המיין איבנט 113- סינה/אומאגה

Diunim

New member
המיין איבנט 113- סינה/אומאגה

הפייס הגיבור מול ההיל המפלצתי והבלתי מנוצח. כמה פעמים ראינו קרבות כאלה? הרי זה הבוקינג הקלאסי ביותר שקיים. קח לך את הגיבור, תן לו להילחם מול המפלצת, מפלצת שחיסלה את כולם, והגיבור יושיע את כולנו. על זה נבנו האלק הוגאן, ברונו סאמארטינו ועוד הרבה.

עכשיו, מה קורה כשאותו הגיבור הוא לא בדיוק הגיבור הכי אהוב בעולם? קצת שונאים אותו, והוא לא מצליח לגייס את הקהל לצידו? או כשההיל הפסיד בפעם הראשונה שלושה שבועות לפני הקרב הגדול? האם כששני האלמנטים האלו קצת נפגעים, אפשר עדיין להגיע לנוסחה הקלאסית הזאת?

כנראה שכן. בראמבל 2007, כשהדרך לרסלמניה התחילה, ג'ון סינה ואומאגה ניסו לעשות בדיוק את זה. כמה שבועות אחרי שסינה ניצח את אומאגה לראשונה, כמה שבועות אחרי שסינה הפסיד לקווין פדרליין (!), סינה ואומאגה נלחמים בקרב האחרון שעומד. ולמרות הכול, זה… ממש עובד.

תיהנו.



 

Diunim

New member
ג'ון סינה

שם אמיתי: ג'ון פליקס אנתוני סינה הבן
ידוע גם בתור: הדוקטור לת'אגונומיקס
תאריך לידה: 23 באפריל, 1977
מקום מגורים: מערב ניוברי, מסצ'וסטס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 114 ק"ג
פינישר: AA, STF
&nbsp
ג'ון סינה למד בקולג` של ספרינגפילד, שם הוא קיבל תואר בפסיכולוגיה (ולא ת'אגונומיקס!). סינה שיחק פוטבול בקולג`, והיה קפטן הקבוצה, וזכה בכל התארים שהיו. צייד כישרונות לשעבר ברשת הטלוויזיה UPN גילה את ג`ון סינה באחד ממשחקי הפוטבול שלו, והוא החל להתאבק ב-OVW תחת השם prototype. הוא הופיע לראשונה ב-WWE ב-27 ביוני, 2002 כשהוא נלחם נגד קורט אנגל. בהתחלה הוא היה פייס טיפוסי, אבל אחר כך הוא הפך להיל ואז הוא קיבל היט מהקהל, כשהיה לו את הגימיק של הראפר הלבן. בהתחלה הוא היה שנוא על ההל, אך אחרי זה הקהל התחיל לאהוב אותו בגלל הפרי-סטיילס שהוא עשה על מתאבקים אחרים.
&nbsp
ב-2003 החל סינה לצבור אהדה רבה. הוא התחרה מול ברוק לסנר שפצע אותו, ונלחם מולו על התואר בבאקלאש. לאחר מכן הוא ניצח גם את כריס בנואה והתחיל יריבות עם האנדרטייקר, יריבות שהסתיימה בהפסד אבל בכך שסינה שיפר את מעמדו. לאחר מכן סינה התחיל יריבות מול אדי גאררו, שהסתיימה בקרב אלים במגרש החנייה. לאחר הפסד לקורט אנגל, הפך סינה לפייס.
&nbsp
ב-2004 הפופולריות של סינה נהייתה גדולה, וברסלמניה 20 סינה ניצח את ביג שואו כדי לזכות באליפות ארה"ב, תואר ה-WWE הראשון של סינה. בפברואר ניצח בטורניר נאמבר 1 קונטנדר שנותן לו אפשרות לקרב ברסלמניה 21 על חגורת ה-WWE, והתחיל פיוד עם האלוף JBL. ג`ון סינה הפסיד את תואר אלוף ארה"ב לראש המטה של JBL, אורלנדו ג`ורדן, אחרי ש-JBL והאחים דאג ודני באשם התערבו בקרב. ברסלמניה 21 ג`ון סינה ניצח את JBL, ובסמאקדאון הבא ג`ון סינה בא עם חגורת WWE עם עיצוב חדש. מאז, היה ג'ון סינה במיין איבנט ללא הפסקה, והחזיק בתארי עולם רבים. הוא התחיל יריבויות מול כריס ג'ריקו, קורט אנגל, טריפל אייץ', והגדול מכולם: אדג', שב-2006 הפסיד לסינה פעמיים את אליפות ה-WWE.

