המיין איבנט 112- בוקווינקל/הניג

Diunim

New member
המיין איבנט 112- בוקווינקל/הניג

קרבות של שעה שנמשכו עד לתיקו. לכל ארגון יש את החבר'ה האלה. המתאבקים הטהורים, הטובים, שיכולים לתת לך קרב של שעה, ואפילו אם בסופו אתה לא מקבל הכרעה, אז אתה יודע שראית כאן משהו מיוחד. סיקרנו כאן קרב אחד כזה: הקרב המשולש מ-ECW, נכון?

אבל בואו נדבר על ההפך מ-ECW. על ארגון שמבוסס על היאבקות טהורה, על מתאבקים טכניים, בלי גימיקים ובלי בולשיט. וזה גם מה שהוביל למפלה שלו. הקהל לא בדיוק רצה אז את הגישה המסורתית והטהורה הזאת והם לא הצליחו לעמוד בזה. אבל אפשר להגיד שזה היה השיא האחרון שלהם.

קראו לארגון הזה AWA. והיה להם אלוף בלתי מנוצח בשם ניק בוקווינקל. הוא כיהן כמעט תשע שנים רצופות כאלוף, עם הפסקות קצרות. ומולו, מתאבק צעיר בשם קורט הניג. לפני ברט, לפני הוגאן, לפני ווריור, לפני כולם - מר פרפקט נוצר בלילה הזה, בקרב על אליפות AWA בפרק אקראי של התכנית של AWA.

תיהנו.





 

Diunim

New member
ניק בוקווינקל

שם אמיתי: ניקולס וורן פרנסיס בוקווינקל
כינוי: ניק המרושע, האיש הכי חכם בהיאבקות
תאריך לידה: 6 בדצמבר, 1934
מקום מגורים: בברלי הילס, קליפורניה
מקום לידה: סנט לואיס, מיזורי
גובה: 1.78 מטר
משקל: 110 ק"ג
פינישר: פיילדרייבר, סליפר
&nbsp
הכירו את ניק בוקווינקל: ההיל השחצן, המתוחכם והטכני. בוקווינקל התאמן אצל לו ת'אז האגדי וערך בכורה ב-1955. הוא היה בנו של וורן בוקווינקל, שהיה כוכב אזורי באותה התקופה, ושיתף איתו פעולה רבות. את קרב הבכורה שלו הוא ערך מול ת'אז, אלוף העולם באותה התקופה. ב-1963 הפך לאלוף באורגון.
&nbsp
עד לשנות השישים היה בוקווינקל פייס בסן פרנסיסקו, אבל אחרי תקופה כמתאבק זוגות, הוא עבר לג'ורג'יה. שם הוא התחיל להפוך למתאבק היל, וזאת בפיוד מול דורי פאנק ג'וניור, אלוף העולם. ב-1970 בוקווינקל עבר ל-AWA עם ריי סטיבנס ובובי הינן.
&nbsp
הצמד של בוקווינקל וסטיבנס היה הצמד ההילי הבכיר של הארגון, וזכה בתארי הזוגות שלוש פעמים. בוקווינקל הצליח לבדל את עצמו מכל ההילים בעזרת למידת מילים ארוכות מאוד ושימוש בהן בפרומואים שלו (אגב, כריס ג'ריקו לקח המון מדמותו של בוקווינקל לעצמו ב-2008). אבל תקופתו של בוקווינקל כמתאבק זוגות הגיעה לסיומה ב-1975. הוא ניצח את ורן גאנייה, שהיה אלוף AWA כבר שבע שנים, וזכה בתואר. בוקווינקל נפרד מסטיבנס בפרידה מכוערת ונלחם מולו על התואר, וגם מול מתאבקים אחרים, כמו בוב באקלנד, שהיה אז אלוף ה-AWA. בוקווינקל החזיק בתואר חמש שנים, ואז הפסיד אותו… שוב לוורן גאניה.
&nbsp
כאן הפוליטיקה של גאניה התחילה לבוא לידי ביטוי. גאניה זכה בתואר והכריז על פרישתו מהספורט מעט אחר כך, והתואר חזר לבוקווינקל. הפוליטיקה גם פגעה ביריב הגדול הבא של בוקווינקל, מתאבק שאולי שמעתם עליו, האלק הוגאן. הוגאן היה אז כוכב ענק אחרי השתתפותו ברוקי 3, ונלחם מול בוקווינקל על התואר כמה פעמים, אבל ורן גאניה סירב לתת להוגאן את התואר. אמרנו: רק מתאבקים טכניים קיבלו אותו. בוקווינקל הפסיד את התואר במקום זאת לאוטו וואנס הגרמני לחודשיים.
&nbsp
ב-1984, בוקווינקל הפסיד את התואר לג'מבו צורוטה, ולאחר מכן הפך לפייס. הוא נלחם על התואר מול סטן האנסן. הפיוד הזה הסתיים בצורה מכוערת, האנסן עזב את ה-AWA, לא לפני שדרס את החגורה עם המשאית שלו. בוקווינקל שוב קיבל את התואר, הוא היה אלוף בפעם הרביעית, ובן 52. ה-AWA היו זקוקים בדחיפות ליורש.

