המיין איבנט 114- לוס גרינגוס לוקוס/סאנטו ואוקטגון

Diunim

New member
המיין איבנט 114- לוס גרינגוס לוקוס/סאנטו ואוקטגון

אדי גאררו. מאז ה-13 בנובמבר, 2005, הכול התחיל להידרדר. המוות שלו חשף עבורנו את הצדדים הבעייתיים בביזנס, צדדים שנחשפו אחר כך גם עם מותו של כריס בנואה. אבל רבים לא יודעים שאדי למד את כל מה שהוא יודע ממתאבק אחר, שמת אחת עשרה שנים קודם לכן.

השנה הייתה 1994. ההיאבקות בקאנטים. אבל AAA מילאו אולמות במקסיקו, והחליטו, יחד עם WCW, לשתף פעולה במופע מעניין שנקרא "כשעולמות מתנגשים" (היייייי! כמו זה של NXT!). הקארד היה הצלחה גדולה, אם כי לא מינפו אותו לכלום. אבל היה שם קרב אחד מעניין.

היספני, אמריקני ושני מקסיקנים נכנסים לזירה. נשמע כמו בדיחה? לא. כשאדי גאררו וארט באר, לוס גרינגוס לוקוס, שמו את השיער שלהם על הכף, מול אל היחו דל סאנטו ואוקטגון ששמו את המסכות שלהם על הכף, כל מה שנשאר מזה היה קרב טוב, ומוניטין לאדי גאררו שלעולם לא יישכח.

תיהנו.



 

Diunim

New member
אדי גאררו

שם אמיתי: אדוארדו גורי גאררו ליאנס
ידוע גם בתור: בלאק טייגר II; אדי גאררו; אל קליינטה; מאסאקרה מגיקה; לטינו היט
תאריך לידה: 9 באפריל, 1967
מקום מגורים: אל-פאסו, טקסס
גובה: 1.73 מטר
משקל: 103 ק"ג
פינישר: פרוג ספלאש
&nbsp
אדי גאררו הגיע ממשפחת היאבקות אגדית. אביו, גורי גאררו, נחשב לאבא המייסד של סגנון היאבקות הלוצ'ה ליברה, מאמן היאבקות ידוע ודמות מפתח בעולם ההיאבקות המקסיקני. כל שלושת אחיו של גאררו – צ'אבו גאררו, הקטור גאררו ומאנדו גאררו – הלכו בעקבות אביהם והפכו למתאבקים מקצועיים. גם אחיינו של גאררו, צ'אבו גאררו הבן, הפך למתאבק, בעוד שדודו אנריקו ללנס ובן-דודו חאבייר ללנס התאבקו במקסיקו. כילד, אביו של גאררו איפשר לו ולצ'אבו הבן להתאבק בהפסקות של אירועים שנערכו באולמות שהיו בבעלותו של גורי.
&nbsp
גאררו גדל באל-פאסו שבטקסס ולמד באוניברסיטת ניו-מקסיקו ובאוניברסיטת רמות ניו-מקסיקו, בשתיהן היה על מלגת ספורטאי והתאבק בהיאבקות חובבנית ברמת קולג'ים, לפני שחזר לאל-פאסו כדי להתאמן כמתאבק מקצועני. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו ב-1987 בארגון המקסיקני Empresa Mexicana de Lucha Libre. הוא הפך לכוכב במקסיקו זמן רב לפני שהגיע למעמד של מיין איבנט בארה"ב. בסוף שנות ה-80החל גררו להופיע ב-WCW בימיה תחת ה-National Wrestling Alliance (NWA) (מה שנודע בעבר כ"Jim Crocket Promotion" – הארגון של ג'ים קרוקט) כג'ובר.
&nbsp
ב-1993 גררו החל להתאבק ביפן עבור ארגון ה-New Japan Pro Wrestling (NJPW) שם היה ידוע כבלאק טייגר II.