 

Diunim

New member
אומאגה

שם אמיתי: אדוארד סמית' "אדי" פאטו
ידוע גם בתור: אקמו, ג'אמאל, אומאגה
תאריך לידה: 28.3.1973
מקום לידה: איי סמואה
גובה: 1.93 מטר
משקל: 160 ק"ג
פינישר: סמואן ספייק
&nbsp
אדי פאטו נולד לאימא ממשפחת אנואי המפורסמת. המשפחה הצמיחה מתוכה מתאבקים אדירים: האחים של אימו היו אפה וסיקה, הסמואים הפראיים, שהיו צמד הילי חזק בזמנו. בני הדודים של אומאגה היו מאט המכונה "רוזי" (וגם אחיו, רומן ריינס) ויוקוזונה. וגם האחים של אדי היו מתאבקים: סם, שנודע כטונגה קיד (או טאמה), וסולופה, שמוכר יותר בשם "פאטו" או… ריקישי.
&nbsp
את הבכורה שלו ערך אדי ב-1995, והוא התאבק בעיקר באינדיז עם בן דודו מאט, רוזי. ב-2001, השניים חתמו על חוזה ב-WWF ונשלחו לטריטוריה ההתפתחותית, כאיילנד בויז. הם זכו במהירות בתארי הזוגות שם. ב-2002 השניים הועלו לרוסטר הראשי, וקיבלו את השמות החדשים: ג'אמאל ורוזי.
&nbsp
הגימיק של השניים היה טרי מינט וורנינג: שני הבריונים של אריק בישוף שתקפו מתאבקים לבקשתו, אחרי שהם לא הצליחו לבדר אותו תוך שלוש דקות. הם תקפו רבים והתחילו פיוד מול בילי וצ'אק, שהיו הנציגים של סטפני מקמהן. הם ניצחו אותם בקרב בין הבראנדים באנפורגיבן, ובמהלך הפיוד קיבלו את ריקו, המנהל של בילי וצ'אק. אולם הקריירה של אדי לא המריאה: הוא נחשב למישהו לא בטוח מדי בזירה, וה-WWE בחרו להעניש אותו בכך שיחטוף סטינק פייס ברויאל ראמבל מ... אחיו, ריקישי. ביוני 2003, אדי היה מעורב בקטטה במסבאה ופוטר.
&nbsp
את שלוש השנים הבאות העביר אדי באינדיז. הוא הגיע ל-TNA ונשאר שם כמעט שנה, אבל לא ממש הצליח. הוא אפילו הגיע לאול ג'פאן לשנה וזכה בתארי הזוגות, אבל בסוף 2005 עזב. ה-WWE קראו לו שוב.
&nbsp
באפריל 2006, קיבל אדי את הגימיק שילווה אותו לשארית חייו (הקצרים, לצערנו): אומאגה ("הסוף", בסמואית). הוא הוצג כפרא סמואי (כמו הסמואים של פעם), שלווה בידי ארמנדו אלחנדרו אסטרדה, היחיד שיכול היה לשלוט בו. אומאגה מיד התחיל רצף ניצחונות, שהתחיל בניצחון על ריק פלייר. הוא אפילו ניצח כוכבים כמו טריפל אייץ', שון מייקלס וג'ון סינה. הוא עזר לווינס מקמהן מול DX.
&nbsp
באמצע 2006, אומאגה התחיל יריבות מול קיין. השניים תקפו אחד את השני ונלחמו בכמה קרבות, עד שאומאגה ניצח את קיין בקרב בו המפסיד נאלץ לעזוב את RAW, וגם ניצח אותו כעבור כמה שבועות בקרב חוזר. אומאגה נראה היה כבלתי מנוצח.