 

Diunim

New member
קורט הניג

שם אמיתי: קורטיס מייקל הניג
ידוע גם בתור: מר פרפקט, "קול"
תאריך לידה: 28.3.1958
מקום לידה: רובינסדייל, מינסוטה
גובה: 1.91 מטר
משקל: 117 ק"ג
פינישר: דה אקס
&nbsp
קורט הניג נחשב לאחד מהמתאבקים הטכניים הטובים ביותר בכל הזמנים. ההוא נולד ללארי "הגרזן" הניג, מתאבק ידוע באזור של מינסוטה. הניג למד בבית ספר יחד עם מתאבקים חשובים כמו הוק, טום זינק, ניקיטה קולוף וסמאש. הוא גם היה חבר של ריק רוד.
&nbsp
ב-1980, הוא התקבל ל-AWA לראשונה בעזרת אביו. לאחר שנתיים בלבד הוא עזב ל-WWF. כן, הוא היה ב-WWF לפני תקופת פרפקט. הוא ביסס את עצמו כמתאבק צעיר ומצליח, והיה בצמד עם עוד מתאבק דור שני, אדי גילברט. ב-1982 עזב הניג לטובת אורגון ויחד עם אביו הפך לאלוף זוגות.
&nbsp
ב-1983, חזר הניג ל-AWA. הוא היה בצמד עם סקוט הול, עוד מתאבק צעיר ומבטיח. בזמנו הוא אפילו קיבל קרב מול הארלי רייס, אלוף NWA הגדול. הניג השתתף בעיקר במחלקת הזוגות, ונלחם מול הרוד ווריורס בקרבות שבחלקם אף אביו בא לעזור לו. הניג גם שיתף פעולה עם גרג גאניה, במין צוות של מתאבקי דור שני.
&nbsp
ב-1986, לאחר עזיבת אלופי הזוגות את הארגון, התארים הוענקו להניג ולהול. הם היו בפיוד בעיקר מול ביל ארווין, אולם הפסידו את התארים אחרי ארבעה חודשים בלבד לבאדי רוז ולדאג סאמרס. המטרה הייתה להעלות את הניג למיין איבנט.

 

Diunim

New member
האווירה

1986 הייתה שנה שהייתה בשליטה כמעט מוחלטת של ה-WWF. טוב, עדיין לא ממש. ב-1986 רסלמניה עדיין לא הפכה לגמרי למפלצת שהיא היום, ול-WWF עדיין הייתה תחרות קשה מצד ה-NWA וכן, גם מצד ה-AWA.

התחרות מצד AWA חוסלה בצורה ברורה מאוד בידי וינס מקמהן: הוא התחיל לרכוש את המתאבקים שלה. הראשונים היו האלק הוגאן, ג'ין אוקרלנד ובובי הינן, וכמובן שזה התחיל מפולת עבור ה-AWA שכוכביה הלכו ונקנו.

מתאבקים התחילו לעזוב את ה-AWA יותר ויותר. אפילו ריק מרטל, שהיה אלוף, עזב לבסוף. ה-AWA התחילו להיראות כמו הארגון הזקן והמבוגר, וכדי לשנות את זה הם היו חייבים למצוא אלוף צעיר וחדש.

 

Diunim

New member
הפיוד

לאחר שהניג הפסיד את תארי הזוגות שלו, הוא התחיל לעלות לאט ברמה. הוא קיבל בהתחלה קרב מול סטן האנסן על התואר, קרב שהסתיים בתיקו מגבלת זמן. חודשיים בלבד לאחר הפסד התואר, קיבל הניג את הכבוד להפסיד לריק פלייר, אלוף ה-NWA דאז. ביולי הניג שוב נלחם מול סטן האנסן עד לתיקו מגבלת זמן.
&nbsp
לבסוף הפוש של הניג התחיל לקבל דחיפה רצינית. הוא התחיל להילחם מול בוקווינקל בקרבות ולהרשים כל פעם קצת יותר. הוא קיבל קרב מול בוקווינקל וניצח בפסילה. לאחר מכן הניג קיבל עוד קרב, והפעם הצליח להגיע עם האלוף לספירת חוץ כפולה. הוא גם הפתיע וניצח את בוקווינקל בבאטל רויאל. ללא ספק, הניג התחיל להצליח.
&nbsp
לבסוף, נקבע שהניג יקבל עוד הזדמנות אחת על תואר ה-AWA, הפעם בפרק של תכנית הטלוויזיה של AWA. האם הניג יצליח להוביל לחילופי דורות בארגון המיושן? או שאולי בוקווינקל יצליח לגרום לכולם להפסיק לפקפק בו? או שאולי כל זה בכלל לא משנה, כי הם מתכננים להדהים את כולם?

