנוור, קולורדו
גובה: 1.96
משקל: 200 ק"ג
פינישר: פאוורבומב, ויידר בומב, מונסולט
&nbsp
ויידר נחשב בעיני רבים לאחד מהביגמנים הכי מוכשרים בביזנס. המהלכים האוויריים שלו נחשבו לפורצי דרך באותה התקופה.
&nbsp
את הקריירה שלו התחיל ליאון ווייט בפוטבול. הוא אף שיחק ב-NFL והגיע לגמר בעונה הראשונה שלו. אולם כמו מתאבקים רבים שהתחילו בתחום לפניו, הוא נפצע ונאלץ לפרוש מהספורט.
&nbsp
לאחר מכן, במכון כושר ב-1985, הציעו לו חבריו לעבור להיאבקות מקצוענית. הוא התאמן והתחיל ב-AWA, אז הארגון השלישי בגודלו במדינה. שיא הקריירה שלו היה קרב מול אלוף AWA, סטן האנסן. לא מפגש אחרון בין השניים.
&nbsp
ב-1986 נסע ויידר לגרמניה, ל-CWA. ב-1987 הוא זכה באליפות שלהם בביתו, בדנוור. אמנם הוא הפסיד את התואר כעבור ארבעה חודשים אך זכה בו שוב עוד פעמיים. בו זמנית ויידר נסע ליפן, והועבר מאול ג'פאן פרו רסלינג לניו ג'פאן. שם הוא קיבל את שמו החדש: ביג ואן ויידר. הוא קיבל מסכה שחורה והוצג כחבר בקבוצת זרים, ואף הדהים את העולם כשניצח את אנטוניו אינוקי בפחות משלוש דקות, מה שגרם לויידר להפוך לסופרסטאר ביפן. לאחר מכן בטורניר של IWGP ויידר ניצח את שינייה האשימוטו כדי לזכות באליפות העולם של הארגון: הלא-יפני הראשון שזכה באליפות IWGP. כחודש אח"כ ויידר הפסיד את התואר לסאלמן האשימיקוב - מומחה הסופלקסים הרוסי. גם לאחר ההפסד ויידר נשאר כאחד השולטים ביפן, ובקרב נוסף על התואר של IWGP הוא ניצח את ריקי צ'ושו וזכה שוב באליפות. ויידר החזיק כעת בתארים בשתי יבשות: אירופה ויפן, והמשיך להביס מתמודדים נוספים.
&nbsp
בפברואר 1990, נלחם מול סטן האנסן מאול ג'פאן בקרב בין ארגוני שנודע בגלל הסטיפיות שלו. השניים נפגעו מאוד ואילו ויידר נאלץ להתאבק עם עין שיצאה מהמקום. בינואר 1991 הוא זכה בתואר בפעם השלישית, כהונה שנמשכה רק חודשיים. בנוסף, ויידר אפילו הגיע ל-CWA במקסיקו, שם ניצח את קאנק וזכה בתואר העולמי שלהם. ויידר עשה היסטוריה: בין ה-12 בנובמבר, 1989 עד ל-22 בדצמבר באותה השנה, הוא היה אלוף גם ביפן, גם במקסיקו וגם בגרמניה. שלוש יבשות שונות.
&nbsp
ההצלחה של ויידר משכה את תשומת ליבם של WCW. ב-1990 הוא אכן חתם בארגון, אבל בקושי הופיע בו. בגרייט אמריקן באש הוא מחץ את טום זינק, ובפברואר 1991 הוא נלחם ברסלוור מול סטן האנסן עד ששניהם נפסלו. בהאלווין האבוק הוא השתתף בקרב תא האימים, ובסטארקייד בבאטל רויאל. ובינתיים ביפן, ויידר שיתף פעולה עם באם באם ביגלו, בצמד שנחשב למדהים. לאחר שהם הפסידו את תארי הזוגות לאחים סטיינר, ויידר התחיל להתמקד יותר בקריירה שלו ב-WCW, שאז היה להם הסכם עם ניו ג'פאן.