 

Diunim

New member
ארט באר

שם אמיתי: ארתור ליון באר
ידוע גם בתור: ביטלג'וס, האינטרודר, לאב מאשין, הג'וסר, הוויטצ'ר
תאריך לידה: 8.10.1966
מקום לידה: פורטלנד, אוראגון
גובה: 1.85 מטר
משקל: 103 ק"ג
פינישר: פרוג ספלאש
&nbsp
ארט באר הגיע ממשפחה של מתאבקים: אביו, סאנדי באר ושני אחיו, ג'סי ושון באר. כשהיה בן 12, הכיר את רודי פייפר שהיה אז מתאבק מקומי באוראגון, ופייפר החליט לקחת עליו אחריות ולאמן אותו עד שיתבגר.
&nbsp
לפני שנהיה מתאבק מקצועי, היה באר מתאבק חובבני באוניברסיטת אורגון. בגיל 23 נאלץ באר לעזוב את לימודיו באוניברסיטה לאחר שהכניס נערה בת 19 להריון, התחתן והחל לעבוד. הוא עבד בעיקר בימים בבית חרושת של פלדה, ובלילות הוא התאמן לקראת קריירת ההיאבקות המקצועית שלו.
&nbsp
ארט התחיל להתאבק תחת אירגונו של אביו, כ-"ארתור באר" ובנוסף התאבק כ-"האינטרודר". לאחר מכן רודי פייפר המציא לבאר את הגימיק הפייסי, "הביטלג'ויס" שמבוסס על סדרה טלוויזיה מצויירת, שמטרתה לעזור לילדים. בנוסף, הביטלג'ויס שיתף פעולה כצמד עם ביג ג'ויס (ג'ף וורנר) והזוג נקרא "ג'ויס פטרול".
&nbsp
בסוף שנת 1990 ארט באר חתם עם ה-WCW, ושמר על הגימיק של הביטלג'ויס. אך שם הגימיק שונה ל-"דה ג'ויסר" מנימוקי זכויות יוצרים. אחרי כמה בעיות שנוצרו עם החוקים, ארט באר עזב את ה-WCW ועשה את דרכו למקסיקו.
&nbsp
אחרי שעזב את ה-WCW נקנה ארט באר על ידי האירגון המקסיקני EMLL בו עבד (וניהל) חברו הטוב קונאן. הוא התאבק תחילה עם מסיכה בגימיק של The American Love Machine"", ותחת הגימיק הוא זכה להצלחה רבה. שנה לאחר כניסתו לארגון הוא נכנס לפיוד כנגד מתאבק עם מסיכה בשם הבלו פנתר. 18,000 אוהדים באולם במקסיקו סיטי ראו את הקרב ביניהם, שנקבע מסיכה נגד מסיכה. הלאב מאשין ביצע פילדרייבר על הבלו פנתר, המהלך הזה היה לא חוקי בהיאבקות המקסיקנית, ולכן הבלו פנתר ניצח בפסילה, והלאב מאשין איבד את המסיכה.
&nbsp
ארט באר עזב את EMLL לאחר שנתיים וניסה להתקבל ל-WWF, ועשה כמה הופעות אך הם לא החתימו אותו.

 