 

Diunim

New member
הקרב

בוקווינקל והניג מתכוננים לקרב. הם מביטים אחד בשני והשופט בודק אותם. הם לוחצים ידיים וזה מתחיל. בוקווינקל נותן להניג דרופקיק מאחור! הניג פוגע בטורנבאקל, בוקווינקל מרים אותו לסלאם! 1... 2... הניג יוצא ומתגלגל החוצה! הניג מנסה להתאפס. 1... 2... בוקווינקל הולך. 3... 4... הניג חושב. הוא חוזר אל הזירה. הניג ובוקווינקל נועלים אחיזה. בוקווינקל דוחף את הניג לחבלים ושובר את האחיזה. הניג ובוקווינקל מקיפים אחד את השני ושוב נועלים אחיזה. בוקווינקל שוב דוחף את הניג לחבלים ושובר את האחיזה. הם מקיפים אחד את השני שוב ונועלים אחיזה. בוקווינקל נועל את מותניו של הניג. הניג נאבק. הוא עובר מאחורי בוקווינקל שמבצע עליו ארמדראג. הניג נועל לג סיזורס ובוקווינקל קם. השניים מסתכלים אחד על השני בכעס. הם נועלים שוב אחיזה. הניג דוחף את בוקווינקל לחבלים ושובר אחיזה. השניים שוב מקיפים אחד את השני ונועלים אחיזה. בוקווינקל עם רול אפ! 1... 2... הניג יוצא! הניג ובוקווינקל שוב נועלים אחיזה והניג מנסה לנעול את זרועו. בוקווינקל משתחרר ודוחף את הניג לחבלים. הפעם הוא שובר בספירת 4. בוקווינקל מנסה שוב נעילה אבל הניג מתחמק ודוחף אותו לחבלים. השופט מפריד ביניהם. בוקווינקל בוחן את הניג. השניים נועלים אחיזה ובוקווינקל מבצע האדלוק טייקדאון. הוא נועל את הניג על המזרן. הניג נאבק באחיזה ובוקווינקל נועל אותו. הניג שומר על כתפו למעלה. השופט מנסה לספור אותו אבל הניג מרים את הכתף. הניג מתחיל לנסות לקום. הניג קם ומרביץ לבוקווינקל. הוא דוחף אותו לחבלים וניק מתקל אותו! הניג קם ושוב האדלוק טייקדאון! הניג מנסה להילחם באחיזה של בוקווינקל. 1... הניג מרים את הכתף. בוקווינקל מצמיד שוב. 1... הניג מרים את הכתף. הניג מחזיק בראש של בוקווינקל ומתחיל לנעול אותו. בוקווינקל חוזר לעמדה. הניג נאבק. הניג מתחיל לקום לאט.
&nbsp
בוקווינקל לוחץ על ראשו של הניג. הניג מרביץ לו ודוחף אותו לחבלים. בוקווינקל מתקל אותו! הוא רץ לחבלים ומתקל אותו שוב! האדלוק טייקדאון! הניג נאבק באחיזה של בוקווינקל. בוקווינקל מנסה להצמיד... הניג מצמיד! 1... 2... בוקווינקל חוזר לאחיזה. הניג מנסה למשוך ולנעול את ראשו של בוקווינקל. הוא מנסה להצמיד אותו למזרן. הוא מסובב את בוקווינקל. השניים מתגלגלים לחבלים. השופט מצווה על השניים לשבור אחיזה. הניג מתגרה בבוקווינקל. הם בוחנים אחד את השני ושוב נועלים אחיזה. בוקווינקל עובר להאדלוק טייקדאון אבל הניג נועל לג סיזורס! בוקווינקל נאבק ומנסה לקום. הניג ממשיך לנעול. 1... בוקווינקל מרים כתף. הניג ממשיך ללחוץ ולהניע את ראשו של בוקווינקל. בוקווינקל עובר לברכיו. הניג ממשיך ללחוץ. בוקווינקל מתהפך, האדלוק, אבל הניג עם לג סיזורס ובוקווינקל קופץ! השניים נעמדים ומסתכלים אחד על השני. הם שוב נועלים אחיזה. בוקווינקל מבצע האדלוק טייקדאון. הניג נאבק בו. הוא מנסה להתהפך ולנעול את בוקווינקל מרגליו. בוקווינקל ממשיך לנעול. השופט בודק את הניג. הניג מתחיל להיאבק. הוא מתחיל לקום על רגליו. הניג מרביץ לבוקווינקל ודוחף אותו לחבלים, בוקווינקל מתקל אותו! הוא רץ אבל חוטף ברכיה מהניג! הניג נועל את בוקווינקל ומבצע היפטוס, אבל בוקווינקל בועט בו בפניו! באדי סלאם! הניג בועט בבוקווינקל בראש! הוא מרים אותו... באדי סלאם! בוקווינקל קם והניג עם ארמדראג! ושוב ארמדראג, הוא נועל את הזרוע של בוקווינקל! המעריצים מריעים. הניג נועל את זרועו של בוקווינקל.
&nbsp