 

Diunim

New member
האווירה

שנת 1992 היוותה סוג של סיום תקופה, אך בו זמנית גם התחלה של עידן חדש. ניתן גם להגדיר זאת כ"חילוף משמרות".
&nbsp
האלק הוגאן החל להתקרב לסיום הקדנציה הראשונה שלו ב-WWE. הוא היה אמור לפרוש לגמרי מרסלינג.ולהתרכז בכיכוב על מסכי הקולנוע ברחבי המדינה. הוגאן התכוון לעבור לתחום הקומדיות, והתכונן לכבוש את הוליווד בסערה עם "אומנת במשקל כבד". הוגאן לא ממש פרש מרסלינג, ובשנת 1993 כבר ראינו אותו שוב.
&nbsp
ב-WCW, השנה הייתה בעייתית. היו כמה חילופי בוקרים, והבוקר החדש היה "קאובוי" ביל וואטס, שהמתאבקים די לא חיבבו כי נחשב לבוס קשוח מדי. בנוסף, 1992 הייתה השנה בה WCW נאלצו להסתדר ללא האייקון הגדול שלהם, ריק פלייר, שב-1991 עזב ל-WWF לאחר סכסוכים עם ההנהלה. הם נאלצו להתמודד עם הכעס של הקהל.

 

Diunim

New member
הפיוד

הפיוד בין סטינג לויידר התחיל באפריל 1992. סטינג הגן על התואר שלו מול ויידר, ובמהלך הקרב, ויידר נתן לסטינג ספלאש כזה שסדק לו שלוש צלעות ופגע לו בטחול. הקרב הסתיים בפסילה של ויידר ובהתקפה שלו על סטינג. סטינג התאושש וחזר לפיוד עם הברית המסוכנת וקקטוס ג'ק, אבל לא שכח.
&nbsp
ביולי 1992, סטינג קיבל את הקרב החוזר מול ויידר. אחרי קרב גדול, סטינג החמיץ סטינגר ספלאש וחטף פאוורבומב. ויידר היה לאלוף WCW העולמי. לא שזה נמשך הרבה זמן - כעבור שלושה שבועות הוא הפסיד את התואר לרון סימונס, זאת בעקבות פציעה שהוא ספג בברך. כשויידר חזר הוא ממש השתולל.
&nbsp
הקרב היה חלק מטורניר "מלך הכבלים" שהתרחש באותה השנה (ולא עוד פעם). אל הגמר ויידר התקדם לאחר שניצח את טוני אטלס ואת דאסטין רודס (שניצח את הברברי). סטינג, לעומתו, ניצח את בריאן פילמן ואת ריק רוד (שניצח את ברי ווינדהאם) לאחר החלטת השופטים. כמה ימים לאחר מכן תקף ויידר את סטינג לאחר קרב זוגות, וסטינג החזיר לו כשתקף אותו עם קרש במהלך ריאיון. מי יזכה ב… טורניר לגמרי חסר משמעות? האם סטינג ינקום בויידר על ההפסד?

 