Diunim

New member
אל היחו דל סאנטו

שם אמיתי: חורחה גוזמאן
ידוע גם בתור: אל היחו דל סאנטו, אל קוראק, אל אנמסקרדו דה פלטה (האיש במסיכת הכסף), אל הרדרו דה לה ליינדה דה פלטה (יורש אגדת הכסף).
תאריך לידה: 2 באוגוסט, 1963
מקום מגורים: מקסיקו סיטי, מקסיקו
גובה: 1.70 מטר
משקל: 85 ק"ג
פינישר: קאמל קלאץ'
&nbsp
אל היחו דל סאנטו ("בנו של הקדוש" בתרגום חופשי מספרדית) הוא מתאבק מקצועי מקסיקני ואחד מהכוכבים המצליחים ביותר בלוצ'ה ליברה. הוא בנו של המתאבק האגדי, אל סאנטו, ושמו האמיתי הוא חורחה גוזמאן.
&nbsp
"סנטיטו", שם בו מתייחסים כלפיו לעתים, היה הילד היחיד מבין אחד עשר ילדיו של אל סאנטו שהפך למתאבק מקצועי. הוא החל להתאבק ללא הסכמת אביו בפברואר 1982 בתור "אל קוראק", אך עשה את הבכורה הרשמית שלו כ"אל היחו דל סאנטו" באוקטובר של אותה שנה לאחר שסיים לעשות תואר במדעי התקשורת במכללה, לפי בקשת אביו. הוא חלק יחד עם אביו את המראה, מסיכת הכסף (כמו גם המכנסיים והגלימה) והמהלכים, אך הוא היה נמוך יותר, ולמרות שהוא לעולם לא יהפוך לאותו אייקון תרבותי, הוא עתיד להיעשות לפרפורמר יותר טוב בזירה מאשר אביו.
&nbsp
בתחילת הקריירה הוא התאבק בעיקר עבור WWA (באזור טיחואנה) ו-UWA (ארגון שפעל באזור מקסיקו סיטי), אך הוא עשה את בכורתו ב-EMLL (הארגון שמאוחר יותר הפך לקונסחו מונדיאל דה לוצ'ה ליברה, או במילים אחרות- CMLL) בארנה מקסיקו בקיץ של 1983. כמו כן הוא נבחר להיות "טירון השנה".
&nbsp
הוא זכה בתואר הראשון שלו- אליפות העולם במשקל קל של UWA- באוקטובר 1985 והחליף את התואר עם אריסטוטלס. לאחר מכן הוא נכנס לפיוד עם אספנטו ג'וניור (אשר אביו נלחם נגד אל סאנטו המקורי), כשבסופו סאנטיטו לקח את המסיכה שלו. אספנטו לקח את התואר של סאנטו אך הוא הצליח להשיבו אליו ב-1988 ולקח את שיערו של אספנטו יחד איתו. בזמן זה הוא גם היה בפיוד עם נגרו קסאס, שעתיד להפוך ליריבו החשוב ביותר, ולקח את שיערו ב1987 בקרב באודיטוריום האולימפי של לוס אנג'לס.
&nbsp
ב1990 הוא ערך את בכורתו ביפן עבור ארגון הULL (Universal Lucha Libre) של גראן האמאדה והתקדם ברמת משקל ע"י זכייה באליפות הוולטרווייט של UWA כמו גם אותה אליפות של WWA. בשלהי שנת 1991 הוא עזב את WWA והשאיר את תואר הוולטרווייט של הארגון נטוש, אך המשיך להתאבק עבור UWA עד הקמת אסיסטנסיה אססוריה אי אדמיניסטרסיון (AAA). סאנטו השיב לעצמו את תואר הוולטרווייט של WWA והביא אותו עמו ל-AAA. אחד מהפיודים הראשונים שלו שם היה נגד אחיו הצעיר של נגרו קסאס, האבי מטאל. האבי לקח את אליפות הוולטרווייט של WWA מסאנטו וזכה באליפות הוולטרווייט הלאומית, אך סאנטו יצא מהפיוד עם ידו על העליונה ולקח את שני התארים מהבי לפני שהפסיד אותם שנית לכוכב צעיר נוסף- סייקוסיס.

 

Diunim

New member
אוקטגון

שם אמיתי: חואן אסקרלה
ידוע גם בתור: דראגון דוראדו, לה אמנזה אלגנטה, אוקטגון
תאריך לידה: 27.3.1961
מקום לידה: חלאפה, ורקרוז
גובה: 1.73 מטר
משקל: 86 ק"ג
פינישר: לה אסקרלה
&nbsp
חואן אסקרלה התעניין באומנויות לחימה עוד מגיל קטן והשיג חגורה שחורה בקראטה. היאבקות הייתה עבורו רק תחביב. ברגע שפגש את ראול רייז, מתאבק לשעבר, הוא השתכנע שיוכל להתפרנס כמתאבק. לאחר שלמד את הבסיס, הוא ערך את בכורתו כ'דראגון דוראדו' בדצמבר 1981. מהר מאוד הוא שינה גימיק, לה אמנזה אלגנטה, אולם לא הצליח בגימיקים. למרות זאת, הוא השיג חוזה ב-EMLL, ארגון ההיאבקות הגדול במדינה.
&nbsp
בסוף 1988, החליט אנטוניו פנה, הבוקר של EMLL, לנצל את הרקע של חואן כאומן לחימה. בהשראת סרט של צ'אק נוריס, הוא קיבל את הגימיק של "אוקטגון"- נינג'ה מקסיקני עם בגדים שחורים ומסכה שחורה לבנה עם מטפחת ראש אדומה. הגימיק הזה הצליח מאוד, בעיקר אצל הילדים. ב-1991 דייב מלצר טען שהוא הכוכב הכי גדול במקסיקו.
&nbsp
אוקטגון היה בצמד עם אטלנטיס והשניים כיכבו בסרט לוצ'ה. הוא גם כיכב עם מאסקארה סאגראדה בסרט. השלושה נחשבו לכוכבי הסרטים הגדולים של אותה התקופה וזכו באליפות השלשות. הכהונה שלהם לא נמשכה הרבה זמן, והם הפסידו את התארים מהר. באותו הזמן מתאבקים מבוססים, כמו מיל מאסקאראס ואל קאנק, התייחסו לאוקטגון בזלזול בגלל גילו הצעיר וההצלחה המהירה שלו.

