שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


רנדי אורטון יוצא החוצה ומנסה לדבר, אבל קריאות הבוז של הקהל חזקות מדי אז הוא הולך.
&nbsp
ליב מורגן ניצחה את לאנה אחרי קפיצה. לאחר הקרב רובי ריוט חזרה ותקפה אותה.
&nbsp
מוג'ו ראולי יוצא עם רידיק מוס, והוא אמור להילחם מול דרו מקינטייר. מקינטייר אומר שהוא יתן לו קליימור תוך שלוש שניות, אבל מדבר על ברוק לסנר. לסנר תקף אותו מאחור, אבל מקינטייר יחסל אותו ברסלמניה. הקרב מתחיל, מקינטייר נותן קליימור תוך שלוש שניות ומצמיד.
&nbsp
באדי מרפי ו-AOP מתראיינים. סת' רולינס מגיע ואומר שהם חייבים להתכונן. הם הולכים ובינתיים רולינס אומר שהוא כבר ניצח את ברוק לסנר פעמיים, ושכדאי שדרו מקינטייר יתכונן ליריב חדש.
&nbsp
קרב הדחות: באדי מרפי ו-AOP (ע' סת' רולינס) ניצחו את קווין אוונס והווייקינג ריידרס. סדר ההדחות היה: אריק הודח אחרי קורב סטומפ, איבר נפצע בגלל שהוטח באייפרון, מרפי אחרי פאוורבומב מאוונס, אקאם אחרי סטאנר מאוונס, ואוונס אחרי ספיינבאסטר מרייזאר.
&nbsp
ריקושט מתראיין ואומר שיש לו סיכוי להילחם על אליפות ה-WWE. הוא לא חזק כמו לאשלי או עם גיבוי כמו רולינס, אבל יש לו נחישות.
&nbsp
אליסטר בלאק ניצח את אריק יאנג אחרי בלאק מאס. לאחר הקרב הוא אמר שהוא יטיל צל על כל המתאבקים של RAW.
&nbsp
סלינה וגה מציגה את אנג'ל גארזה מול אומברטו קרילו. מסתבר שהשניים בני דודים. אנג'ל גארזה אומר שכל המשפחה מתביישת בקרילו, ואומברטו יורד עליו. גארזה נותן לו ווינג קליפר, אבל ריי מיסטריו רץ להציל אותו.
&nbsp
ריי מיסטריו ניצח את אנג'ל גארזה (ע' סלינה וגה) בפסילה אחרי שחטף האמרלוק DDT על הבטון.
&nbsp
שארלוט פלייר יוצאת לזירה ושואלת מול מי היא תילחם ברסלמניה. היא כבר החזיקה בתואר של RAW וניצחה את בקי. גם בתואר של סמאקדאון היא החזיקה וניצחה את ביילי. אבל היא גם אוהבת את NXT. היא עדיין רוצה את הזהב. ריאה ריפלי יוצאת ואומרת ששארלוט לא ניצחה אותה. אבל ריפלי ניצחה את שארלוט. שארלוט מסתכלת על אליפות NXT והולכת.
&nbsp
לאשלי מתראיין ואומר שהוא ולאנה יחגגו אחרי שהוא יכסח את רולינס וריקושט. וגם את ברוק לסנר ודרו מקינטייר הוא ינצח.
&nbsp
אסוקה (ע' קיירי סיין) ניצחה את נטליה אחרי אסוקה לוק. לאחר הקרב אסוקה אתגרה את בקי לינץ'. בקי יצאה ואמרה שהיא כבר ניצחה אותה בראמבל, אבל היא מסכימה. סיין מנסה לתקוף אותה אבל בקי מצליחה להפוך את זה.
&nbsp
סת' רולינס יוצא ואומר שעכשיו הזמן שלו לנצח את ברוק לסנר שוב. הוא יורד על תגובות הקהל ואומר שהוא יציל את התעשייה.
&nbsp
קרב טעינה לכתר: ריקושט ניצח את בובי לאשלי וסת' רולינס אחרי 630 ספלאש לשניהם. לאחר הקרב ברוק לסנר נתן לריקושט F5.
 
למעלה