Diunim

New member
הקרב

ג'ים רוס וג'סי ונטורה מדברים על הקרב ועל האסטרטגיות של השניים. JR טוען שסטינג מתכוון להתיש את ויידר, וג'סי אומר שויידר בכושר נהדר ואולי זה לא יעזור.
&nbsp
המוזיקה המאיימת של ויידר נשמעת. הוא יוצא עם הארלי רייס. הוא נכנס לזירה וחוגג עם הגביע. השופט לוקח ממנו את זה.
&nbsp
המוזיקה הקצבית של סטינג נשמעת והוא יוצא. הוא צועד לזירה ומסתבר שגם ויידר על הרמפה. השופט מפריד ביניהם. סטינג נכנס לזירה. השופט מרים את הגביע.
&nbsp
הפעמון מצלצל כשוויידר עושה את הפוזה שלו מול סטינג. הוא שואג מולו. סטינג מקיף את ויידר. ויידר מנסה סטירה וסטינג מתחמק. הם נועלים אחיזה. ויידר דוחף את סטינג! הוא לועג לו. הם שוב נועלים אחיזה, וסטינג מתחיל להרביץ לוויידר! ויידר לא מוכר, לא אכפת לו. הוא לועג לסטינג. סטינג מנסה לנעול אחיזה אבל ויידר מרים אותו ומטיח אותו על המזרן! הוא לועג לו והקהל שונא את זה. סטינג קם ונועל אחיזה עם ויידר. ויידר מרים אותו ומטיח אותו שוב! סטינג קם בעזרת החבלים. ויידר לועג לסטינג... שרץ אליו במהירות, אבל חוטף מכה בפרצוף! השופט בודק את סטינג. ויידר לוקח את סטינג... הוא מרים אותו למעלה! גורילה פרס על החבלים! סטינג נופל, מחזיק בגרונו. ויידר ממשיך ללעוג לסטינג. הוא מרים אותו ושוב מניף אותו. ושוב מנחית אותו עם הגרון על החבלים! ויידר מתווכח עם השופט וסטינג מתגלגל החוצה. השופט מונע מוויידר לצאת. סטינג נכנס וחוטף מכות מוויידר. ויידר מבצע שורט-ארם קלוזליין אבל סטינג מתכופף! הוא רץ ומתכופף מקלוזליין... בעיטה עם גלגלון! ויידר נפל... וכשהוא קם, סטינג נותן לו אינזוגירי! ויידר שוב נפל. הוא קם... סטינג עם ג'רמן סופלקס! סטינג מחכה שויידר יקום. הוא מבצע עליו קלוזליין! הוא רץ לחבלים... קקטוס קלוזליין, שניהם עפים, סטינג חוזר לזירה! הקהל משתגע. אפילו המסכה של ויידר נפלה מהקלוזליין! הארלי רייס מנסה לאפס את ויידר. סטינג מחזיק בחבלים... סואיסייד דייב על ויידר ורייס! סטינג שואג לקהל המשתגע. הוא חוזר לזירה. ויידר מנסה לקום. השופט סופר. 1... 2... ויידר מסתכל על השופט. 3... 4... סטינג מנסה לצאת והשופט מונע ממנו.
&nbsp
ויידר מטפס וחוזר אל הזירה, סטינג רץ וחוטף ממנו מכה. ויידר נוגח בו. הוא מרביץ לו בפינה. לאחר מכן הוא מרביץ לו בבטן. ויידר מבצע אייריש וויפ לפינה ורץ... סטינג זז, ארמדראג! סטינג רץ... אבל ויידר בועט לו בפנים! ויידר מרים את סטינג. הוא מבצע אייריש וויפ לחבלים... אבל סטינג מחזיק בחבלים כשוויידר מבצע קלוזליין. הוא בועט לו בפנים! ושוב! סטינג מחזיק בוויידר... DDT! הקהל משתגע! ויידר קם וסטינג לוקח אותו. הוא מרים אותו על החבל השני! הוא עולה למעלה! סטינג מחזיק לוויידר בראש... ומבצע עליו סופרפלקס מהחבל השני! הוא מצמיד! 1... 2... ויידר יוצא! סטינג מושך את ויידר מהחבלים… הוא נועל את הסקורפיון דת' לוק! ויידר נעול ונאנק מכאבים! ויידר מחזיק בחבל. סטינג משחרר. ויידר יוצא החוצה והולך לרייס. סטינג יוצא גם הוא... ויידר מסתובב… סטינג רץ עם סטינגר ספלאש, אבל ויידר זז וסטינג פוגע במחסום האבטחה! ויידר מדמם מפיו, אבל גם סטינג פצוע. 1... 2... ויידר קם לאט. 3... 4... סטינג מנסה לקום, ויידר חזר לזירה. הוא לועג לקהל. 5... 6... סטינג זוחל, פצוע, לזירה. 7... 8... סטינג זז... 9... סטינג חוזר לזירה, מותש. ויידר מרים את סטינג מראשו. שורט-ארם קלוזליין! ויידר מסמן שזה הסוף. הוא מרים את סטינג. ויידר מבצע אייריש וויפ ורץ עם ספלאש בפינה לסטינג! סטינג מבולבל וחוטף קלוזליין מוויידר! ויידר חונק אותו והשופט מזהיר אותו. ויידר מצמיד. 1... 2... סטינג יוצא! ויידר מרים את סטינג. הקהל מעודד את סטינג ועכשיו ויידר מחטיף לסטינג בפנים קצת. סטינג נשען על הטורנבאקל. ויידר מרים אותו... באק סופלקס! ויידר רץ... ביג ספלאש! 1... 2... סטינג יוצא! ויידר נראה כועס. הוא לוקח את סטינג ונועל צ'ינלוק.