 

Diunim

New member
האווירה

1994 הייתה שנה גרועה להיאבקות… אבל רק בארצות הברית. בשאר העולם המצב היה נהדר. ביפן, מתאבקי הג'וניורז התחילו להרשים וניו ג'פאן התחילו לתת קרבות מצוינים שהשאירו את הצופים פעורי פה. אבל זה היה כלום בהשוואה למקסיקו.
&nbsp
ב-1992, אנטוניו פנה פרש מ-EMLL בכעס על השמרנות שלהם, ולקח להם את הכוכבים הגדולים ביותר שלהם וגם את עסקת השידור בטלוויזיה. פנה וקונאן הקימו ארגון חדש בשם AAA, והארגון התחיל להצליח מאוד.
&nbsp
מכיוון שלראשונה זה המון שנים AAA שודרו במקסיקו סיטי, המתאבקים המקסיקניים התאבקו מלא פעמים בשנה, מול קהל מלא ושובר שיאים בדרך כלל. הכסף פשוט זרם, והבוקינג היה נהדר וחדשני מאוד.

 

Diunim

New member
הפיוד

כשאדי גאררו הגיע ל-AAA, הוחלט לצוות אותו עם סאנטו כ"צמד האטומי", בהתייחסות לכך שגורי גאררו ואל סאנטו היו צמד בעברם. אדי וסאנטו לא אהבו אחד את השני, ולבסוף הוחלט לבצע פרידה בסטוריליין: ארט באר התחיל לשכנע את אדי שהוא צריך לצאת מהצל של סאנטו. אדי עבר לצוות עם באר, שכונה "צמד הטרור" וגם "לוס גרינגוס לוקוס". הם התאבקו בתלבושת אמריקנית וייצגו את אמריקה.
&nbsp
בינתיים סאנטו הביא את אוקטגון לגיבוי. בנובמבר 1993, סאנטו ואוקטגון ניצחו את אדי ובאר כדי להפוך לאלופי AAA הראשונים לזוגות. לאחר עוד שמונה חודשים של קרבות בין הצמדים בכל מיני צורות, אדי ובאר זכו בתארי הזוגות בעזרת שופט משוחד. הגניבה הובילה לכך שסאנטו ואוקטגון החליטו להביא לקרב אחד אחרון.
&nbsp
סאנטו ואוקטגון החליטו על האתגר הכי חשוב שאפשרי במקסיקו: קרב שבו לא התארים על הכף, אלא המסכות שלהם, בתמורה לשיער של אדי ובאר. כמובן שהקרב יהיה בחוקי שתי הכרעות מתוך שלוש, כנהוג במקסיקו. האם אדי ובאר ירמו את דרכם לניצחון שוב? או שאולי הלוצ'דורים ינקמו בגרינגוס?

 

