מלחמות ליל רביעי- שבוע 16

Diunim

New member
מלחמות ליל רביעי- שבוע 16

ארבעה חודשים למלחמה עברו ככה...
 

Diunim

New member
NXT


התכנית מוקדשת לזכרו של רוקי ג'ונסון שמת אתמול.
&nbsp
קית' לי יוצא לזירה ואומר שהוא הטוען לכתר. הוא אומר שהאנדיספיוטד ארה עדיי שולטים, אבל הוא הצליח לגרום להם להגיע לגבול. בשבוע הבא הוא יהיה האלוף הצפון אמריקני. האנדיספיוטד ארה יוצאים ואומרים שלי הוא הבא בתור. הם תוקפים אותו בזירה ורודריק סטרונג פוצע לו את הרגל עם כיסא. טומאסו צ'אמפה בא להציל אותו.
&nbsp
טייגן נוקס חוזרת ואומרת שתהיה בבאטל רויאל. קנדיס לארי באה לחבק אותה.
&nbsp
סיבוב ראשון בטורניר דאסטי רודס: פיט דאן ומאט רידל ניצחו את מארק אנדרוז ופלאש מורגן וובסטר אחרי ברו טו סליפ של רידל לאנדרוז.
&nbsp
טומאסו צ'אמפה יוצא לזירה ואומר שהוא צריך את האליפות שלו. האנדיספיוטד ארה תוקפים אותו וג'וני גארגאנו בא לעזור. פיש חוטף מיטינג אין דה מידל.
&nbsp
סיבוב ראשון בטורניר דאסטי רודס: הגריזלד יאנג וטרנס ניצחו את אלכס שלי וקושידה אחרי טיקט טו מייהם לשלי. לאחר הקרב הווטרנס סירבו ללחיצת יד ואמרו שהם פה כדי לנצח.
&nbsp
רוברט סטון וצ'לסי גרין הולכים וסטון אומר שיצטרכו לחכות כדי לראות את הפרי אייג'נטית הכי לוהטת, כי גרין לא תהיה בבאטל רויאל.
&nbsp
פין באלור אומר שינצח את איג'ה דראגונוב.
&nbsp
איסאיה "סוורב" סקוט ניצח את ליו ראש וטיילר בריז אחרי JML דרייבר לבריז. עכשיו הוא בקרב מרובע על אליפות המשקל הקל.
&nbsp
ריאה ריפלי אומרת שהסיוט רק מתחיל עבור מי שתנצח בבאטל רויאל.
&nbsp
ג'וני גארגאנו וטומאסו צ'אמפה מסכימים להילחם מול טרנט סבן וטיילר בייט ב"כשעולמות מתנגשים". לאחר מכן האנדיספיוטד ארה מנסים לתקוף אותם וקית' לי בא לתקוף מאבטחים. הוא צרח שבשבוע הבא הוא זוכה בתואר.
&nbsp
באטל רויאל טעינה לכתר: ביאנקה בלייר ניצחה את קנדיס לארי, מיה יים, קייסי קאטאנזארו, מרסדס מרטינז, שוטזי בלאקהארט, סאנטאנה גארט, קיידן קארטר, דיאונה פורצו, אינדי הארטוול, ג'סי קמה, MJ ג'נקינס, קטלינה, ונסה בורן, שיה לי, איו שיראי, טייגן נוקס ושיינה באזלר אחרי שהדיחה בסוף את שיראי. היא תילחם מול ריאה ריפלי בפורטלנד.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


משום מה מדובר במהדורת באש אט דה ביץ'.
&nbsp
טעינה לתארי הזוגות: "הסוויפר" קני אומגה (3-0) ו"האנגמן" אדם פייג' (2-0) ניצחו את פראוד אנד פאוורפול (0-1), הבסט פרנדס (0-1) והיאנג באקס (0-1) אחרי וי טריגר ובאקשוט לאריאט לטיילור.
&nbsp
קודי רודס יוצא ויורד על MJF. הוא אומר שאין לו שום בעיה ואומר ש-MJF מנסה להעתיק אנשים מפעם. הוא אומר שילמד אותו לקח.
&nbsp
ג'ואי ג'נילה אומר שקיפ סביאן ופנלופי פורד מנסים לצאת אובר על חשבונו אבל בשבוע הבא הוא נלחם מול ריי פיניקס.
&nbsp
קריס סטאטלאנדר (1-1) והיקארו שידה (1-1) ניצחו את הנייטמר קולקטיב (ברנדי רודס ומל) (0-1) (ע' לות'ר) אחרי ביג בנג תיאורי למל.
&nbsp
המסדר האפל מדבר על ברנדון קאטלר ואדם פייג' שצריכים להצטרף.
&nbsp
"דת' ריידר" ג'ון מוקסלי (2-0) ניצח את "האל הספרדי" סאמי גווארה (2-1) אחרי חניקה ולכן יילחם מול המנצח של המיין איבנט בקרב טעינה לכתר. לאחר הקרב המעגל הפנימי תקפו את מוקסלי וג'ריקו דקר אותו עם קוץ מהז'קט.
&nbsp
כריס ג'ריקו אומר שכל מה שקרה היה באשמת מוקסלי ושהם יטפלו גם בג'אנגל בוי.
&nbsp
MJF (1-0) ובוטצ'ר ובלייד (1-0) (ע' וורדלו ואלי) ניצחו את דיאמונד דאלאס פייג' (0-1), QT מארשל (0-1) ו"הנאטורל" דאסטין רודס (1-2) אחרי רול אפ של MJF למארשל.
&nbsp
אדם פייג' שיכור ומתערב בפרומו של SCU עד שקני אומגה מרסן אותו.
&nbsp
"הממזר" פאק (1-0) ניצח את דרבי אלין (1-2) אחרי בלאק ארו. בשבוע הבא פאק ומוקסלי ילחמו בקרב טעינה לכתר. לאחר הקרב, פאק אמר שכנראה מוקסלי יצטרך לוותר על הקרב ושהוא הולך לקבל את כריס ג'ריקו. מוקסלי לפתע יצא מאמבולנס ואומר שגם עם עין אחת הוא יכסח את פאק.
 
למעלה