&nbsp
סטינג נאבק באחיזה של ויידר והפעם ויידר הופך את זה לאבדומינל סטרץ'. סטינג נאנק מכאבים. ויידר מעקם את ראשו של סטינג. השופט מזהיר את ויידר. ויידר מושך את סטינג לקלוזליין! 1... 2... סטינג יוצא! ויידר מתווכח עם השופט. ויידר מרים את סטינג. שורט-ארם קלוזליין... סטינג חוסם את זה! הוא מאחורי ויידר! הוא נאבק... באקסלייד! 1... 2... ויידר יוצא! סטינג מתנשם. ויידר קם ובועט לסטינג בראש! סטינג נופל בפינה. ויידר לוקח את סטינג. אייריש וויפ… הוא מתכופף וסטינג קופץ מעליו! סאנסט פליפ! אבל ויידר עדיין עומד, וקופץ... סטינג זז וגורם לוויידר לנחות על המזרן! ויידר נאנק מכאבים. סטינג קם לאט. הוא חוטף מכה מוויידר. ויידר שוב מחטיף לו וסטינג נופל עם הראש על הטורנבאקל! סטינג מחזיק בחבלים וחוטף בעיטה מוויידר. ויידר מרים את סטינג ונועל את ראשו. באק סופלקס מסטינג! אבל ויידר קם ומצמיד! 1... 2... סטינג יוצא! ויידר שוב נועל צ'ינלוק. השופט בודק אותו אבל ויידר משחרר. סטינג מנסה לקום ולהגן על עצמו. ויידר מתחיל להרביץ לו בפינה. סטינג פשוט חוטף מכות. הוא נופל על המזרן. ויידר הולך לסטינג ובועט לו בבטן. הוא מרביץ לסטינג בראשו כמה פעמים. סטינג מנסה להתגונן אבל חוטף. הוא חוטף מכה ונופל על החבלים. ויידר מרביץ לסטינג בפינה. הוא מרים את סטינג ושם אותו על הטורנבאקל העליון! ויידר עולה למעלה. ויידר מסמן שזה הסוף... סטינג מתחיל להרביץ לוויידר! הוא נותן לו מכה בעין! וכמה מכות... ויידר נופל על המזרן! וגם סטינג. השופט סופר. 1... 2... ויידר מתחיל לזוז. 3... 4... ויידר קם על ברך. 5... 6... ויידר קם וסטינג משתמש בחבלים. ויידר מרביץ לסטינג בפינה. הוא ממשיך להרביץ לסטינג עד שזה נופל בפינה. סטינג צועק עליו להמשיך וממשיך לחטוף מכות מוויידר! סטינג הולך לפינה וממשיך לצעוק לוויידר לבוא! ויידר ממשיך להרביץ לו!
&nbsp
ויידר ממשיך להרביץ לסטינג בפינה, אבל לפתע סטינג מפסיק למכור! הוא חוטף מכות לגב וצועק! ויידר מבצע אייריש וויפ לחבלים, אבל סטינג עם מרפק לפנים! הוא רץ ונותן לו מכה לפנים! ומכה מסובבת! ויידר מתנדנד… וסטינג עם מכה שמורידה את ויידר! סטינג מרים את ידו. ויידר מנסה לקום. סטינג לוקח את ויידר... ומרים אותו על כתפיו! סמואן דרופ! הרגל של ויידר על החבלים. סטינג מנסה להצמיד אבל לא יכול. סטינג הולך ועולה על החבל העליון... ספלאש! 1... 2... ויידר יוצא! הארלי רייס עולה על האייפרון. סטינג מסתכל עליו ומתחיל לאיים עליו... אבל ויידר רץ ומרביץ לו! סטינג מותש בפינה. ויידר לוקח אותו ומבצע צ'וקסלאם! הוא מסמן שזה הסוף. ויידר עולה על החבל השני. הקהל משתגע... ויידר קופץ... ספלאש! סטינג גמור. אבל ויידר עצבני, כי הוא לא פגע לגמרי בסטינג! ויידר רוצה לעשות את זה שוב. הוא עולה והפעם על החבל העליון… אבל סטינג קם! ויידר קופץ וסטינג תופס אותו ומנחית אותו על המזרן! סטינג מצמיד! 1... 2... 3! סטינג ניצח, ויידר לא מאמין!
&nbsp
סטינג מוכרז כמלך הכבלים כשוויידר לא מאמין לזה. סטינג יוצא מהזירה והקהל משתגע.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