Diunim

New member
הקרב

הקהל מתחיל לצעוק בוז. הגרינגוס יוצאים, עטויים בלבוש אמריקני ולועגים לקהל. הקהל מתפרע. לואי ספיקולי, מדונס בויפרנד, מלווה אותם. וגם נשים מושכות. אדי מתעמת עם המעריצים והגרינגוס נכנסים לזירה.
&nbsp
המוזיקה של הלוצ'דורים מתנגנת. הקהל מריע. אוקטגון וסאנטו יוצאים עם נשים משלהם והקהל מעודד. הם לוחצים את ידי המעריצים. בלו פנתר לוחץ גם את ידי המעריצים. הלוצ'דורים מלהיבים את הקהל והכרוז מכריז על הקרב. ארט באר מלגלג על הקהל ואדי צורח עליהם. הקהל צועק "מקסיקו".
&nbsp
הפעמון מצלצל. אדי ובאר מחליטים לצאת מהזירה. הם מתווכחים עם הקהל וארט באר לועג למהגרים. אדי חוזר לזירה, הוא עם סאנטו בזירה. אוקטגון מוביל את הקהל בקריאות מקסיקו, הגרינגוס כועסים. אדי וסאנטו מקיפים אחד את השני. הם נועלים אחיזה. סאנטו מבצע ארמדראג ואדי קם. הם שוב מקיפים אחד את השני. סאנטו מתקל את אדי למזרן, אדי מנסה לברוח וסאנטו נועל אותו. אדי מרתק אותו למזרן. 1... 2... סאנטו קם. אדי נועל את הראש של סאנטו. סאנטו מבצע באק באדי דרופ. הוא רץ אבל אדי מבצע עליו ארמדראג. אדי מסובב את הזרוע של סאנטו. סאנטו הופך את זה ומסובב את זרועו של אדי שמתחיל לקפץ. אדי מפיל את סאנטו ומנסה להצמיד. סאנטו קם ואדי מבצע סנאפמר וצ'ינלוק. סאנטו קם ואדי נועל את זרועו. סאנטו קופץ ומבצע טייקדאון עם נאקברייקר! אדי מתגלגל החוצה וחוזר. אדי מתווכח עם השופט. סאנטו מכניס את אוקטגון ואדי את באר. באר מחליט ללעוג קצת לקהל. הוא חוזר לזירה ומציע את ידו לאוקטגון. הוא בועט בבטנו! הוא נועל את ראשו ואוקטגון דוחף אותו לחבלים. הוא מתכופף ובאר חולף מעליו. אוקטגון זז מהדרך של באר ומבצע ארמדראג! הוא רץ, מחזיק בבאר ומפיל אותו על המזרן! אוקטגון רץ אבל באר מתכופף ואוקטגון נופל. הוא רץ, אלבו דרופ... אוקטגון זז! באר מתרסק על המזרן! אוקטגון נועל האדלוק, באר דוחף אותו לפינה. הוא רץ אבל אוקטגון קופץ בעזרת הטורנבאקל. הוא מתכופף מקלוזליין... דרופקיק! אדי רץ ותוקף את אוקטגון! אדי גם בועט בסאנטו. הוא מבצע בלי טו בלי סופלקס. מזכיר שבגלל שאוקטגון יצא החוצה סאנטו יכול להיכנס במקומו. באר מרים את סאנטו על כתפיו, אדי על החבלים... הוריקנראנה! 1... 2... 3! אבל צריך להצמיד גם את אוקטגון! אוקטגון רץ ואדי בועט בו. הוא מחזיק בו ומרים אותו על הטורנבאקל. הוא מטפס למעלה אבל אוקטגון מחזיק בו. אדי מבצע סופרפלקס! ארט באר למעלה... פרוג ספלאש! 1... 2... 3!
&nbsp
לוס גרינגוס לוקוס: 1 סאנטו/אוקטגון: 0
&nbsp
ארט באר אומר שככה זה באמריקה ולועג לאוקטגון. מדונס בויפרנד מנגב להם את הזיעה וארט באר מקפץ לו. בלו פנתר בודק את אוקטגון. אדי לועג לקהל ויורק מים. הגרינגוס ממשיכים ללעוג לקהל. אדי עושה תנועות שחייה וטביעה. הלוצ'דורים מנסים להתאושש וההכרעה השנייה מתחילה.

 

Diunim

New member
חלק ב'

