שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


דרו מקינטייר יוצא החוצה. הוא אומר ש-24 השעות האחרונות היו חלום. הוא הולך לרסלמניה ומכריז מיד שהוא יילחם מול ברוק לסנר. הוא לא מפחד ממנו, הוא הדיח אותו והוא גם ינצח אותו ברסלמניה. הוא צריך להוציא אנרגיה ונותן אתגר פתוח. קארל אנדרסון ולוק גאלוס יוצאים ומחליטים להילחם שניהם.
&nbsp
דרו מקינטייר ניצח את גאלוס ואנדרסון אחרי קליימור לשניהם. לאחר הקרב ברוק לסנר נתן למקינטייר F5.
&nbsp
ריי מיסטריו ניצח את MVP אחרי 619 וספרינגבורד ספלאש.
&nbsp
אליסטר בלאק ניצח ג'ובר עם בלאק מאס. לאחר הקרב הוא אומר שהוא יתחיל להילחם ולא יחכה יותר.
&nbsp
סת' רולינס ובאדי מרפי בזירה. רולינס אומר למקינטייר ליהנות עד שהקהל יעזוב אותו. אבל הוא כן הדיח את אוונס וג'ו. בנוסף, הוא ומרפי אלופי הזוגות. רולינס קורא לאוונס ולג'ו לחטוף. אוונס וג'ו יוצאים ואומרים שהם מניחים שה-AOP מחכים להם. רולינס אומר שהוא לא צריך ויש לו הוכחה: הוא מראה במסך איפה AOP. ג'ו טוען שזה הוקלט מראש. רולינס אומר שזה לא נכון, הם בחדר ההלבשה שלו. הווייקינג ריידרס מתקוטטים עם AOP ואז הקרב מתחיל.
&nbsp
אליפות הזוגות: סת' רולינס ובאדי מרפי ניצחו את קווין אוונס וסמואה ג'ו אחרי רול אפ ואחיזה בטייטס של מרפי לאוונס. במהלך הקרב ג'ו נשלח לאחורי הקלעים עם חשש לזעזוע מוח.
&nbsp
בקי לינץ' אומרת שהיא הגדולה מכולם ואומרת שזאת תהיה הפעם האחרונה שתנצח את שארלוט פלייר.
&nbsp
אליפות ארצות הברית: אומברטו קרילו ניצח את אנדרדה (ע' סלינה וגה) בפסילה אחרי שווגה שברה הצמדה. לאחר הקרב קרילו נתן ואנדרדה האמרלוק DDT על הבטון.
&nbsp
שארלוט פלייר יוצאת לזירה ואומרת שהיא עומדת לאתגר על... אליפות, היא עדיין חושבת. הקאבוקי ווריורס יוצאות ואסוקה אומרת שהייתה מנצחת אם הייתה בקרב. הן תוקפות את שארלוט.
&nbsp
שארלוט פלייר ניצחה את אסוקה (ע' קיירי סיין) בפסילה אחרי שסיין תקפה אותה במהלך פיג'ר אייט. לאחר הקרב שארלוט הבריחה אותן.
&nbsp
קלי קלי מצטרפת לסטריט פרופיטס.
&nbsp
מוג'ו ראולי (ע' רידיק מוס) ניצח את נו וויי חוזה אחרי אמה בריצה. לאחר מכן R טרות', שהיה מוסווה בקונקה ליין, נתן לראולי רול אפ. מוס תקף אותו וראולי זכה שוב בתואר.
&nbsp
ליב מורגן ניצחה את לאנה אחרי פלאטליינר.
&nbsp
אריק רוואן ניצח ג'ובר אחרי איירון קלו סלאם.
&nbsp
אדג' יוצא החוצה והקהל מריע לו. הוא אומר שזאת התגובה שמתאבק רוצה לקבל. הוא מזכיר שלפני תשע שנים אסרו עליו להתאבק שוב. במהלך השנים הוא התחיל להרגיש טוב ושאל את עצמו מה יקרה אם הוא יחזור. הוא עבר עוד ניתוח צוואר ונכנס לכושר. הוא רוצה לסיים את הקריירה בתנאים שלו. הוא היה בראמבל וראה המון אנשים. אדג' אומר שזה אולי לא יימשך הרבה זמן, אבל הקהל מוזמן להצטרף אליו. הוא קצת זקן יותר, אבל הוא כאן. רנדי אורטון יוצא. אורטון אומר שאדג' עזר לו לצאת מהבור שהוא כרה לעצמו. הוא אומר שהם כמו אחים. והוא שואל אותו מה אם רייטד RKO יחזרו להיות ביחד שוב. הקהל מריע... ואורטון נותן לאדג' RKO. לאחר מכן הוא לוקח כיסא ומכה את אדג' בצוואר. אורטון נותן לאדג' קונצ'יירטו.
 
למעלה