ביג מן, אנדרדוג, הביג מן משתמש במהלכי העוצמה שלו כדי לפגוע באנדרדוג שלא מוכן להיכנע ומשתמש במהלכים זריזים כדי להפיל את הענק. זה יכול לא לעבוד?
&nbsp
סטינג פשוט משתמש בגישת 'לא נכנע' ומוכן לחטוף כל מכה מוויידר, שממשיך להעניש את הפייס המסכן כאילו אין מחר. הספוטים שבהם ויידר מתחיל לאגרף את סטינג ולסטינג לא אכפת הם נהדרים, וגם המכירה של סטינג במהלך הקרב היא נהדרת לגמרי. אני נהניתי מהפסיכולוגיה פה מאוד.
&nbsp
הסיום קצת מוזר. בכלל, ל-WCW הייתה קצת בעיה עם סיומות לקרבות שלהם. אבל באופן כללי היה קרב ממש טוב, שמדגים לכם את הפסיכולוגיה הנהדרת בקרבות של ויידר וסטינג - אחד היל ביג מן רצחני ועוצמתי, והשני אנדרדוג שמצליח להשתמש בקהל כדי להתגבר על כל הסיכויים.
&nbsp
ציון הקרב:
½

 

Diunim

New member
לסיום

בואו נדבר על טורניר מלך הכבלים… אה, בעצם לא צריך לדבר עליו, הטורניר הזה הומצא לצורך הסטארקייד הזה ומיד אחר כך נזנח. בואו נדבר על סטינג ועל ויידר! הפיוד שלהם המשיך עוד חצי שנה, כלל גם את בולדוג וסיד (וגם פצצה!) ואפילו כלל זכייה של סטינג בתואר לכמה ימים מוויידר!
&nbsp
כן, ויידר זכה בתואר רק כמה ימים לאחר סטארקייד. אבל זה לא היה סטינג שהוריד את המפלצת. כמה חודשים לאחר מכן ריק פלייר חזר סופסוף מהגלות שלו ל-WCW והוא היה זה שהוריד את ויידר בקרב שכבר סיקרנו פה. WCW נאלצו לחזור לנוסחה המוכרת שלהם - ריק פלייר, כי זה מה שהקהל בא לראות וזה מה שהקהל דרש לראות.
&nbsp
אבל הפיוד בין ויידר וסטינג היה מה שסחב את WCW, לטוב ולרע, כשלא היה להם את האייקון שלהם. כמה זה פשוט - אנדרדוג, ביג מן, פסיכולוגיה פשוטה, ואיכשהו WCW לא דפקו את זה בכלל. ב-WWE, לעומת זאת, השניים לא ממש הצליחו. אבל את הקרבות שלהם מ-WCW תמיד יהיה לנו.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

אם הייתי מבקש מהמנהלים של הפורום לבחור את הנציג שלהם לקרב, זה מה שהיינו מקבלים.
 
למעלה