הקהל ממשיך לצעוק "מקסיקו". סאנטו ואדי שוב מתחילים. אדי רץ ומתקל את סאנטו. הוא מרים אותו ומבצע פולאווי סלאם! 1... 2... סאנטו קם. אדי מרים את סאנטו... סופלקס! 1... 2... סאנטו יוצא! הוא מתגלגל ומכניס את אוקטגון. אדי מציע לו את ידו. הוא יורד על ברכיו עם ידיו מאחורי גבו. הוא זוחל אליו. ומכה בעין! אדי מושך את אוקטגון אל באר שנותן לו סטירה! ודרופקיק באמצע הזירה! באר לועג לקהל. באר לוקח את אוקטגון ומבצע עוד דרופקיק! והוא ממשיך לקפץ בזירה. הוא מרים את אוקטגון... סלאם! הוא מכניס את אדי שקופץ עם ספרינגבורד אלבו! סאנטו נכנס לזירה ובועט באדי! אייריש וויפ... באק באדי דרופ! אוקטגון בועט בבאר! סאנטו זורק את אדי משם. הוא ואוקטגון מבצעים אייריש וויפ על באר... סאנטו מתכופף ואוקטגון מבצע קלוזליין! הוא מחזיק את באר כשסאנטו על החבלים… אלבו דרופ! אדי נכנס. אייריש וויפ... טילט א ווירל... אבל סאנטו עם האדסיזורס! אוקטגון מרביץ לאדי! סאנטו לוקח את באר ומנסה אייריש וויפ וגם אוקטגון לאדי. באר הופך את זה וסאנטו מתכופף כך שאדי פוגע בבאר! דאבל דרופקיק! הגרינגוס עפים החוצה. סואיסייד דייב על מחסום האבטחה! בלו פנתר חוגג. השופט סופר. 1... 2... אדי ובאר מתאוששים. אדי וסאנטו חוזרים לזירה. אדי מבצע על סאנטו אייריש וויפ, סאנטו עם סאנסט פליפ! 1... 2... אדי יוצא! אדי רץ… סאנטו מפיל אותו באמצע הוריקנראנה! הוא עולה לחבלים אבל אדי מרביץ לו ועולה למעלה. פרנקנסטיינר! 1... 2... 3! ארט באר גם בזירה וחוגג. ארט באר קורא לאוקטגון לבוא. הוא ואדי מחייכים. אוקטגון נכנס וחוטף בעיטה ומכה מבאר. באר נותן לו צ'ופ. הגרינגוס מבצעים אייריש וויפ. דאבל קלוזליין! ארט באר ממשיך להגיד שזה אמריקני. הם מרימים את אוקטגון... דאבל אייריש וויפ... אוקטגון תופס ומנחית את שניהם על המזרן! הוא רץ ומרביץ לבאר עם המרפק ובאר פוגע באדי! אוקטגון רץ... באר זורק אותו על אדי, אבל לא שם לב שאוקטגון מבצע הוריקנראנה! 1... 2... 3! זה אומר שעכשיו זה באר ואוקטגון לבד! באר מסתובב וקולט, הוא מנסה קלוזליין אבל אוקטגון מתכופף. ראשן לג סוויפ! הוא נועל את הלה אסקרלה... באר נכנע!
&nbsp
לוס גרינגוס לוקוס: 1 סאנטו/אוקטגון: 1
&nbsp
אוקטגון וסאנטו מתחבקים כשבלו פנתר בודק אותם. מדונס בויפרנד נכנס לזירה. בלו פנתר חוגג. ארט באר צועק על הקהל לסתום. אדי קם ומנסה להתאושש. מדונס בויפרנד מנופף במגבת. ההכרעה השלישית והקובעת מתחילה!
&nbsp
אדי ובאר מתייעצים. הם רוצים לעשות את זה עבור אמריקה. באר צורח על הצלם. סאנטו ואוקטגון גם מתייעצים. סאנטו ואדי שוב מתחילים. הם מנסים לבעוט וחוסמים, אדי שם את סאנטו בין רגליו. פאוורבומב... סאנטו עם הוריקנראנה! 1... 2... באר נכנס ושובר את זה! אדי עומד מעל סאנטו... ונועל קאמל קלאץ'! אוקטגון נכנס... ובועט לאדי בראש! סאנטו ואוקטגון מעל אדי. סאנטו נועל את הקאמל קלאץ'! ארט באר נכנס... סופרקיק לסאנטו! הוא לועג לקהל. באר לוקח את סאנטו ומרים אותו.אינסייד קריידל! 1... 2... אדי שובר את זה! באר לפתע נועל את סאנטו ב-STF. אוקטגון נכנס שוב... ובועט בבאר! באר המום וחוטף עוד בעיטה לבטן! ועוד אחת! סאנטו ואוקטגון לוקחים את באר... דאבל אייריש וויפ, דאבל אלבו! סאנטו לוקח את באר ומבצע עליו סופלקס! 1... 