הניג לוחץ עם הברך על ראשו של בוקווינקל שמנסה להתחמק. בוקווינקל נאבק. הוא מנסה להרביץ להניג ויושב. הניג ממשיך לנעול אחיזה. בוקווינקל מנסה לקום לאט. הוא קם ודוחף את הניג. הניג ממשיך לנעול. בוקווינקל דוחף את הניג ומבצע אייריש וויפ. הוא מתכופף ואז הניג חולף מעליו. ארמדראג! הניג שוב נועל את הזרוע של בוקווינקל עם הברך לראש! בוקווינקל מנסה לקום אבל הניג נועל את זרועו. בוקווינקל מנסה למשוך בשיערו של הניג. הוא קם על רגליו ודוחף את הניג לחבלים... הניג שומר על האחיזה! הוא מושך את בוקווינקל ומבצע לגדרופ על הזרוע! הוא נועל את הארמבר ודוחף את הברך! בוקווינקל מנסה לקום. הניג ממשיך למתוח את הזרוע. בוקווינקל מבצע דרופ טו הולד! הוא נועל את ראשו אבל הניג הופך את זה להאמרלוק! בוקווינקל נאנק מכאבים. הניג שם את היד של בוקווינקל בין רגליו... ונופל לאחור! הוא שוב נועל האמרלוק. בוקווינקל נאנק מכאבים. הוא מנסה לתפוס את ראשו של הניג. הניג נועל לפתע נעילת חובבים ומצמיד! 1... 2... בוקווינקל יוצא! הוא בתנוחת גשר! הוא נופל. 1... בוקווינקל מתרומם והניג חוזר להאמרלוק. בוקווינקל מסרב להיכנע. הוא קם. בוקווינקל מנסה לדחוף את הניג והם בפינה. השופט דורש מהניג לשבור אחיזה.
&nbsp
בוקווינקל נותן להניג מרפק לבטן! בוקווינקל ממשיך עם המרפקים לבטן. הוא מבצע אייריש וויפ ורץ... הניג זז ובוקווינקל פוגע בעמוד! בוקווינקל מחזיק בזרוע בכאב והניג מסובב אותה. הוא נועל אותה. הוא מסובב אותה ומפיל את בוקווינקל... ברכיה לזרוע! הניג ממשיך לנעול את הזרוע של בוקווינקל שמנסה להיאבק. בוקווינקל מנסה לקום. הוא על רגליו ולפתע זורק את הניג לחבלים... ברכיה לבטן! בוקווינקל לוקח את הניג... באדי סלאם! בוקווינקל לוקח את הניג ומבצע עוד באדי סלאם! הניג בועט לו בפנים! הניג תופס את בוקווינקל עם ארמדראג! הניג ממשיך לנעול את האחיזה. הוא תוקע ברך בראש של בוקווינקל שנאבק. בוקווינקל מנסה להשתחרר. הניג ממשיך לנעול אחיזה. הקהל מאחוריו לגמרי. בוקווינקל מנסה לקום, אבל הניג דוחף אותו למזרן ונופל לו על הזרוע. בוקווינקל נאבק. הניג ממשיך לנעול את הזרוע. 1... בוקווינקל מרים כתף. הניג ממשיך לנעול. 1... בוקווינקל מתהפך, הוא מבצע רול אפ! 1... 2... הניג חוזר לארמדראג. 1... בוקווינקל מרים כתף. 1... הוא שוב מרים כתף והניג מוסיף האדסיזורס. 1... בוקווינקל מרים כתף. הוא משתחרר ומבצע רול אפ! 1... 2... הניג חוזר לארמדראג! 1... בוקווינקל מרים כתף! הוא נאבק והניג נועל את האחיזה חזק. בוקווינקל ממשיך להיאנק מכאבים. הוא על ברכיו ומושך להניג את הרגל. הוא עובר מתחת לרגל... הניג ממשיך למתוח את זרועו. בוקווינקל כבר על רגליו ומרביץ להניג. הוא מושך לו ברגל! הוא מסובב אותה!
&nbsp
בוקווינקל לוקח את הרגל של הניג ומסובב אותה! הוא מתחיל לעקם אותה. הניג מנסה להילחם ובוקווינקל דוחף את זרועו. בוקווינקל שוב מסובב להניג את הרגל ומתחיל לנעול אותו בלג לוק. הניג נאנק מכאבים. בוקווינקל מוסיף גם נעילת בטן. הוא מושך את הרגל של הניג שמסרב לפרוש. בוקווינקל נועל גם את הזרוע של הניג. הוא גם חוזר לרגל. הוא מותח אותה. הניג נאבק באחיזה. בוקווינקל מושך ברגל. הניג לפתע עובר מעל בוקווינקל. 1... בוקווינקל מרים כתף. הניג נועל האדלוק! בוקווינקל קם והניג תופס אותו. הוא מסובב את הזרוע ונותן לו מכות מרפק! הוא מסובב את הזרוע של בוקווינקל! בוקווינקל דוחף את הניג לפינה והשופט שובר את זה, אבל בוקווינקל מתחיל להרביץ להניג בפינה! סנאפמר! הוא נועל האדלוק מלמעלה! הניג מנסה להיאבק. בוקווינקל מחזיק בראשו של הניג שנעמד והופך אותו! הוא נותן לו ברכיה לזרוע! הניג נועל את הזרוע ומסובב אותה, הוא נועל אותה בעזרת רגליו. 1... 2... בוקווינקל מרים כתף. הוא נאבק באחיזה ומסתובב. הניג ממשיך לנעול. הוא מצמיד. 1... בוקווינקל מרים כתף. הניג מותח את הזרוע של בוקווינקל. בוקווינקל מנסה רול אפ אבל הניג שומר על האחיזה! 1... בוקווינקל מרים כתף! בוקווינקל עם רול אפ ואחיזה בטייטס! 1... 2... הניג יוצא! בוקווינקל מתאושש בפינה. הניג הולך אליו אבל בוקווינקל יוצא החוצה. השופט סופר. 1... 2... הוא מונע מהניג לצאת. 3… 4… בוקווינקל מותח את זרועו קצת. בוקווינקל חוזר לו לאט לזירה. הוא והניג מקיפים אחד את השני.