 

Diunim

New member
האווירה

2007 הייתה שנה קצת מוזרה עבור ה-WWE. אפשר לטעון שזאת בעצם השנה האחרונה שבה ה-WWE ממש ניסו לבנות כוכבים חדשים. הם כן ניסו לבנות מתאבקים צעירים כמו MVP, מר קנדי ובובי לאשלי, אבל רובם עזבו בשנתיים הבאות.
&nbsp
בנוסף, 2007 תיזכר כשנה עצובה שבה מתאבקים רבים מתו: באם באם ביגלו, מייק אוסום, שרי מרטל, והשיא: כריס בנואה, שרצח את משפחתו והתאבד, והותיר כתם עצום על ה-WWE ועל כל הענף לאחר שעשה זאת.
&nbsp
אבל זאת הייתה תחילת השנה, ה-WWE ניסו להתאושש מ-2006 שהייתה שנה די גרועה עבורם. בנואה עדיין לא מת, המתאבקים עדיין נבנו, ואומאגה… טוב, הוא כבר לא היה בלתי מנוצח. כדאי שנדבר על זה...

 

Diunim

New member
הפיוד

אז כמו שכבר אמרנו: הפיוד פה התחיל כשאומגה הבלתי מנוצח קיבל קרב על אליפות ה-WWE מול ג'ון סינה (שהיה בפיוד מול קווין פדרליין). למרות שזה נדמה היה בלתי אפשרי, אומאגה הפסיד לסינה, ברול אפ, ושלושה שבועות לפני הקרב הזה, הוא איבד את הרצף הבלתי מנוצח שלו. לזה שהפסיד לקווין פדרליין שישה ימים קודם לכן.
&nbsp
למחרת היום, אסטרדה ביקש קרב חוזר לאומאגה, וסינה הסכים. סינה נלחם באותו הערב מול גרייט קאלי, ואומאגה החליט להתערב ולתקוף את סינה. שבוע לאחר מכן, השניים חתמו על חוזה באופן רשמי. הוכרז שאסטרדה יוכל לבחור את סוג הקרב, והוא אכן בחר: קרב האחרון שעומד.
&nbsp
ג'ון סינה חתם על החוזה ותקף את אסטרדה ואומאגה. כעבור שבוע, לאחר שסינה הודח מבאטל רויאל, אומאגה שוב יצא לתקוף את סינה והפעם "פצע לו את הטחול". סינה פצוע בבטן, ואומאגה אכזרי מתמיד. האם הפעם אומאגה יוכל לזכות באליפות ה-WWE וללכת לרסלמניה כאלוף?

 

Diunim

New member
הקרב

המוזיקה של אומאגה נשמעת. הוא יוצא עם ארמנדו. הוא שואג. הוא מאיים על מעריץ. הוא דופק על המדרגות וארמנדו מנסה להרגיע אותו. אומאגה נכנס לזירה ומרים את ידיו. ארמנדו מלהיב את אומאגה.

המוזיקה של סינה נשמעת, הפעם הקהל די מעודד. הוא יוצא החוצה עם האליפות. הוא מצדיע והולך לזירה. סינה ממוקד לגמרי באומאגה ונכנס לזירה. הוא מרים את ידיו. הוא נותן את האליפות לשופט אבל מרים אותה קודם לכן. השופט מרים את האליפות. סינה מוריד חולצה ורואים שהוא חבוש בצלעות.