2... אדי בועט בו! סאנטו מתגלגל החוצה ואוקטגון רץ ובועט בבאר. הוא נוגח בו קצת. אוקטגון נועל את הזרוע אבל אדי דוקר אותו בעין! אדי שם את אוקטגון בין רגליו. הוא מרים אותו... גורי ספיישל! סאנטו נכנס ולוקח את אדי. הוא בועט בו כשאוקטגון בועט בבאר. אדי חוטף ברכיה מסאנטו! סאנטו מרים את אדי. אדי מרביץ לו. הוא מרים אותו ומבצע סלאם! אדי עולה על החבלים, סאנטו רץ מתחתיו! אלקטריק צ'ייר דרופ! 1… באר נותן לו אלבו דרופ! באר מרביץ לסאנטו. אוקטגון נכנס וחוטף דרופקיק. הגרינגוס רצים... סואיסייד דייב! באר ממשיך ללעוג לקהל. אדי זורק את סאנטו פנימה. אדי מרים את סאנטו על הטורנבאקל. הוא עולה למעלה. אדי מנסה סופרפלקס... אבל סאנטו חוסם את זה... סאנטו מפיל את אדי למטה! הוא קופץ... בולדוג! אדי קם ומרביץ לסאנטו שנשען על החבלים. אדי רץ וסאנטו מניף אותו, אדי נוחת על האייפרון וסאנטו בועט בו! אדי מתרסק עם הראש על האייפרון! סאנטו קופץ עליו, סאנסט פליפ פאוורבומב על הרצפה!
&nbsp
אוקטגון בזירה, מבצע דרופקיק לבאר! דרופקיק... באר זז! הוא מרים את אוקטגון... ספינינג טומבסטון מאחורי גבו של השופט! 1... 2... 3! באר מרים את ידיו ומרביץ קצת למסכה של אוקטגון. עכשיו צריך לנצח את סאנטו. באר תופס את סאנטו ומושך אותו פנימה. הוא נותן לו סטירה וצ'ופ. אדי גם נכנס. הוא לוקח את סאנטו ומחזיק אותו. באר רץ...קלוזליין/סופלקס! אדי מצמיד! 1... 2... סאנטו יוצא! באר כועס ועולה על החבלים. אדי לוקח את סאנטו ומרים אותו על הטורנבאקל, בינתיים אנטוניו פנה בא לבדוק את אוקטגון אחרי הפיילדרייבר. אדי לוקח את סאנטו... סופרפלקס! באר על החבלים... פרוג ספלאש! 1... 2... סאנטו יוצא! באר מתעצבן כשמפנים את אוקטגון על אלונקה. אדי מרים את סאנטו. הוא נועל אותו בפול נלסון. באר רץ… סאנטו מתכופף ואדי חוטף מבאר קלוזליין! הוא עף החוצה! באר המום... וחוטף דרופקיק מסאנטו! שעולה על החבלים... באר רץ אבל סאנטו קופץ על אדי בחוץ! באר עולה למעלה. בלו פנתר נכנס לזירה, השופט עסוק בלבדוק את אדי וסאנטו! פנתר מרביץ לבאר... פיילדרייבר! ספיקולי צורח בחוץ! הקהל משתגע! רואים את אוקטגון מפונה. סאנטו חוזר לזירה בינתיים ומצמיד. 1... 2... 3! עכשיו זה סאנטו וגאררו לבד! אדי נכנס והופך את סאנטו. הוא בודק את באר וגם ספיקולי מצטרף. הפרמדיקים בודקים את אוקטגון המעולף. סאנטו מבצע רול אפ על אדי! 1… 2… אדי יוצא! אדי קם ושם את סאנטו בין רגליו... פאוורבומב! 1... 2... סאנטו יוצא! אדי נראה עצבני. אדי מרים את סאנטו ושם אותו על הטורנבאקל. הוא עולה... בלי טו בלי סופרפלקס! 1... 2... סאנטו יוצא! אדי לוקח את סאנטו ומרים אותו על טורנבאקל אחר. הוא עולה למעלה... פרנקנסטיינר! 1... 2... סאנטו יוצא! אדי לא מאמין. הקהל צועק עבור סאנטו. אדי מסמן שזה הסוף. הוא לוקח את סאנטו... דרגון סופלקס! 1... 2... סאנטו יוצא! אדי לוקח את סאנטו... דראגון סופלקס... סאנטו משתחרר ומבצע ויקטורי רול! 1... 2... 3!
&nbsp
בלו פנתר נכנס לזירה כשאדי וספיקולי המומים. השופט מרים את היד של סאנטו ופנתר. אדי לא מאמין לזה. בינתיים מביאים אלונקה ושמים עליה את אוקטגון המעולף. הם מפנים אותו ושמים אותו בתוך אמבולנס. ובינתיים בזירה, אדי ובאר מבינים מה קרה. סאנטו לוקח את דגל מקסיקו וחוגג איתו. באר מחזיק לאדי בשיער והם כמעט בוכים. באר גוזר לו את השיער. הקהל מעודד. סאנטו חוגג עם השיער של אדי. עכשיו אדי לוקח את המספריים ובאר ממש כועס. אדי גוזר לו את השיער. באר מתחיל לבכות. סאנטו מביא קצת מהשיער למעריצים. באר ואדי גזורי שיער לגמרי. סאנטו ופנתר עוזבים את הזירה. אדי ובאר מתווכחים אחד עם השני. ספיקולי גם נראה עצוב. באר עוזב את הזירה והקהל לועג לו.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