 

Diunim

New member
חלק ב'

הניג ובוקווינקל ממשיכים לבחון אחד את השני. הם מחזיקים בידיהם. הם מתחילים לדחוף אחד את השני. הניג נועל האדלוק. בוקווינקל נלחם ודוחף את הניג לחבלים. הניג מתקל אותו! הוא רץ... בוקווינקל עם דרופ טו הולד! בוקווינקל נועל את הרגל של הניג! הניג נאנק מכאבים. בוקווינקל מותח את הרגל של הניג! בוקווינקל מנער את הזרוע. הניג נאנק מכאבים ובוקווינקל ממשיך לנעול את רגלו. הוא מותח את הזרוע. לאחר מכן הוא שוב מותח את הרגל של הניג! הניג צורח. בוקווינקל נראה נינוח. הוא מסובב את הרגל של הניג ומותח אותה! הניג מנסה להגיע לחבלים ובוקווינקל מסובב את הרגל של הניג! הניג פשוט נאנק מכאבים. בוקווינקל ממשיך לסובב את הרגל של הניג וצוחק. בוקווינקל מותח את הרגל של הניג. הניג תופס לבוקווינקל את הראש ודוחף למזרן! השופט מזהיר אותו והניג משחרר. בוקווינקל ממשיך למתוח את הרגל של הניג. הניג מושך לבוקווינקל את השיער! השופט מזהיר אותו ומשחרר. הניג ממשיך לנסות למשוך לבוקווינקל בשיער ועובר לנעילת זרוע! 1... בוקווינקל מרים את הכתף! הניג מתחיל להרביץ לבוקווינקל בגרון! הוא מרביץ לו כמה פעמים! הוא מרביץ עד שהוא משתחרר וקם. הניג בועט לבוקווינקל בזרוע ורץ. הוא נותן לבוקווינקל ברכיה לזרוע! הניג מחזיק בברך בכאב. בוקווינקל קם ונועל את הרגל… הוא קופץ עליה ומעקם אותה! אינדיאן דת' לוק! הניג נאנק מכאבים. בוקווינקל ממשיך לנעול. הניג מנסה לקום וחוטף אגרוף לפנים. 1... 2... הניג קם. הוא שוב מרביץ לבוקווינקל! בוקווינקל נותן לו עוד אגרוף! 1... 2... הניג קם. בוקווינקל עוד נועל אותו. הוא מושך בשיער של בוקווינקל. בוקווינקל מרביץ חזרה!
&nbsp
הניג ממשיך להיאבק באחיזה, למשוך לבוקווינקל בשיער ולהרביץ לו. בוקווינקל נופל והניג מעליו! הם ליד החבלים! השופט נאלץ להפריד ביניהם. בוקווינקל מתחיל לתת להניג ברכיות לבטן! הוא בועט אותו החוצה! בוקווינקל קם. הניג מנסה להתאושש. 1... 2... הוא הולך. 3... 4... בוקווינקל מסתכל עליו. הניג צולע. הניג צולע מחוץ לזירה וחוזר לאט אל תוך הזירה. הוא על רגל אחת. בוקווינקל מחזיק בהניג ודוחף אותו לפינה. השופט דורש לעצור. בוקווינקל מרביץ להניג בפנים! הוא זורק אותו עם הראש לטורנבאקל! סליפר! הקהל משתגע כשהניג נעול סליפר! בוקווינקל מסדר את הסליפר מחדש. הניג מתחיל להיחלש והקהל מעודד אותו. הניג מנסה להגיע לחבלים אבל נחלש לאט. הניג דוחף את בוקווינקל על השופט וכולם נופלים החוצה! הניג מנסה לקום, צולע. בוקווינקל מנסה לחזור... הניג מטיח לו את הראש באייפרון! הניג בועט לבוקווינקל בבטן. הוא נותן לו צ'ופ. הניג חוזר לזירה ומושך את בוקווינקל פנימה. השופט מתאושש. הניג עם אייריש וויפ... צ'ופ! הניג מצמיד! 1... 2... בוקווינקל יוצא! השניים קמים לאט. הניג מושך את בוקווינקל ובועט בזרועו. הוא יוצא החוצה… ומנחית את הזרוע של בוקווינקל על החבל! בוקווינקל נופל. הניג מושך את בוקווינקל ושם אותו ליד העמוד. הניג מטיח לבוקווינקל את הזרוע בעמוד! הוא חוזר פנימה. בוקווינקל נאנק מכאבים. הניג מושך את בוקווינקל ונועל האמרלוק. הוא מרביץ לזרוע שלו. הוא נותן מכות מרפק לבוקווינקל בזרוע. הניג מבצע אייריש וויפ... בוקווינקל עם בעיטה לפנים! הוא מתאושש כשהניג על המזרן. בוקווינקל מנסה לקחת את הרגל של הניג... הניג מעיף אותו מהראש אל החבלים! בוקווינקל קם ולוקח את הניג. הוא נועל לו את הרגל ושוב הניג זורק אותו אל המזרן!
&nbsp