הפעמון מצלצל. סינה ואומאגה מסתכלים אחד על השני. אומאגה דוחף את סינה וסינה מתחיל להרביץ לו! אומאגה דוחף את סינה לפינה ורץ, סינה נותן לו מרפק בפנים. סינה ממשיך להרביץ לאומאגה. אומאגה מחזיר מכה. הוא מנסה סלאם, סינה נוחת מאחוריו, ג'וברייקר! סינה מרביץ לאומאגה ורץ לחבלים... אומאגה עם מכה לטחול! סינה נאנק מכאבים ומתגלגל החוצה. הוא מתנשם. השופט סופר. 1... 2... 3... סינה משתמש באייפרון כדי לקום. הוא עולה לשם ואומאגה תופס אותו ומרביץ לו. סינה מחזיק בחבל. אומאגה נותן לסינה עוד מכה וסינה מחזיק בחבל נואשות. הוא נופל החוצה ואומאגה הולך אחריו. אומאגה לוקח את סינה וזורק אותו אל המדרגות! ארמנדו מעודד את אומאגה. השופט סופר. 1... 2... 3... 4... 5... סינה קם בעזרת המדרגות ואומאגה בועט בו. אומאגה מרביץ לסינה. הוא מרביץ לו בשביל הכניסה. השופט אחריהם. סינה חוטף מכה אבל מתחיל להחזיר מכות לאומאגה! סינה מרביץ לאומאגה בדרך לזירה! הוא מטיח את ראשו של אומאגה באייפרון... לאומאגה לא אכפת, הוא נותן לסינה צ'ופ! ועוד מכה לטחול! סינה חוזר לזירה, נאנק מכאבים. אומאגה אחריו. אומאגה נוגח בסינה. סינה קם ואומאגה לוקח אותו. הוא בועט לסינה בטחול. אומאגה מרביץ לסינה שנופל על החבלים. אומאגה נותן לסינה עוד מכה בטחול! סינה נאנק מכאבים. אומאגה מרביץ לסינה בגב. הוא דוחף אותו לפינה ונוגח לו בטחול! ושוב! אייריש וויפ לפינה. הוא רץ... סינה בועט בו! סינה רץ וחוטף קלוזליין מאומאגה! השופט מתחיל לספור. 1... 2... ארמנדו מעודד. 3... 4... סינה מתחיל לזוז. 5... 6... סינה מתחיל לקום. 7... אומאגה מרביץ לסינה בראש. אומאגה מרים את סינה... סלאם! הוא הולך ויוצא החוצה. השופט סופר. 1... 2... אומאגה לוקח מדרגות. 3... 4... ארמנדו מרסן את אומאגה. 5... 6... סינה משתמש בחבלים כדי לקום. אומאגה זורק את המדרגות לזירה! סינה מטושטש. אומאגה מנסה לחזור… וסינה עם ג'וברייקר, אומאגה נופל על החבלים ועל הרצפה!

ג'ון סינה לוקח את המדרגות. הוא רץ... וזורק את המדרגות על אומאגה! אומאגה מעולף בחוץ! 1... 2… ארמנדו בודק את אומאגה. 3... 4... ארמנדו מקים את אומאגה. 5... הוא קם. אומאגה מטושטש וסינה יוצא החוצה. הוא מרביץ לאומאגה בגב! ואז בראש! הוא זורק אותו פנימה. סינה מרביץ לאומאגה. הוא רץ... ספינינג היל קיק של אומאגה! השופט שוב סופר. 1... 2... סינה מנסה לקום. 3... 4... סינה על ברכיו. 5... סינה קם ואומאגה מרביץ לו בגב. הוא מרביץ לו בטחול. אומאגה תופס את סינה בחיבוק דוב! סינה נאנק מכאבים. אומאגה מנסה להרים אותו. סינה מנסה להיאבק. הוא נחלש לאט. אומאגה ממשיך להדק... בלי טו בלי סופלקס! השופט סופר. 1... 2... אומאגה שואג ויוצא החוצה. 3... 4... אומאגה לוקח עוד מדרגות ושם פנימה. 5... 6... סינה מתחיל לזוז לאט, אומאגה חוזר לזירה. 7... 8... סינה משתמש בחבלים כדי לקום. אומאגה תופס את סינה ומרביץ לו. אומאגה מרביץ לסינה בראש וסינה נופל. אומאגה לוקח את סינה ומרביץ לו שוב. סינה נופל קרוב לפינה. אומאגה גורר את המדרגות ושם אותן בפינה. סינה קם עם החבלים. אומאגה לוקח את סינה. הוא מרביץ לסינה שנופל על המדרגות. אומאגה מרביץ קצת לסינה שיושב. אומאגה מחייך ברשעות והולך לפינה… הוא רץ... סמואן וורקבול... סינה זז ואומאגה פוגע במדרגות! סינה לוקח את המדרגות... ומרביץ לאומאגה! סינה נופל עם המדרגות. השופט סופר את אומאגה. 1... 2... סינה קם לאט. 3... 4... אומאגה כבר זז. 5... 6... אומאגה מחזיק בחבלים וקם. סינה הולך ועולה לחבלים. הוא קופץ... אומאגה תופס אותו, סיידווק סלאם! סינה נאנק מכאבים!

