שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


רומן ריינס והאוסוז יוצאים לזירה. ריינס אומר שהחדשות הטובות הן שהוא כיסח את המלך קורבין, אבל הפסיד בראמבל. אבל הוא יתמקד ברסלמניה. קורבין, זיגלר ורוד יוצאים וקורבין אומר שרק האוסוז עזרו לריינס. הוא רימה אותו ובגלל זה קורבין לא הצליח לנצח בראמבל. הוא דורש קרב שלשות. האוסוז אומרים שקורבין חטף חזק. קורבין מזכיר שהוא האכיל את ריינס במזון לכלבים. ריינס אומר שמי שיפסיד בקרב השלשות יאכל מזון לכלבים. קורבין מסכים ומסתבר שמדובר בעגלה שלמה של מזון לכלבים...
&nbsp
קרב טעינה לכתר: המיז וג'ון מוריסון ניצחו את האבי מאשינרי, הרבייבל ולוצ'ה האוס פארטי אחרי סקאל קראשינה פינאלה וסטארשיפ פיין לוויילדר.
&nbsp
טאקר ואוטיס מאחורי הקלעים ומנדי רוז וסוניה דוויל מודות להם על הראמבל. אוטיס מזמין את מנדי לצאת איתו (בשישי הבא). מנדי אומרת שהיא עסוקה בשישי הבא... אבל לא בשישי שאחריו (יום האהבה).
&nbsp
אלכסה בליס וניקי קרוס ניצחו את מנדי רוז וסוניה דוויל אחרי טוויסטד בליס לרוז.
&nbsp
אליפות בין יבשתית: ברון סטרומן ניצח את שינסוקה נאקאמורה (ע' סאמי זיין וסזארו) אחרי פאוורסלאם בריצה.
&nbsp
סאמי זיין מתעמת עם אליאס מאחורי הקלעים וסזארו מנסה להתקיף את אליאס. אליאס תוקף אותו בזירה.
&nbsp
שיימוס ניצח את שורטי ג'י אחרי ברוג קיק.
&nbsp
ביילי יוצאת ומתרברבת על הניצחון שלה על לייסי אוונס. היא גם קוראת לשארלוט פלייר לבוא. נעמי יוצאת ואומרת שביילי לא ניצחה אותה. ביילי תוקפת אותה אבל נעמי מצליחה להבריח אותה.
&nbsp
רומן ריינס והאוסוז ניצחו את המלך קורבין, רוברט רוד ודולף זיגלר אחרי רול אפ של ריינס לקורבין. לאחר הקרב הם אזקו אותו לזירה, ריינס נתן לו ספיר והם זרקו על קורבין אוכל לכלבים.
 
למעלה