הניג קם לאט ומחזיק בבוקווינקל שמרביץ לו. בוקווינקל מרביץ לו שוב והניג נופל. בוקווינקל מצמיד! 1... 2... הניג יוצא! בוקווינקל לוקח את הניג ומבצע אייריש וויפ. הוא מחמיץ קלוזליין... קרוסבאדי! 1... 2... בוקווינקל יוצא! הניג מנסה להתאושש ולנעול את הזרוע של בוקווינקל. בוקווינקל מושך בשיערו וזורק את הניג החוצה. הוא בועט בו. השופט סופר. 1... 2... בוקווינקל מטיח להניג את הראש באייפרון! ושוב! 3... 4... הניג מנסה להתאושש. בוקווינקל לוקח את הניג ומטיח לו את הראש על המדרגות המרופדות! הניג נופל. 1... 2... הניג מנסה להתאושש. בוקווינקל יוצא ובועט לו בראש בעודו על האייפרון. בוקווינקל נראה עצבני. הוא מחזיק בהניג שמרביץ בחזרה! הניג מרביץ לבוקווינקל שנופל! הוא מרביץ לו בראש! הניג מושך את בוקווינקל ליד עמוד הזירה... ומטיח לו את הרגל בעמוד! הניג מרביץ לבוקווינקל הלכוד! הוא לוקח את הרגל... ומטיח אותה שוב! הניג חוזר פנימה. בוקווינקל נאנק מכאבים. הניג מפיל לו את הרגל על המזרן! הקהל מוחא כפיים. הניג מחזיק לבוקווינקל ברגל ובועט בה. הוא מעקם אותה. בוקווינקל נאנק מכאבים. הניג מעקם את הרגל של בוקווינקל הצועק. בוקווינקל מסרב לפרוש. הניג מחזיק ברגל. בוקווינקל מחזיק להניג ברגל ומפיל אותו למזרן. הניג נועל אבל בוקווינקל מחזיק בחבלים. הוא נועל את הניג בהאדלוק על החבלים. הוא נאלץ לשחרר אבל דוחף את הניג לחבלים ודוחף למזרן. באדי סלאם... הניג נופל עליו! 1... 2... בוקווינקל יוצא! הניג מצמיד שוב! 1... 2... בוקווינקל יוצא!
&nbsp
הניג נועל האדלוק על בוקווינקל שדוחף אותו לחבלים... ברכיה! הניג נאנק מכאבים ובוקווינקל מנסה להתאושש. בוקווינקל לוקח את הניג משיערו. הוא שם אותו בין רגליו! הוא מרים אותו... פיילדרייבר! הוא מצמיד! 1... 2... אבל הרגל של הניג על החבל התחתון! בוקווינקל מתעצבן וקופץ על הרגל! הוא מעקם את הרגל של הניג. הניג נאנק מכאבים ומסרב לפרוש. בוקווינקל דוחף עם הרגל את החבל! השופט לא שם לב! הניג נאבק ונותן להניג מכה בפנים! הוא נוגח בו ומשתחרר. הניג רץ ובועט לבוקווינקל בבטן! ושוב! ושוב! הניג בועט בבוקווינקל. הוא קופץ לו על הגב! קאמל קלאץ'! בוקווינקל מחזיק בשופט. הוא מחזיק בחבלים. הניג זז ובועט בבוקווינקל. הוא מושך אותו מהרגל ופורש את רגליו... ברכיה לרגליים! הניג קופץ... לגדרופ בין הרגליים של בוקווינקל! הניג לוקח את בוקווינקל שמתחיל להרביץ לו. בוקווינקל ממשיך להרביץ לו. הוא קם ונותן מכה להניג שנופל. בוקווינקל נועל את ראשו של הניג ומרביץ לו! 1... הניג יוצא! הניג קם ומרביץ לבוקווינקל! הוא רץ עם ברכיה! בוקווינקל חוזר מהחבלים ומרביץ להניג! הניג על המזרן. בוקווינקל מושך את הניג והניג מפיל אותו מרגליו! הוא מנסה לנעול את הבוסטון קראב... מסובב לאט… ונועל את הבוסטון קראב! בוקווינקל נאנק מכאבים.
&nbsp
הניג ממשיך לנעול את הבוסטון קראב כשבוקווינקל מסרב לפרוש. הוא מנסה להיעמד על ידיו. הניג מתיישב עליו. הוא מותח את הרגליים של בוקווינקל שמנסה להיאבק. בוקווינקל מנסה לקום... ובועט בהניג שנופל! 1... 2... הניג הופך לסאנסט פליפ! 1... 2… רגליו של בוקווינקל על החבלים! השופט מנסה להפריד ביניהם. בוקווינקל מחזיק להניג בראש. הניג דוחף אותו לפינה ומתקל אותו כמה פעמים! הוא מתרחק ונותן לו צ'ופ! ועוד צ'ופ! הניג מושך את בוקווינקל... סמול פאקג'! 1... 2... בוקווינקל יוצא! הניג לוקח את בוקווינקל ושם אותו בין רגליו… הוא מרים אותו... פיילדרייבר! הניג מצמיד! 1... 2... בוקווינקל שם רגל על החבלים! הניג מרים את בוקווינקל ונותן לו ברכיה. השניים מניפים ידיים ונותנים אחד לשני מכה! שניהם נופלים. בוקווינקל והניג מתחילים לקום לאט. הניג תופס את בוקווינקל בהאדלוק. בוקווינקל מרים אותו... באק סופלקס! בוקווינקל מצמיד לאט. 1... 2... הניג שם רגל על החבלים! בוקווינקל קם לאט. הוא חושב שניצח… הניג דוחף אותו אל החבלים, ויקטורי רול! 1... 2... בוקווינקל יוצא! הניג מבצע אלבו דרופ על בוקווינקל! ועוד אחד! ועוד אחד! ועוד אחד! 1... 2... בוקווינקל יוצא! הניג נותן לבוקווינקל ברכיה בגב. הוא בועט לו בראש. הניג שם אותו בפינה... אייריש וויפ! בוקווינקל מטושטש, הניג מרביץ לו. הוא נותן לו צ'ופ. דרופקיק! בוקווינקל נופל! הניג מושך אותו מהפינה... ומצמיד! 1... 2... בוקווינקל יוצא! הניג קם ובוקווינקל מרביץ לו בבטן! ושוב! הניג נופל. 1... 2... הניג יוצא!