השופט מתחיל לספור את סינה. 1... 2... אומאגה הולך למדרגות. 3... 4... אומאגה גורר את המדרגות לאמצע הזירה. 5... 6… אומאגה מזיז את סינה. 7... סינה קם עם החבלים ואומאגה מרביץ לו עם אקס האנדל. אומאגה דורך על סינה. הוא משתמש בחבלים ונוחת עם הישבן על סינה! סינה נאנק מכאבים. אומאגה שוב עולה על החבלים ושוב נוחת על סינה! ארמנדו אומר לו לעשות את זה שוב. אומאגה עולה לחבלים... סינה מרים ברך! אומאגה נוחת עליה! סינה רץ לחבלים... ולצד השני… בולדוג על המדרגות! אומאגה קם בכאב. סינה תופס אותו... פרוטופלקס על המדרגות! סינה נופל בכאב. אומאגה על המדרגות. 1... 2... השניים על המזרן. 3... 4... סינה קם לאט. 5... 6... סינה מרים את ידו! יו קאנט סי מי! סינה רץ לחבלים... פייב נאקל שאפל על המדרגות! אומאגה קם לאט. סינה תופס את אומאגה... מרים אותו על כתפיו… אבל נופל עם הראש על המדרגות! אומאגה מנסה להתאושש על החבלים. השופט סופר. 1... 2... אומאגה מתאושש. 3... 4… אומאגה קם. 5... 6... סינה לא זז. 7... 8... סינה משתמש במדרגות כדי לקום, הוא מדמם לגמרי. 9... הוא קם. אומאגה תופס את סינה ומרביץ לו. הוא שם את סינה על החבלים ומרביץ לו בראש. הוא חונק אותו עם הרגל. ארמנדו שם את המדרגות על האייפרון. אומאגה מרביץ לסינה בראש. 1... 2... אומאגה שואג. 3... 4... סינה מתחיל לזוז. 5... 6… סינה מתחיל לקום. 7... 8... הוא קם. אומאגה נותן לסינה מכה! הוא מרביץ לו בראש! סינה נופל על ברכיו. אומאגה מרביץ לו בראש. סינה מטושטש וכמעט נופל. אומאגה מרביץ לו בראש. סינה כועס. אומאגה נותן לו צ'ופ וסינה צועק! ועוד מכה! סינה עצבני! אומאגה מרביץ לו שוב בראש! לסינה לא אכפת! אומאגה מרביץ לסינה שמתחיל להחזיר לו! הוא רץ לחבלים... סמואן דרופ של אומאגה!

