מלחמות ליל רביעי- שבוע 18

Diunim

New member
NXT


פין באלור ניצח את טרנט סבן אחרי 1916 (מוקדם יותר באותו ערב הוא תקף אותו במגרש החנייה). לאחר הקרב באלור הזהיר את גארגאנו.
&nbsp
מאט רידל ופיט דאן מתראיינים בנושא גמר טורניר דאסטי רודס.
&nbsp
יש סרטון מוזר עם חמש טבעות, שבשלוש מתוכן כתובים המספרים 5, 20 ו-2.
&nbsp
שוטצי בלאקהארט ניצחה את דונה פורצו אחרי סנטון ספלאש.
&nbsp
קית' לי יוצא ומברך את הקהל. הוא אומר שעכשיו הוא זכה בתואר הראשון שלו. דמיאן פריסט יוצא ואומר שהוא רוצה לקחת לו את התואר. דומיניק דיג'קוביק יוצא ואומר שמגיע לו להיות המאתגר הראשון. קית' לי אומר שהוא יראה אותם אחר כך. פריסט תוקף את דיג'קוביק וקרב מתחיל.
&nbsp
דומיניק דיג'קוביק ניצח את דמיאן פריסט אחרי פיסט יור אייס.
&nbsp
טומאסו צ'אמפה התראיין עם מוט ברזל ואמר שהוא יוודא שהוא יקבל קרב מול אדם קול.
&nbsp
רודריק סטרונג, קייל או'ריילי ובובי פיש נמצאו מעולפים בסמטה מחוץ לבניין. צ'אמפה שם שולחן בזירה וקורא לקול. קול יוצא וצועק עליו. צ'אמפה אומר שהוא עומד לתת לו פאוורבומב דרך השולחן וייקח את התואר בפורטלנד. וויליאם ריגל יוצא ומסתבר שקול חתם על החוזה לקרב והם עמדו לתת לצ'אמפה הזדמנות. קול מתחיל לדבר אל צ'אמפה ואז מרביץ לו עם המיקרופון. אבל צ'אמפה מתגבר עליו ונותן לו פאוורבומב דרך השולחן. צ'אמפה חותם על החוזה.
&nbsp
טייגן נוקס ניצחה את דאקוטה קאי אחרי שייניסט וויזארד.
&nbsp
הטבעות מופיעות שוב ויוצרות את התאריך של ה-5 בפברואר, השבוע הבא.
&nbsp
קיידן קרטר ניצחה את צ'לסי גרין אחרי רול אפ.
&nbsp
גמר טורניר דאסטי רודס קלאסיק: הברוסרווייטס (פיט דאן ומאט רידל) ניצחו את הגריזלד יאנג וטרנס (ג'יימס דרייק וזאק גיבסון) אחרי גו טו סליפ מרידל ודאן לדרייק.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


ג'ון מוקסלי יוצא ואומר שהמשחקים נגמרו. כריס ג'ריקו עומד בינו ובין ראש ההר. הוא אומר שבניגוד לג'ריקו יש לו כבוד והוא שונא בריונים. הוא ייקח ממנו את התואר וקורא לו לבוא. ג'ריקו יוצא ואומר שזה הגיע למוקסלי. הוא יורד על אימא שלו ועל העין שלו. הוא מוציא את המעגל הפנימי ומאבטחים. הם מתחילים לכסח את מוקסלי שמצליח לתת DDT למאבטח ולברוח.

היאנג באקס (2-1) ניצחו את הבוצ'ר והבלייד (1-1) (ע' אלי, MJF ווורדלו) אחרי מלצר דרייבר לבלייד. לאחר הקרב קני אומגה נתן לבוטצ'ר וי טריגר. אדם פייג' השיכור הגיע ונתן לבוטצ'ר באקשוט לריאט.

"החייה" ניילה רוס (2-1) ניצחה את ביג סוול (1-1) אחרי ביסט בומב.

"הסיוט האמריקני" קודי רודס (3-0) (ע' ארן אנדרסון) ניצח את "סופרבד" קיפ סביאן (2-2) (ע' פנלופה פורד) אחרי קרוסרודס שלוש פעמים.

בריט בייקר יורדת על טוני שובאני ועל ג'ים רוס. היא יורדת גם על ריהו.

הבאקס אומרים שהם בדרך לאליפות הזוגות. פייג' יורד עליהם ואומר שהם לא ינצחו אותו. אומגה אומר שבשבוע הבא, ארבעתם יילחמו מול בלייד, בוטצ'ר וצמד שהם יבחרו.

SCU (סקורפיו סקיי וקאזריאן) (2-1) (ע' כריסטופר דניאלס) ניצחו את היבריד 2 (ג'ק אוונס ואנחליקו) (0-2) אחרי SCU לייטר על אנחליקו. לאחר מכן המסדר האפל הופיעו על המסך ואמרו ש"העליון" כועס על דניאלס וביקש לפגוע בחברים ובמשפחה שלו.

פאק אמר שברגע שהמעגל הפנימי יגמרו עם מוקסלי הוא ידקור לו את העין השנייה. בנוסף, הוא יורד על קני אומגה ואומר שבשבוע הבא הוא יטפל בו.

המעגל הפנימי (סאנטאנה ואורטיז (2-1) וכריס ג'ריקו (2-0)) (ע' ג'ייק הייגר וסאמי גווארה) ניצחו את פרייבט פארטי (איסייה קאסידי ומארק קוון) (0-2) ודרבי אלין (1-3) אחרי ג'ודאס אפקט לקאסידי. לאחר הקרב המעגל הפנימי תקפו את הפייסים עד שמוקסלי רץ עם אלת בייסבול והבריח אותם.
 
למעלה