 

Diunim

New member
חלק ג'

בוקווינקל מרים את הניג. אייריש וויפ... אבדומינל סטרץ'! הניג נאבק ודוחף אותו לחבלים. בוקווינקל מרביץ להניג. אייריש וויפ... ברכיה! בוקווינקל מרים את הניג. אייריש וויפ... ברכיה! 1... 2... הניג יוצא! בוקווינקל לוקח את הניג. הוא מנסה פיילדרייבר... הניג מוריד אותו מרגליו! הוא מסובב אותה ונועל... בוקווינקל בועט בו אל עמוד הזירה! הניג נופל החוצה. השופט סופר. 1... 2... בוקווינקל מתאושש. 3... אבל בוקווינקל מנסה לצאת החוצה. השופט עוצר אותו. הניג קם לאט. 1... 2... בוקווינקל תופס את הניג המדמם ומטיח אותו באייפרון! השופט עוצר אותו. 1... 2... בוקווינקל יוצא החוצה ומרביץ להניג בראש. הוא מרביץ לו עד שהוא נופל. השופט עוצר את בוקווינקל. 1... 2... הניג מנסה לקום. הניג חוזר ובוקווינקל מושך אותו על האייפרון. הוא נותן לו מכה וברכיה. בוקווינקל מושך את הניג משיערו ומטיח את ראשו באייפרון! הניג מטושטש. בוקווינקל מחזיק בו ומרביץ לו בראש. בוקווינקל מושך אותו לזירה. הוא מטיח את הניג מעל הטורנבאקל אל העמוד! הניג מדמם לגמרי. בוקווינקל לוקח את הניג ומרביץ לו בראש! ושוב! הניג מטושטש. הוא חוטף עוד מכה לראש. ועוד אחת. הוא נופל. בוקווינקל מצמיד. 1... 2... הניג יוצא! הוא לא יודע איפה הוא נמצא בכלל. בוקווינקל מרביץ להניג בפינה. הוא מרביץ לו בבטן. הוא נותן להניג מכה והניג נופל. בוקווינקל מצמיד. 1... 2... הניג יוצא! הניג לפתע תופס את בוקווינקל ומרביץ לו! אייריש וויפ... דה אקס! בוקווינקל על המזרן. הוא קם והניג מרביץ לו שוב! אייריש וויפ... דה אקס! הניג המטושטש לוקח את בוקווינקל. הוא מרביץ לו על המזרן. הדם נופל על בוקווינקל! הקהל משתגע!
&nbsp
הניג לוקח את בוקווינקל ומרביץ לו! הוא שם אותו בפינה ומרביץ לו. הניג דוחף את השופט וממשיך להרביץ לבוקווינקל. הניג מבצע אייריש וויפ... דה אקס! הניג בועט לבוקווינקל בבטן! הוא מתחיל להרביץ לו, בוקווינקל מדמם! הניג לוקח את בוקווינקל. הוא שם את ראשו בין רגליו ומסובב אותו קצת. בעיטה לראש! בוקווינקל נופל על החבלים. הניג קופץ עליו! בוקווינקל מנסה להתאושש. הניג מבצע אייריש וויפ... דה אקס! בוקווינקל על המזרן! הניג נופל... אבל הוא מצמיד את בוקווינקל הפוך! הניג המדם מרים את בוקווינקל. הוא מטיח לו את הראש בטורנבאקל! ועוד פעם! הניג מטושטש. הוא ממשיך להטיח לבוקווינקל את הראש בטורנבאקל כמה פעמים! הקהל סופר! הניג רץ. בוקווינקל נופל על ברכיו. הניג מרביץ לו בראש! הניג משפשף עליו את הנעל! הוא מרים את בוקווינקל... סופלקס! הניג מנסה להתהפך... ומצמיד! 1... 2... בוקווינקל יוצא! הניג לוקח את בוקווינקל. הוא מרביץ לו בראשו. ברכיה! בוקווינקל על ברכיו! הניג רץ ובועט בבוקווינקל! אלבו דרופ! 1... 2... בוקווינקל יוצא! הניג קם לאט. הוא מסובב את הרגליים של בוקווינקל... פיג'ר פור לג לוק! בוקווינקל נאנק מכאבים כשהניג נועל את האחיזה. הניג מדמם כולו. כנראה גם שן עפה לו. בוקווינקל מנסה למשוך את הרגל של הניג, זאת דקה אחרונה! הניג צורח! בוקווינקל נאנק מכאבים, הוא חייב להשתחרר! הניג ממשיך לנעול את האחיזה, בוקווינקל מנסה להפריד את הרגליים שלו! חצי דקה נשארה! הניג רק מחזק את האחיזה! בוקווינקל צורח ומושך את השופט! חמש עשרה שניות! בוקווינקל משתגע! הניג עם האחיזה, הכרוז סופר לאחור... זה נגמר!
&nbsp
הניג משחרר את האחיזה, הוא בטוח שניצח... אבל לא! השופט מרים את הידיים של שניהם! הניג בטוח שניצח, אבל הם נלחמו שעה! שניהם מדממים. הניג נדהם לגלות שלא ניצח. הכרוז מכריז שהקרב מסתיים בתיקו. הניג נראה כועס, בוקווינקל נראה הרוס. הניג מוחא כפיים. השופט לוקח את האליפות ונותן אותה לבוקווינקל. הניג המדמם מאוכזב. בוקווינקל מחזיק ברגל שלו בכאב. הוא מקבל את האליפות. הניג אומר שהוא רק מתחמם.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