השופט סופר. 1... 2... סינה נאנק מכאבים ואומאגה קם. 3... 4... אומאגה מרים את האגודל. 5... 6... אומאגה מרים את ידו. 7... 8... סינה קם לאט על רגליו. אומאגה תופס אותו! סמואן ספייק... סינה חוסם את זה! אומאגה נוגח בו! אומאגה מרים את סינה. הוא מניף אותו ותולה אותו הפוך על הטורנבאקל. הוא דוחף את המדרגות. אומאגה רץ... האדבאט… סינה מתרומם ואומאגה פוגע במזרן! סינה עולה על החבל העליון... לג דרופ בולדוג! אומאגה קם לאט. סינה תופס את אומאגה וזורק אותו על העמוד! סינה יוצא החוצה ואסטרדה לוקח מוניטור. סינה לוקח ממנו ובועט בו! סינה מרים את המוניטור. אומאגה תלוי מול העמוד. סינה לוקח את המוניטור... ומרביץ לאומאגה! אומאגה נופל וסינה מרים את המוניטור! 1... 2... סינה חוזר לזירה. 3... 4... סינה מחזיק את עצמו עם החבלים. 5... 6... אומאגה מתחיל לקום לאט עם החבלים. 7... אומאגה קם. סינה רץ ודוחף את אומאגה החוצה! אומאגה עומד ליד הזירה. סינה יוצא וקופץ... אומאגה תופס אותו ודוחף אותו לעמוד הזירה! אומאגה לוקח את סינה ומטיח את ראשו במדרגות! אומאגה מרים את סינה. הוא מרביץ לו בגב. הוא מוריד את הכיסוי של שולחן השדרנים של ECW. ואז את זה של RAW! אומאגה עולה על השולחן. השדרנים משתגעים... סינה על שולחן רחוק... אומאגה רץ… ספלאש, סינה זז ואומאגה עובר דרך השולחן! סינה מתגלגל אל תוך הזירה. השופט סופר. 1... 2... סינה קם בזירה. 3... 4... אומאגה לא זז. 5... 6… הוא לא זז! 7… 8… אומאגה מתחיל לזוז! 9... אומאגה קם על רגליו! ברגע האחרון! סינה מדמם ולא מאמין! אומאגה מטושטש לגמרי. סינה מנסה ללכת ובינתיים אסטרדה מתחיל להתעסק עם משהו בעמוד הזירה! סינה מנסה לתפוס את אומאגה שמרביץ לו בטחול! סינה נופל על גבו.

אומאגה חוזר לזירה. אסטרדה מסיים לעבוד... וחבל שלם מתנתק! אסטרדה צועק לאומאגה. אומאגה לוקח את החבל והטורנבאקל, עם העמוד. הוא מוציא את החלק המתכתי כשסינה מתחיל לקום לאט. אומאגה שואג... הוא רץ אל סינה... שמרים אותו! FU! סינה רץ ומרביץ לאסטרדה! סינה לוקח את הטורנבאקל ומרביץ איתו לאומאגה! סינה לפתע נועל STFU... אבל מוסיף את החבל, הוא חונק את אומאגה! אומאגה נאנק מכאבים וסינה חונק אותו! סינה שואג! אומאגה מתחיל לאבד אוויר! אומאגה מתחיל להיחלש. סינה ממשיך לחנוק אותו עם החבל. השופט מנסה לעצור את סינה. אומאגה מתחיל להתעלף... סינה משחרר את החבל. והשופט מתחיל לספור. 1... 2... אומאגה מתחיל לקום על ברכיו! 3... סינה שוב נועל את ה-STFU וחונק את אומאגה! אומאגה כבר מרייר! סינה ממשיך לשאוג. אומאגה נחלש וסינה משחרר שוב. השופט סופר. 1... 2... סינה מתחיל לקום. 3... 4... סינה על רגליו. אומאגה לא. 5... 6… סינה מותש. 7... 8... הקהל סופר. 9... 10! זהו, סינה ניצח!

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

קרב לאסט מן סטנדינג כיפי, עם המון ספוטים מקוריים והמון מפלצתיות של אומאגה. וגם כמה רגעי הולי שיט לא רעים בכלל, אני מאוד נהניתי.
&nbsp
זה ללא ספק הקרב הכי טוב של אומאגה ב-WWE, כמובן שלסינה היו יותר טובים. מפתיע שסינה מקבל המון שנאה כמישהו שלא יודע להתאבק, כי הוא כן ידע כשנתנו לו בוקינג של בן אדם נורמלי. גם הסיום היה חתיכת הולי שיט, וכמובן שגם הדימום של סינה גורם לקרב הזה להתרומם.
&nbsp
אבל למרות זאת לא היה כאן רגע שבאמת הרגשתי שהקרב מתחיל להיכנס להילוך גבוה. הקצב היה קצת איטי, ובאמצע הקרב הם שכחו לגמרי מהפציעה של סינה ועברו להתמקד בחתך שלו. קרב טוב מאוד, שוב פעם, אחלה קרב של לאסט מן סטנדינג, אבל לא היה בו משהו שימנף אותו לרמה גבוהה באמת.
&nbsp
ציון הקרב:
¼

