שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


המיז מארח מיז TV ואומר שהמון אמרו שהשתנה. היה לו יום רע וקופי קצת עצבן אותו, אז הוא מצטער. אבל הוא עבר המון החודש. הוא נכשל במסע הנקמה בשד בריי ווייאט. אבל היה דבר אחד טוב... הוא מכריז על האורח, חברו הטוב, ג'ון מוריסון. מוריסון נכנס לזירה והמיז מזכיר את התקופה שלהם ביחד. מוריסון אומר שצילמו סרט על חזרתו והוא עמד להיכנס לראמבל, ואז ראה מה קרה למיז והיה חייב לדבר איתו. הוא מאוכזב מהמעריצים שהתייחסו אליו ככה. מוריסון אומר שמיז ניצח את הספקות של כולם ועדיין לא מקבל כבוד. הניו דיי יוצאים ואומרים שהמעריצים לא סירבו למיז, ושהוא לא יכול לעבוד עליהם כי הוא לא כזה שחקן טוב. המיז יורד על איך שקופי הפסיד את התואר. קופי אומר שהמיז הופך לגרוע, והקהל צודק כשהוא שונא אותו.
&nbsp
המיז ניצח את קופי קינגסטון אחרי סקאל קראשינג פינאלה, כשמוריסון וביג אי התקוטטו בחוץ.
&nbsp
בריי ווייאט מארח את בית הכיף של הגחליליות. הוא אומר שדניאל בריאן לא ראוי לאהבה. הוא בצרות ברויאל ראמבל. הוא עומד לפגוע בו.
&nbsp
מנדי רוז וסוניה דוויל מאחורי הקלעים. סוניה אומרת שהיא תעזור הלילה למנדי. מנדי אומרת שהיא צריכה לטפל במשהו.
&nbsp
אליאס בזירה ושר שיר על הראמבל.
&nbsp
אוטיס אומר לטאקר שהוא חייב להתרכז. מנדי נכנסת ומביאה לאוטיס עוגה עם כתובת התנצלות וסמיילי עצוב.
&nbsp
מנדי רוז (ע' סוניה דוויל) ניצחה את אלכסה בליס (ע' ניקי קרוס) אחרי שאוטיס הסיח את דעתה של אלכסה ומנדי ביצעה רול אפ.
&nbsp
לייסי אוונס הייתה אמורה להילחם מול סשה בנקס. ביילי הופיעה על המסך ואמרה שסשה צריכה לסיים הקלטות לאלבום ראפ. אוונס אומרת שזה ההבדל ביניהן. היא מציעה לביילי קרב על האליפות, אבל ביילי הולכת. לייסי הולכת אחריה וביילי תוקפת אותה. ביילי עומדת ללכת אבל אוונס מחזירה לה והשופט מפריד.
&nbsp
דניאל בריאן מתראיין ואומר שהוא חכם יותר מבריי ווייאט. הוא יהפוך לאלוף האוניברסלי. הארנב לפתע מופיע על הטלוויזיה מאחורי בריאן ואומר שיש לו סוד שיעזור לו לנצח, אבל בריי משתיק אותו.
&nbsp
ברון סטרומן ניצח את שינסוקה נאקאמורה (ע' סאמי זיין וסזארו) אחרי פאוורסלאם בריצה. לאחר מכן ברון הרים את האליפות הבין יבשתית.
&nbsp
שיימוס אומר שסמאקדאון עומדת להשתנות.
&nbsp
דניאל בריאן מגלה אריזת מתנה עם הארנב של בריי ללא ראש.
&nbsp
רומן ריינס יוצא ואומר ש-2019 הייתה טובה והסתיימה קשה. אבל בשבוע שעבר הוא היה צריך את המשפחה. 2020 תהיה השנה שלו, הוא יזכה ברויאל ראמבל וילך למיין איבנט החמישי שלו ברסלמניה, וזאת לצד האוסוז. האוסוז אומרים שהם התגעגעו וכעסו על חוסר הכבוד שקורבין הפגין לרומן. הם משפחה ואסור לא לכבד אותם. המלך קורבין ודולף זיגלר יוצאים וקורבין אומר שהוא עומד לחסל את המשפחה הזאת ולזכות בראמבל. ריינס אומר שהם צריכים להילחם לפני הראמבל, לפני שריינס ידיח אותו. קורבין מסכים, אבל הם יטפלו באוסוז.
&nbsp
המלך קורבין ודולף זיגלר ניצחו את האוסוז בפסילה אחרי שרומן ריינס נתן לקורבין ספיר. לאחר הקרב רוברט רוד תקף את ריינס ונתן לו DDT. קורבין נתן לג'ימי דיפ סיקס וג'יי חטף סופרקיק מזיגלר. לאחר מכן רוד נתן לריינס ספיינבאסטר על שולחן השדרנים וזיגלר נתן לו מרפק דרכו.
 
למעלה