שעה שעברה בטיל, קרב שהוא אחד מהקרבות האמינים ביותר שראיתי, כשכל אחיזה וכל מהלך מחושב היטב והפסיכולוגיה ברורה לגמרי.
&nbsp
כן, זה קרב קצת איטי. אין בו מהלכים נוצצים כאלה כמו שהיו ב-NWA, או את הדרמה הגדולה שהייתה ב-WWF. כן יש שם שני מתאבקים שבאים לנסות לנצח אחד את השני, אלוף מבוגר ומנוסה וצעיר שרוצה רק לזכות בתואר. והם עושים את זה במשך שעה שלמה, ולא מעייפים.
&nbsp
הניג משחק נהדר את הפייס הצעיר אך חמום המוח במקצת, שרק רוצה לזכות באליפות ומוכן לעשות הכול עבור זה. בוקווינקל, גם כפייס, לא שוכח מאיפה הוא בא ומשתמש בטקטיקות היליות במיוחד. אני חושב שמצאנו לו יורש. ואני חושב שהוכחנו שה-AWA עדיין רלוונטיים, לא משנה מה אומרים.
&nbsp
ציון הקרב:
½

 

Diunim

New member
לסיום

לאחר חצי שנה מהקרב הזה, הניג הצליח לנצח את בוקווינקל לבסוף ולזכות באליפות. הוא הפך להיל במהלך הזכייה בתואר, ואילו בוקווינקל, לאחר פיוד קצר מול לארי זביסקו, תלה את הנעליים שלו. בכל זאת, הוא התאבק יותר משלושים שנה בנקודת הזמן הזו. מי היה מאמין, אחרי שלושים שנה, שעוד היה לו מה לחדש.
&nbsp
אחרי שנה בערך כאלוף, הניג החליט לנטוש את ה-AWA. הם כבר התחילו לטבוע, המתאבקים הצעירים שלהם החליטו לעבור ל-WWF ודי הצליחו שם. הניג קיבל את הגימיק של מר פרפקט וכמובן שהמשיך להיות כוכב ענק. בוקווינקל, טוב, הוא קצת נשכח במהלך כל ההתפתחות של העסק.
&nbsp
אבל חשוב לזכור. חשוב לזכור שלפני כריס ג'ריקו וטריפל אייץ', ששיחקו את ההיל המתוחכם, היה בוקווינקל. וחשוב גם לזכור שלפני פלייר, ברט, שון, הוגאן... לפני כל היריבים האלה: היה בוקווינקל. והוא הראשון שגרם לך לחשוב שקורט הניג יכול להיות כוכב ענק. השלמות התחילה כאן, בקרב בן שעה, בפרק של AWA. בובי הינן חוגג עכשיו למעלה עם שניהם.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

אני לא מאמין! הכוכב הכי גדול של ה-WWE בשנות האלפיים נלחם מול מתאבק האינדיז הכי מדהים שיש ב... אופס, סליחה, קראתי לא נכון...
&nbsp
הרמז האמיתי הוא: שלושה שבועות אחרי ההפסד הראשון שלו, הם קורעים את הזירה.
 
למעלה