 

Diunim

New member
לסיום

2007 הייתה שנה די טובה לסינה ולאומאגה, אבל שניהם סיימו אותה בצורה רעה. סינה המשיך את כהונתו כאלוף כל השנה, ניצח מתאבקים כמו שון מייקלס, אדג', גרייט קאלי ובובי לאשלי, עד שלבסוף הוא נפצע בפיוד מול רנדי אורטון ונאלץ לוותר על התואר. הוא חזר רק בראמבל 2008, ולקח לו זמן להתניע שוב.
&nbsp
אומאגה התחיל לקבל פוש אחרי הקרב הזה. הוא זכה באליפות הבין יבשתית והיה בקרב חשוב מול לאשלי ברסלמניה. אבל כל הפוש הגדול נקטע כשהוא נתפס על סמים. אחרי הפסדים לטריפל אייץ' ולבאטיסטה, 2008 כבר הייתה פחות טובה עבור אומאגה, והוא נפצע באמצע שלה ברגל. הוא חזר רק ב-2009, אבל אחרי פיוד מול CM פאנק, הוא שוחרר מה-WWE. שוב, בגלל שלקח סמים.
&nbsp
ב-4 בדצמבר 2009, שישה ימים אחרי קרב באינדיז, נמצא אדי פאטו בביתו, מחוסר הכרה. הוא מת מהתקף לב שנגרם בגלל הסמים שלו. אם אדי פאטו היה מצליח להיגמל מהסמים, אולי הקריירה שלו הייתה ממשיכה בדיוק כמו שהיא הייתה כאן. אבל כל מי שצפה אז לעולם לא ישכח את הבולדוזר הסמואי. היה כיף כל עוד הוא היה.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

כולנו (ואני מדגיש, כולנו) בכינו עליו כשהוא מת. אבל על מי הוא בכה, שהכניס אותו לתודעה?
 

Diunim

New member
לא הבנתי איך זה קשור לרמז

אלא אם אתה מדבר על זה שהוא בכה בסוף הקרב, אבל זה לא מה שהכניס את בנואה לתודעה...
&nbsp
בנוסף, גם בכוונה הדגשתי שכולנו בכינו עליו, ספציפית כדי לפסול את בנואה.
&nbsp
וגם את הקרב הזה כבר סיקרו...
 

סלים וארזה

New member
מנהל
הסבר
כשבנואה מת ולא ידענו את כל הפרטים אז כולנו בכינו עליו. היה שרשור בפורום והיתה גם (אם אני זוכר נכון) תוכנית לזכרו. רק למחרת נודעו כל הפרטים.
 

kendog keds

New member
הוא בכה על גוררו בגדול

אבל מה שהכניס אותו לתודעה באופן הכי חד משמעי שיש כאלוף עתידי זה הקרב מול אנגל בראמבל 03 (ששנים ארוכות, אולי עד היום, תפסתי ממנו הקרב הכי טוב שראיתי)
אז לא בטוח למה אתה מתכוון
 

Diunim

New member
לא נראה לי שהבנתם את ההתייחסות

כפי שאמרתי- כולנו בכינו עליו כשהוא מת. אז לא ברור לי למה אתם מתעקשים על בנואה...
 

kendog keds

New member
אני רק התייחסתי לניחוש של סלים

אבל סביר שאתה מתייחס לאדי גוררו או לאוון הארט,
שהם המתים עם הקונצנזוס הכי גדול של אהובים (אולי גם מאצ'ו מן).
את אדי אני זוכר בוכה רק על המכונית שלו כשטאג'ירי נפל עליה
וכשבנואה זכה במניה 20...
ואוון בכה כשהתאחד עם ברט ב-97... אבל זה לא משהו שהכניס אותו לתודעה יותר ממה שהיה קודם.
אז עדיין לא יודע למה אתה מתכוון
 
למעלה