וואו, איזה קרב נהדר! ללא ספק הצדיק את כל מה שאמרו עליו, גם אם החוקים המקסיקניים קצת מבלבלים. בכל זאת, ההכרעות היו נהדרות!
&nbsp
סאנטו יודע לשחק נהדר את הפייס שמתגבר על כל הסיכויים, אדי מדהים כהרגלו, אוקטגון משחק קשוח, אבל המלך כאן הוא ארט באר, שיודע היטב לשחק את ההיל. רואים מי לימד את אדי את כל מה שהוא ידע. הבחור פשוט מאסטר בטקטיקות היליות ובלהוציא היט מהקהל, וזה היה כיף.
&nbsp
ההכרעה הראשונה הייתה טכנית בעיקרה, השנייה הייתה עם הסיום הטוב יותר והשלישית הדרמטית ביותר, כשסאנטו נשאר לבד מול הגרינגוס. וגם הסיום מספק, כשאדי ובאר נאלצים לגלח אחד לשני את השיער. ללא ספק, אחד מהקרבות הכי טובים ב-1994. וארט באר מלך, אם לא אמרתי כבר.
&nbsp
ציון הקרב:
¾

 

Diunim

New member
לסיום

הקרב הזה גרם לאנשים לדבר. הצמד של גאררו ובאר נחשב לצמד עם עתיד ענק בהיאבקות אחריו, וההצעות התחילו לזרום. אבל כמה ימים בלבד לאחר הקרב הזה, הטרגדיה הכתה: ארט באר נמצא מת, וכל תכנית לגביו נגנזה. אפילו פינו את אליפויות הזוגות. אדי נשאר לבד, ונאלץ להמשיך לבד.
&nbsp
ואיך הוא המשיך. כמו שאמרתי, ECW הציעו לו חוזה, והוא לקח אותו. די מהר גם WCW הציעו לו חוזה והוא התחיל לעבוד אצלם, ואחרי כמה שנים עזב ל-WWF. העשור הבא היה מלא בהצלחות עבור אדי גאררו, שהפך למתאבק ענק, עד למותו הטראגי גם כן. כשאדי מת הרבה יותר בכו עליו, זאת בגלל שלאחר הקרב הזה הוא התחיל את הקריירה שלו והפך לבלתי נשכח.
&nbsp
וגם ארט באר לא נשכח לעולם. כי אחרי מותו, אדי החליט לקחת את הפינישר של באר ולהתחיל להשתמש בו בעצמו. זה היה הפרוג ספלאש. ועם המהלך הזה, אדי זכה באליפות ה-WWE. ואולי הכי מצחיק, זה שאחרי המהלך הזה, אדי חגג עם אותו דגל מקסיקני שבאר תיעב בדמותו, ובקרב הזה, כל כך. ויוה לה ראזה!

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא:

טורניר מלך! איך אני אוהב טורנירים שקובעים את מלך... רגע, מלך המה?!
 
למעלה